Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti: ribsejä...keitän
FAIL!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti: ribsejä...keitän
FAIL!
Fail on housuissas.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä 57 minuuttia, niin loma alkaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ On se ihana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ystävät rakkaat, olette väärässä päivässä!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:Ystävät rakkaat, olette väärässä päivässä!
Oon kohta lomalla, niin ei haittaa!11
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti: ribsejä...keitän
FAIL!
Fail on housuissas.
Ylivoimaisesti parhaat ribseni olen saanut ja tehnyt juurikin keitto + grilli.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Montako tuntia siis normaalisti grillaat/savustat ribseja?

Keittämällä saa keitettyä lihaa, jossa on grillattu pinta. Parempaa tuo on kuin pikaisesti suoralla lämmöllä kypsennetty, mutta aika kauas jäädään hitaasta touhusta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Montako tuntia siis normaalisti grillaat/savustat ribseja?

Keittämällä saa keitettyä lihaa, jossa on grillattu pinta. Parempaa tuo on kuin pikaisesti suoralla lämmöllä kypsennetty, mutta aika kauas jäädään hitaasta touhusta.
Viimeksi, tais olla viime kesänä, keitin tunnin ja rillasin puoli, rillaus on tietenkin lämmöstä riippuvainen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Miss Tic
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 08.02.2011 3:20

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Miss Tic »

exsu kirjoitti: Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!

Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Mä voin auttaa! Vieraileva musta kirjani tietää myös kertoa, että edellisissä vastaavissa pippaloissa seurueen kaikki miespuoliset jäsenet yrittivät kilpaa päästä Vespan pöksyihin. Vespan naispuoliset ystävät ovat todennäkoisesti tietoisia myös siitä, että seurueen sinkkunaisella ei ole ainakaan moraalisia esteitä peuhata ukkomiesten kanssa, ja tämä käyttäytyy sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä kenellekään.

EDIT: Yhhyh, vielä oli ihan pakko rekkautua korjaamaan, mitvit "naispuoliset ystävättäret"? Eihän ne voi miespuolisiakaan olla, siis ystävätTÄRET.
Viimeksi muokannut Miss Tic, 18.06.2015 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tuossahan se tuli: grillasit suoralla lämmöllä pinnat. Ribsit ja muu jämäpaloista tehtävä barbeque vaatisi kuitenkin epäsuoran lämmön ja helkutisti aikaa.

Keittäminen on tosi jees, jos ei pysty käyttämään aikaa. Ei se kuitenkaan parempia menetelmiä hakkaa.

Itse tykkään kunnon barbequesta, mutten ihan näe pointtia harrastaa itse. Rasvaista kamaa aika isolla vaivalla? Mieluummin grillaan parsaa ja lohta nopsaan suoralla lämmöllä. Hyvään ulkofilepihviinkin saa mahtavat pinnat hiiligrillissä eikä kestä kauaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Miss Tic kirjoitti:
exsu kirjoitti: Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!

Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Mä voin auttaa! Vieraileva musta kirjani tietää myös kertoa, että edellisissä vastaavissa pippaloissa seurueen kaikki miespuoliset jäsenet yrittivät kilpaa päästä Vespan pöksyihin. Vespan naispuoliset ystävättäret ovat todennäkoisesti tietoisia myös siitä, että seurueen sinkkunaisella ei ole ainakaan moraalisia esteitä peuhata ukkomiesten kanssa, ja tämä käyttäytyy sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä kenellekään.
Taisin sekoittaa third wheelin ja threesomen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miss Tic kirjoitti:
exsu kirjoitti: Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!

Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Mä voin auttaa! Vieraileva musta kirjani tietää myös kertoa, että edellisissä vastaavissa pippaloissa seurueen kaikki miespuoliset jäsenet yrittivät kilpaa päästä Vespan pöksyihin. Vespan naispuoliset ystävättäret ovat todennäkoisesti tietoisia myös siitä, että seurueen sinkkunaisella ei ole ainakaan moraalisia esteitä peuhata ukkomiesten kanssa, ja tämä käyttäytyy sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä kenellekään.
Eri porukka tällä kertaa. Ja vaikka melko moraaliton olenkin, ei "ystävättärien" miehiin kosketa edes sillä kuuluisalla pitkällä tikulla.
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vai kosketa pitkään tikkuun?

Aikusten oikeesti olen sitä mieltä, että kaikki täysi-ikäiset ja -järkiset on vapaata riistaa. Jos ne miehet lähtee viettelijättätern matkaan, niin kandeiskohan naisen katsoa peiliin? Ja sama toisin päin. Täytyy olla aika epävarma asemastaan, jos täytyy lähteä jo torpedoimaan yrityksiäkin.

T: nimim. voisin vaikka katsella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Vai kosketa pitkään tikkuun?

Aikusten oikeesti olen sitä mieltä, että kaikki täysi-ikäiset ja -järkiset on vapaata riistaa. Jos ne miehet lähtee viettelijättätern matkaan, niin kandeiskohan naisen katsoa peiliin? Ja sama toisin päin. Täytyy olla aika epävarma asemastaan, jos täytyy lähteä jo torpedoimaan yrityksiäkin.

T: nimim. voisin vaikka katsella.
Minä korkean moraalin miehenä olen eri mieltä. Jos kuulen, että nainen on varattu, siinä on mulle vonkausstoppi. Mahdollisesti johtuen varhaisnuoruuden kokemuksistani ja mitä sellainen aiheuttaa lähimmäisille tai siis korkeasta moraalistani. Olenhan vongannut monia City-ja Kitinämisuja, mutta kun selviää että ovatkin varattuja, siihen se minulla päättyy kuin seinään. Vaikka en voi tietää jekuttavatko sillä minua tekosyynä. Näin kävi esim. minua (kuvittelen) selvästi halunneen Superiorin kanssa (nyt en tietenkään tarkoita Manalaa vaan myöhäisempää yksityisviestikertomaa siinä flirttailun (kuvittelen) lopulla) saati sitten näistä Kreitsuista ja Suvisista ym ym. Tän takia en edes edesmennyttä vaikka haluttavaa Geetzua koskaan vongannut, se oli aina varattu.

Ei niin että muutenkaan olisin kelvannut edes nuorempana, mutta tuossa stondaa moraalini.

Edit: Lähtisin toki vaikka ryhmäseksibileisiin, vaikka siellä olisi pariskuntia. Kunhan keskenään olisivat sopineet että muillekin saa antaa ja ottaa. Mutta vielä nolompaa kuin tulla aina valituksi viimeisenä koulun liikuntatunnin pelijoukkueisiin, olisi olla ryhmäseksibileissä se ainoa, joka ei saa, jolle hyi tuollaiselle ei anneta. Toki voisin katsella nurkassa häveten, mutta olisihan se turhauttavaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin