Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin unta, että Killkill kirjoitti palstalle Sinkkumatin sukunimen, joka oli olevinaan Mattilainen. (ei kai se oikeesti ole)
Ja Sinkkumatti tietysti suuttui siitä niin maan perkeleesti.

Joojoo, nään mä muitakin unia kuin Kityläisistä...
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pelottavaa. Oon pari viikkoa pois ja heti tungette uniin. Pah!

Kiitos Kimmen loistavasta moottorikelkkailu-unesta, oli muuten tän talven eka kerta. Seuraavaks vois jetteillä, sitä ei ookaan tullu viel kokeiltua.

No joo, oli siel kummittelemas yks toiNenkin :oops: . *shyysss*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Piti oikein aamulla erikseen katsoa, etten ole saanut noottia. *väristys*
Sano vaan, niin isken rastin yhteen ihan pikku ruutuun :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikon hämärin:

Unessani Hebuli oli kehittänyt vakkaringrillaustuolin. Joka näytti lähinnä kahdelta päällekkäinasetetulta puutarhatuolilta, joiden väliin kyhättiin nuotio. Aito_johanna halusi ensimmäisenä testata istuinta.

Uskaltaakohan koskaan aloittaa diettiä kun päivän syömttömyys saa moisia näkemään?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olin joutunut omituiseen maanalaiseen ostoskeskus/huvipuistohelvetiltä näyttävään maailmaan, jonka kaikkia asukkaita valvottiin tarkasti. Jottei minua karkotettaisi, jouduin suorittamaan pääjehulle tehtävän: slamilla oli kyseisessä maailmassa laukussaan epäilyttävää materiaalia sisältävä käsinpiirretty sarjakuvalehti, joka mun piti kenenkään huomaamatta käydä sieltä hakemasta. Tämä vaati soluttautumista joidenkin ihmisten kotibileisiin. Koditkin muistuttivat diskoja.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreivittärestä (poistunut?) näin unta vähän aikaa sitten, mutta en muista mitä tapahtui. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin Elpasta jotain unta viime yönä, mutten tosiaankaan muista mitä :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun unessa ainakin Sanctus, Nexie, Edith ja minä nukuttiin kylki kyljessä teltassa. En muista ketä muita oli läsnä, mutta todella tiiviisti sylikkäin nukuttiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Mun unessa ainakin Sanctus, Nexie, Edith ja minä nukuttiin kylki kyljessä teltassa. En muista ketä muita oli läsnä, mutta todella tiiviisti sylikkäin nukuttiin.
Aina siihen asti kun humalainen onkija tuli ja teurasti teidät ja hakkasi itseltään tajun pois kaatuen päällenne.

Meni tämän jälkeen liikennelaitokselle töihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mun unessa ainakin Sanctus, Nexie, Edith ja minä nukuttiin kylki kyljessä teltassa. En muista ketä muita oli läsnä, mutta todella tiiviisti sylikkäin nukuttiin.
Aina siihen asti kun humalainen onkija tuli ja teurasti teidät ja hakkasi itseltään tajun pois kaatuen päällenne.

Meni tämän jälkeen liikennelaitokselle töihin.
Joo, ja ainoa mitä mä sain oli matkamuistopaita

Kuva
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Näin unta, jossa kävelin Helsingin keskustassa. Olin juuri menossa rautakauppaan hakemaan hiomapaperia, kun RolloTomasi käveli vastaan aivan sairaan kokoinen, ehkä noin 100 kiloinen hiomapaperirulla selässään. Jo hänen kävelynsäkin näytti niin tuskaiselta, että ajattelin hänen mielellään luopuvan pienestä palasta helpottaakseen kävelyään. Kysyin kohteliaasti: ”voisitko myydä pienen liuskan?”. Yllätyin ja järkytyin, kun Rollo antoi peukalon kynnen kokoisen palan ja pyysi siitä vielä kymmentä euroa.

Ei voi muuta sanoa, kuin hyvänen aika unet osaavat olla outoja. Ja on inheellistä, miten sitä voi unessa muodostaa kuvan henkilöstä, jota ei ole koskaan nähnyt.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viime yön unet saivat nyt kurkkaamaan kityynne taas pitkästä aikaa. Hitto, olimme kaivarissa piknikillä perheen kesken ja Luciano herkkupyllyineen tuli (obs: Manalan hienolla hopeisella merzulla) ilmoittamaan, että kity on nyt lopullisesti kuopattu. Sisäpiiri kuulema suunnittelee elämän jatkumista jollain toisella mantereella, koska täällä ei kityä enää voi pystyssä pitää. Siitä pitävät kyllä virkavallan edustajat huolen. Seksistä kysyin heti ja vähän aljankin kuulumisia ja minulle luvattiin, että seksiä on yhä tiedossa. Auto vain vaihtunut, mutta nykyisessä vielä enemmän tilaa raskaana olevan naisen levitellä. Olin kyllä pettynyt kun tajusin, että saisin neidiltä seksiä ihan säälipohjalta vaan. Ja neidin henkilöllisyyskin jäi hieman epäselväksi, noh jommalta kummalta!

Että sellasta, adios!
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti:Yllätyin ja järkytyin, kun Rollo antoi peukalon kynnen kokoisen palan ja pyysi siitä vielä kymmentä euroa.
Tässä vaiheessa tipahdin täysin, repesin ääneen nauramaan ja duunikamut katto, että tuliko se ny hulluksi. Kiitos!
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nighthawk kirjoitti: Ja on inheellistä, miten sitä voi unessa muodostaa kuvan henkilöstä, jota ei ole koskaan nähnyt.
Mua tää on alkanu jo pelottaa. Kolme kityrunkkaria on nähnyt minusta lyhyen ajan sisällä unta ja kukaan heistä ei edes tiedä, miltä näytän.
Nowaysis

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Näin unta että menin tapaamaan 1108:a ja hän tuli eteiseen vastaan sinisessä verkka-asussa. Oli kyllä ihan eri näköinen kuin gallerian kuvissa mutta sama heebo anyway. Sitten katsoimme olohuoneessa telkkaria Äijän siskon, siskontytön ja niiden koiran(Belgian paimenkoira) kanssa. Olohuone oli kivasti sisustettu.

Kiva nähdä välillä "normaaleja" unia, joissa ei ole irronneita raajoja eikä Naton helikoptereita pommituspuuhissa :shock:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta nokkaeläimestä. En muista mitä, mutta siinä unessa hän oli kuitenkin. Ärsyttävää, kun ei muista aina tarkalleen mitä unissa tapahtui...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, tää menee jo yli munkin ymmärryksen: viime yönä näin unta, että Faghag soitti radioon ja haukkui siellä jollekin juontajalle ukkonsa. Mie sitten yritin palstalle kirjoittaa, että kuulin sen radio-ohjelman jossa olit, mutta Kityyn pystyikin kirjoittamaan enää ristikko-muodossa. Siis että kirjainten oli sovittava niinku ristikoissa. :shock:

*lähtee nettivieroitukseen*
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Viime yönä näin lyhyen unen.

Olin Californiassa töissä tehtaassa, jossa pakkasin tuotteita liukuhihnalla toistaen samaa kaavaa ilman variaatiota. Tila oli harmaasävyinen, mutta osittain metallin värinen ja siellä oli jonkin verran sinistä ja violettia, mutta värit olivat sairaita ja ne sulautuivat toisiinsa. En päässyt sieltä pois, mutta jotenkin sain sinne tietoa ja kuvia siitä, mitä ulkomaailmassa tapahtui. Suomesta sain sellaisen tiedon, että urpiainen ja Aito_Johanna seurustelivat ja heidän onnellinen ja kestävä suhteensa oli sekoitus kuusipuuta ja koivua.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Nowaysis kirjoitti: Kiva nähdä välillä "normaaleja" unia, joissa ei ole irronneita raajoja eikä Naton helikoptereita pommituspuuhissa :shock:
Hitsi, sun unesi kuulostavat meikäläisen arkipäivältä. :)
Nowaysis

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Tästä on jo useampi yö, mutta Myltsi yritti korjata mun vettynyttä kännykkää, olin siis uinut puhelimen kanssa. Myöhemmin kuuntelimme yksityisluennolla Lönnqvist-nimisen psykologin ja äitini kehittelemiä teorioita minun avioerostani. Olin melko loukkaantunut äidilleni siitä että oli mokoma julkisesti alkanut analysoimaan epäonnistumistani täydellisenä vaimona(tm).
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minä olen nyt useampana iltana aivan aktiivisesti koettanut ajatella Kityä juuri ennen nukkumaanmenoa, jotta näkisin kityläisistä unta. Olisi niin mukava kirjoittaa tänne jokin absurdi Kity-uni. Lisäksi minua kiehtoo ajatus nähdä unia henkilöistä, joita en ole koskaan tavannut. Missä mielessä ne ovat unia näistä henkilöistä? Missä mielessä unet yleensäkään koskevat joitain henkilöitä, olipa niitä henkilöitä tavannut oikeasti tai ei? Sitäpaitsi Kityn ajattelu on aika hyvä unilääke. No, jos en pian näe Kity-unta (tai muista untani: yhtenä aamuna heräsin Kity-ajatuksiin, mutta en muistanut mitä unta olin nähnyt), täytyy ottaa rajummat keinot käyttöön. Printtaisiko sitä vaikka galleriakuvia sängyn viereen seinälle?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En ole varma liittyykö Kityyn, mutta viime yönä näin tietääkseni ensimmäistä kertaa ns. tietoista unta (lucid dreaming). Pidin tupareita (saattaa olla että tuparivieraissa oli kityläisiä mukana, mutta en ole varma, ketään yksittäistä henkilöä ei ainakaan tule mieleen), kunnes yhtäkkiä tajusin etten minä sentään tämänkokoista valtavaa lukaalia ole ostanut. Taisin naurahtaa unessa tuparivierailleni "Jaaha tämä taitaa sittenkin olla unta, ei mulla oikeasti näin montaa huonetta ole.". Tässä kohtaa tajusin kyseessä olevan unen, mutta tämä ei jostain syystä herättänyt minussa mitään ihmeempiä tunteita tai innostuneisuutta, kunhan vain totesin ja tajusin asian.

Seuraavassa kohtauksessa olin ulkona suoralla asfalttitiellä (muistutti sattuneesta syystä kapeaa kiitorataa, vaikka sijaitsikin rivitalojen vieressä), ja muistelin "Ai niin, aina sanotaan että jos tajuaa olevansa unessa, kannattaa koittaa lähteä lentoon.". Oletan että juuri tämän ajatuksen takia alunperin päädyinkin ulos talosta. Nousin tieltä kuin suihkukone kiitoradalta, ja mietin "Jaa, taitaa se sitten toimia niin."

Muuta en muista. Olin kuvitellut unen tajuamisen uneksi (lucid dreaming) paljon järisyttävämmäksi kokemukseksi, mitä kaikkea olisinkaan voinut tehdä ja kokeilla.
Nowaysis

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Toissayönä muhinoitsin Ephram Brownin kanssa, koko ajan minua vaivasi se että kuka näyttikään Ephramilta. Vasta myöhemmin päivällä muistin sen olleen Think :) Eli vähän niinq asian vierestä. Unessa oli myös eräs tyttö joka näyttää kovasti Madisonilta, mutta hän oli siinä omana itsenään eikä Madisonina. Tyttö ei liittynyt muhinointiin. Eipä sillä että ois kysyttykään :roll:
Nowaysis

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Toissayönä muhinoitsin Ephram Brownin kanssa, koko ajan minua vaivasi se että kuka näyttikään Ephramilta. Vasta myöhemmin päivällä muistin sen olleen Think :) Eli vähän niinq asian vierestä. Unessa oli myös eräs tyttö joka näyttää kovasti Madisonilta, mutta hän oli siinä omana itsenään eikä Madisonina. Tyttö ei liittynyt muhinointiin. Eipä sillä että ois kysyttykään :roll:
Nowaysis

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Viime yönä seikkailin Hotpantsin kanssa. Hottari asu erästä Citymarkettia(sic!) vastapäätä, ja sillä oli iso ja sotkunen parveke. Kelasin et pitää varmaan siivota se ennen kevättä. Keiteltiin teetä ja juteltiin. Jossain vaiheessa kiivettiin tikapuita ylös jonnekin ja molemmilla oli farkut jalassa. Tiukat, tiätty.
Vastaa Viestiin