KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.


Nyt toivot ja uskot ettei kansa jaksa lukea noita kirjoituksiani! :evil:

Niissä ei ole mitään itsekeskeisyyttä ja oletko sitä mieltä että olen erinomainen, kiitos vaan, mutta noissa kirjoituksissani sitä ei ole.

Ja muistutukseksi, että kehotit minua tosiaan tekemään benji-hypyn, mutta tässä koetat kosiskella muita että se olisi "vain" benji -hyppy. kehotit tekemään benji hypyn parvekkeeltani liian lyhyt naru kaulassa ja kiinni parvekkeessani naru.

Onko liian suuri kohtelu-vaatimus ettei halua tulla kuolluksi ja uhatuksi täällä sinun toimesta. ONKO SE ERITYISKOHTELUA hyvässä mielessä. Se on erityiskohtelua sinun haluamanasi! Ei tämä voi olla totta Kuunaan en ole kuullut mitään yhtä itsekeskeistä ja juuri sinulta!

Uhrirooli minulla on. KUINKA EI VOISI olla jos minun toivot tappavan itseni ja jos en sitä tai jotain muuta tee tulet tappamaan itse lusikalla.

Kuka sitten on uhri ellen minä? Eikö etukäteen kuolemaantuomittukaan ole sinulle uhri?

En hyppää kuolemaan. En tapa itseäni itse koskaan. Se on miljoonan prosentin varma asia. Kuolen, jos kuolen muuten sattumalta johonkin sairauteen tai onnettomuuteen vanhana miehenä todennäköisesti. Mitähän sinä teet haudallani? Kai tuot koirasi siihen. Sopii kuvaan. Koettaisit tuoda edes värikkäitä kukkia sitten haudalleni. Ja huolehdi nurmikon kunnosta. Pidä kivi puhtaana ja kadu EDES haudallani.

Kukaan muu :h: täällä ei toivo oikeaa kuolemaani, huomaatko! Onneksi, vaikka tämä Kitinä onkin vastakohtaisuusksien valtio!

MIKSI tykkäät minusta muuten näin paljon? Onko tämä perukoulumaista juttua ja haluat vain olla ystäväni? me voitais ihan hyvin olla ystäviä! ?

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Aluksi haluan ilmoittaa että arska on norattu. Toisekseen haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa kun näin pärskyn viestin eilen.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:...haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa


Sama.

Eiköhän se näihinkin jotain vingu.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:...haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa


Sama.

Eiköhän se näihinkin jotain vingu.


Äh, voisit kai vaan syöksyä riittävällä nopeudella sen sian päälle. :)
Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:...haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa


Sama.

Eiköhän se näihinkin jotain vingu.


Äh, voisit kai vaan syöksyä riittävällä nopeudella sen sian päälle. :)


Joku raja sentään!!!!! Tarvii järeämpiä aseita.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ettekö te ollankaan lue, mitä tapahtuu? Ettekö lue kirjoituksiani? :(

Tämä on kyllä ihan absurdia. Tappopuheet ovat hyväksyttäviä ja minä ystävällisenä henkilönä, joka saan tappotoiveita, saan parjauksia? :(

Mitä tämä oikein on ja keitä ihmetyyppejä te oikein olette? :(

On minun mielestäni joka tapauksessa selvää, että tässä elämä/kuolema- tapauksessa en voisi olla enempää oikeassa. :o

Nyt menee minun rajani yli. En ole noin ystävällinen, että keskustelisin noin epähumaaneiden kanssa. Miettikää nyt hyvät ihmiset miten käyttäydytte! Ettehän te livenä huuda hurraahuutoja jonkun tappopuheille?? Vai? :(

LUKEKAA mitä taphtuu ja älkää olko imbesillinä matkimassa jotain. Lukekaa kirjoitukseni. Muuten tämä EI saa olla totta. :o :shock:

Jos olette kriminaaleja ja heikkolahjaisia siis, niin ymmärrän, muuten on vaikea tai jopa täysin mahdoton ymmärtää.

Keitä te tyhmien kommenttien heittäjät olette? Minä suren maailmantilaa...mihin pitäisi mennä "piiloon"??? Perässähiihtäjiä, laumasieluja, aivotonta apinointia....apua... ei ole minun asiani olla täällä (nostaa kädet pystyyn). ENKÄ TARKOITA että olen mikään erinomainen: Olen tavallinen ihminen, joka en halua tappaa tai tulla tapetuksi! PISTE ja perkele jo perään. :evil:

Siis nyt en selitä enää yhtään mitään. Aivan turhaa. Sama kuin selittäisi 2-vuotiaalle maailmanhistoriaa...

Tulkaa jo te järkevätkin ihmiset sanomaan jotain ja lukekaa nuo kirjoitukseni! Tukijat nyt ROHKEASTI myös koloistanne. Ymmärrän sikäli ettei järki-kommentteja hevin tule, koska tyhjien tynnyreiden valta on täällä liki käsittämätön. ONNEKSI Kitinä on vain palsta. Maailma on kauniimpi, mutta onko muutamien näiden (onneksi vain sentään muutamien Kitinässä) tyyppien kaltaisten ihmisten päässä maailmassakin vain näin jääkylmää ja pilkkopimeää. PELOTTAVAA :(

Lopetan todellakin selittelyn, ellei tule oikeanlaista kommentointia. Oikea ja ainoa mahdollisuus on tuomita väkivaltapuheet täysin ilman varauksia.

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stadinarska kirjoitti:Lopetan todellakin selittelyn, ellei tule oikeanlaista kommentointia.


Annatko vinkkiä sellaisesta vääränlaisesta kommentoinnista, jolla lopetat kommentoinnin?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Lopetan todellakin selittelyn, ellei tule oikeanlaista kommentointia.


Annatko vinkkiä sellaisesta vääränlaisesta kommentoinnista, jolla lopetat kommentoinnin?


Hehheh, no oli sikäli hauska, että menin ajatuksissani täysin solmuun. :P

Tällaiset sanaleikit tekevät mielen iloiseksi! :)

Mutta vakava asia tässä on taustalla. Sinä Pertti olet kuitenkin aina ollut maltillinen ja varsin hyvä ajatteleva kirjoittaja. Sano selkeästi, mitä mieltä olet, koska sinun täytynee olla minun kanssani samaa mieltä.

Tai antaa olla. En halua sekoittaa ihmisten Kitinäsuhteita. Syöpä vain olisi todella hyvä poistaa täältä. Älkää kommentoiko te apinoijat (En tarkoita sinua Pertti) että minä olisin syöpää, te muut, en nyt jaksa lukea sellaista.

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti: en nyt jaksa lukea sellaista.


Jos sä katsot että tahdot diipadaaipailla ties mitä paskaa kaikkialle, niin parempi valmistautua lukemaan sen mitä ihmiset kirjoittaa vastineeksi. Täällä saa olla äänessä joo, mutta siihen kuuluu sitten se toinen reuna, eli ihmiset kirjoittaa takaisin eikä varmaan kovin kauniisti.

Ja ylipitoa on turha tulla itkemään apuun, itse olet soppasi keittänyt.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stadinarska kirjoitti:Syöpä vain olisi todella hyvä poistaa täältä.


Uskon, että tämä saa kannatusta täällä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: en nyt jaksa lukea sellaista.


Jos sä katsot että tahdot diipadaaipailla ties mitä paskaa kaikkialle, niin parempi valmistautua lukemaan sen mitä ihmiset kirjoittaa vastineeksi. Täällä saa olla äänessä joo, mutta siihen kuuluu sitten se toinen reuna, eli ihmiset kirjoittaa takaisin eikä varmaan kovin kauniisti.

Ja ylipitoa on turha tulla itkemään apuun, itse olet soppasi keittänyt.


Kiitos Hämärämies kommentistasi joka oli kyllä asiallinen.

Kyllä tosi onkin, että olen soppani keittänyt, se on myönnettävä, mutta se liiallinen värienkäyttö ja diipaa-juttu on menneisyyttä!!

Haluan sanoa sen, että nuo muutamat vastaavat minulle pöllöä lukematta mitä olen kirjoittanut. Olen harmaantamassa kirjoituksiani! En saa kun diidaa juttua sille ajatukselle!! Ei kiva!

Ja sitä sanon, että oli minun historiassani vaikka mitä liiallista väriä ja diipaata niinkuin onkin niin EIHÄN MINUA TAPPAA saisi? Se on tuomittavaa joka tapauksessa! Eikö nyt sentään niin ole, please! Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!

No hyvää päivänjatkoa kaikille ja arskaa! Minä luen ja kommentoin myöhemmin! Päivän askareet aloitan ja aion elää hyvin! :)

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.03.2011 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Sama kuin selittäisi 2-vuotiaalle maailmanhistoriaa...

Sama kuin selittäisi arskalle, että
- 35 ihmistä on norannut hänet
- hänen kirjoituksensa eivät ole hauskoja, oivaltavia tai muutenkaan hyviä
- hänen kirjoituksensa käsittelisivät mitään muuta kuin arskaa
- hänen käyttäytymisensä täyttää narsistisen persoonallisuushäiriön jokaisen kohdan

Ad infinitum.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti: Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!


Se on arska katsos sitä sananvapautta, joku tahtoo että sä suljet tietokoneen viimeisen kerran, niin sillä on oikeus sanoa se, vaikkakin vähän hurjin sanakääntein mutta silti. Sinun fyysistä terveyttä ei ole uhattu, vaan ainoastaan toivottu palstahahmosi kuolemaa. Ja minun näkemys sananvapaudesta on tunnetusti laaja, ja jokainen vastaa itsestään.

En usko että mielikuvitushahmon katomisen toivominen on rikollista, ja vaikka olisikin, niin en semmoiseen puutu. Joten, kasvata arska itsellesi munat ja nouset tuon kaiken kirjoittelun yläpuolelle, tai sitten menet leikkimään leikkiäsi muualle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!


Se on arska katsos sitä sananvapautta, joku tahtoo että sä suljet tietokoneen viimeisen kerran, niin sillä on oikeus sanoa se, vaikkakin vähän hurjin sanakääntein mutta silti. Sinun fyysistä terveyttä ei ole uhattu, vaan ainoastaan toivottu palstahahmosi kuolemaa. Ja minun näkemys sananvapaudesta on tunnetusti laaja, ja jokainen vastaa itsestään.

En usko että mielikuvitushahmon katomisen toivominen on rikollista, ja vaikka olisikin, niin en semmoiseen puutu. Joten, kasvata arska itsellesi munat ja nouset tuon kaiken kirjoittelun yläpuolelle, tai sitten menet leikkimään leikkiäsi muualle.


Nyt olet täysin väärässä! Manala on kehottanut minua pilkkireissullani kuolemaan, jakaa minulle elokuvia joissa itsemurhatekotapoja. Tulee kotiini lyömään mua lusikalla ellen lopeta, käskee hyppäämään konkreettisen kotini parvekkeelta naru kaulassa juuri eilenkin...

EI sitten atomin siruakaan palstahenkilö Stadinarskaa vaan minua itseäni. Piru vie nyt hei...

MITEN voit sanoa, että hän toivoo vain palstakuolemaani?? Nyt ymmärrän miksi et pidä tätä asiaa minään! ETKÖ VOISI lukea mitä hän sanoo.

Palstakuolema ei olisi YHTÄÄN mitään, mutta hän puhuu minun, lihaa ja verta olevan A:n kuolemasta!! Nyt minun on pakko huutaa ja itkeä ja ihan munat kiinni.

Minähän olen vaivalla tehnyt tiivistelmiä hänen sanomisistaan. Siitä on palstakuolema kaukana. MIKSI puhut sinä tällaisia?

Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti:Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.


Kuule arska, sinun fyysistä terveyttä ole uhattu, Mr.Munalan henkilökohtaisesti tuntevana voin vakuuttaa sinulle, että hänen elämässään on paljon enemmän sisältöä kuin tulla toteuttamaan uhkailunsa sinun vahingoittamisesta jälkiruokalusikalla,tai millä nyt ikinä.

Tämä koko saatanan parku on sinun tapasi saada itsellesi sääliä ja huomiota, ja se vituttaa täällä kaikkia, myös minua.

Mene itseesi ja tee ratkaisusi, oli sitten KSE tai mikä tahansa, mutta ei tuota sinun paskaa kukaan jaksa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voitasko tehdä sellainen yhteinen sopimus, että KAIKKI (pl. Homie) jättäis Arskiksen täysin huomiotta? Ei narsissi jaksa kauaa ilman huomiota kukkia. Ja tää koskis myös Manalaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vesper kirjoitti:Voitasko tehdä sellainen yhteinen sopimus, että KAIKKI (pl. Homie) jättäis Arskiksen täysin huomiotta?

Jooh, ei tässä muu auta kun mikään ei mene perille asti, hullulla on vain lähetys päällä. Viikon-parin päästä sitten uudet noraustilastot jakoon, niin katsotaan miten paljon 35 on kasvanut.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.


Kuule arska, sinun fyysistä terveyttä ole uhattu, Mr.Munalan henkilökohtaisesti tuntevana voin vakuuttaa sinulle, että hänen elämässään on paljon enemmän sisältöä kuin tulla toteuttamaan uhkailunsa sinun vahingoittamisesta jälkiruokalusikalla,tai millä nyt ikinä.

Tämä koko saatanan parku on sinun tapasi saada itsellesi sääliä ja huomiota, ja se vituttaa täällä kaikkia, myös minua.

Mene itseesi ja tee ratkaisusi, oli sitten KSE tai mikä tahansa, mutta ei tuota sinun paskaa kukaan jaksa.


No tässä tuli monta asiaa. Hyvää ja tympeää:

a) Hyvä, että voit vakuuttaa, ettei hän tee mitään. Se itse tekeminen onkin eri asia. Minä olen pitänyt häntä hulluna ja en ole voinut tietää mihin hän pystyy. Olen itse uskonut, että se on vain puhetta

b) Mutta jos väität ettei hän ole miljoona riviä jo kirjoittanut minun henkilökohtaisesta kuolemastani, niin se on ihan absurdia. Se on luettavissa ja täysin faktaa. Mitä sinä meinaat? Uskon nyt ettei se TOTEUDU ja olen iloinen, kun tunnet hänet ja vakuutat, mutta hän on KIRJOITTANUT minut ihmisenä tappavansa. Miksi sanot toisin? Lue.

c) Niin , siis sinä henkilökohtaisesti tunnet hänet. Hyvä siis toisaalta ja...hyvin tympeää toisaalta ja ymmärrän nyt enemmän.

d) EN JAKSA minäkään enää yhtään parkua! Sille olisi pitänyt tehdä HETI loppu huomauttamalla Mr Munapäälle! Nyt uskallan jo haukkuakin häntä, huomaa. Uskon, että hän on vaaraton ja

e) se oli Hämärämies sinulta todella hyvä kun sanoit että hän on vaaraton..

Minut sinun ystäväsi on haukkunut ihan turhaksi ihmisenä, ja minullakin on elämässä sisältöä. Onko se oikein ja kivaa kuulla?

f) se e kohta nimittäin varmisti sen, ettei minun pidä olla enää hädissäni yhtään! Voisiko Mr Munala vielä sanoa saman varmuuden vuoksi kun Hämärämies niin en PARU asiasta enää yhtään riviä! En paru enää muutenkaan koska jos hän ei ikinä kotiini tulisi se riittää.

Niin, jo aiemmin heti olisin lopettanut hänen anteeksipyyntöönsä. Ei tullut. Voisiko hän vahvistaa sanomisesi. ja näyttää omat munansa!

Odotan ja nyt menen arskaan

KIITOS siis kuitenkin H-mies.

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.03.2011 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska on norattu.

Suosittelen kaikille muille samaa. Jumankauta, koitin olla viimeiseen asti noraamatta ketään, mutta ei, enää ei jaksa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minäkin taidan norata joitain. Eihän tässä muuten kestä.

Täällä muutetaan yö päiväksi. Faktat fiktioiksi. Nepotismi jyllää. Eikä se ole yhtään edes liioittelua. Ihan hullua.

Nyt on pakko minun pitää tauko. Ainakin iltaan. Ahdistaa. Arska taivaalla auttaapi? Ja tukijat auttaisivat.

Ehkä pidän pitemmän tauon. Nyt tuntuu siltä kun ei haluta ymmärtää. Onneksi en ole poliitikko. Miten ne kestää valheet?

Se hyöty tästä oli, jos se oli hyödyksi, ettei enää asiasta todellakaan kannata "parkua"...

Minun on vastattava vielä joskus blogissani oleviin kuolema-asiakysymyksiin Slealta. Sitten hautaan asian ja uskon nyt että oli vain puhetta. Piste.

Aksranidats
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Hyvä ajatus, pidä tauko, esimerkiksi nyt viisi vuotta alkuun.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Toisen kuoleman toivominen ei ole kuunaan sopivaa. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Minun on vastattava vielä joskus blogissani oleviin kuolema-asiakysymyksiin Slealta.

Mä olen enemmänki keskittyny niihin narsismipointteihin ja tein sulle vielä avatarinki!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.

Nyt toivot ja uskot ettei kansa jaksa lukea noita kirjoituksiani! :evil:

Eiköhän noi ignoretilastot puhu aika koristelematonta totuutta asian puolesta.

Ja muistutukseksi, että kehotit minua tosiaan tekemään benji-hypyn, mutta tässä koetat kosiskella muita että se olisi "vain" benji -hyppy. kehotit tekemään benji hypyn parvekkeeltani liian lyhyt naru kaulassa ja kiinni parvekkeessani naru.

No kyllä sä mun puolesta voit sitä narua vähän pidentääkin.

Kuka sitten on uhri ellen minä? Eikö etukäteen kuolemaantuomittukaan ole sinulle uhri?

Ei, jos on omalla käytöksellään tuomionsa ansainnut.

En hyppää kuolemaan. En tapa itseäni itse koskaan. Se on miljoonan prosentin varma asia.

Niin on. Narsistit pitävät omaa olemassaoloaan niin totaalisen korvaamattomana asiana, että he todella harvoin tappavat itseään. Ja täytyy myöntää että tämä ajatuksesi omasta korvaamattomuudestasi on kyllä psykologisesti mielenkiintoinen. Sä olet mun oma labrarotta jolle ei tarvitse kuin vahingossa vihjaista että olet ihan yhtä turha ja korvattavissaoleva (tai enemmänkin) kuin muut, niin sulta menee pasmat niin täydellisen sekaisin, että siitä syntyy sellaisia reaktioita joita normaali ihminen ei kykene ymmärtämään. Eli olet sellanen sulonen narsismin showcase tässä nyt, jota on Mengelemäisen sadistisesti kiva vähän hypyttää ja seurata sitten niitä uskomattomia sensoripalautteita joita synnytät.

Kuolen, jos kuolen muuten sattumalta johonkin sairauteen tai onnettomuuteen vanhana miehenä todennäköisesti.

Teethän kultaseni sen pian?

Mitähän sinä teet haudallani?

No nostaisin tietenkin käden lippaan ja kiittäisin tulevista vuosista. Ei mulla ole ollut tapana kuolleita idiootteja halveksia, ainoastaan eläviä.

Koettaisit tuoda edes värikkäitä kukkia sitten haudalleni. Ja huolehdi nurmikon kunnosta. Pidä kivi puhtaana ja kadu EDES haudallani.

Sovittu. Kunhan nyt ensin saisit ihan oikeasti jotain aikaiseksi, etkä vaan puhuisi kuin munaton marttyyri.

Kukaan muu :h: täällä ei toivo oikeaa kuolemaani, huomaatko! Onneksi, vaikka tämä Kitinä onkin vastakohtaisuusksien valtio!

Höpöhöpö. Kyllä sä olet monelle juuri niin turha, etäinen ja karvoja pystyyn nostattava basket case joka tuottaa niin paljon paskaa palstalle päivittäin, että moni huokaisisi helpotuksesta ja toteaisi että sääli että meni tähän, mutta yleisen hyvän kannalta parempi näin.

Eikä jengiä enää niinkään vituta sun väripelleilysi pääasiassa, vaan toi järjettömän omanapainen, itsekeskeinen, erikoiskohtelua vaativa ja uhriutuva luonteesi. Se käy ajan mittaan aika raskaaksi. Siksi sulla onkin ennätysmäinen määrä noraajia. Sinähän et omassa erinomaisuudessasi voi tätä koskaan ymmärtää, koska kaikki on käänteisiä ja sairaita, ja vain sinä olet terve.

Mutta ihan oikeasti, sä olet vakavasti sairas, etkä tule koskaan sitä ymmärtämään.
Vastaa Viestiin