TiukkaTiistai
No vittu. Tätä pinkviineriä käytin jo way back in the long ago...
Mutta koska pingviinit näyttää olevan siis niin håt just niinq nyt, laitan sen takas hetkex, toteaen että: Olin silloin aikaani edellä!
Mutta koska pingviinit näyttää olevan siis niin håt just niinq nyt, laitan sen takas hetkex, toteaen että: Olin silloin aikaani edellä!

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Hahaa! Siis onks teil duunis jotain sattumanvaraisia puhallutuksia? Liittyykö jotenkin olympialaisiin?Dumari kirjoitti:Tämän viikon eka käry, kaveri puhalsi 0,89 promillea. Kotiin ja katkolle mars.
Oon taas niin pihalla eli väsyny, etten tajua mistään mitään.

Mut huomenta, kai.. Oon noin viides TPK.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hehsipsi kirjoitti:Hahaa! Siis onks teil duunis jotain sattumanvaraisia puhallutuksia? Liittyykö jotenkin olympialaisiin?Dumari kirjoitti:Tämän viikon eka käry, kaveri puhalsi 0,89 promillea. Kotiin ja katkolle mars.

Aika paha! En mä oo ollenkaan hiffannu, että tollasta saa ylipäätään tehdä. Mähän puhaltaisin varmaan kerran viikossa (tai ainaki kahessa) yli sallitun määrän! Täytynee pitää huolta, ettei ne kuule mitään koko asiasta meijän firmassa..Dumari kirjoitti: HehEi liity mitenkään olympialaisiin, eikä enää ole sattumanvaraisia puhallutuksia. Joskus niitä oli, mutta ei onneksi enää ole tarpeen kuin tosi harvoin ja silloinkin harkitaan aika lailla ennekuin pilliä käytetään.
Hui.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Niin, meillä se raja onkin 0,0 promillea. Ihan hyvä että asia niin on, ihmishengillä ei ole leikkiminen. Eikä täällä nyt kytätä hengitystä heti aamusta, tämä edellä mainittu tapaus on onneksi harvinainen.sipsi kirjoitti: Aika paha! En mä oo ollenkaan hiffannu, että tollasta saa ylipäätään tehdä. Mähän puhaltaisin varmaan kerran viikossa (tai ainaki kahessa) yli sallitun määrän! Täytynee pitää huolta, ettei ne kuule mitään koko asiasta meijän firmassa..
Hui.
Huom. Auto katsastettu, vasen parkki pimeänä mutta ei ollut läpimeno siitä kiinni. Mikä siinäkin on että aina ne ovat niin myhäileviä päästömittausten aikana että mulle meinaa tulla kylmä hiki, mutta mitään ei löydy?
Suht kiireinen viikko tulossa, ja ehkä vielä enemmän muiden kuin työaktiviteettien takia (täällähän on nyt puolet poissa hiihtoloman takia, ja kiire sen vuoksi hidastunut selvästi). Eilen illalla löysin mielenkiintoisen asuntokohteen Vantaalta Hämeenlinnanväylän kupeesta, huomenna sitä katsomaan. Vaikutti kuvissa varsin hyvältä ja tosi siistiltä pikkukaksiolta hintaansa nähden, tosin makkarin kirkkaansiniset tapetit olivat ehkä vähän
, ne menisivät vaihtoon. Niin ja vaikka kaikkea muuta taloyhtiössä oli kyllä rempattu ja vaikutti hyvin hoidetulta papereissa, putkiremppa oli ilmeisesti vasta suunnitteilla tai kartoitus käynnissä, mikä saattaa osaltaan selittää halvempaa hintaa...
Suht kiireinen viikko tulossa, ja ehkä vielä enemmän muiden kuin työaktiviteettien takia (täällähän on nyt puolet poissa hiihtoloman takia, ja kiire sen vuoksi hidastunut selvästi). Eilen illalla löysin mielenkiintoisen asuntokohteen Vantaalta Hämeenlinnanväylän kupeesta, huomenna sitä katsomaan. Vaikutti kuvissa varsin hyvältä ja tosi siistiltä pikkukaksiolta hintaansa nähden, tosin makkarin kirkkaansiniset tapetit olivat ehkä vähän

Viimeksi muokannut hebuli, 21.02.2006 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.