Aiotko kokea Tuskaa tänä kesänä?

Info tulevista miiteistä
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pusikko huudettu! Pusikossa tavataan! :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Pusikko huudettu! Pusikossa tavataan! :D
Tämä voisi hyvinkin käydä myös meikäläiselle.
Treffit pusikossa siis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Eijoo lippuja.
Koska ne on?
Millon Sisters of Mercy esiintyy? Onko vapaata?
ja mitä tärkeämmin : ONKO LAULAJA EDELLEEN BLONDI?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Razormaid kirjoitti:Eijoo lippuja.
Koska ne on?
Millon Sisters of Mercy esiintyy? Onko vapaata?
ja mitä tärkeämmin : ONKO LAULAJA EDELLEEN BLONDI?
Tulevana viikonloppuna, pe - su. SoM esiintyy perjantaina. Lisää tietoa:

www.tuska-festival.fi
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niin ziiz meinaattexte niinQ pusikoida alueen ulkopuolella ennen ku meette sissään vai pussipalloillaanko aitojen sisäpuolellaki rykelmässä..

Tää tahtois lisää tietoo.. (Oon jo Hkissä nyt)

Oisko mitään vaihtaa puhelinnumeroita privassa? Muutamilla teistä toki jo minun numeroni onkin ja minulla muutamien teidän, jos ette sitten ole numeroitanne vaihtaneet..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:Oisko mitään vaihtaa puhelinnumeroita privassa? Muutamilla teistä toki jo minun numeroni onkin ja minulla muutamien teidän, jos ette sitten ole numeroitanne vaihtaneet..
Miul on ainaskii sama. Ja pysyy.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

del
Viimeksi muokannut Mojo, 29.06.2006 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua ei sittenkään tapaa siellä hirvenperseen luona. Jättäydyin tänne alkukotiini sunnuntaihin asti. Pusikoikaa ja juopotelkaa minunkin puolestani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Mielenkiintoinen ohjelma alkaa vasta viiden maissa joten siihen saakka notkun joka tapauksessa Kaisaniemen laitamilla, puhelimella tavoittaa.
Kauheen myöhään täti meinaa pussikaljaa juoda, laskisin että lauantai on paras päivä pändien osalta, joten en meinaa asua koko päivää pusikoissa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Kauheen myöhään täti meinaa pussikaljaa juoda, laskisin että lauantai on paras päivä pändien osalta, joten en meinaa asua koko päivää pusikoissa.
Mieti miten aikaisin voi aloittaa, pusikkokestävyyteni on terästä! Tuo viisi on vaan takaraja, Amorphiksen riehuntaa tahdon todistaa jälleen. Asustelen ihan alueen vierellä, lupaan olla valmis istumaan pensaassa yhdestätoista eteenpäin. Numero on se sama mikä on niillä keille olen sen antanut, muut saavat tarvitessa pyytämällä.

Pakkaan tässä samalla, on kesäkumeja, mekkoja, kenkiä, toppeja, hameita, paitoja, alusvaatteita, aurinkorasvaa, kamera, korvatulppia, liput ja koruja jo. Sietämätöntä että joku PA-laitteisto vie tilaa lukuisilta matkalaukuiltani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Pakkaan tässä samalla, on kesäkumeja, mekkoja, kenkiä, toppeja, hameita, paitoja, alusvaatteita, aurinkorasvaa, kamera, korvatulppia, liput ja koruja jo. Sietämätöntä että joku PA-laitteisto vie tilaa lukuisilta matkalaukuiltani.
TÄTI-POWERII!!1 Mä ostin eilen mustat sortsit ja pesin ne tänään, huomenna pakkaan lipun, viinat ja rokkenroll-asenteen mukaan, sit oon valmis! Olen luultavasti ajoissa huomenna liikenteessä, soitelkaa!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Mäkin olen hengaamassa jossain siellä alueen ulkopuolelle. Jakamassa flyereita Detunesin huomisen illan Liberten keikalle, kuten jokaisen rockikukon tyttöystävän kuuluukin tehdä! :P
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti: Mieti miten aikaisin voi aloittaa, pusikkokestävyyteni on terästä!
Pakollinen :rofl:
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Pusikko houkuttais...josko meniski vasta sunnuntaina rannalle :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Eli siis olenko nyt antanut itseni ymmärtää oikein jos väitän, että lauantaina porukat olis hiljakseen 11 jälkeen aamupäivällä pusikoitumassa Kaisaniemen laitamilla? Ja sillon ymmärsin myös, että paikalle olisi saapumassa enemmältikin myös heitä jotka eivät aio myöhemmässä vaiheessa käydä portista sisään?

Mites huomenna perjantaina, moneltako olette menollanne alueelle tai sen laitamille?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Näin juuri, vapaasti alueen liepeille lipuvaa henkilöstöä. Minä varmaan ensimmäisenä, pitää ottaa ristikoita mukaan. *lisää matkalaukkuun Sudokun* Huomenna minä ja komea seuralaiseni koitamme saapua alueelle puoli neljäksi Freedon Callia tuijottamaan, pensaaseen ehättää korkeintaan tapahtuman jälkeen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saattaa olla että olen jossain alueella.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kun ei kerran la-lippuja ollut enää saatanana, päätin säästää kolmen päivän lipun hinnan (vajaa 80€) asuntolainani lyhennykseen ja Linnanmäen laitelippuihin. En kuitenkaan luultavasti kävisi kuin vain la pelipaikoilla. La-iltana minut saattaa sbongata vaikka Raffaellon ulkoterassilta (jos soittavat siellä live-musaa) tai sitten jostain muualta, tai sitten ei. Jotenkin tätä loman alkua pitää kuitenkin juhlistaa.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olen 14.00 jälkeen pussikalialla pusikossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viettäkää hyvää tuskaa!
Mä meen ny muualle..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntlyn Tuska-seikkailu, osa perjantai.

Saapuminen

Myöhässä. Jono oli melkein kansallisteatterin eteen, tosin eteni hyvin ja aikaa kului joku parikymmentäminuuttia. Jonon taustamusiikkina soi Impaled nazarene, joka kuulosti keskenkasvuiselta agnistilta eli paskalta.

Alku

Suoriuduin heti oluthanojen ääreen sammuttamaan valtaviin mittoihin kasvanutta janoa. Kalliin (5e + 2e tuoppipantti) ja erityisen mauttoman hanaesanssituopin aikana mokasin tapaamisen Dumarin kanssa. Taustamusiikkina Freedom call, joka veivasi ihan siedettävästi covereita.

Missio

Suoriuduin sitten perinteiseen tuskailupaikkaan eli sinne hiivatin pusikkorinteeseen. Paikalla oli kityläisiä, join heidän viinojaan kun en omiakaan viitsinyt paikalle tuoda. Siirryimme kuuntelemaan Anathemaa, joka osoittautui aivan käsittämätömäksi paskaksi. Luultavasti tässä vaiheessa paikalla vilahti mies menneisuudestä, Joyride. Siirryin täyttämään masuani rakettispagettisianlihaseoksella, joka osoittautui varsin maukkaaksi ja täyttäväksi.

Tämän jälkeen palasimme tuttuun paikkaan juomaan lievästi alkoholipitoisia juomia ja onnistuin hukkaamaan kännykkäni. Kiitos lähinnä Dumarin, sain sen takaisin melkein heti.

Sitten olikin vuorossa Sonata arctica, joka oli ehdottomasti päivän paras musiikillinen akti. Rokkasi.

Seuraavaksi vuorossa oli haahuilua, viinan litkimistä ja aivan mauton pyttipannu.

Illan päätti The sisters of mercy, joka sai kyllä jalan vipattamaan mutta ei nyt varsinaisesti suuria elämyksiä tuottanut. Lähdin kesken keikan ulos tapaamaan Starflarea. Melkoisen varmasti Mellu käveli melkein steelcappieni päältä keikan aikana (tai sitten SA:n).

Saldo

Rahaa meni:

Matkat 7.20e
Olut 5e
Ruoka 12e

Silmiin tietenkin osui toinen toistaan pahemmin reaktioita aiheuttavia naisihmisiä, mutta kuten eräs asian niin ytimekkäästi kiteytti yhdellä sanalla "Perkele!".

Huomenna uudestaa.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Join ja nyt on pääkoppa kipiä. Bluntly jo tiivisti olennaisimman. Huomenna uudestaan, oon ehkä menossa pre-tuska-saunaan, joten en oo varma pusikkoilusta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen hengessä edelleen mukana!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juuh, pusikossa oli mukavata, vaikka aika aikaisin lähdinkin jo kotiin. Kiitos etenkin Starflar...eiku siis Sudenhenkäykselle mukavasta seurasta. Kyl se vaan on niin kivaa arvostella ja ihastella ohikulkijoitten vaatetusta. Se paidanheiluttaja oli kyl...hohhoi. Saati se hullu pullonkerääjä...
Oli myös kiva nähä Melnaisia ja parempaa puoliskoa pitkästä aikaa.

Iltasella katselin rauhassa sängyssäni Sinkkuelämää, kun piti alkaa metsästämään puolta Kityä puhelimitse, ne perkeleet kun hukkasivat toisensa. KisSandralle kiitos vielä miun huvittamisesta puhelimitse illalla, löytyikö se Tavastia? :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:KisSandralle kiitos vielä miun huvittamisesta puhelimitse illalla, löytyikö se Tavastia? :lol:
Ketut, tuli kamala humala ja jostain kaukaa sisuksista järjen ääni ehdotteli Tavan sijaan kotiin siirtymistä. Meni mun osalta eilinen muutenki vähän häneksi, onnistuneesti välttelin kaikkien aiottujen ihmisten kohtaamisia mutta tänään pyrin yltämään parempiin suorituksiin :)

Nyt suih suih suihkuun ja sit kipin kapin kohti Kaisaniemeä!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin