Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Viitaten termiin dildopyllyhetero olet 130 % etkä siis tunne itseäsi.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Niinno, mielestäni avioliitto on etupäässä sopimus, jolla saavutetaan tiettyjä veroetuja. Silmitön romantikko sisälläni tulee mainiosti toimeen parisuhteessa ilman avioliittoa. Kun rekisteröidyllä parisuhteella saavutetaan tuo sama etu niin en ymmärrä mistä tässä oikein kenkä puristaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä olen ihan yhtä romanttinen ja mietinkin taas pitäiskö mennä naimisiin. Vai voiko heteropari olla rekisteröidyssä parisuhteessa?!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kottarainen kirjoitti:Mä olen ihan yhtä romanttinen ja mietinkin taas pitäiskö mennä naimisiin. Vai voiko heteropari olla rekisteröidyssä parisuhteessa?!
Pitikös teidän käydä maistaatissa tai poliisille kertomassa, että ootte olleet miehesi kanssa sillai?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

http://www.iltalehti.fi/asuminen/201411 ... 8_an.shtml

Onko tosiaan niin, että suvaitsevaisuutta osoittaa lakanat, joiden teemana on isokulliset homomiehet ilman paitaa tiukat farkut jalassa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kottarainen kirjoitti:Vai voiko heteropari olla rekisteröidyssä parisuhteessa?!
Ei voi. Tätä kai moni on solidaarisuuspäissään haikaillutkin.
Elco kirjoitti:Niinno, mielestäni avioliitto on etupäässä sopimus, jolla saavutetaan tiettyjä veroetuja. Silmitön romantikko sisälläni tulee mainiosti toimeen parisuhteessa ilman avioliittoa. Kun rekisteröidyllä parisuhteella saavutetaan tuo sama etu niin en ymmärrä mistä tässä oikein kenkä puristaa.
No joillekin homopareille olisi tärkeää, että he voisivat yhdessä adoptoida lapsen tai olla molemmat vaikka toisen osapuolen biologisen lapsen huoltajia. Vaikka tämä ei sinua kiinnostaisi, en millään ymmärrä, miksi kieltää se niiltäkin, joita se kiinnostaa. Aika selvää on, että avioliitonomainen adoptio-oikeus ajaisi kaikkien etua eikä haittaisi kenenkään etua. Silti vastustetaan. Outo on muille arvomaailmaansa ja ideologiaansa pakottavan konservatiivin mielenmaisema.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Mä olen ihan yhtä romanttinen ja mietinkin taas pitäiskö mennä naimisiin. Vai voiko heteropari olla rekisteröidyssä parisuhteessa?!
Pitikös teidän käydä maistaatissa tai poliisille kertomassa, että ootte olleet miehesi kanssa sillai?
Lastenvalvojalla, tai jollain sellaisella piti. Tai miehen piti Tunnustaa. En muista missä se oli, mut ettei vaan olisi ollut sossussa?!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä en oikein tajua, mitä se kenellekään kuuluu, kenen kanssa avioituu. Siis niin kauan kun kyseessä on täysi-ikäiset ihmiset. Mutta noilla foobikoillahan onkin pelot porttiteoriasta että kohta saadaan avioitua vaikka naudan kanssa, jos kerran samaa sukupuoltakin olevan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: Aika selvää on, että avioliitonomainen adoptio-oikeus ajaisi kaikkien etua eikä haittaisi kenenkään etua..

En tiedä, onko totta, mutta on peloteltu, että toi voisi haitata heteroparien adoptointia joistain maista. En sitten tiedä, onko näin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: Mutta noilla foobikoillahan onkin pelot porttiteoriasta että kohta saadaan avioitua vaikka naudan kanssa, jos kerran samaa sukupuoltakin olevan.
Sitähän sä just ajat takaa!1
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Riemumieli kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/asuminen/201411 ... 8_an.shtml

Onko tosiaan niin, että suvaitsevaisuutta osoittaa lakanat, joiden teemana on isokulliset homomiehet ilman paitaa tiukat farkut jalassa?
On.

Ja mua lisäksi viehättää nämä tasa-arvon näkökulmasta, kaikkinensa.

Tässä olisikin muuten joululahjaidea appivanhemmille!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minusta paljon pahempi ongelma on se, että yksinäiset miehet tai miesparit eivät saa hedelmöityshoitoja. Ilmeisesti asiassa ei ole mitään ongelmaa, kunhan naiset saavat munia yksin tai yhdessä muiden naisten kanssa. Kunhan sukupuolenvaihdoksen pakkosterilointi poistetaan, Pekka Kalle voi synnyttää itselleen ja Jussi-Pekalle yhteisen biologisen lapsen. Sitä odotellessa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Aika selvää on, että avioliitonomainen adoptio-oikeus ajaisi kaikkien etua eikä haittaisi kenenkään etua..
En tiedä, onko totta, mutta on peloteltu, että toi voisi haitata heteroparien adoptointia joistain maista. En sitten tiedä, onko näin.
Taisi ainakin olla Venäjä joka ei anna adoptoida lapsia maihin joissa homoliitot ovat sallittuja.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Eihän nyt vastusteta homoliittoja, vaan avioliitto-sanan käyttämistä muiden kuin hetskujen kohdalla.
Ei tässä sanasta väännetä kättä. Avioliittoon (nimitetään sitä sitten millä nimellä tahansa) liittyy juridisia seuraamuksia, joita ei liity rekisteröityyn parisuhteeseen.
Nopealla googlauksella eroiksi löytyy yhteisen adoptio-oikeuden ja automaattinen yhteisen sukunimen ottamisen puuttuminen. Jälkimmäisen tosin saa erikseen hakemalla. Jos edellä mainittu pitää paikkansa, niin pääasia tässä tuntuu olevan sana, jonka käytön laajentamisella tuntuu olevan käsittämättömän kova vastustus.

Äkkiseltään tulee mieleen, että ongelman voisi ratkaista lisäämällä nuo pari puutosta rekisteröityyn parisuhteeseen ja sen jälkeen poistamalla avioliitto juridisesta termistöstä, jolloin juridisesti olisi olemassa vain rekisteröity parisuhde ja avioliitto jäisi sitten ihan vaan uskonnolliseksi termiksi minkä uskontokunnat saisi määritellä ihan miten huvittaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
Äkkiseltään tulee mieleen, että ongelman voisi ratkaista lisäämällä nuo pari puutosta rekisteröityyn parisuhteeseen ja sen jälkeen poistamalla avioliitto juridisesta termistöstä, jolloin juridisesti olisi olemassa vain rekisteröity parisuhde ja avioliitto jäisi sitten ihan vaan uskonnolliseksi termiksi minkä uskontokunnat saisi määritellä ihan miten huvittaa.
Vaikuttaa hyvältä idealta. Jokainen mustanaamiokerho saisi sitten erilaisin taikamenoin nimittää rekisteröityä parisuhdetta millä nimellä katsoo parhaaksi.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: No joillekin homopareille olisi tärkeää, että he voisivat yhdessä adoptoida lapsen tai olla molemmat vaikka toisen osapuolen biologisen lapsen huoltajia. Vaikka tämä ei sinua kiinnostaisi, en millään ymmärrä, miksi kieltää se niiltäkin, joita se kiinnostaa. Aika selvää on, että avioliitonomainen adoptio-oikeus ajaisi kaikkien etua eikä haittaisi kenenkään etua. Silti vastustetaan. Outo on muille arvomaailmaansa ja ideologiaansa pakottavan konservatiivin mielenmaisema.
Niin siis minua liberaalimpaa tyyppiä ei täältä löydy. Kannatan mm. vapaata aseenkanto-oikeutta, seksin myymistä ja ostamista, vapaata maahanmuuttoa omilla rahoilla, elinkeinonvapautta ml ydinvoimalan rakentaminen turvallisesti ilman sen kummempia lupia, vapaata taksiliikennettä ilman lupia jne. Selvennettäköön, että tämä ei kuitenkaan implikoi, että aseistautuisin, ostaisin tai myisin seksiä, rakentaisin ydinvoimalan tai alkaisin ajamaan taksia, vaikka se olisikin sallittua. Liberaalius nykypäivänä pruukaa tarkoittamaan, että kielletään ja säännöstellään suunnilleen kaikkea paitsi homojen oikeuksia.

En osaa ottaa kantaa homoparien adoptio-oikeuteen. Lasten hyvinvointiin liittyvät asiat jätän mieluusti niiden päätettäväksi, joita kiinnostaa. Enkä ole kieltämässä oikeastaan mitään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: No joillekin homopareille olisi tärkeää, että he voisivat yhdessä adoptoida lapsen tai olla molemmat vaikka toisen osapuolen biologisen lapsen huoltajia. Vaikka tämä ei sinua kiinnostaisi, en millään ymmärrä, miksi kieltää se niiltäkin, joita se kiinnostaa. Aika selvää on, että avioliitonomainen adoptio-oikeus ajaisi kaikkien etua eikä haittaisi kenenkään etua. Silti vastustetaan. Outo on muille arvomaailmaansa ja ideologiaansa pakottavan konservatiivin mielenmaisema.
Niin siis minua liberaalimpaa tyyppiä ei täältä löydy. Kannatan mm. vapaata aseenkanto-oikeutta, seksin myymistä ja ostamista, vapaata maahanmuuttoa omilla rahoilla, elinkeinonvapautta ml ydinvoimalan rakentaminen turvallisesti ilman sen kummempia lupia, vapaata taksiliikennettä ilman lupia jne. Selvennettäköön, että tämä ei kuitenkaan implikoi, että aseistautuisin, ostaisin tai myisin seksiä, rakentaisin ydinvoimalan tai alkaisin ajamaan taksia, vaikka se olisikin sallittua. Liberaalius nykypäivänä pruukaa tarkoittamaan, että kielletään ja säännöstellään suunnilleen kaikkea paitsi homojen oikeuksia.

En osaa ottaa kantaa homoparien adoptio-oikeuteen. Lasten hyvinvointiin liittyvät asiat jätän mieluusti niiden päätettäväksi, joita kiinnostaa. Enkä ole kieltämässä oikeastaan mitään.
Mä kannatan myös kaikkia noita pl. vapaa aseenkanto-oikeus. IMHO sellaisia vapauksia, joista on selvästi haittaa muille, voi rajoittaa. Olen aivan varma, että jos kuka tahansa saisi ostaa K-marketista rynkyn koska tahansa (kaupathan olisivat auki 24/7), niin se lisäisi ampumalla kuolevien määrää.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/asuminen/201411 ... 8_an.shtml

Onko tosiaan niin, että suvaitsevaisuutta osoittaa lakanat, joiden teemana on isokulliset homomiehet ilman paitaa tiukat farkut jalassa?
Olen yli 20 vuotta ihmetellyt noita TOF-miesten reisien ulkosivuja.

Esim. ylärivin 3. oikealta

http://static.iltalehti.fi/asuminen/tom4_2011JID_an.jpg

Kuva
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kannatan mattimeikäläisten tiukassa kurissa ja Herran nuhteessa pitämistä. Ongelmat pysyvät loitolla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Äkkiseltään tulee mieleen, että ongelman voisi ratkaista lisäämällä nuo pari puutosta rekisteröityyn parisuhteeseen ja sen jälkeen poistamalla avioliitto juridisesta termistöstä, jolloin juridisesti olisi olemassa vain rekisteröity parisuhde ja avioliitto jäisi sitten ihan vaan uskonnolliseksi termiksi minkä uskontokunnat saisi määritellä ihan miten huvittaa.
Vaikuttaa hyvältä idealta. Jokainen mustanaamiokerho saisi sitten erilaisin taikamenoin nimittää rekisteröityä parisuhdetta millä nimellä katsoo parhaaksi.
Mä olen myös aika lailla samoilla linjoilla. Tosin Vagabondon analyysissa suhtaudun vähän epäilevästi siihen, että terminologia olisi ainakaan itse homopareille adoptio-oikeutta tärkeämpi asia (tämä on toki sikäli kosmeettista vänkäilyä, että Vagabondon ehdotus nimenomaan korjaa tämän tärkeämmänkin asian.) Lisäksi mä olen vähän vähemmän salliva mustanaamiokerhoja kohtaan - jos ne saavat julkiselta sektorilta rahoitusta, tai herraties suoran veronkanto-oikeuden koskien muitakin kuin jäseniään, niin kyllä niiltä voidaan edellyttää jonkinlaista yhteisten normien kunnioittamista. Jos taas keräävät fyrkat vain jäseniltään ja eroavat valtiosta, Vagabondon kanta olisi helpompi hyväksyä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
elco kirjoitti:Niin siis minua liberaalimpaa tyyppiä ei täältä löydy. Kannatan mm. vapaata aseenkanto-oikeutta, seksin myymistä ja ostamista, vapaata maahanmuuttoa omilla rahoilla, elinkeinonvapautta ml ydinvoimalan rakentaminen turvallisesti ilman sen kummempia lupia, vapaata taksiliikennettä ilman lupia jne. Selvennettäköön, että tämä ei kuitenkaan implikoi, että aseistautuisin, ostaisin tai myisin seksiä, rakentaisin ydinvoimalan tai alkaisin ajamaan taksia, vaikka se olisikin sallittua. Liberaalius nykypäivänä pruukaa tarkoittamaan, että kielletään ja säännöstellään suunnilleen kaikkea paitsi homojen oikeuksia.

En osaa ottaa kantaa homoparien adoptio-oikeuteen. Lasten hyvinvointiin liittyvät asiat jätän mieluusti niiden päätettäväksi, joita kiinnostaa. Enkä ole kieltämässä oikeastaan mitään.
Mä kannatan myös kaikkia noita pl. vapaa aseenkanto-oikeus. IMHO sellaisia vapauksia, joista on selvästi haittaa muille, voi rajoittaa. Olen aivan varma, että jos kuka tahansa saisi ostaa K-marketista rynkyn koska tahansa (kaupathan olisivat auki 24/7), niin se lisäisi ampumalla kuolevien määrää.
Joo. Lisäksi mulla ei oikein ole kantaa seksin ostamiseen ja myymiseen. Ja epäilenpä vielä, että vaikka ydinvoimalan rakentamisissa voisinkin löytää Elcon kanssa yhteisen sävelen, niin saattaisin rajoittaa elinkeinonvapautta vähän häntä enemmän silloin, kun elinkeinoon liittyy vaikka eläinten pito tai ravinteiden juoksuttaminen Suomenlahteen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:Olen yli 20 vuotta ihmetellyt noita TOF-miesten reisien ulkosivuja.
Tuoltahan se näyttää kun käydään salilla treenaamassa vain yläkroppaa ja jalat saa osumaa vain painoja nostellessa tankoon, efektiä vahvistaa jos ainut jalkalihasliike on reisiojennuslaite kapealla jalkojen asennolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: saattaisin rajoittaa elinkeinonvapautta vähän häntä enemmän silloin, kun elinkeinoon liittyy vaikka eläinten pito tai ravinteiden juoksuttaminen Suomenlahteen.
Elinkeinovapaus ei tarkoita vapautta olla noudattamatta lakeja. Eli olisitko valmis rajoittamaan mainitsemiasi asioita siitä huolimatta, että on olemassa lainsäädäntö, joka koskee eläinten pitoa (olosuhteita) ja jätepäästöjä?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Olen yli 20 vuotta ihmetellyt noita TOF-miesten reisien ulkosivuja.
Tuoltahan se näyttää kun käydään salilla treenaamassa vain yläkroppaa ja jalat saa osumaa vain painoja nostellessa tankoon, efektiä vahvistaa jos ainut jalkalihasliike on reisiojennuslaite kapealla jalkojen asennolla.
Tuo ylärivin 3. mies oikealta. Eihän kenelläkään ole tuollaisia reisiä? Tarkoitan reisien ulkosivujen tyviosan pullistumia.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Olen yli 20 vuotta ihmetellyt noita TOF-miesten reisien ulkosivuja.
Tuoltahan se näyttää kun käydään salilla treenaamassa vain yläkroppaa ja jalat saa osumaa vain painoja nostellessa tankoon, efektiä vahvistaa jos ainut jalkalihasliike on reisiojennuslaite kapealla jalkojen asennolla.
Tuo ylärivin 3. mies oikealta. Eihän kenelläkään ole tuollaisia reisiä? Tarkoitan reisien ulkosivujen tyviosan pullistumia.
Kai ne on olevinaan kireiden housujen taskut tai pussihousut.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin