Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Varoittava esimerkki kaikille naisille, näin käy kun hylkäätte miehenne
*tirsk*

Sieviskää lyödään tässä keississä kyllä oikein urakalla. Hyvä esimerkki tabloidilehdistön ja etenkin kuvajournalismin voimasta: kollektiiviseen tajuntaamme on pysyvästi piirtynyt kuva Susannasta rupsahtaneena kvasi-alkkiksena siinä missä Jani hymyilee uusi tuulitunneli kainallossaan Tahrattomana ja Yllätyspuhtaana kuin juuri olisi Omo-pesusta noussut!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Varoittava esimerkki kaikille naisille, näin käy kun hylkäätte miehenne
*tirsk*

Sieviskää lyödään tässä keississä kyllä oikein urakalla. Hyvä esimerkki tabloidilehdistön ja etenkin kuvajournalismin voimasta: kollektiiviseen tajuntaamme on pysyvästi piirtynyt kuva Susannasta rupsahtaneena kvasi-alkkiksena siinä missä Jani hymyilee uusi tuulitunneli kainallossaan Tahrattomana ja Yllätyspuhtaana kuin juuri olisi Omo-pesusta noussut!
Näin on jos siltä näyttää sanoi Urkkikin. Jani on hallinnut julkisuuspelin huomattavasti paremmin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen varma siitä, että jos minulla ei olisi omia lapsia niin tuskin lasten kuvat haittaisi aikuisten kuvia enempää.
jaah. en allekirjoita. ei ole omia lapsia ja nuo lasten kuvat häiritsivät enemmän. ehkä eniten siksi että heillä ei ole ollut edes mahdollisuutta puolustautua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olen varma siitä, että jos minulla ei olisi omia lapsia niin tuskin lasten kuvat haittaisi aikuisten kuvia enempää.
jaah. en allekirjoita. ei ole omia lapsia ja nuo lasten kuvat häiritsivät enemmän. ehkä eniten siksi että heillä ei ole ollut edes mahdollisuutta puolustautua.
Ja siksi, että he ovat 100%:n syyttömiä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 2_uu.shtml#

Aika hurjia kuvia :?
En pysty katsomaan kaikkia. Lapsista tuli niin paha mieli.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 2_uu.shtml#

Aika hurjia kuvia :?
Noihan nyt oli aivan lällyjä verrattuna vuoden 2004 tsunamikuviin.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

HELSINGIN SANOMAT
TIISTAINA 21.11.2006


Nimityssotku poiki oopperalle ison laskun
Julkaistu 20.11. 20:28

Kansallisooppera on maksanut viime keväänä huomattavan summan rahaa henkilölle, joka oli luvattu pestata orkesterin intendentiksi, mutta jota ei nimitetty tehtävään.
Asiasta maanantaina kertoneen Iltalehden mukaan lupauksesta maksettiin kymmenien tuhansien eurojen korvaus.

Oopperan hallituksen puheenjohtaja Seppo Tiitinen vahvistaa, että tapaus pitää paikkansa. "Tästä päättävät oopperan pääjohtaja Erkki Korhonen ja hallintojohtaja Pekka Kauranen yhdessä."
Korhonen ja Kauranen eivät maanantaina vastanneet asiaa koskeviin soittopyyntöihin.
Kansallisooppera päätti keväällä tuntuvasta säästöohjelmasta, koska ooppera teki 2005 lähes 1,8 miljoonan euron tappion.
Päitä vadille, stana!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 2_uu.shtml#

Aika hurjia kuvia :?
Mä en kyl tajua tällaista uutisointia. Sellasta sotaa ei ole, missä ei siviilejä kuolis ja maailmalta löytyis joka päivä sodassa kuolleiden siviilien kuvia täyttämään Iltaleden kannesta kanteen, enkä mä ainakaan osaa tuntea puoli vuosisataa kuolleita suomalaisia yhtään sen läheisemmiksi.

Suomi oli vielä toisen maailmansodan aikaan niin kahtia jakautunut, etten ihmettelis vaikka osa näistä "venäläisistä partisaaneista" olis ollu neuvostomielisiä suomalaisia.
Nyt penikseni on fantastinen!
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200611215360967_vi.shtml
Ben Zyskowicz suhtautuu huomioon huumorilla.

- Eräs työkaveri soitteli kuvan nähtyään ja sanoi Rahimen olevan Paris Hiltonin näköinen. Itse en oikein osaa ottaa tähän kantaa, koska en tiedä, minkä näköinen Paris Hilton on.
Kuva


No siis daah? Paris on Rahimen näköinen! Eikö se tullut jo selväksi? Lisäksi osoittaa herra kansanedustajalta aikamoista tietämättömyyttä maailman asioista, jos ei muka tiedä miltä Paris Hilton näyttää. Onhan se esiintynyt jo South Parkissakin!

Maailmalla tuo kyseinen kuva on muuten levinnyt otsikolla "Paris Hilton nähty yhdessä Groucho Marxin kanssa!". Paris ehtikin jo ilmoittaa ettei edes tiedä miltä tai keneltä Groucho näyttää. Tupla-daah!
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

CandyMan kirjoitti:- Eräs työkaveri soitteli kuvan nähtyään ja sanoi Rahimen olevan Paris Hiltonin näköinen. Itse en oikein osaa ottaa tähän kantaa, koska en tiedä, minkä näköinen Paris Hilton on.
Ben on eduskunnan pahin huoraaja kaikissa mahdollisissa julkkiskokkareissa ja varmasti lukee eniten iltapäivälehtien julkkissivuja. Kuulostaa todella uskottavalta, ettei hän tiedä minkä näköinen Paris Hilton on.

Mulle tuli tästä nyt sellainen olo, että haluaisin käydä pyyhkimässä perseeni Ben Zyskobiatchin kasvoihin. Missäs päin se eduskuntatalo sijaitsikaan? En muista koskaan nähneeni koko pytinkiä.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Jokos muuten ne Irakin biologiset aseet löydettiin?


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 9_uu.shtml
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

SingleMalt kirjoitti:Jokos muuten ne Irakin biologiset aseet löydettiin?
Ne on vissiin myyty Iraniin ja sieltä pohjois-Koreaan. Yhdysvaltain puolustusministeriön kannattais vaatia UPS-tracking-code tuolle mystiselle WMD-asesatsille, niin sen matkan seuraaminen olisi huomattavasti helpompaa...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Clay kirjoitti: Mä en kyl tajua tällaista uutisointia. Sellasta sotaa ei ole, missä ei siviilejä kuolis ja maailmalta löytyis joka päivä sodassa kuolleiden siviilien kuvia täyttämään Iltaleden kannesta kanteen, enkä mä ainakaan osaa tuntea puoli vuosisataa kuolleita suomalaisia yhtään sen läheisemmiksi.
Ditto.

Eilisessä Iltiksessä haastateltua sotaveteraania myös komppaillen: WANHA!!!!11!!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Jokos muuten ne Irakin biologiset aseet löydettiin?
Ne on vissiin myyty Iraniin ja sieltä pohjois-Koreaan. Yhdysvaltain puolustusministeriön kannattais vaatia UPS-tracking-code tuolle mystiselle WMD-asesatsille, niin sen matkan seuraaminen olisi huomattavasti helpompaa...
Oikeastihan jutussa on koomista se, että Pohjois-Korealla ON ydinase, PK itse huutaa "meillä on ydinase" ja uhittelee sodalla, mutta Pohjois-Korean suhteen Yhdysvallat ei uskalla tehdä mitään.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

imbesiili kirjoitti:Mulle tuli tästä nyt sellainen olo, että haluaisin käydä pyyhkimässä perseeni Ben Zyskobiatchin kasvoihin. Missäs päin se eduskuntatalo sijaitsikaan? En muista koskaan nähneeni koko pytinkiä.
Jos ei löydy, Benin pystyi bongaamaan ainakin pari vuotta sitten usein sekä Kannelmäen Prismasta, että Lassilassa Vihdintien varrella olevan Hesen lähistöltä lenkkeilemässä. Mene jonnekin kyseiselle alueelle puskaan kytikselle.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti: Ditto.

Eilisessä Iltiksessä haastateltua sotaveteraania myös komppaillen: WANHA!!!!11!!!!
Tupla-dildo. Monet sotaveteraanit varmaan pyörisivät arkuissaan jos eläisivät edelleen.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Oikeastihan jutussa on koomista se, että Pohjois-Korealla ON ydinase, PK itse huutaa "meillä on ydinase" ja uhittelee sodalla, mutta Pohjois-Korean suhteen Yhdysvallat ei uskalla tehdä mitään.
Jos Pohjois-Korea haluaisi oikeasti vähän toimintaa, heidän pitäisi räväyttää löytäneensä merkittävä öljyesiintymä alueeltaan. Sillä niin väliä pitäisikö se oikeasti paikkansa vai ei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

CandyMan kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Mulle tuli tästä nyt sellainen olo, että haluaisin käydä pyyhkimässä perseeni Ben Zyskobiatchin kasvoihin. Missäs päin se eduskuntatalo sijaitsikaan? En muista koskaan nähneeni koko pytinkiä.
Jos ei löydy, Benin pystyi bongaamaan ainakin pari vuotta sitten usein sekä Kannelmäen Prismasta, että Lassilassa Vihdintien varrella olevan Hesen lähistöltä lenkkeilemässä. Mene jonnekin kyseiselle alueelle puskaan kytikselle.
Aina se pelko että Ben ehtii pyyhkiä ensin, jos puskassa lymyää?
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

CandyMan kirjoitti: Kannelmäen Prismasta, että Lassilassa.
Muistaakseni heebo asuu juurikin Lassilassa.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Fortumilla menee hyvin.

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=1070364&s=r

Taidanpa vaihtaa sähköyhtiötä hyvin vikkelään :evil:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

Clay kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 2_uu.shtml#

Aika hurjia kuvia :?
Mä en kyl tajua tällaista uutisointia. Sellasta sotaa ei ole, missä ei siviilejä kuolis ja maailmalta löytyis joka päivä sodassa kuolleiden siviilien kuvia täyttämään Iltaleden kannesta kanteen, enkä mä ainakaan osaa tuntea puoli vuosisataa kuolleita suomalaisia yhtään sen läheisemmiksi.
Katselin kuvat läpi. Tunteeton paska kun olen, niin mitään suurempaa pahoinvointia eivät aiheuttaneet.

Mutta hyvä kun julkaisivat nuo. Voi sitä kaksinaismoralismin määrää jos olisivat nuo jättäneet salaisiksi samalla kun julkaisevat tuplasti pahempia kuvia ulkomailta. Tuskin se nyt oli kenellekään uutinen, että sodassa tapettiin myös siviilejä. Pysyypähän ihmisillä mielessä mitä se sota oikein on. Ei noistakaan kuvista niin kovin kauan ole ehtinyt kulumaan...
Ovela kuin orgasmi
Kristus

Viesti Kirjoittaja Kristus »

Pahuuden personointia.

Kuva

Iltapuluilla on satunnaisesti kykyä luoda melkein triermäistä kuvastoa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006112 ... 8_uu.shtml

Rankkaa menoa tänäkin päivänä tuo Venäjän touhu.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^onhan tuokin tapa saada vankeinhoidon kustannuksia pienemmäksi: kaikki vaan karkuun.

"kyllähän siitä ovesta pääsee lähtemään ulos jos vain tahtoo" :doh:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin