Bongaa mitä bongaat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

fab-5 rekkari meni kerran ohitse moottoriteillä, kun rekkailin hesaan viime kesänä. Oli avoauto.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen bongattu Jimi Pääkallo juoksemassa Sturenkatua alas. Ei osattu päättää, oliko se lenkillä, pakeniko takaa-ajajia vai vain myöhässä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Joo, mä bongasin kerran poliisiauton, jonka rekkari oli GAY - jotain... Kytät on homoja!!11! hih hih!

Joo, ja sen Luu-5 oon bongannut kans joskus.

Minäpä olen porannut reiän siihen LUU-5:een. Luvan kanssa, laitoksella Rollossa. Jeah.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Viime yönä puoli viisi siili kipitti hurjaa vauhtia tien yli ja vielä hurjempaa vauhtia nurmikon poikki kun kailotin sen paikallaolosta kanssapyöräilijöille. :h:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aika varmasti bongasin tänään Ville Valon. Samalla kadulla näin myös Wallu Walpion.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Razormaid kirjoitti:Viime yönä puoli viisi siili kipitti hurjaa vauhtia tien yli ja vielä hurjempaa vauhtia nurmikon poikki kun kailotin sen paikallaolosta kanssapyöräilijöille. :h:


Miekin satuin viime keskiviikkona treeneistä tullessa bongaamaan siilin kun pyörätiellä kipitti niin hurjaa kyytiä.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Epäilen nähneeni viime viikolla Hakaniemessä Hannu "Dumari" Nurmion. :shock:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:treeneistä tullessa


Vieläks ne takajalkakivut vaivaa sua?
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:treeneistä tullessa


Vieläks ne takajalkakivut vaivaa sua?


Lähden tässä treeneihin puolen tunnin sisällä, niin katsotaan. Viimeksi (eli siis viime ke) kyllä tuntui vielä aika nasevasti. Ajattelin hakea noita tulehduskipulääkkeitä jossain välissä joskohan ne auttaisivat tähän. Koitan myöskin venytellä pohkeita joka päivä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

swirl kirjoitti:Jimi Pääkallo myöhässä.


Bongattu turvonneet TIS-517. Eli taitaa tulla Jimi Pääkallokin ihan ajallaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Bongasin viikonloppuna kesän ensimmäiset kyyt (2kpl) ja rantakäärmeet (3kpl)
Ovat ne sitten söpöjä :h:
Tosin jouduin yhden kyyn vähän hätisteleen pois auringonottopaikaltaan, kun se olisi siellä kivirappusten taitteessa varmaan peljästynyt isoa pahaa alastulevaa ihmistä ja puraissut puolustuksekseen esim. jotain saarella liikkunutta lasta nilkkaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä bongasin muslimi-hevarin. Tai sitten se oli gootti-muslimi. Mulla ei ole nuo nykynuorten alakulttuurit ihan hanskassa ja ne käveli ohi aika äkkiä. Suomalaissyntyinen tyttö, jolla oli muslimihuivi päässä, pitkä musta hame ja musta farkkutakki, jossa oli jotain punkkaririntamerkkejä. Semmoset Backstreetistä ostetut vaatteet, mitä ne tyyliä ne neidot sitten edustaakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilen paikallisjunassa Piia-Noora Kauppi lapsensa kanssa.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pakettiauto, jonka rekisterinro oli OYO-***

Meinasin jo ajaa rinnalle ja kurkistella mikä oli kuskin kuppikoko :mrgreen:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

OMG, LOL ja LAF alkuiset rekisterinumerot bongattu Savossa.
Kirjoitan tätä alasti
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:Pakettiauto, jonka rekisterinro oli OYO-***

Meinasin jo ajaa rinnalle ja kurkistella mikä oli kuskin kuppikoko :mrgreen:


Sedän sopii rauhoittua hiukan :D
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Joskus Levillä ja Kittilässä käydessäni olen bongannut pari kertaa seuraavat rekisterikilvet:

Kaljanjakeluauto KOF-3, Erään toimitusjohtajan auto LEV-1 (vaikka tj:n auto vaihtui niin kilvet siirtyi mukana uudempaan autoon), Ambulanssi LEV-12
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Maiharien koeajoreissulla bongattu yksi rusakko neljän metrin päästä (ilmeisesti aika tottunut ihmisin), yksi siili metrin päästä ja toinen rusakko juoksemassa pusikoissa. Jumpe, tää Espoon lintukotohan on täynnä elämää.

Bongattu myös yksi raivohullu sylikoira. Taas semmoinen yhtäkkiä jalkojen juuressa psykoottisen räksytyskohtauksen aloittanut trasselikasa. Inhottavia tuollaiset säikäyttelijät, eikä tällaisista loukkauksista saa mitään hyvitystä esim. anteeksipyydön muodossa. :x Täti vaan ihmetteli "mitää sää siinä oikeen haukut" ja jatkoi matkaa raahaten koiraa perässään.

Kaasumuumin analyysi: Päässäni olevien autismireikien takia olen huono hahmottamaan paitsi ihmisten, myös eläinten nyansseja. Koirat havaitsevat tämän ja muuttuvat joko yliystävällisiksi, yliuteliaiksi tai raivohulluiksi. Ilmeisesti katsoin sitä sylikoiraa jotenkin väärällä tavalla tai jotain. Saatana. Minun taitaa olla parempi välttää koiria loppuelämäni; tämä on ilmeisesti vika joka ei koskaan tule paranemaan. Tietoisuus tästä nävertää omanarvontuntoani. :|

NetHack-termein: Cursed ring of aggravate monster (worn).
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bongattu eilen Mechelininkadulla lihavanpuoleinen blondi, jolla näkyi perse kokonaan - siis todellakin aivan kokonaan, edestä hame oli sentään vedetty kriittisten paikkojen päälle - vyötärölle kasaankiskotun seeprakuvioisen hameen alta. Ei alushousuja. Yläkroppaa verhosi pinkki liian pieni bikinitoppi ja avoimena roikkuva paitis, hiuslaitos oli peräisin 80-luvulta, eikä varmasti minkään trendien vuoksi.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti:Bongattu eilen Mechelininkadulla lihavanpuoleinen blondi, jolla näkyi perse kokonaan

QmiNt hÅttii! Hajotkaa teinixit valaanpyrstöihinne, tuo jos mikä on uusi kesämuoti. 8)
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:QmiNt hÅttii! Hajotkaa teinixit valaanpyrstöihinne, tuo jos mikä on uusi kesämuoti. 8)

Ai se on muotia eikä epähuomiossa tapahtunut lipsahdus? :shock: It's not a bug, it's a feature!
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

McJanne kirjoitti:OMG, LOL ja LAF alkuiset rekisterinumerot bongattu Savossa.


OMG on myös bongattu täällä Vantaalla. Olen niin nörtti, että aloin hihittää välittömästi nähtyäni ko rekkarin. Avokki pitää mua varmati jo vähän vajaana.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Eilen elikkäs ma bongattu henkilöauto lähtemässä Vantaan Variston JET-huoltikselta tankkaamasta. Rekkari tietysti JET-xxx. Saakohan edes mitään alennusta? Ps. Päälle kilsa etelämmäksi Vihdintietä, toisella JET-huoltsikalla oli halvempaa bentsaa.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bongattu Paleface Doriksessa, pyysi dj:ltä omaa biisiä, sai sen ja bailasi possensa kanssa sillä uskomattoman nololla tyylillä jolla suomalaiset isänmaantoivot luulevat muuttuvansa neekereiksi. Vittu jätkä pwnas!1
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Haa! Bongattu eilen Mascotissa Big Brotherin Tiina ja Antti. Olivat tuomaristossa siinä karaokekilpailussa.
Vastaa Viestiin