Bongaa mitä bongaat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Fantasioin, että jos olisin Mr. Single, niin miten olisin hoitanut tilanteen.

Seuraavalla kerralla sitten. High risk, high reward.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Fantasioin, että jos olisin Mr. Single, niin miten olisin hoitanut tilanteen.

Seuraavalla kerralla sitten. High risk, high reward.


Länsiväylä: "Keski-ikäinen mies ahdistelee naisia kirjastossa"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Länsiväylä: "Keski-ikäinen mies ahdistelee naisia kirjastossa"

Espoo daily: "Sankarilääkäri purkaa seksuaalisia jännityksiä ennennäkemättömän tehokkaasti"
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos joku kitinänainen tunnistaa tästä itsensä, niin olin se limainen keski-ikäinen stalkkeri.

No, mitä teit? Seurasitko autollensa ja kysyit numeropalvelusta autonsa omistajatiedot vai ainoastaanko nypytit kirjaston skämäsessä saniteettikopissa?


Fantasioin, että jos olisin Mr. Single, niin miten olisin hoitanut tilanteen.

Paradoksaalistahan tuossa on se, että käytännön toteutukseen itsetunto riittäisi ainoastaan Mr. Marriedina.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään bongasin poliisitoimintaa pankissa.

Pankin tuulikaapissa, jossa myös käteis-ja maksuautomaatit ovat, istui lattialla, automaattien käyttäjien jaloissa, arviolta viisikymppinen tukeva herra tukevassa humalassa. Ihan rauhallisena. Lattialla vieressään oli viskipullo, josta kaateli oikeaan shottilasiin ja siemaili hillitysti. Laittoi myös tupakaksi siinä. Ei reagoinut viehättävien pankkineitien poistumiskehoituksiin. Täytyy myöntää, että äijällä oli tyyliä!

Sitten tulivat kytät, ja koska ukko oli kävelykyvytön, raahasivat tämän maata myöten ulos ja monta metriä asfaltilla, jonka jälkeen nostivat mustamaijaan.

Bongasin myös, että pankkineidit olivat seksyjä. Niin "asiallisesti" pukeutuneita, mutta pystytisut melkein näyttäviä paitoja oli. Ja housut asiallista liituraitaa mutta kuitenkin niin tiukat että pyöreät pikkupeppunsa olivat tuijotettavissa kun pankkineidit liikkuivat paikaltaan. Ja vaikka päällä olisi ollut jakku, jakun helma oli niin lyhyt että peppu näkyi kokonaan!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bongasin itsestäni ensimmäistä kertaa käytettävän luonnehdintaa "nuorekas".

13 v tyttäreni kaveri oli sanonut minua nuorekkaaksi, kun tahkosin NHL 10:ä Xboxilla.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Bongasin itsestäni ensimmäistä kertaa käytettävän luonnehdintaa "nuorekas".

13 v tyttäreni kaveri oli sanonut minua nuorekkaaksi, kun tahkosin NHL 10:ä Xboxilla.


Se haluaa sinua. :lol:

Ei, mut oikeasti. Eikö edes huolestuta?
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Bongasin itsestäni ensimmäistä kertaa käytettävän luonnehdintaa "nuorekas".

13 v tyttäreni kaveri oli sanonut minua nuorekkaaksi, kun tahkosin NHL 10:ä Xboxilla.


Se haluaa sinua. :lol:

Ei, mut oikeasti. Eikö edes huolestuta?


No onhan se nyt selvä, että 13 vuotiaan silmissä olen ikäloppu.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:No onhan se nyt selvä, että 13 vuotiaan silmissä olen ikäloppu.


No tietty. Itsellä oma kriisi on sen verran alkutekijöissä, että yhtenä päivänä sitä olet pleikkarilla pelaava tulevaisuuden toivo, seuraavana olet nuorekas Xboxin pelaaja. All is lost. :)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No onhan se nyt selvä, että 13 vuotiaan silmissä olen ikäloppu.


No tietty. Itsellä oma kriisi on sen verran alkutekijöissä, että yhtenä päivänä sitä olet pleikkarilla pelaava tulevaisuuden toivo, seuraavana olet nuorekas Xboxin pelaaja. All is lost. :)


Niin kauan, kuin kuuntelet NRJ:tä, on vielä toivoa!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Oikeesti, jos 13vuotias toteaa jonkun kaverin isäpapan olevan nuorekas niiin, hmmm. Ihastusta ilmassa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti:Oikeesti, jos 13vuotias toteaa jonkun kaverin isäpapan olevan nuorekas niiin, hmmm. Ihastusta ilmassa.

´
Haistan American Beauty:n
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Vai twenty to life?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Niin kauan, kuin kuuntelet NRJ:tä, on vielä toivoa!


Pakko ostaa kai sitten pleikkari kolmonenkin. :)
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
RP kirjoitti:Oikeesti, jos 13vuotias toteaa jonkun kaverin isäpapan olevan nuorekas niiin, hmmm. Ihastusta ilmassa.

´
Haistan American Beauty:n


FILF?
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Oikeesti, jos 13vuotias toteaa jonkun kaverin isäpapan olevan nuorekas niiin, hmmm. Ihastusta ilmassa.

It's wrong.

But feels kinda nice tightly around you.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Tänään bongasin poliisitoimintaa pankissa.

Pankin tuulikaapissa, jossa myös käteis-ja maksuautomaatit ovat, istui lattialla, automaattien käyttäjien jaloissa, arviolta viisikymppinen tukeva herra tukevassa humalassa. Ihan rauhallisena. Lattialla vieressään oli viskipullo, josta kaateli oikeaan shottilasiin ja siemaili hillitysti. Laittoi myös tupakaksi siinä. Ei reagoinut viehättävien pankkineitien poistumiskehoituksiin. Täytyy myöntää, että äijällä oli tyyliä!

Sitten tulivat kytät, ja koska ukko oli kävelykyvytön, raahasivat tämän maata myöten ulos ja monta metriä asfaltilla, jonka jälkeen nostivat mustamaijaan.

Bongasin myös, että pankkineidit olivat seksyjä. Niin "asiallisesti" pukeutuneita, mutta pystytisut melkein näyttäviä paitoja oli. Ja housut asiallista liituraitaa mutta kuitenkin niin tiukat että pyöreät pikkupeppunsa olivat tuijotettavissa kun pankkineidit liikkuivat paikaltaan. Ja vaikka päällä olisi ollut jakku, jakun helma oli niin lyhyt että peppu näkyi kokonaan!


Ootsä vaihtanut Karhun viskiin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Ootsä vaihtanut Karhun viskiin?

Sanoin jo, että se herrasmies oli "tukeva" (minä en ole) ja "viisikymppinen" (en ole vielä). Sitäpaitsi hän joi skottiviskiä, minä juon viskeistä vain bourbonia.

Pari viikkoa sitten ISÄNI muuten bongasi poliisitoimintaa Siwassa. Isä oli mennyt lähiSiwaan. Mennessään vähän ihmetteli, miksi ulkona kuikuili ikkunoista sisään monta huolestunutta ihmistä. Sisällä oli asiakkaana vain yksi vanha pikku-ukko, joka höpötteli jotain omituisia vaivaantuneen näköiselle viehättävälle kassamisulle. Isä mietti jo, auttaako neitoa hädässä. Äkkiä sisään ryntäsi viisi kyttää, jotka laittoivat hörhön pakettiin sekunneissa. Selvisi, että hullu oli aiemmin uhkaillut toista asiakasta isolla puukolla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:viskeistä vain bourbonia.


Aij aij. Yäk.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bongasin eilen suomikilvillä uudelta näyttävän Maseratin.

Olin iloinen kuskin puolesta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Bongasin eilen suomikilvillä uudelta näyttävän Maseratin.

Olin iloinen kuskin puolesta.

Onkohan sillä lähin Maserati-huolto miten kaukana.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minikaivurin liikennevaloissa.

Kuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Bongasin eilen suomikilvillä uudelta näyttävän Maseratin.

Olin iloinen kuskin puolesta.

Onkohan sillä lähin Maserati-huolto miten kaukana.


Catamountissa olen omaani käyttänyt. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuorotellen tuossa yläkerran firman toimarin parkkipaikalla seisoskelee uudenkarhea Maserati, kanariankeltain Porche ja pemarin citymaasturi.

Kuski näyttää aivan viidenkympinvillityksen saaneelta arkkitehdilta, mikä todellisuudessa onkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Porche

Oh my eyes!
Vastaa Viestiin