exPertti kirjoitti:Ei täällä land of the free:ssä tarvitse ekstraa uusintojen katsomisesta maksaa.
Hotellin huoneessa?
exPertti kirjoitti:Ei täällä land of the free:ssä tarvitse ekstraa uusintojen katsomisesta maksaa.
elco kirjoitti:^ & ^^Toi poikuus on varmaan valmis jonkinmoiseen threesomeen.
exPertti kirjoitti:millaista on kidutuspaneminen (onkohan tämän kysyminen fiksu veto)?
James Potkukelkka kirjoitti:^not my cup of tea!
Ylermi Ylihankala kirjoitti:James Potkukelkka kirjoitti:^not my cup of tea!
Kun kerran korostit kantasi, taitaa sua vähän kiinnostaa. Joskus joku työkaveri todennut tuon läpän...eihän se ihan joka seurueessa uppoa.
Kreitsu kirjoitti:Sulta on vissiin jäänyt Marquis de Sade lukematta?![]()
Mun unessa mm. viilleltiin veitsellä ja kirveellä (!) ihoa ennen panoa. Sitten oli erilaisia tuoleja, joihin sidottiin plus naisia pidettiin vankeina. Minuakin, mutta olin ikään kuin sivustaseuraaja ja yritin karata. Mutta joo, onneksi ei ollut tällaista menoa viime yönä.
James Potkukelkka kirjoitti:Kaverillehan nämä aina sattuu...
exPertti kirjoitti:En tiedä viiltelemisestä, mutta voisihan tuo naisen sitominen olla ihan hauskaa hommaa jos toinen olisi mukana kympillä siinä kanssa. Itse en usko, että lähtisin sidottavaksi.
Kreitsu kirjoitti:exPertti kirjoitti:millaista on kidutuspaneminen (onkohan tämän kysyminen fiksu veto)?
Sulta on vissiin jäänyt Marquis de Sade lukematta?![]()
Mun unessa mm. viilleltiin veitsellä ja kirveellä (!) ihoa ennen panoa. Sitten oli erilaisia tuoleja, joihin sidottiin plus naisia pidettiin vankeina. Minuakin, mutta olin ikään kuin sivustaseuraaja ja yritin karata. Mutta joo, onneksi ei ollut tällaista menoa viime yönä.
exPertti kirjoitti:voisihan tuo naisen sitominen olla ihan hauskaa hommaa jos toinen olisi mukana kympillä siinä kanssa. Itse en usko, että lähtisin sidottavaksi.
Dynamo kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Vikings-sarjan pariskunta on niin MegaHotteja molemmat, että sekoon...
Travis Fimmel ei oo ollenkaan niin paNtava sileänaamaisena Nättinä Poikana. Vaikka ei se nyt pahan näköinen oo niinkään...
Georgina kirjoitti:Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?