Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
PicNic

Viesti Kirjoittaja PicNic »

Kuokkavieras kiittää ja kumartaa syvään ja hartaasti. Vaikka olo olikin kuin eksyneellä porsaalla ensimmäisessä miitissä niin kivaa oli se pieni hetki jonka viivyin ja vastaanotto oli ystävällistä :cheer:

On kaksi asiaa mitä en vaihtaisi. Toinen on Ninnin ilme kun tajusi kuka oon ja toinen... No suukko ja halaus Chappikselle, juunou!

Suur kiitos myös järjestäjille. Hienoa työtä olitte tehneet kun noin suuren lauman saitte yhteen saatettua.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Musta on muuten tullut vanha. Mä luovutin aika aikaisin (lue: ennen kun baari sulkeutu), kun rupes väsyttämään. Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.

Pitää vielä mainostaa, että kaikkii olivat juuri niin ihania kuin odottaa saattaa, irmelianneli ja Gina vallan symppiksiä :h:
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

P
killkill kirjoitti: kieli tuntui olevan niitattu kitalakeen, silmissä näkyy omituisia valopilkkuja, peräsuoli ja vatsalaukku tuntuvat vaihtaneen paikkaa.. kaikin puolin normipäivä siis!
Perus perus.

Joo´o. Hapoilla ollaan.

Vierasvuoteeni on kuin keski-ikäisen pms oireisen jumppaopettajan penetroimisen jälkeen. Verta on levitetty ympäri koko huoneen seiniä, johtuen toverin äkillisestä kaatumisesta lasituopin päälle. Aamulla herätessä oltiin kaikki hapoilla. Niin hapoilla ettei olla kyllä oltu pitkään aikaan. Onnekseni en todellakaan ollut ainoa eilen hapoille mennyt. Täytyy tässä vielä hieman katsella, että missä vaiheessa sitä kävisi pyytämässä anteeksi alakerran napurilta hänen pihalleen ilmestynyttä oksennuskasaa. Noooh. Sattuuhan näitä. Hapoil ollaa......

Allekirjoittanut ei jaksanut toveriporukan vammaista "en varmaan mee tikattavaksi vittu vittu"-läppiä baarissa illlalla, joten tuli keskityttyä entistä tiiviimmin olennaiseen. Joku tarjoili aika paljon juomia siellä. Muistan kiskaisseeni ainakin kolme lasillista muiden maksamia ja tarjonneeni itse ainoastaan yhden.

Allekirjoittanut ei kyllä kuitenkaan pysty samaistumaan tuohon faghagin lausuntoon "kypsemmistä naisista". Kaikki naiset on kauniita. Toiset vain enemmän kauniita kuin muut. Oulun hottistsiksi saivat kyllä allekirjoittaneenkin hiukan vetelän puoleiseksi. Vetelän saa kukin käsittää kuten tahtoo, koska toisen päivän seteillä ei kyllä penetraatiota tohdi ajatella. Onhan hottistsiksi aina hottistsiksi vaikka voissa paistaisi ja asuisikin Oulussa.

Nyt sitä vitun pitsaa. (marttatm)
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.
Joku saman niminen kaima "manne" otti meidät (niba,bläkä yms.) kyytiin lauantai aamuna ja ei ottanut kuulemma edes rahaa vastaan... outoa?

ps. Huomasin tarkistettuani vartaloa, että näkyy sittenkin olevan hauiksen kainalon puoleisella reunalla aikamoiset mustelmat... jos tästä kohta tohtisi junaan mennä. Olen jopa kohtuu virkeä. Eikä ole krapilaa. halleluja sille!.

Minulla kestää nuo krapulat pidempään, kun juonti sessarit... Jos vetäisi kaksi päivää olisi varmaan neljä päivää täysi invalidi... En tajua miksi se vie kaiken voiman ja kestää pitkään P
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitoksia Fagis, toivottavasti nähdään pian uudelleen ja samat sanat Aimolle.
...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, ja Patzille tietysti suurkiitokset vaivannäöstä. Muistettiinhan me juottaa sut humalaan?
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Härskisti kiilaten vaan jonon keulille tai siten monoa toisen eteen ja kohti kotia palaavan liikenteen puolta pitkin
Itse asiassa Senaatintorilla oli tosi lyhyt jono. Jonossa oli hauskoja humalaisia hippejä, joiden kans aika meni nopeesti! Luulen että yksi oli Nightwishin kosketinsoittaja.. vai oliko se roudari?
Meetkö töihin huomenna? Lähdetäänkö lyömään kaisaa ja vetämään sunnuntaijurrit? Mulla ois virtaa vähä saatanasti!
Äijä on vuoden mua nuorempi ja keulii staminallaan :D
Sori, sorvin ääressä taas maanantaina. Lähden kohta ajeleen kohti Nääsvilleä, mutta sitä ennen pitää stopata Vitun-Ikeassa! Kyllä nyt krapulaista miestä lyödään ja tuelta!

Patsu oli muuten huomattavan selvinpäin, tai sit perjantain pohjat teki tehtävänsä..

Pliis, älkää pitäkö seuraavaan miittiä ihan hetkeen.. ehtisi maksa edes vähän palautua! Oli muuten miellyttävä yllätys huomata, etten olekaan Da Old Geeza. Joukossa oli noin ikäisiäni useampikin :P
SingleMalt kirjoitti:Kityssä on muuten uskomattoman hyvännäköstä naista :shock:
:komp: :komp: :komp:
Viimeksi muokannut killkill, 04.12.2005 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kahvia siemailen... Kiitoksia multakin kaikille. Hurmeleikit multa jäi kokonaan näkemättä, taisin onneksi häipyä tarpeeksi aikaisin. Uusista tuttavuuksista jäi mukava ja höveli kuva, tosin kaikki lahtelaiset ja pääjoukon oululaisista missasin, mutta minkäs teet kun oli väkee kuin pipoo. Jossain vaiheessa huomasin olevani siinä kunnossa jolloin ostin itselleni enää vain vesituoppeja, muille muuta. Toivottavasti en aiheuttanut kellekään (varsinkaan eräälle) liikaa vitutusta paskanpuhumisillani ja toilailuillani. Kuten gulli-setä sanoi, on paskanpuhujia ja toteuttajia, kai mä sitten kuulun ekoihin.

Tuli huomattua yritys&erehdys menetelmällä että safi, vaola ja elppis ovat yllättävän samannäköisiä takaapäin ainakin pienessä humalatilassa. :roll: Elppistä mun piti alkuillasta etsiäkin liittyen p:n lahjaan, mutta unohtui muiden aktiviteettien lomassa.

Kotiapäin bussilla joskus kahden maissa kun huomasin kohta nukahtavani pystyyn Amarilloon. Meinasin unohtaa takin Amarillon yläkertaan, bussissa hikoilin kuin pieni sika ja melkein missasin pysäkin nukahdettuani. Palautuminen käynnissä, töitäkin pitäis vähitellen alkaa tehdä...
Viimeksi muokannut Hebuli, 04.12.2005 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Clay kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Joo, kuka sai ja keneltä sai? Ja mitä sai? Ja kuka halusi ja ketä halusi?
:twisted:
Ja koskas sulta saa?
Savi-Kulta, mähän oon PihtariNarttu.

Mun tavara syö vaan salaattia :shock:
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Kityssä on muuten uskomattoman hyvännäköstä naista :shock:
:komp: :komp: :komp:
Koko porukka täysiä happoja, mutta ei hassumpia... Ehkä ei paree ruveta listaamaan kiinnostavuusjärjestystä, (tai tulee turpaan xD) vaikka sellainenkin mieleen jo piirtyi...

mut ei piä pojaat luottaa pelkkiin ulkokuoriin... :lol:

ps. taidan lähteä junalle marssimaan...
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: Patsu oli muuten huomattavan selvinpäin, tai sit perjantain pohjat teki tehtävänsä..
Tosiaan, ei oikein viina noussut päähän, muilla sitten minunkin puolestani.

Mä en jaksanut odotella taksia, vaan sipsuttelin 15 sentin koroillani Merihakaan. Jalat huusi hoosiannaa koko matkan ajan. Kaverin sohvalle nukkumaan (koska kukaan könsikäs ei vienyt minua kotiinsa!!), ja nyt vihdoin omassa kodissa kauhistelemassa perjantain tupareiden sotkuja. Lautasellinen pastasalaattia vatsaan, kohta sauna päälle ja muutama lasillinen "tasoittavia", kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...

Kiitos kaikille ruokailuun ilmottautuneille paikalle saapumisesta. Voin peruuttaa Igorin ja Vladimirin.

Mä voisin järjestää sellasen teemamiitin, kutsun itseni lisäksi kaikki Kityn ihanat "liehuletit", ja hymyilen idioottimaisesti koko miitin ajan. Käviskös tällainen?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valokuvia odotellessa.

Hophop ihmiset, äkkiä kuvat galleriaan!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kiittämys omastakin puolestani kaikille osallistuneille. Mukavaa oli ja paljon uusia kasvoja, kaikkien kanssa ei mitenkään ehtinyt juttusille. Kaikesta kivasta huolimatta väsy iski tähän jo pian 02 jälkeen ja oli pakko luovuttaa.

Humalakin ilmeisesti pääsi yllättämään pahemman kerran, aamulla heräsin hiukset ihanasti pystyssä ja meikit viehkeästi pitkin poskia (ihana panda-nalle look). Heräsin miehen vierestä ihan niin kuin ennakkoon olin ajatellutkin, tosin olisin voinut mieluusti vaikka vaihtaa miestä alkuperäissuunnitelmasta mutta ei, heräsin kuitenkin kotihomoni vierestä. Eli eipä ollut ko. miehestä suurtakaan iloa krapulaiselle. Ehkä mä en vaan osaa olla tarpeeksi tyrkky :P No ei, ehkä en muutenkaan näkisi viisaaksi sekaantua kity runkkareihin (vaikka heistä jotkut varsin pantavan näköisiä ovatkin) ja koska meitä oli liikenteessä nyt yhtäaikaisesti niinkin suuri joukko niin muitahan miehiä siinä ei juuri edes ehtinyt silmäilemään. :)

Jatkakaa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Huomenta ja päivää.
Hyvät pileet oli meillä! :h: Onneks tuli lähdettyä sillä vikalla junalla, nyt ei meinaan ole krapulaa. Pyykitkin tuli jo pestyä. Hamosta pitää vissiin hiukan pyyhkästä, ettei se ala haisemaan viinalle enempää. Onneks se olin minä niitten kaatuneitten lasejen alla eikä kukaan muu...

Kiitokset kaikille uusille ja vanhoille "parroille", hauskaa oli vaikka aika loppui kesken eikä tullu läheskään kaikkien kanssa juteltua. Tsaari oli aika yllätys :D Kukahan oli se raitapaitainen mies, joka istu Patzia vastapäätä ruokailemassa? Jäi hämäämään kun oli niin tutun näkönen mies.
Save a horse, ride a cowboy
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aydemir kirjoitti: Kukahan oli se raitapaitainen mies, joka istu Patzia vastapäätä ruokailemassa? Jäi hämäämään kun oli niin tutun näkönen mies.
Tais olla Kimmen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.

ps. Huomasin tarkistettuani vartaloa, että näkyy sittenkin olevan hauiksen kainalon puoleisella reunalla aikamoiset mustelmat... jos tästä kohta tohtisi junaan mennä. Olen jopa kohtuu virkeä. Eikä ole krapilaa. halleluja sille!.

Voidaan vain sanoa että asfaltti on kova alusta maata, yritin vain pitää pystyssä ja hereillä... 8)
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SnapaHead kirjoitti:Kovin kovin väsyneenä raahauduin mukaan ja miksi...?
Ai säkin olit siellä? Noh, eipä ole eka kerta kun muisti ei ole terässä tusinan tuopin jälkeen. Ens kerralla tule sanomaan käsipäivää, niin ehkä muistuu seuraavana päivänä.

Muute: erittäin kivaa oli, suositan.

edit: kohta tulee vastine että sanottiinhan me käsipäivää..
Viimeksi muokannut Dumari, 04.12.2005 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:Valokuvia odotellessa.

Hophop ihmiset, äkkiä kuvat galleriaan!
Käskystä Nuuuuh!

Siis aivan mielettömän uskomattoman mielettömän uskomattoman nopeesti.
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Voi vittu mikä päänsärky..ei olisi pitänyt tupakoida..ja viinankäytönkin olisi voinut jättää asiallisemmalle tasolle..

Aivan mahtavia tyyppejä Kityssä...

ja tulipa hoidettua särkynyttä sydäntäkin ...
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Miitistä vielä...myös komeita miehiä oli paljon...
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Ha!

Luulin että välttelin kameraa hyvin, mutta ruokailun aikana joku ehti napsimaan kuvan, ja laittamaan sen jo nettiin.

Kuva

Kuvassa oikealla on Chap, jonka tyrmistynyt ilme johtuu hetki sitten alkaneista ilmavaivoista.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Patz kirjoitti:(koska kukaan könsikäs ei vienyt minua kotiinsa!!),
Eikös se huudettu jo miitin aikana:
"Gandhi on homo!"

Nih!
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sori että olen tällainen mamis että huolehdin, mutta mitäs Kyypolle kuuluu? Otti aika ankarasti lepoa sitten loppupeleissä..

Yritin pelaa vakiot 20/40/60e bläkkäriin, mutta tuo Huniksen kaveri otti asiakseen vittuilla sille bläkkärin jakajalle ja jakaja lähti pois, joten ei pelattu sitäkään, ehkä niin parempi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Sori että olen tällainen mamis että huolehdin, mutta mitäs Kyypolle kuuluu? Otti aika ankarasti lepoa sitten loppupeleissä...
Yönmustaritarin galleriasta päätellen se on hengissä. Siis jos ne on tän päivän kuvia. Team Lahti on kyllä tuolla sätissäkin.
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mulla on ihan hirveä morkkis....aivan kamala
Vastaa Viestiin