Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exPertti kirjoitti:Ei täällä land of the free:ssä tarvitse ekstraa uusintojen katsomisesta maksaa.


Hotellin huoneessa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Kunhan otti päähän off topiciin tarttuminen, mutta basic cablesta uusintojen pitäisi tulla.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:^ & ^^Toi poikuus on varmaan valmis jonkinmoiseen threesomeen.

Totta. Samanlaisella historiallisella oikeudella kuin Putin, minä lasken sekä Kreitsun että Suvisen Minun Naisikseni jo vonkausmenneisyyden takia.
Pääsisinpä edes uniinsa :roll:

Tuo Kreitsun unen naisten seksuaalisuus ja naisten kidutus sekä päälle paskominen kuitenkin hämmentää.
En mä niin kiduttaa viittis ja sopiiko, että paskon vain housuihini?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:millaista on kidutuspaneminen (onkohan tämän kysyminen fiksu veto)?


Sulta on vissiin jäänyt Marquis de Sade lukematta? :paavi:

Mun unessa mm. viilleltiin veitsellä ja kirveellä (!) ihoa ennen panoa. Sitten oli erilaisia tuoleja, joihin sidottiin plus naisia pidettiin vankeina. Minuakin, mutta olin ikään kuin sivustaseuraaja ja yritin karata. Mutta joo, onneksi ei ollut tällaista menoa viime yönä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Nyt tekis mieli sellaista nuorta lihavaa mustalaispoikaa."
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^not my cup of tea!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:^not my cup of tea!

Kun kerran korostit kantasi, taitaa sua vähän kiinnostaa. Joskus joku työkaveri todennut tuon läpän...eihän se ihan joka seurueessa uppoa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^not my cup of tea!

Kun kerran korostit kantasi, taitaa sua vähän kiinnostaa. Joskus joku työkaveri todennut tuon läpän...eihän se ihan joka seurueessa uppoa.


Kaverillehan nämä aina sattuu...
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kreitsu kirjoitti:Sulta on vissiin jäänyt Marquis de Sade lukematta? :paavi:

Mun unessa mm. viilleltiin veitsellä ja kirveellä (!) ihoa ennen panoa. Sitten oli erilaisia tuoleja, joihin sidottiin plus naisia pidettiin vankeina. Minuakin, mutta olin ikään kuin sivustaseuraaja ja yritin karata. Mutta joo, onneksi ei ollut tällaista menoa viime yönä.


On jäänyt joo.

En tiedä viiltelemisestä, mutta voisihan tuo naisen sitominen olla ihan hauskaa hommaa jos toinen olisi mukana kympillä siinä kanssa. Itse en usko, että lähtisin sidottavaksi.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Kaverillehan nämä aina sattuu...


Sama juttu. Ite oon liian kipuherkkä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:En tiedä viiltelemisestä, mutta voisihan tuo naisen sitominen olla ihan hauskaa hommaa jos toinen olisi mukana kympillä siinä kanssa. Itse en usko, että lähtisin sidottavaksi.

Sä oot kanssa ehtiny jo tohon ikään jättää kokeilematta ihan kaikkea!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:millaista on kidutuspaneminen (onkohan tämän kysyminen fiksu veto)?

Sulta on vissiin jäänyt Marquis de Sade lukematta? :paavi:

Mun unessa mm. viilleltiin veitsellä ja kirveellä (!) ihoa ennen panoa. Sitten oli erilaisia tuoleja, joihin sidottiin plus naisia pidettiin vankeina. Minuakin, mutta olin ikään kuin sivustaseuraaja ja yritin karata. Mutta joo, onneksi ei ollut tällaista menoa viime yönä.

Minä en ole lukenut de Sadea, mutta de Sade-parodiaksi varmaan tarkoitettua Apollinairen "Hirveää Hospodaria" kyllä. Suosittelen. Siinä saavat aina seksiakteista vakavia ruumiinvammoja, ja aina välillä joku kuoleekin.

Muuten tuo naisten seksuaalisuus on hämmentävää.

Minun sukupolveni ovat kai nimenomaan naiset ja Äiti naiset kasvattaneet ajettelemaan, että nainen on sellainen henkistynyt ja sielullinen olento, jonka korkeintaan Rakkaudella saa vähitellen kiinnostumaan seksistä rakastamansa luotettavan miehen kanssa. Ja silloinkin Loukkaa naista henkisesti ja fyysisesti.

Sitten tuli joku Madonna. Jota nuoret naiset pitivät sen "naisen seksuaalisuuden" esilletuojana. Ja sehän oli nahkaa, kumia, ruoskaa ja sadomasokismia!!! Siis mitenkä, missä se runotyttöys?

Lisäksi saamattomana lukemissani seksioppaissa korostetaan, miten vaikeaa ja hidasta ja huolellista ja hellää ja herkkää se naisen lämmittely lopulta seksiaktiin on...

..mutta sitten naisten itsensä kirjoittamissa eroottisissa romaaneissa se onkin että kylmällä linnan kivilattialla hameet korviin ja sitten raakasti Ottaen hömps hömps.

Otapa teistä naisista selvää.

Ilmankos en koskaan ilmaiseksi saakaan, minut on kasvatettu ihan väärin!

Suvisenkin suhteen olisi kai pitänyt noudattaa alkuperäisuunnitelmaani, eli taittaa hänet heti nähdessä yökerhon pöydälle pitkälleen ja suudella väkisin. Pittaamatta josko olisin saanut turpiini, olisipa tullut tehtyä. Mutta enhän uskaltanut.

Sitten edellisellä sivulla ehdotettiin kimppakivaa minun, Kreitsun ja Suvisen kesken. Olenhan minä paljon muitakin vongannut, mutta molemmat noista toki enemmän kuin kelpaisivat.

Ongelma sitten käytännön toiminta. Pitäisikö Kreitsua piiskata? Eikö Suvinen anna nuolla pilluaan mutta onneksi haluaa takaapäin?
Entäs syntyykö mustasukkaisuutta kumpi saa minut Sisälleen ensin? Voinhan vuorotella vaikka laittamalla niiden pyllyt pinoon, mutta kenelle se ihan eka penetraatio? Jospas arpoisivat sen keskenään? On tää vaikeeta nää tosielämän ratkaisut mulle!!
Viimeksi muokannut Gat, 11.04.2014 12:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:voisihan tuo naisen sitominen olla ihan hauskaa hommaa jos toinen olisi mukana kympillä siinä kanssa. Itse en usko, että lähtisin sidottavaksi.


On se hauskaa hommaa mun mielestä,varsinkin kun toinen tykkää. Jos yhtään ikinä on tykännyt alistaa ja esineellistää silleen sopivasti niin tuo on ihan omiaan. Onhan se nyt kiva kun nätin asian laittaa haluamaansa asentoon tarjolle. Ja kun köysiä oppii käyttämään, saa ihan visuaalistakin estetiikkaa asiaan mukaan, itse alkanut diggailemaan kovasti siitä miten köydellla voi korostaa vartalon kivoja piirteitä.

Jos ei jaksa köysien kanssa mennä niin velcro ja itseensä tarttuva bondage-teippi on loistokamaa. Helppo pakata mukaan ja nopea lyödä paikoilleen. Itse tykkään sitoa neitoa erityisesti tuoliin tai muuhun vastaavaan joka tuo sitten itse puuhailuu lisäulottuvuuksia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mun unessa ne tuolit olivat suunnilleen tätä luokkaa. Että ei ihan basic-palleja. :P (ja huom: unet ja fantasiat ovat eri asioita - en voi omiin uniini vaikuttaa. Tosin nyt en onneksi ole tollasia nähnyt pariin yöhön)

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kuva
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

onko tämä se kuuluisa Martina?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dynamo kirjoitti:Kuva

Täytyykö se olla juuri tuo, vai kelpaako kuka tahansa päätön nainen?

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ :D
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
Tässä MrMälle pääkin:
Kuva
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Otan kaikki hyvät sanani siitä J:llä alkavasta heti takaisin.

Kuva
Oksetus.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

^
Oravanraato?
Jos tuolla raadolla ajelisi niin kumit tarvittaisiin renkaisiin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Vikings-sarjan pariskunta on niin MegaHotteja molemmat, että sekoon...

Kuva

Kuva

Travis Fimmel ei oo ollenkaan niin paNtava sileänaamaisena Nättinä Poikana. Vaikka ei se nyt pahan näköinen oo niinkään... :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kiukkutipu kirjoitti:Vikings-sarjan pariskunta on niin MegaHotteja molemmat, että sekoon...

Kuva

Travis Fimmel ei oo ollenkaan niin paNtava sileänaamaisena Nättinä Poikana. Vaikka ei se nyt pahan näköinen oo niinkään... :P


Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?


Joo. Jos en ois 130%, niin jopa mäkin voisin innostua.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin