Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Edith kirjoitti:(koska ostin eilen kaljaa, jota en jaksanut juoda)
Jokaisen miehen unelmanainen?
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Nukahdin kolmeksi tunniksi, jäi nämä bileet väliin. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään teksisi mieli lähteä pienelle baarikierrokselle, mieluummin vielä johonkin lihatiskiä muistuttavaan paikkaan. Haluaako kukaan lähteä seuraksi? Esim. ihottumapotilaat ovat aika haluttua seuraa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lauantaina klo 16 jälkeen voisin avartaa mieltäni. Minulla ei kyllä ole ihottumaa. Pahoittelen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään menen pienpanimofestareille, mutku ovat panimofestarit niin runkkisten suraa ei välttämätön..
(hyvää olutta ja ei halvalla!)
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Tänään teksisi mieli lähteä pienelle baarikierrokselle, mieluummin vielä johonkin lihatiskiä muistuttavaan paikkaan. Haluaako kukaan lähteä seuraksi? Esim. ihottumapotilaat ovat aika haluttua seuraa...
Hmm, köyhällä sairaalla työttömällä ei ole kyllä kovin paljoa rahaa. Mutta, mutta, mua vois ehkä kiinnostaa vaan käynti Prhassa tms. yhdellä tai kahdella?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lähden käymään tänään baarissa, luultavasti huomennakin. Mulla on jo seuraa, joten sori vaan tylsimykset.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Hmm, köyhällä sairaalla työttömällä ei ole kyllä kovin paljoa rahaa. Mutta, mutta, mua vois ehkä kiinnostaa vaan käynti Prhassa tms. yhdellä tai kahdella?
Se passaa oikein hyvin. Katson sitten jaksanko lihaani tiskillä enää esitellä eli tuskin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Hmm, köyhällä sairaalla työttömällä ei ole kyllä kovin paljoa rahaa. Mutta, mutta, mua vois ehkä kiinnostaa vaan käynti Prhassa tms. yhdellä tai kahdella?
Se passaa oikein hyvin. Katson sitten jaksanko lihaani tiskillä enää esitellä eli tuskin.
Mihin aikaan?
Angita

Viesti Kirjoittaja Angita »

Edith kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Hmm, köyhällä sairaalla työttömällä ei ole kyllä kovin paljoa rahaa. Mutta, mutta, mua vois ehkä kiinnostaa vaan käynti Prhassa tms. yhdellä tai kahdella?
Se passaa oikein hyvin. Katson sitten jaksanko lihaani tiskillä enää esitellä eli tuskin.
Mihin aikaan?
Niin just? Mä olin just Cooperin-testissä (ajanottajana) ja nyt menossa yhen kaiffarin luo jatkoille. Sielt vois eksyy baariinkin ehkä, mahdollisesti, kenties...
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

SikaMika kirjoitti:Lähden käymään tänään baarissa, luultavasti huomennakin. Mulla on jo seuraa, joten sori vaan tylsimykset.
Pidät siis minua(kin) itsestään selvyytenä. Selma, en enää nussi äitiäsi.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti:

Niin just? Mä olin just Cooperin-testissä (ajanottajana) ja nyt menossa yhen kaiffarin luo jatkoille. Sielt vois eksyy baariinkin ehkä, mahdollisesti, kenties...
Uusiks meni: Huomaamattani jääneen tekstiviestin luettuani kerron, ettemme olekaan Lolin kanssa menossa ulos. Säästän rahaakin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, vatsani on ottanut itseensä viikon ruokavaliosta, joka oli niin häpeällinen, etten kehtaa tunnustaa. Teräksinen vatsani, sekaisin, minulla jonka ruokailutottumukset ovat sikamaiset.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Niin, vatsani on ottanut itseensä viikon ruokavaliosta, joka oli niin häpeällinen, etten kehtaa tunnustaa. Teräksinen vatsani, sekaisin, minulla jonka ruokailutottumukset ovat sikamaiset.
Osta apteekista Gefilus-maitohappobakteerikapseleita - eivät maksa kuin muutaman euron per satsi ja voit porsastella kuten haluat!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

silsakenraali™ kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Lähden käymään tänään baarissa, luultavasti huomennakin. Mulla on jo seuraa, joten sori vaan tylsimykset.
Pidät siis minua(kin) itsestään selvyytenä. Selma, en enää nussi äitiäsi.
Et pääse mukaan, vaikka kuinka kiukuttelisit!

Mutsi haukkui sut lyttyyn, mulla on kuulemma paljon isompi.
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

SikaMika kirjoitti:Mutsi haukkui sut lyttyyn, mulla on kuulemma paljon isompi.
Äh, se TAAS sekotti mut isääs.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mutsi haukkui sut lyttyyn, mulla on kuulemma paljon isompi.
Äh, se TAAS sekotti mut isääs.
Tai veljeensä. Eiku hups....
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

silsakenraali™ kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mutsi haukkui sut lyttyyn, mulla on kuulemma paljon isompi.
Äh, se TAAS sekotti mut isääs.
keksin krapulassa maailman 17. huonoimman palindromin:

isääsi sisääsi.

Aika paha, taidan ottaa votkakarpaloa tuon päästäkitkemiseksi...
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tänään puolen yön aikoihin minä Helsingissä. Jossain pubissa. Minne ikinä minut johdatetaankin. Kunhan ei Keravalle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:Tänään puolen yön aikoihin minä Helsingissä. Jossain pubissa. Minne ikinä minut johdatetaankin. Kunhan ei Keravalle.
Toivottavasti et joutunut kärsimään pitkään.
Pyyhin Netikettiin..
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Tänään teksisi mieli lähteä pienelle baarikierrokselle, mieluummin vielä johonkin lihatiskiä muistuttavaan paikkaan. Haluaako kukaan lähteä seuraksi? Esim. ihottumapotilaat ovat aika haluttua seuraa...
No höh, tässähän ihan selkeesti kutsutaan minua. :) Olin vain valitettavasti itärajalla heiluttelemassa lapiota.
Angita

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään olis On The Rocksin 5v-syndet. Mä oon tod näk menossa. Suraa?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Angita kirjoitti:Mä olin just Cooperin-testissä (ajanottajana)
Minkäslaisia aikoja kaverit juoksivat?
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:
Angita kirjoitti:Mä olin just Cooperin-testissä (ajanottajana)
Minkäslaisia aikoja kaverit juoksivat?
Paras tulos oli varmaan 12 minuuttia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Angita kirjoitti:Mä olin just Cooperin-testissä (ajanottajana)
Minkäslaisia aikoja kaverit juoksivat?
Paras tulos oli varmaan 12 minuuttia?

Öhöhöööö!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin