Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. Mutta kohta täryttelemään, tärylevyn hain juuri. Haalarit päälle...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.

Etkö sä enää ole :shock:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Juhannuksen menu aiheuttaa päänvaivaa. Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia. Pitäiskö äkkiä hankkia joku juhannusheila? Vai aiheuttaisko vaan pahennusta saunomalla miesten kanssa...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..

Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.

Etkö sä enää ole :shock:
Se on Lain julma Koura! (G.R.R. Martin)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

On näköjään tullu elämä. En oo kerinny kattomaan GoT:ia enkä lukemaan nettisarjiksia. Voe voe.

Halusivat että lopetan duunit vuokrafirmalle tänään.

Toki sen perään sitten ilmottivat, että talo haluaa palkata vielä plus kakkosella syyskuun loppuun (elokuun 8.) sijaan määräaikaisella. Niin ja työpäällikkö tinki väkisin palkkaaki lisää, vaikka koitin vastustella. Karhu, se on vaan kovvoo hommoo. Ota Gat Karhua, sillä pääsee pitkälle.

Niin ja sit käytiin kattomassa yhtä OK:ta taas, tästä jätettiin hattu kiertämään ja toivotaan toivotaan. Jos vuokranantaja tykkää visioista, se on muutto tän kuun lopussa ja semmonen tilanne, etten taas oikein tiiä että mitä helevettiä.

Fiketti on kyllä rallipeto, ei pompi Porvoon motarilla juuri lainkaan, vaikkei mikään kiihdytysauto olekaan. Hakkaa esin Nissanin ja Volvon ja Tojen esitykset mennen ja tullen vasemmalla kädellä silmät kiinni. Tankillisella ysikasia pääsee 600km ja roiskeet päälle, ei oo sekään huono kun tankki on pieni, niinkun konekin (1.4l).

Se on kohta kuukausi täynnä täydellisesti putkeen menneitä juttuja, eli eiköhän tästä taas seitsemän laihaa vuotta odota. Kymmenvuotissyklin katastrofivuoteen on kyllä vielä neljä vuotta aikaa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
Oi aikoja, oi tapoja!

Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.

Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
Oi aikoja, oi tapoja!

Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.

Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
...eli mikä vitun resurssipula?!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...eli mikä vitun resurssipula?!
A-jan-va-raus-sys-tee-mi. Aikaa sitten saakin odottaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei ollut ajanvarausta. Passin haku netin kautta ja valmiin passin hain jononumerolla. Passin olisi saanut R-kioskillekin, mutta siinä olisi mennyt muutama päivä kauemmin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Niin?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Niin?
Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!

Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.
Meet äijien kanssa saunomaan, niin kyllä ne naiset sillä aikaa rauhoittuvat!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan. :)
:mrgreen:

"tai siis en minä tiedä, mutta Janne ja Ari olivat sitä mieltä"
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan. :)
Ehdottomasti. Ton vois heittää vaikka siinä vaiheessa, jos joku alkaa huomauttelemaan siitä miesten kanssa saunomisesta.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

"Jos olisitte parempia vaimoja kun mitä olette niin teidän ei tarvitsisi jännittää mua täällä. Nyt pojat saunaan!"
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Voittavin veto olisi alkaa pokaamaan niitä mimmejä. Pahimmassakin tapauksessa kutsu ko. hilpeään seurueeseen jää ensi vuonna tulematta, parhaassa tapauksessa vietät tulevat jussit miesporukassa tai saat välittömänä bonarina pesää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiitos vinkeistä! Erinomaisena vaimomatskuna olenkin jo heti aamulla käynyt lihakauppiaalta hakemassa kilotolkulla ribsejä, jotka parhaillaan marinoituu jääkaapissa. Illalla keitän ne makuliemessä ja keittelen lopuista sopivan glaseerauksen huomista grillausta varten. Hain myös torilta uudet perunat, joista pyöräytän vielä fetan kanssa salaatin samalla kun valmistan mummonkurkut ja keitän hillon muurikkaletuille. Ja jos vielä vähän raparperimehuakin keitteilis. Hain myös uudet Juhannusfarkut ja värjäsin aamulla ripset ja kulmat. Sitten ajattelin vielä pakata mukaan mukavia seurapelejä ja muuta tarpeellista mökkikamaa koko jengille. Ja ehkä pieni drinkkibaarikin lähtee matkaan.

Että ehkä mä tosiaan kokeilen tota lainia. Jos ei sunnuntaina kuulu, olen kuollut.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin