Everyday is like Sunday -maanantai
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Everyday is like Sunday -maanantai
Sorvailin jo eilen, niin ei huomaa mitään eroa.
Ps. englanniksi viikonpäivät kirjoitetaan isolla, suomeksi pienellä. Eli pitäisikö sunday olla otsikossa isolla vai pienellä?
Ps. englanniksi viikonpäivät kirjoitetaan isolla, suomeksi pienellä. Eli pitäisikö sunday olla otsikossa isolla vai pienellä?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Re: Everyday is like Sunday -maanantai
Sen pitäisi olla pienellä ja suomeksi, vihaan kielihybridihirviöitä. En koppa kalja, satans!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- James Potkukelkka
- Kitisijä
^Ei se suomeksi voi olla, koska viittaa Morrisseyn biisiin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Tänään pääsee kotiin tältä minireissulta, odotan jo omaa punkkaa aika intopinkeänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mun mielestä englanniksi olisi asiallista otsikkokontekstissa kirjoittaa kaikki nominit ja verbit versaalialkuisina. Siis myös "Is".
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Tänään olisi veemäinen sää olla maastossa...onneksi en ole.
Vitsi:
- Kapteeni. Olisiko teistä tosi paikan tullen mihinkään?
- Kyllä. Voisin valmistaa "liukumiinoja"...
Vitsi:
- Kapteeni. Olisiko teistä tosi paikan tullen mihinkään?
- Kyllä. Voisin valmistaa "liukumiinoja"...
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Kun vietti pari päivää kakaralauman kanssa niin entisestään vain vahvistui tuo oma vakaumus jälkikasvusta. Monta kertaa tuli mieleen miksi se jeesusteippi ei tullut mukaan ja miksi ei ole sallittua lyödä kakaralaumaa käsiraudoilla toisiinsa kiinni, yhden ollessa kiinni tekopalmussa.
Kaverit on siitä kivoja, että ne voi valita. Sukulaiset on mitä on.
Kaverit on siitä kivoja, että ne voi valita. Sukulaiset on mitä on.
- Kakkamekko
- Kitisijä
Miksi täällä tuoksuu homeelta? "Kapteeni" pieraisi?
Vitsi: Mikä on ainut positiivinen asia Afrikassa? - HIV.
Kakkamekko
kotipoika kuuskytkyys
Vitsi: Mikä on ainut positiivinen asia Afrikassa? - HIV.
Kakkamekko
kotipoika kuuskytkyys
Beauty inside. Beast outside.
-
- Kitisijä
Masentavia nämä lonkeronväriset päivät
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
- McJanne
- Kitisijä
Onpas kertakaikkisen huikea kapula. Taidan nukkua koko päivän kun nyt on alkuun päästy.
Kirjoitan tätä alasti
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Jaha, tännekin välillä kuulumiset:
Lapin keikka meni hyvin ,oli rentouttava reissu kaikinpuolin ja oli hieno soitella ulkoilmassa. Viime viikonloppuna iskettiin Mäntyharjulle suunnittelemaan Juhannus juhlia ja kova on pöhinä nyt asian ympärillä. Tarkoitus pitää n 100-130 ihmisen gathering henkiset juhlat kaverin maatilalla. Hyvä tästä tulee <3
Sitten aukesi "ehkä" - ikkuna mielenkiintoiselle komennukselle: Libanoniin! Nuo deco-kaverit pyydettiin alustavasti sinne keikalle, mietittiin neidon kanssa että voisi aloittaa kesäloman viikon nykäisyllä Libanonin vuorille, mistä sitten palaisi euroopan puolelle ihmettelemään loppu loman ajaksi Hollantia ja festareita. Menisi mukaan auttamaan ja soittamaan itse keikan sekä ihmettelemään meininkiä noin muuten.
Kahellaan kahellaan!
Lapin keikka meni hyvin ,oli rentouttava reissu kaikinpuolin ja oli hieno soitella ulkoilmassa. Viime viikonloppuna iskettiin Mäntyharjulle suunnittelemaan Juhannus juhlia ja kova on pöhinä nyt asian ympärillä. Tarkoitus pitää n 100-130 ihmisen gathering henkiset juhlat kaverin maatilalla. Hyvä tästä tulee <3
Sitten aukesi "ehkä" - ikkuna mielenkiintoiselle komennukselle: Libanoniin! Nuo deco-kaverit pyydettiin alustavasti sinne keikalle, mietittiin neidon kanssa että voisi aloittaa kesäloman viikon nykäisyllä Libanonin vuorille, mistä sitten palaisi euroopan puolelle ihmettelemään loppu loman ajaksi Hollantia ja festareita. Menisi mukaan auttamaan ja soittamaan itse keikan sekä ihmettelemään meininkiä noin muuten.
Kahellaan kahellaan!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
Kohta vaimon kanssa yhteinen vapaapäivä. Oisko kellään mitään tipsiä mainiosta brunssipaikasta, Tampereella siis?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Mä olen aivan avuton ja todistetusti huono tossa kohtaa, joten en voi auttaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta vaimon kanssa yhteinen vapaapäivä.
Enemmän mua mietityttää onko siika syönnillä. Silakka tuskin vielä liikkuu. Ja pitääkö jo tästä palkasta maksaa noi vääristyneet lupamaksut? Vahvasti (heitto)onkipohjalla kuitenkin mennään.
Who says you need to buy a guitar?
Huomaa että on naimisissa oltu, kun vapaapäivälle etsitään ruoka- eikä panopaikkaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Jospa Omppuhotelli on jo tiedossa mutta suuhunpanopaikka ei.
Tanssilattioiden Timanttipora
Jos haluatte kokeilla nykyisen tienhoidon seuraukset niin suosittelen ajamaan tien 58 välillä Mänttä-Keuruu. Olen ajanut tasaisemmilla perunapelloillakin.