Marinoitu maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^^^ Symmetrian lisäksi mittasuhteet vaikuttavat. Sen tarkempaa aihetta tuntematta veikkaan, että symmetrinen keskimääräinen naama on vahvoilla.
Po. mainitsemani sopusuhtaisuus.
Häiriinnyin tuosta niin, että tein mitä olin synkeänä haaveillut.
Minun hattukokoni on siis jotakuinkin 60 cm. Minimi nuorempana 59.
Silti näytän pienipäiseltä.
Olen olettanut että johtuu pienistä kasvoistani, ja se taas sikiöajan testosteronin puutteesta, eli siis äidin vika.
Tänään kuitenkin pakotin ah nuorena niin kauniin ja minua paljon isopäisemmältä vaikuttavan ja aina saaneen isäni Mittaukseen. Ei mulkkua vaan kasvoja. Pakotin laittamaan tekohampaat suuhun, ja mittasin sisäsilmäkulmasta leukaan. Tulos, 13 cm tai 13,1 cm. Sitten mittasin oman naamani "partaa" lukuunottamatta ihoon, ja tulos oli SAMA, noin tai yli 13 cm. Joten miten vitussa minä näytän pienipäiseltä ja pienikasvoiselta hyonteismäiseltä mutantilta, mutta nuorena kaunis, senttiä vaille samanpituinen ja laiha ja naisten komeaksi mieheksi kehuma isäni ei? Tosin onhan mulla nörtähtävä "leuka" ja suhteeton isohko nenä, siis vino naama, miksi yritänkin pitää "partaa".
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Tänään kuitenkin pakotin ah nuorena niin kauniin ja minua paljon isopäisemmältä vaikuttavan ja aina saaneen isäni Mittaukseen. Ei mulkkua vaan kasvoja. Pakotin laittamaan tekohampaat suuhun, ja mittasin sisäsilmäkulmasta leukaan. Tulos, 13 cm tai 13,1 cm. Sitten mittasin oman naamani "partaa" lukuunottamatta ihoon, ja tulos oli SAMA, noin tai yli 13 cm. Joten miten vitussa minä näytän pienipäiseltä ja pienikasvoiselta hyonteismäiseltä mutantilta, mutta nuorena kaunis, senttiä vaille samanpituinen ja laiha ja naisten komeaksi mieheksi kehuma isäni ei? Tosin onhan mulla nörtähtävä "leuka" ja suhteeton isohko nenä, siis vino naama, miksi yritänkin pitää "partaa".
Ei voi mitään, vähän huvitti tämä. :)
Ei millään pahalla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin