Sherpojen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Tuntuu taas siltä, että G haluaa, että asiat ovat mahdollisimman huonosti. HB yrittää olla ystävällinen ja kaveri ja G vain vittuilee.
Meillä taitaa olla meidän eka rakastavaisten riita. :h:

P.S. Miten sillä riittää "paalua" alkoon, kun muuten kuulostaa olevan aina muutaman kympin puutteesta kyse niissä vipeissä?En muuten ole vipannut enkä vippaa- ilkeä ihminen kun olen. Ei tuo tosin ole minulta pyytänytkään.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Tuntuu taas siltä, että G haluaa, että asiat ovat mahdollisimman huonosti. HB yrittää olla ystävällinen ja kaveri ja G vain vittuilee.
Meillä taitaa olla meidän eka rakastavaisten riita. :h:

P.S. Miten sillä riittää "paalua" alkoon, kun muuten kuulostaa olevan aina muutaman kympin puutteesta kyse niissä vipeissä?En muuten ole vipannut enkä vippaa- ilkeä ihminen kun olen. Ei tuo tosin ole minulta pyytänytkään.
No muistelisin että viime vuosina olen pyytänyt (ja saanut) vippejä ehkä 1-3 kertaa vuodessa. Aina ei ole ollut edes täysin välttämätöntä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Tuntuu taas siltä, että G haluaa, että asiat ovat mahdollisimman huonosti. HB yrittää olla ystävällinen ja kaveri ja G vain vittuilee.
Meillä taitaa olla meidän eka rakastavaisten riita. :h:

P.S. Miten sillä riittää "paalua" alkoon, kun muuten kuulostaa olevan aina muutaman kympin puutteesta kyse niissä vipeissä?En muuten ole vipannut enkä vippaa- ilkeä ihminen kun olen. Ei tuo tosin ole minulta pyytänytkään.
Kuinkahan monta sataa kertaa olet kertonut pummanneesi kaljat ja tupakat ja rahaakin. Älä ny itteäs jalustalle nosta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Kuinkahan monta sataa kertaa olet kertonut pummanneesi kaljat ja tupakat ja rahaakin. Älä ny itteäs jalustalle nosta.
En ole ikinä pummannut rahaa tai kaljaa! Nolottaisi sellainen. Röökin loppuessa tupakkaa kylläkin, mutta strategiana on tarjota ennen markka ja nyt 50 senttiä tai jopa euro röökistä. Miehet on sitten antaneet ilmaiseksi, yksi nainen taas kivahti: "Onpas miehekästä! Minä olen varattu!" Niinkuin olisin yrittänyt pokata. Suuret luulot. Vain eka ihminen jolla näin röökin.

Pointtina Homielle vain että kumman vaikeeta on ollut maksaa muutaman kympin vippiä, mutta samalla kummasti on riittänyt rahaa röpöttämiseen.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Pointtina Homielle vain että kumman vaikeeta on ollut maksaa muutaman kympin vippiä, mutta samalla kummasti on riittänyt rahaa röpöttämiseen.
Ei suinkaan. Aina olen maksanut velkani sovittuna aikana. Paitsi k e r r a n sanoin Arskalle että VOIN kyllä maksaa velkani silloin ja silloin mutta JOS sopii haluaisin vähän lisää maksuaikaa koska ylimääräistä menoa. Se sopi hänelle.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Calm Down!

Ootte nusassu tämän viikonpäiväketjun uuteen lentoon kanan..

Pakko sanoa että..

Toni Hämeenlinna kuuluu liivilengiin!

Soittakaa mun nimee!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:En ole ikinä pummannut rahaa tai kaljaa! Nolottaisi sellainen.
Myös _vanhemmilta_ pummaaminen lasketaan aikuiselta ihmiseltä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:En ole ikinä pummannut rahaa tai kaljaa! Nolottaisi sellainen.
Myös _vanhemmilta_ pummaaminen lasketaan aikuiselta ihmiseltä.
En ole pummannut vanhemmiltani, vaan ne minulta!
Nuorempana elättivät minua hyvää hyvyyttään ilman velkasopimusta. Sittemmin olen vain varastanut isän röökejä ja kerran niiden ison kolikkotölkin Karhua ostaakseni!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Sittemmin olen vain varastanut isän röökejä ja kerran niiden ison kolikkotölkin Karhua ostaakseni!
Hämmentävä tunnustus. Luulisi että olisit tuollaisista teoista vaiti, jopa Kitinässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin