Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mäkkärin fiestasalaatti oli ennen parempi, törkeetä. Täytyy huuhtoa pullollisella siideriä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilen:

Aamupala: Kaksi palaa Real leipää floralla, juustolla (9%) ja kurkulla. Yksi kevytviili ja lasi tuorepuristettua appelsiinimehua.

Päivällinen: Possun ulkofilettä, fetasalaattia, vettä. Kaksi D-vitamiini/kalsium pilleriä.

Välipala: Appelsiini, yksi pala Real leipää floralla ja juustolla.

Illallinen: fetasalaattia ja possun ulkofilettä. Lasi appelsiinimehua.

Välipala: Appelsiini ja muutama sipsi.

Vettä, paljon. Kaamee appelsiininhimo.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:Kaamee appelsiininhimo.


Ne onkin nyt kumman hyviä. Pistän miehen kuorimaan niitä aamulla aina pari, että saadaan muksujen kans syötyä sen töissä ollessa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lucy kirjoitti:Eilen: Pippuripihviä lohkoperunoilla, salaattia ja olutta. Terveelliset elämäntavat kunniaan!

Tuossako oli kaikki mitä eilen söit?

Eilinen:

Lounas: Wiener schnitzel 240g + vihersalaattia + 1x wasa extra fiber -näkkäri metukalla ja kurkulla.

Päivällinen: Wiener schnitzel 220g + vihersalaattia + 2x wasa extra fiber -näkkäri metukalla. Lasi rasvatonta maitoa. Appelsiini.

Illallinen: 80g juustoa, 2 lasia punkkua, viski.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Eilen:

Valkosuklaakakkua
Täplärapuja
Juustoja
Karjalanpiirakoita
Tattirisottoa
Viinaa

Tänään:

Sappea. Kahvia. Ehkä pizza.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voi poijjaat että tänään syötiin:

Aamupala (07): Tuplaruisleipä kinkulla, meetukalla ja maustekurkuilla. Pieni kuppi kahvia.

Aamupala2 (10): Sama kuin edellinenkin.

Lounas (12): Pinaattikeitto, vispipuuro. Mustaherukka-kuppijuoma.

Päivällinen (14): Härkäruukku (300g, on muuten hyvää, tykkään), Mustaherukka-kuppijuoma.

Päivällinen2&iltapala (18 ): Italian pataa pieni annos (ehkä just 80g), iso ruisleipä meetukalla, kinkulla sekä maustekurkuilla. Juomaksi puoli litraa appelsiinitäysmehua. Vitamiinit ja porejuomakin meni sekä teetä.

Työpäivän (8-17) aikana join 2 litraa vissyä ja vettä. Tein yhdeksän tuntia haalareissa raskasta fyysistä työtä, kalorit laskekoon ken haluaa.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Herra Manala kirjoitti:Tuossako oli kaikki mitä eilen söit?


Jeps.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ Näyttää iha vähältä!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onko toi mun syöminen liian vähän, sopivasti vai paljon? Oon koittanut syödä normaalia enemmän, koska syön oikeasti liian vähän noin niinQ normaalisti. Kroppa on usein säästöliekillä. Nyt pitäis kuitennii syödä vähintään sopivasti.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:Onko toi mun syöminen liian vähän, sopivasti vai paljon? Oon koittanut syödä normaalia enemmän, koska syön oikeasti liian vähän noin niinQ normaalisti. Kroppa on usein säästöliekillä. Nyt pitäis kuitennii syödä vähintään sopivasti.


Näyttää aika hyvältä. Huippailut pysyny poissa (vai oliks sulla, hmmh, meette nartut sekasin)? Aplarit on aika hyvä hätäsafka sillon ku ei oikein mitään tee mieli. Mä tykkäsin paksuna syödä kyl jogurtteja aika paljon, piimää meni joka aterialla. Itseasias mies kanto sitä selkä vääränä. :p D:t ja kalsiumit saa toki pilleristäkin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulla ei ole huippailuja ollut, mulla on vaan se yökkäily :) Mun on pakko ottaa noi kalsarit pilsuina, koska en vaan pysty syömään maitotuotteita tarpeeksi. Oikeastaan syön vaan juustoa, enkä sitäkään joka päivä. Maidot sun muut ei vaan vuosiin oo ollut mun juttu. Nyt olen ton viilin lisännyt ravintoon kun menee herkusta :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän mittaan:

- lautasellinen hernekeittoa sipulilla ja sinapilla höystettynä
- ainakin 3 ltr vettä (kiitos eilisen!)
- 1 ltr karpalomehua
- 2 siivua ruisleipää, päällä broilerileikettä
- kohta valmistuu 1 iso kesäkurpitsa grillistä
- hiukkasen tyrnimehua

Eilen olikin tuhdimmat eväät :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aamu: Mysliä ja rusinoita
Lounas: Paistettua lohta, 5 lohkottua tomaattia, lasi appelsiinimehua
Iltapäivällä: Battery, aski sokerittomia Bentol-pastilleja
Iltapala: Lisää paistettua lohta & appelsiinimehua

+ napit & jauheet
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viddu taas on nälkä, vedän siis pari porkkanaa ja lisää mehua.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No sviddu, on tää ny ku ei ees krapulapäivänä tule syötyä kunnon rasvaisia mättöjä. Tänään meni:

Aamupala: 4 pala ruikkaria metukalla, juustolla ja suolakurkulla, tuoppi vettä

Päivällinen: makaronia tonnikalalla ja hillosipuleilla, tuoppi tomaattimehua

Välipala: tuoppi tomaattimehua

Kohta iltapala: pari omenaa



Olenkohan mä raskaana? Vai kevyenä? :roll:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sunnuntai
Aamulounas (klo 11): 200g wieninleikettä, salaattia.
Iltapäivällinen (klo 20): 300g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
(klo 20-05): Mittaamattomia määriä viinaa. Hieman kevytsalamia (r-5%) ja kevytgoudaa.

Maanantai
Aamiainen (klo 13): 1/3 grandiosa-pitsasta.
Lounas (klo 18): 200g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
Päivällinen (klo 01): 200g wieninleikettä, lohkoperunaa, tomaattia, kurkkua, kuitunäkkäriä ja metukkaa. Litra rasvatonta maitoa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tiistai
Aamiainen (klo 09): 250g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
Lounas (klo 17): 1/3 grandiosa-pitsasta, 50g sipsejä.
Päivällinen (klo 23): Pippuripossua, kasvisgratiinia, kurkumariisiä. 3 palaa Tobleronea.

Keskiviikko
Aamiainen (klo 13): 180g wieninleikettä, lohkoperunoita, salaattia, 2 kuitunäkkäriä, 1 pala Tobleronea.
Brunssi (klo 16): 50g sipsejä.
Lounas (klo 18): Pippuripossua, kasvisgratiinia, kurkumariisiä, 1 pala Tobleronea.
Päivällinen (klo 23): 300g jauheliha-täysjyväriisirisottoa, 2 palaa Tobleronea, lasi punaviiniä, olutsalami.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Kauheen suolasesti sä vedät. Ihmettelenköhän jo liian monetta kertaa? Sori.

En oo jaksanu taas viikkoon merkitä syömisiä ja heti lähteny haalitut feikkikilot... Vddu tätä. Onneks tulee talvi ja voi pukeutua kerroksittain, näyttää kroppa paremmalta.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Eihän noista nää paljonko suolaa niihin on lisätty? (paitsi nyt ehkä olutsalami joka kuulostaa suolaiselta) Manalahan tietääkseni kokkaa kaiken kuitenkin ite. Korjaa toki jos oon väärässä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eilen

Aamupala (06): Kaurapuuroa vehneleseillä (laitan 2,5dl kauraa ja 0,4dl vehnäleseitä aina) sekä mustikkakeittoa n. 1dl.

Lounas: (10): Leike ranskalaisilla :oops:, lautasellinen salaattia ja 3dl maitoa.

Päivällinen (17): Maksalaatikko piimällä.

Iltapalaksi (21): Popcornia ja yksi kolmosolut.

Olipas hirveän huonosti syöty *ruoskii itseään*
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)


Hyvä vaan että huolehdit molemmissa, täällä kasinaismoralismin kehdossa semmosta kaivataan.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)

Anteeks mitä? Aika monena päivänä kebaa ja pakastepizzoja? Viimeisen kolmen viikon sisään syönyt ymmärtääkseni 2/3 pakastepizzasta, niin se on paljon? Samaan aikajanaan yksi kebab on paljon? 50 grammanen olutsalami 2 kertaa == hirveän suolainen ruokavalio?

Pitäiskö olla hys, jos ei vaan tajua? Sä vedät takuulla kokonaismäärässä enemmän suolaa puputtamalla niitä kelmueineksiäs. Teen sentään ruokani itse puhtaista raaka-aineista ilman lisättyä suolaa. Jos joskus joudun suolaa lisäämään, niin käytän siihenkin pan-suolaa.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sori hani, näin sitä vaan saa väärän kuvan puolittaisella mielenkiinnolla! Ja ei, meillä ei kyllä kovinkaan paljoa niitä jo suolattuja eineksiä käytetä, hyvä kokki se täälläkin säätää plus noi pikkuipanat vaatimuksineen. Mut jeah jos ei huomautettavaa! (siks kai ruokapäiväkirjaa julkisesti pidetään, että saatais palautetta)
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:(siks kai ruokapäiväkirjaa julkisesti pidetään, että saatais palautetta)

Toki. Vaan kannattaako palaute antaa asenteella "En ny oo kattonu ees mitä syöt, mut ihan kauheen huonosti sä syöt"?
Vastaa Viestiin