Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

aamulla: 3 dl vettä, 2 dl müsliä ja 2 dl maitoa
päivällä: 2 perunaa, paistettua kalaa, salatteja, 2 dl maitoa
iltapäivällä: 2 kupia automaattikaakaota, ku sitä kahvia ei pysty juomaan
illalla: 3 siivua ruisleipää+graavia lohta, roiskeläppäpizza liha+juusto+oliivi lisukkeilla ja 0,5 ltr Jaffaa
päivän mittaan 1,5 ltr vettä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

20.10.2008

AAMUPALA:
- lautasellinen mannapuuroa + puolukkahilloa
- 1 mukillinen glögiä
- 1 espresso
- 2 lasillista vadelmatäysmehua

LOUNAS + JÄLKIRUOKA
- lautasellinen moussakaa
- 1 lasillinen vadelmatäysmehua
- 2 palaa mangotorttua
- 1 purkki kermaviiliä + 300 g säilykehedelmiä
- 1 mukillinen säilykehedelmien sokerilientä

ILTAPALA:
- paistettu kananmuna
- 125 g pala mozzarellaa
- 1 cappuccino kevytmaitoon (sivumennen mainittuna todella rasvaista)
- 2 täysjyvävehnäsämpylää + 4 siivua Edam-juustoa + margariinia
- 1 jättiavokado
- 125 g rahkaa
- 1 jogurtti + 5 rkl mysliä
- 2 lasillista vadelmatäysmehua

LISÄRAVINTEET:
- Möller Tupla Omega 3 + ADE-vitamiinit
- Magnesia Plus
- DeviSol
- Multivita

On ollut koko päivän aivan perkeleellinen nälkä, mutta vasta iltapalan loppupuoliskolla se alkoi viimein taittua. Hitchcock sanoi aikoinaan "urheilevansa vain kaulasta ylöspäin" - ja yllättävän paljon kuluttaa ilmeisesti sekin. Kerrankin onnistuneen ahkeroinnin päälle taidan siirtyä nyt Dallasin pariin. Himottaa ajatuskin J.R.:sta!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

20.10.

AAMUPALA

En ehtinyt. Ehkä join hieman purkista appelsiinimehua kostuttaakseni yöllä tukkeutuneen nenän kuivattamaa suutani. Töissä huomasin että vasempaan korvaani oli jäänyt vielä reilusti shampoota ja join ison kupin kahvia.

LOUNAS

Koska tänään kaikki autolla töissäkäyvät olivat ties missä, olimme pakotettuja, nälän jo sumentaessa näköä, menemään läheiseen "rekkamieskebabpitsabuffettiin". Muutama kierros kebablihaa, ranskalaisia, pitsaviipaleita ja tympeää kaalisalaattia lisukkeineen pelasti akuutilta nälkäkuolemalta.

ILTAPALA

400g jogurttia. Joko omena-päärynää tai kiwi-mitälietä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

20.10.

AAMUPALA
Ei kerennyt, nukuin bommiin. Röökiä ja kahvia meni vähän.

LOUNAS
Salaattilautanen, lasi maitoa ja paistettu lohi muusilla.

PÄIVÄLLINEN
Kanawokkia ja vissyä.

ILTAPALA
Tempoleipää kinkulla, meetukalla ja maustekurkuilla.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Must eat, eating is fun!

Aamupala(06): Kaurapuuroa ja vehnäleseitä reilu annos.
Lounas(10): Salaattilautanen, gillattu leike (200g) ja muusia, juomaksi maitoa
Välipala(13) Tonnikalasalaattiateria ja 500g juotavaa jugurttia
Päivällinen(17.30)
Iltapala(21)
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Aamupala: Hedelmäsalaattia
Päivällinen: Lohta ja riisiä

Kaveri kysyi tänään, että alkaisinko hänen kanssaan eräälle dieetille. Idea olisi osallistua ja olla siten henkisenä tukena. En ole koskaan ollut dieetillä, koska en tarvitse sellaisia, mutta ajattelin kokeilla, koska pidän kaikenlaisista itsekuria vaativista haasteista. Seuraavat kaksi viikkoa vuorossa on siis kaalikeittoa ja hieman lisää kaalikeittoa. Naminami.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Piereskely onkin niin tosi kliffaa joo.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Ehanaa.

Söin kaksi päivää kaalikeittoa ja vaikka epäilin aluksi, että kyseinen dieetti ei toimisi tai jos toimisi niin kyse olisi vain matalasta kalorien kokonaissaannista, niin olen kuitenkin muuttanut mieleni. Epäilemättä kaalikeittodieetillä paino putoaa, koska kukaan normaali ihminen ei halua syödä yli kahta päivää samanmakuista ja hajuista kaalikeittoa (!). Ajattelin hieman fuskata, joten tilasin pitsan. Kerron kaverille, että huijasin vasta dieetin loputtua, koska hän on niin kovin kilpailuhenkisellä tuulella ja haluaa laihtua. Minä taas haluan pitsaa, joten ongelma ratkaistu. Rairai.

Edit: kiriviri
Viimeksi muokannut Lucy, 11.11.2008 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lucy kirjoitti:Kerron kaverille, että huijasin vasta dieetin loputtua, koska hän on niin kovin kilpailuhenkisellä tuulella ja haluaa laihtua. Minä taas haluan pitsaa, joten ongelma ratkaistu. Rairai.


:D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lucy: Jätkälle vois ylipäänsä syöminen tehdä terää. Liikut paljon, ja ainakin tän 130% todenmukaisen kitinäketjun mukaan et syö paljon mitään!

Geetsuki voisit ottaa tosissas sen äijäs kommentit et saat tarpeeks energiaa, ettei tarvi öljyä alkaa juomaan!
Prepare for the worstest.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Tiedän, mutta toisaalta en ymmärrä miksi pitäisi syödä enemmän vain sen takia, että se olisi ravitsemusopin mukaan oikein ja tilastojen valossa saan liian vähän energiaa. Oloni on kuitenkin hyvä ja energinen näinkin. Painonikin on ihan normaali, joten njääh. Olen syönyt koko elämäni samalla tavalla, joten ei jaksa ressailla. Puhumattakaan siitä, että tulee huono olo jos yritän ylensyödä tai siis syödä "oikein".
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

nowaysis kirjoitti:Geetsuki voisit ottaa tosissas sen äijäs kommentit et saat tarpeeks energiaa, ettei tarvi öljyä alkaa juomaan!


Kuvasin sulle mättöni tältä päivältä, ihan hirveesti kaikkee! Join kyllä auringonkukkaöljyä ihan huviks vielä pullosta, teki mieli. Ja kun mies kotiutuu puntilta saatan sivellä sen kaakaobutterilla, viikkoon ei tartte syödä sit mitään jos ei taho!

Mulla on ruokahalut mukavasti kasvussa taas, liittynee pimeyteen ja huonoihin yöuniin. Pus!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Nyt tekisi ihan sikana mieli jäätelöä ja sipsejä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla
ja
päivällä: 3 klementiniä (vai mitä lie)

Äsken: Marinoitua paahtopaistia, sienisalattia ja välimeren kierreleipää.

Aiempien kanssa yhdessä ja erikseen - 1 ltr vettä ja 3dl karpalomehua.

Illan mittaan saattaa mennä tota paahtopaistia, hedelmiä ja .. jotain. Taidan tehdä parit GT:eet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Täytyy kyllä sanoa että buffet-kiinalainen maistui harvinaisen hyvältä joulumurkinoiden jälkeen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: 5 dl vettä, 3 klementiiniä
Päivällä: perunasalaattia, mitäliesalaattia, keitettyä monenlaisia nakkeja, ruisleipää, 4 dl vettä, kupillinen kahvia maidolla, 2 palaa kuivakakkua, kourallinen pähkinöitä
Lenkin ja saunan jälkeen illalla: 2 dl mustikkajuomaa, 8 dl vettä
Illalla: oma pyytämää järvitaimenta n 250g, paistettuja perunoita, 2 tomaattia, 3 klementiiniä, 5dl vettä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: leipäjuustoa, suomuuraimia, sokeritonta mehua, 2 klementtiiniä
Päivällä: paistettuja perunoita, kuhaa, 2 tomaattia, vettä
Iltapäivällä: perunamuusia, poronkäristystä, puolukoita, vettä, ruisleipää, karpalokiisseliä, kahvia, kuivakakkuja, lapin leivonnaisia
Illalla: pari (no neljä..) hirvenjauhelihapihviä, vettä, 6 klementtiiniä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

- Täytetty patonki
- Kalafileitä, perunoita ja salaattia

Olen syönyt viikon verran ruokalusikallisen kylmäpuristettua rypsiöljyä ruokalusikallisen päivässä ja ihoni on aivan eri näköinen, ei lainkaan pintakuiva tms. Taidan ottaa tavaksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haluan mainita ja painottaa olevani karkkilakossa. Vuoden alusta. Pitänyt kutinsa toistaiseksi. Painoin joulun suklaamässäilyn johdosta 85 ziilukrammaa. Vaa'alla en aio aktiivisesti käydä, vaan jossain vaiheessa keväällä aion todeta laihtuneeni tai jotain muuta. Sen verran narsisti olen, että huomaan kyllä helposti ilman vaakaakin laihtuneeni. On se vatsamakkara tuttu kaveji. Raportoin muutoksista viipymättä.

Tänään on menny:
- aamu: muroja ja maitoo
- lounas: juustokalaa, muusia ja ruisleipää
- päivällinen: steak&cheese subi
- iltapala: ei tiedossa
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä
Päivällä: lihamakaroonilaatikkoa, salaatteja, 2 siivua ruisleipää, vettä
Iltapäivällä: loimulohta 210g, 4 tomaattia, ruisleipää, vettä, mustikkajuomaa
Illalla: välipalakeksi, 2 klementtiiniä, vettä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä, klementiini
Päivällä: kalaa, 2 pientä perunaa, salaatteja, siivu ruisleipää, maitojuomaa
Iltapäivällä: kraavilohta, 4 tomaattia, kurkkua, ruisleipää, vettä
illalla: välipalakeksi, 4 klementtiiniä, vettä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä
Päivällä: kanaa, vähän liisiä, salaatteja, siivu ruisleipää, maitojuomaa, vispipuuroa
Iltapäivällä: kanasalaatti, 2 tomaattia, kurkkua, ruisleipää, vettä, laskiaispulla
illalla: 3 klementtiiniä, vettä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä
Päivällä: kanaa, salaatteja, maitojuomaa,
Illalla: KuppiKuumaa Kirkas Vihanneskeitto annos, 5 eineslihapullaa, 2 tomaattia, 1 Reissumies (mollemmat puolet!), 2 klementtiiniä, vettä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä, klementtiini
Päivällä: kalaa, peruna, salaatteja, maitojuomaa, ruispuikula
Illalla: KuppiKuumaa Kirkas Vihanneskeitto annos, 2 hirvenlauhelihapihviä, 2 tomaattia, 1 Reissumies (mollemmat puolet!), 2 klementtiiniä, vettä, 2 pientä korvapuustia, lasillinen CocaCola Zeroa
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jatkan yksinpuhelua.. ja palaan takaisin ruotuun
Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä
Päivällä: 3 silakkapihviä, peruna, salaatteja, maitojuomaa
Välipala: appelsiini
Illalla: KuppiKuumaa Kirkas Vihanneskeitto annos, 2 hirvenlauhelihapihviä, tomaatti, 1 Reissumies (mollemmat puolet!), vettä, appelsiini
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin