Haluatko lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Haluatko lapsia?

Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
23
19%
Olen lapseton nainen ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
12
10%
Olen lapseton nainen enkä tahdo lapsia
15
12%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
21
17%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
9
7%
Olen lapseton mies enkä tahdo lapsia
10
8%
Minulla on lapsia ja tahdon lisää lapsia
13
11%
Minulla on lapsia ja ne riittävät
7
6%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska/jotain muuta
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 121

Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

hÖhÖ.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:hÖhÖ.
Hei jo suosikkien kirjaani jäseneksi tullut rouvashenkilö Pupunen!
Muistatko kun joskus aikoinaan emme ymmärtäneet toisiamme, mutta sittemmin asiat ovat menneet oikeampaan suuntaan!
Oliko tuo hÖnÖ tarkoitettu minulle?
Saatoin olla äskeisessä kommentissani hakoteillä mutta en tunne Gattacaa enkä vieläkään ole jaksanna katsoa hänen historiaansa.
Olin koko illan auttamassa naista mäessä tietokoneen kanssa.
Oletko sinä SINUT tietsikkasi kanssa? Vielä yksi kusimus jos ystävällisesti tietenkin siivouksesi lomassa vastaisit. Onko tuo avatar sun kuvasi vai kenen kuva se on?
Arska on hieman taas utelias, mut ...no ei mitään muttia. Arska on Arska.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Viesti Kirjoittaja Impi »

Stadinarska kirjoitti: Mut sitten SAATAN tehdä itseni tyhmäksi, mutta onko siis tämä Gattaca, joka on käsittääkseni, niin kerrottiin, entinen Poikuus, siis isä vai oliko tää vain muuten Gattaca mainittu.
Poikuudesta muistan tiettyjä asioita ja hänelle myös onnea jos hän siis isä.
Vai onko hän isä?
Toivoo Stadinarska...ja on epävarma aika laillakin!
Jeesus sentään. Poikuuden/Gattacan lisääntyminenhän se vasta onkin todennäköinen vaihtoehto, varsinkin jos siitä muistaa "tiettyjä asioita"...

Kiitoksia vaan kaikille onnitteluista! Täytyy kyllä sanoa, että jos kersan saisi ovelle haikaratoimituksena, niin valitsisin sen vaihtoehdon kyllä sata kertaa mielummin kuin kantaisin sitä perinteiseen malliin. Ne naiset, joiden mielestä raskaus on elämän parasta aikaa, pitäisi saatella lataamoon ja pikaisesti.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Impi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mut sitten SAATAN tehdä itseni tyhmäksi, mutta onko siis tämä Gattaca, joka on käsittääkseni, niin kerrottiin, entinen Poikuus, siis isä vai oliko tää vain muuten Gattaca mainittu.
Poikuudesta muistan tiettyjä asioita ja hänelle myös onnea jos hän siis isä.
Vai onko hän isä?
Toivoo Stadinarska...ja on epävarma aika laillakin!
Jeesus sentään. Poikuuden/Gattacan lisääntyminenhän se vasta onkin todennäköinen vaihtoehto, varsinkin jos siitä muistaa "tiettyjä asioita"...

Kiitoksia vaan kaikille onnitteluista! Täytyy kyllä sanoa, että jos kersan saisi ovelle haikaratoimituksena, niin valitsisin sen vaihtoehdon kyllä sata kertaa mielummin kuin kantaisin sitä perinteiseen malliin. Ne naiset, joiden mielestä raskaus on elämän parasta aikaa, pitäisi saatella lataamoon ja pikaisesti.
Aha, mutta en mä tiennyt tarpeeksi. JOS hän on Poikuus niin hän oli kyllä "eri linjoilla".
Onnea. Mikä tai kuka se alkuunsattaja sitten on? Ja miten sä voit olla Impi?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Impi kirjoitti:Synnytän tässä keväällä gattacan
No jopas. :pliis:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mä voisin haluta semmosen megabeiben, jotta voisin pitää hänen hoidoilleen hapokkaita...ei Kola-Olliin liittyvää...training campeja ja riipiviä valheenpaljastustestejä sekä syöttää lopuksi kolleille tyttäreni verisiä siteitä iltapalaksi. Läpäisy-> varma pillu!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

On se vaan kivaa, kun MIEHELLÄ on vauvakuume. Kröhöm.

Ehkä nyt kuitenkin odotetaan vielä; mä haluan vielä vähän aikaa olla ns. "vapaa", ainakin 1.9. asti.
The great club outshines the individual, always and forever.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 21:21

Viesti Kirjoittaja shue »

Ei kiitos. Jossain vaiheessa tämä oli vielä 'ehkä', mutta nyt rupeaa ikääkin olemaan jo sen verran, ettei enää viitsi raskautua. Aiemmin asiaa on jarruttanut pääasiallisesti synnytyskammo.
Kuormasta ei syödä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Ja kun ikä alkaa kohta kolmosella voi olla, että jää ne rakkauslapset tekemättä kokonaan.
Höpö höpö.
Mulla alkaa kohta ikä nelosella, ja aion siitä huolimatta yrittää saada lisää lapsia :)
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Psst! Eikös näiden lastentekoketjujen kuuluisi olla tuolla Erotiikka-puolella?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

segma kirjoitti:Psst! Eikös näiden lastentekoketjujen kuuluisi olla tuolla Erotiikka-puolella?
Psst! Lastenteosta on erotiikka kaukana. :wink:
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Suvinen kirjoitti:Ja kun ikä alkaa kohta kolmosella voi olla, että jää ne rakkauslapset tekemättä kokonaan.

Semmosia ajatuksia tässä tänään.
Hmm. Suurperhettä et enää ehdi saamaan, mutta ei kai meidän kohta kolmekymppisten sentään vielä tarvitse ajatella junan menneen jo? :shock: Kyllähän monet saavat ensimmäisen lapsensa vasta pitkästi yli 30-vuotiaana.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En tiedä, mutta jos niin käy, se on todennäköisesti vahinko tai joku vammanen mielenhäiriö ja tulen se suhde päättyy sen takia.
Ei ei ei...
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En osaa päättää. Tuskin omia mutta adoptoida voisin. Kohta taidan olla liian vanha siihenkin...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En vieläkään. Mulla on kovasti enemmän muuta puuhaa.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

MarthaFocker kirjoitti:En tiedä, mutta jos niin käy, se on todennäköisesti vahinko tai joku vammanen mielenhäiriö ja tulen se suhde päättyy sen takia.
Ei ei ei...

Tässä on jokseenkin oiva esimerkki siitä kuinka sekasin naiset (ja varsinkin Martta) on. Virkkeen alussa hän ei tiedä kantaansa, mutta jo virkkeen lopussa kanta on jo hyvinkin jyrkkä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikähän siinä on, että ennen tuon kakaran maailmaan tuloa ajattelin haluavani adoptoida tuollaisen mutta nyt ei sitten adoptio ajatuksena innostakaan? Ja siis sisällä kasvanut toinen kyllä innostaisi.
JakeBlues

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Terveisiä vaan sinne Tampesterin sedällekin, ettei niitä enää tässä iässä kannata alkaa vääntämään. Vastasin, että on jo - ei enää. Olisin jo käynyt napsauttamassa johtimetkin poikki, mutta menin tyhmyyttäni mainitsemaan asiasta hallitukselle. Hän jätti päätöksenteon pöydälle. Miten olisi: "harjoittelin tuossa firman kesällä pidettäviin 110m aitajuoksun mestaruuskisoihin ja harjoitusten tuoksinnassa kilautin kassini tuhoisin seurauksin aitaan"?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen lesbo, enkä halua lapsia!

"Candyman"
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaajaa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Jaajaa.
Jaajaa...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jaajaa.
Jaajaa...
Hmm.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jaajaa.
Jaajaa...
Hmm.
Hmm-m.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Jaajaa...
Hmm.
Hmm-m.
KöhKöh.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:KöhKöh.
Kröhöm.
Vastaa Viestiin