Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nääh.
Annetaan jonkun sellaisen, jonka tosiaan tarvii tuottaa itselleen, perustaa se :P

Väitäksä että vaikka ootkin parisuhteessa, et ikinä runkkaa?


Pakko se on. :wink: äijänsä tarjoo vaan 18-vuotiaille pystäreille :P
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nääh.
Annetaan jonkun sellaisen, jonka tosiaan tarvii tuottaa itselleen, perustaa se :P

Väitäksä että vaikka ootkin parisuhteessa, et ikinä runkkaa?

:shock: Nii just! oma käsi paras käsi.


Onks teijän miehet sit täysiä tumpeloita vai????
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ehkä mä saan tarpeeks tai sitten olen kylmä frigidi?


Mulla toi menee selkeästi niin, että mitä seksimpi ilmapiiri suhteessa tai siis kotona, sen varmemmin eksyn miehen (varsinkin) poissaollessa hiplailemaan itseäni. Seksiaikoina iho ei tunnu muuta kaipaavan kuin jomman kumman kosketusta. Sitten taas sarjassamme "pikasesti ennen unia peiton alla" -kausina sitä tuskin muistaakaan runkkausta...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nääh.
Annetaan jonkun sellaisen, jonka tosiaan tarvii tuottaa itselleen, perustaa se :P

Väitäksä että vaikka ootkin parisuhteessa, et ikinä runkkaa?

:shock: Nii just! oma käsi paras käsi.


Onks teijän miehet sit täysiä tumpeloita vai????


Miten niin? Eikö teidän sängyssä koskaan hiplata itseään?

Me taidetaan sitten olla pervoja, mutta kyllä sitä saa itseään räplätä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nääh.
Annetaan jonkun sellaisen, jonka tosiaan tarvii tuottaa itselleen, perustaa se :P

Väitäksä että vaikka ootkin parisuhteessa, et ikinä runkkaa?

:shock: Nii just! oma käsi paras käsi.


Onks teijän miehet sit täysiä tumpeloita vai????


Eihän se nyt hyvä tyttö siitä ole kiinni. Vaikka mies tyydyttäis (ja joidenkin tapauksessa välillä joku muukin-jos semmosta harrastaa) joka aamu/ilta tai päivä, niin oman käden kosketus on joskus tosi nannaa :]
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.


Et vain osaa!! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.


Etpäs. Olet vain erilainen. :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.


Älä välitä, en minäkään pitkässä menneessä suhteessani pahemmin runkkaillut. Ei vaan tullut mieleen, eli tehnyt mieli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Yöllä tuli hurjasteltua varastoon. Suuseksoviikko edessä, miehellä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja taas, ja taas, ja taas, ja taas....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja taas, ja taas..

känni- ja sovintoseksiä
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Ja taas, ja taas, ja taas, ja taas....


Sähän oot vallan hurjaksi heittäytynyt :wink: :P
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen pitänyt miehen palleista huolta ja tyhjentänyt ne säännöllisesti taas, ja taas, ja taas.
Tänään on jo kohtukrampit suht kestettävät, että joskos sitä viitsisi ajella punaisilla, toisaalta odotus on jokseensakin kivaa.
selika

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

selika kirjoitti:Mulla on spermaa silmässä. Ei enää kirvele mutta lievän rähmäinen olo. Aamulta.


Tää on kyllä hassua, mullakin on ollut joskus ja se tosiaan kirvelee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Tää on kyllä hassua, mullakin on ollut joskus ja se tosiaan kirvelee.


Kyllä, kirvelee ja pahasti.

Itse olen saanut spermasta joskus korvakäytävän tulehduksen. Älkää kysykö miten sitä sinne joutui.
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olen aina tykännyt vanhemmista naisista, Harja Talonen on sit ihana pressa. Viime keksiviikkona tulostin hänen kuviaan netistä, raiskasin matkalla naapurin mummon kissan ja painelin kauppaan pullaostoksille ihanien kuvieni kera. Kaupassa alkoi hillitön panetus ja oli aivan pakko mennä sovittamaan pullaa pukukoppiin. Kaappasin vielä kuppilasta mukaan kupin lämmintä kahvia jolla kostuttaa pullaa kohdasta josta duuppasin paksun kullini läpi. Aloin survoa pullaa, se tuntui fantastiselta, pian spessi lensi 7 sisiliskon syöksyssä, pyyhin melani ihaniin kuviin jotka liimasin omilla liistereilläni stokkan pukukopin seinää. Olo oli kuin ilmassa leijuisi, raskas työ vaatii raskasta ravintoa joten päätin napata evääksi parit banaanit. Joku myyjistä tai ehkä banaanilaivan kapteeni oli ilmeisimmin dipannut banaaneja perseessään, koska ne maistuivat ihan paskalta. Pullan tarjoilin rautatieasemalla olevalle puliämmälle joka näytti ymmärtävän hyvän päälle.

Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nussin tota mustanikkii ^ aika monta päivää. Jutuista päätellen se teki sille tosi hyvää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
zula

Viesti Kirjoittaja zula »

hahaa, toivottavasti tossa kympin maissa tänä iltana. eestä, takaa ja sivulta!!! :cheer:
zula

Viesti Kirjoittaja zula »

zula kirjoitti:hahaa, toivottavasti tossa kympin maissa tänä iltana. eestä, takaa ja sivulta!!! :cheer:


jepjep, eilen... sivusta jäi saamatta mutta eipä tuo niin vaivaa... :D
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.


Ehkä näit vain unta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.


Ehkä näit vain unta.


Mä en näe seksiunia koskaan, vain siitä tiedänkin sen varmuudella totta olleen.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilen krapulapäivä, luonnollisesti päivä meni seksin parissa ja pokemonia katsellessa.
Vastaa Viestiin