Mitä teit eilen illalla?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jatkoin F12005-kauttani pleikkarilla yli puolen vuoden tauon jälkeen Espanjan GP:n parissa. Kuivalla kelillä sain itseni nostettua kärjen tuntumaan, mutta sateen alettua kesken kisaa en pärjännyt mitenkään. Aloitin kisan uudelleen 10 kertaa, kunnes lopetin kiroillen.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Käytiin Ankkalinnassa kattelemassa tähänastiset jaksot Nousevan auringon Kajoa, loppuillan vietin harkkatyön viime silauksia koodaillen :napu: , mitä nyt ton Piällysmies Mannisen katoin välissä.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nautin olostani ja elostani mökillä hyvässä seurassa. Saunoin, uin (nakuna!) ja grillasin. Join muutaman drinksun, pelasin yatsya ja luin. (mä tahdon sinne takasin!!!)
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Purin matkatavarat paikoilleen, ja huuhtelin suihkussa ajomatkan hiet hieman auringossa palaneelta iholtani ennen nukkumaanmenoa. Välissä pelasin vielä pätkän Oblivionia.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Työstin kitaralla neliraiturille biisiä, katsoin jalkapalloa, join siiderin, söin kebabin.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Koodailua lähinnä. :roll:
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mietiskelin asioita.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tulin vahingossa humalaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:Tulin vahingossa humalaan.
Olin vahingossa humaltuneelle kaverilleni kuskina paikalliseen ABC-liikennemyymälään, jotta voisimme tyydyttää pizzanhimomme.
Sitä ennen olin tietenkin töissä ja väsynyt.
Ja sen jälkeenkin olin väsynyt, vaikka kiva reissu olikin. Nytkin väsyttää, plääh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

LillyMunster kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Tulin vahingossa humalaan.
Olin vahingossa humaltuneelle kaverilleni kuskina paikalliseen ABC-liikennemyymälään, jotta voisimme tyydyttää pizzanhimomme.
Sitä ennen olin tietenkin töissä ja väsynyt.
Ja sen jälkeenkin olin väsynyt, vaikka kiva reissu olikin. Nytkin väsyttää, plääh.



Pahoittelen tapahtunutta. En ollenkaan osannut odottaa mitään sellaista.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:Pahoittelen tapahtunutta. En ollenkaan osannut odottaa mitään sellaista.

Mitä vielä!! Ei tartte pahoitella, odottamattomat on parhaita!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

LillyMunster kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Pahoittelen tapahtunutta. En ollenkaan osannut odottaa mitään sellaista.

Mitä vielä!! Ei tartte pahoitella, odottamattomat on parhaita!


No en ees oikeesti. Hähää!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:
No en ees oikeesti. Hähää!
:perse:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lueskelin aikani kuluksi Suomen Kuvalehteä. :shock:
Miten alas voi ihminen vajota?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Hitsailin Hiacea. Pitäisi katsastaa tässä kuussa, mutta taitaa mennä vähän pitkäksi. Vähän kun ruuvarilla kaiveli, niin festariwagonista löytyi aika paljon paikattavaa. :evil:

Yleensä kun nukkuu autossa niin aamuun mennessä sisälle on kertynyt reilusti kosteutta ja ikkunat on huurussa. Ihmettelinkin juhannuksena miten auto oli aina aamuisin sisältä ihan kuiva. Nyt ei tarvitse enää ihmetellä, autossa on niin paljon reikiä että ilmanvaihto toimii...
Älä löi! En ole hurrit!
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Näpertelin reseptikirjaa/-kansiota.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kärsin raskaasta uupumuksesta. Jaksoinpahan silti katsoa telkkaria ja pelata peliä yli puolenyön. Illtapäivällä piti kyllä nukkua vähän sitä ennen.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Siirtelin huonekaluja sekä kiroilin kuin tu(r)kkilainen. :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Joimma puolison kanssa kolmioyskänlääkettä ja katselimme Martina Aitolehden juontamaa tv-chattia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Matkustin kummitytskäni kanssa HELLsingistä Ouluun, kävimmä kaupassa, purimma tavarat, leikimme kissojeni kanssa joita en ollut nähnyt viikkoon, höpötimme ja pelleilimme kaikkea tyhjää paskaa, söimmä pizzaa ja sit neitokainen olikin valmis unille. Mukava ilta kaikenkaikkiaan :) Kiva kun likka on vaihteeksi täällä (käy noin 2-3 kertaa vuodessa).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olin pussikaljapiknikillä Viikinsaaressa viiden isotissisen hoitsublondin kanssa.

Tai vähän liioittelen; yks niistä on brunetti.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Kavin kaantymassa onnleassa ja paatin etta taman elamani ensimmaisen ja viimeisen onnelanreissun kuniaksi jaan pilkkuun asti katsomaan millaista se meno on. Ei voi muuta sanoa kun huh huh...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hakkasin halkoja, Kitinöin, vilkuilin ½ silmällä töllöä, vauhkoilin työhaastattelusta.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lötkötin kotona. Piiiiiiiiitkästä aikaa.
Kirjoitan tätä alasti
DeliriumTremens

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

haikailin ihanan mieheni perään ja kahtelin frendejä ja leffan ja NUKUIN paljon :)
Vastaa Viestiin