Kevyitä kysymyksiä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Voisko Aasi koodaa meille oman Kitinäxätin? Lupaan hengata siellä kaikki työajat pikkukikkeleitä jahdaten!


Ja mä voin olla siellä sun henkisenä tukena ja PIMPpaajana.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Voisko Aasi koodaa meille oman Kitinäxätin? Lupaan hengata siellä kaikki työajat pikkukikkeleitä jahdaten!


Eix meillä jo oo?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Voisko Aasi koodaa meille oman Kitinäxätin? Lupaan hengata siellä kaikki työajat pikkukikkeleitä jahdaten!


Eix meillä jo oo?


QD pisti jossain vaiheessa pystyyn kitinä- irkin.. Onkohan sellanen mahdollista?

(www.ircnet.com -> web chat)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Hiukan loukistelen sun dissausta, kyllä mä sentään yritän roikkua jos ei muuta niin idlaamalla.


Sinun pitää ymmärtää tämä siinä kontekstissa, että runkkaava mies on surkimus mutta runkkaava nainen rohkea ja kiinnostava. ;)
Came here for school, graduated to the high life
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Voisko Aasi koodaa meille oman Kitinäxätin? Lupaan hengata siellä kaikki työajat pikkukikkeleitä jahdaten!

Eix meillä jo oo?

QD pisti jossain vaiheessa pystyyn kitinä- irkin.. Onkohan sellanen mahdollista?
(www.ircnet.com -> web chat)

Onhan sellainen mahdollista, mutta äärettömän turhaa. En mä nyt ymmärrä mitä vikaa siinä Flirttipuistossa sinäänsä on paikan "vakichattina" vaikka muutama lihapää nyt lässyttääkin jostain pikkupilluvonkuista.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No siinä on se ongelma etten edelleenkään pääse sinne ihan ongelmitta työajalla. Ja se v*tuttaa!!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:^ No siinä on se ongelma etten edelleenkään pääse sinne ihan ongelmitta työajalla. Ja se v*tuttaa!!


Ei siellä koskaan ole ihmisiä. Nollaa näyttää. Oon käynyt kurkkimassa aina välillä. Reaaliaikainen aivopierujen päästely kärsii tästä vajauksesta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:^ No siinä on se ongelma etten edelleenkään pääse sinne ihan ongelmitta työajalla. Ja se v*tuttaa!!

No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!

No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onpas tosi reilua jättää mut yksin puistoon riekkumaan. Tiedä kuka sinne vielä eksyy pahat mielessään...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
alja kirjoitti:vauvakuvat... ooh... tekee mieli lisää sellasia vauvoja ;)

tiivistäpä parin viime vuoden kity-tapahtumat mulle? :D


_mielestäni_

- Annelia ja Mylwiniä ei juuri täällä enää näy. Kyyppo ja Martta ovat (joko) kadonneet (tai sitten niin oudoilla nimimerkeillä).
- Slam on kadonnut, mutta ei huolta meillä on nykyään hyvänä paikkaajana Stadinarska
- Gattaga ei ole vieläkään saanut naista, mutta raha-asiat ovat kunnossa
- KK, Elppa, tämä juankoskelainen (nimimerkkimuistikin on näköjään huono), Geetsu ja jopa Perttikin ovat menneet lisääntymään. Lienee muutamia muitakin. Arveluita on herännyt, että tämä muuttuu vauvapalstaksi
- Manala murhaa faktatiedolla vastakeskustelijansa entistä tarkemmin, Elco käyttäytyy välillä kuin kiukkuinen vanha mies
- Palsta on kärsinyt tyttö yms. eroottisten juttujen puutteesta Geetsun ja sinunkin poissaollessa. Jopa anaaliseksigallupit ovat loistaneet poissaolollaan
- Kesseli paljastui homosarjamurhaajaksi

On tässä varmaan muutakin tapahtunut, mutta hieman jotakin. :)


Terve imijät!

Tämäpä hupaisa juttu. Tunnistin ikäänkuin itseni tästä expertin väännöksestä ja mielelläni itsekin sitä lueskelin.

Olenko minä kuitenkaan korvaaja. Se oli ehkä verinen loukkaus, mutta en tiedä vielä, en osaa päättää, oliko se verinen. Saattoi olla mukavakin. Outo ristiriita.
Kukaan ei oo mua kompannut siitä, että oikeasti kaksi elävää immeistä eli Ansku ja Mylwsku olisivat kirjoittaessaan vain yksi (Mylwsku). Mun empiirinen kokemustaustani sanoo niin.

ALJA tuntuu vallan verrattoman vekkulilta ja kiinnostavalta, mutta tarkkailee hän (SA) vielä ennekuin tallentaa käsityksensä! Pus voin Aljalle lähettää, hihhii.

Minä nyt olen tällainen vakava :wink: kansakunnan toivo(ton), (näin esittely Aljalle), jonka, siis Stadinarskan (SA) sallitaan käyttää värejä ja olla oikea värikeisari vain omalla palstallaan. Mutta koska SA on oliivinvihreä, myös se sallitaan.

KIITOS ALJA, että olet myös lähestynyt minua Stadinarska-palstallani, se on kiva. Ja saat takuulla varman vastauksen niinkuin kaikki saavat ketkä sinne osuvat (värimaailmaani).

Mutta vastaus saattaa kestää hieman myöhempään iltaan, koska joudun seurustelemaan osin sivistyneestikin kun pari työkaveria tulee ihmettelemään asumistani!

Ja, hei täähän on kusimuspalsta! Mä kysyn: Onks kliffaa, hei?


Stadinarska
yleensä tittelillä, nyt ilman kun ei keksi
ai keksihän se sittenkii
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

exPertti kirjoitti:
alja kirjoitti:vauvakuvat... ooh... tekee mieli lisää sellasia vauvoja ;)

tiivistäpä parin viime vuoden kity-tapahtumat mulle? :D


_mielestäni_

- Annelia ja Mylwiniä ei juuri täällä enää näy. Kyyppo ja Martta ovat (joko) kadonneet (tai sitten niin oudoilla nimimerkeillä).
- Slam on kadonnut, mutta ei huolta meillä on nykyään hyvänä paikkaajana Stadinarska
- Gattaga ei ole vieläkään saanut naista, mutta raha-asiat ovat kunnossa
- KK, Elppa, tämä juankoskelainen (nimimerkkimuistikin on näköjään huono), Geetsu ja jopa Perttikin ovat menneet lisääntymään. Lienee muutamia muitakin. Arveluita on herännyt, että tämä muuttuu vauvapalstaksi
- Manala murhaa faktatiedolla vastakeskustelijansa entistä tarkemmin, Elco käyttäytyy välillä kuin kiukkuinen vanha mies
- Palsta on kärsinyt tyttö yms. eroottisten juttujen puutteesta Geetsun ja sinunkin poissaollessa. Jopa anaaliseksigallupit ovat loistaneet poissaolollaan
- Kesseli paljastui homosarjamurhaajaksi

On tässä varmaan muutakin tapahtunut, mutta hieman jotakin. :)


tässä ei ollutkaan mulle mitään yllätyksiä :o oonkos missannut sittenkin vähemmän kuin luulinkaan :o paitsi, suurena släm-fanina tuo kohta harmittaa erityisesti! ;)

Herra Manala kirjoitti:Valitettavasti ei missään. Kukaan ei uskalla enää käydä Flirttipuistossa, koska Tix, masa ja Pyry-Matias älykkäinä kansalaisaktivisteina keksivät, että porukka hengaa kyseisessä paikassa vain iskeäkseen pikkupilluja.


joo, käyn aika ajoin katsomassa flirttipuistoa, siellä on aina nollaa :o irkkihän toimisi tietty, jos sellaiseen vain ihmiset taipuisivat ;) ja miten kummassa te ootte antanu tixin ja muiden em. vaikuttaa teidän chättäämiseen?! joku roti sentäs! :D

Stadinarska kirjoitti:
ALJA tuntuu vallan verrattoman vekkulilta ja kiinnostavalta, mutta tarkkailee hän (SA) vielä ennekuin tallentaa käsityksensä! Pus voin Aljalle lähettää, hihhii.

KIITOS ALJA, että olet myös lähestynyt minua Stadinarska-palstallani, se on kiva. Ja saat takuulla varman vastauksen niinkuin kaikki saavat ketkä sinne osuvat (värimaailmaani).


aljahan on verrattoman vekkuli ;) oon vaan ollu liian harvoin paikalla, että tuntisit/muistaisit mua, muuta palstafossiilit onneksi (?) vielä muistaa ;) joo, oli pakko ottaa riski ja jubata sun kaa ku kerrankin joku puhuu tenniksestä :D

jip jip
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

alja kirjoitti:tässä ei ollutkaan mulle mitään yllätyksiä :o oonkos missannut sittenkin vähemmän kuin luulinkaan :o paitsi, suurena släm-fanina tuo kohta harmittaa erityisesti! ;)


- Öh, joo miten saatoin unohtaa kirjoitushetkellä Riemumielen lisääntymisprojektin.
- Joudenin kohtalosta ei ole varmaa tietoa. Ehkä hän on Poxauttanut lopulta jotakin jota ei olisi pitänyt tai sitten hän on löytänyt todellisen sexuaali-identiteettinsä jostakin muualta.

Sama pää kesät talvet, eiköhän näitä tule taas lisää mieleen, kun painan lähetä -nappia.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!

No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!


Eilen yritin raivoisasti puskea yhden vastaanottopaikkani tietoturvan läpi puistoon, mutta ei onnistunut. Nyt sitä herkkua on tarjolla. Tämä toinen paikka on liberaalimpi.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!

No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!


Eilen yritin raivoisasti puskea yhden vastaanottopaikkani tietoturvan läpi puistoon, mutta ei onnistunut. Nyt sitä herkkua on tarjolla. Tämä toinen paikka on liberaalimpi.


Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!


Mitä asiakkaat tuumivat menosta? :)
Came here for school, graduated to the high life
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!

Aikanen lintu poimii vaan vanhoja mummoja. Pikkupilut nukkuu vielä!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Piti tuossa vähän välissä sorvata, sitten vapisevin käsin menin puistoon odottamaan yleisöryntäystä. Ei ketään.

Netti on hieno asia. Voi palstalle A raportoida, että käy tsätissä B.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!


Mitä asiakkaat tuumivat menosta? :)


Olen opiskellut tantra-tekniikan, jonka avulla pystyy vemputtamaan käsin koskematta. Eivät huomaa mitään.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Voi ei, nyt sinne tuli joku pikkupilu ja joudun lähtemään töihin, pitäkää se kuumana, palaan kohta.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!


Mitä asiakkaat tuumivat menosta? :)


Olen opiskellut tantra-tekniikan, jonka avulla pystyy vemputtamaan käsin koskematta. Eivät huomaa mitään.


Ahaa, jäin jo pohtimaan miten paljon "liberaalimpi" paikka sinulla tänään olikaan. :)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt se lähti. Neiti oli selkeästi kuumana, mutta jouduin antamaan pakkasta.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

exPertti kirjoitti:
Sama pää kesät talvet, eiköhän näitä tule taas lisää mieleen, kun painan lähetä -nappia.


loistavaa :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Voisko Aasi koodaa meille oman Kitinäxätin? Lupaan hengata siellä kaikki työajat pikkukikkeleitä jahdaten!

Eix meillä jo oo?

QD pisti jossain vaiheessa pystyyn kitinä- irkin.. Onkohan sellanen mahdollista?
(www.ircnet.com -> web chat)

Onhan sellainen mahdollista, mutta äärettömän turhaa. En mä nyt ymmärrä mitä vikaa siinä Flirttipuistossa sinäänsä on paikan "vakichattina" vaikka muutama lihapää nyt lässyttääkin jostain pikkupilluvonkuista.

Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chap kirjoitti:Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!

Lively is not ready for your platform.

Lively requires Windows Vista or XP with Internet Explorer or Firefox.

Paska softa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin