Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja minulla on "siellä" lähinnä:

Täyspuska ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
0
Ei ääniä
Kiitorata ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
0
Ei ääniä
Kolmio ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
0
Ei ääniä
Erikoinen muoto ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
1
100%
Kömpelösti ajeltu tupsu ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
0
Ei ääniä
Posliini ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
0
Ei ääniä
Täyspuska ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
Kiitorata ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
Kolmio ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
Erikoinen muoto ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
Kömpelösti ajeltu tupsu ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
Posliini ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Juuri äsken löysin tämän ehkä leikillisen linkin. Pillukarvojen muotoilun ja naisen persoonallisuustyypin suhteesta. Sopisi luonnetestinä paremmin Shrinkiin, mutta ehkä ei suvaittaisi. Sitäpaitsi pillustahan tässä on kyse ja erotiikasta siis.

http://www.voice.fi/ilmiot/mita-hapykar ... ta/1/47086

Mitä häpykarvoituksesi kertoo sinusta?

Jenkkisivuston mukaan myös intiimialueen karvoituksesta voi päätellä naisen luonteenpiirteen.

Häpykarvat ovat valtava bisnes ja monet naiset käyvätkin huollattamassa bikinirajansa ammattilaisen luona. Karvoja voi trimmata monella eri tavalla; vahaamalla, sokeroimalla, sheivaamalla... On isoa pehkoa, posliinia, kolmiota ja sydäntä. Mutta mitä nämä tyylit kertovat ihmisestä?

Täyspuska
Olet vakaumuksellinen persoona, jolla on taipumus joko ärsyttää tai ihastuttaa muita. Olet luonnonlapsi, jonka mielestä sadepäivät ovat romanttisia. Suihkussa lauluvalintasi osuvat Joni Mitchellin parhaisiin ja käytät usein sanaa "sensuelli ". Sinussa asuu pieni feministi, joka kuitenkin haluaa tulla miesten hemmottelemaksi silloin tällöin.

Kiitorata
Näytät aina hyvältä ja sinua pukee trendi kuin trendi. Alushoususi ovat aina string-malliset ja laitat kaiken rahasi kosmetiikkaan. Treffeillä käydessäsi maksatat kaiken miehellä ja säikäytät lopuksi hänet kielenkäytölläsi. Olet pikkutarkka kaikessa mitä teet, mutta teet vain asioita joissa tiedät olevasi hyvä.

Kolmio
Sinua eivät pahemmin trendit kiinnosta vaan olet oman polkusi kulkija. Luet kaikki bestseller-kirjat alta aikayksikön ja lempi lehtesi on jokin kulttuuriin liittyvä aikakauslehti (Suomen valikoimasta esimerkiksi Hesarin Nyt-liite saattaa tarttua mukaasi usein). Järjestät usein upeita illanistujaisia joihin kokkaat upean dinnerin. Vaikutat mahtailevalta ääliöltä, mutta ostat ystävillesi aina parhaat synttärilahjat, joten he eivät voi inhota sinua.

Erikoinen muoto (salama, sydän jne.)
Rakastat huomiota ja menet joskus äärimmäisyyksiin saadaksesi sitä. Lisäksi olet tehnyt nämä asiat: käynyt naku-uinnilla, värjännyt hiuksesi shokkivärillä, tapaillut vanhempaa miestä, varastanut kaupasta, tanssinut baaritiskillä ja itkenyt saadaksesi armahduksen nopeussakoista. Ystäväsi kuitenkin rakastavat sinua, koska he saavat lainata mitä tahansa vaatekaapistasi ja he pääsevät kanssasi baariin sisälle jonon ohi. Olet myös taitava tylyttämään ex-poikaystäviä, jos siihen tulee tarve ja tiedät kaiken Sinkkuelämää-sarjasta.

Kömpelösti ajeltu tupsu
Laadit jatkuvasti tehtävälistoja, mutta eteen tulee aina jokin uusi ja mielenkiintoisempi asia, joten saatat ne harvoin päätökseen. Kotisi ja elämäsi vaikuttaisi olevan siistissä järjestyksessä, mutta aina löytyy jokin "luuranko kaapista" tai keskeneräinen asia pöytälaatikosta. Toimit usein hätäisesti, ja kun haluat että jokin asia tulee tehdyksi, teet sen mieluummin itse - oli kyse sitten hiusten leikkuusta tai asunnon siivoamisesta. Asiat hoituvat vaihtelevin tuloksin. Olet kuitenkin rento ja huoleton, etkä stressaa turhaan.

Posliini
Et jätä mitään puolitiehen. Jotkut jopa epäilevät, että sinulla on pakko-oireinen häiriö, mutta itse ajattelet olevasi vain perfektionisti. Kaiken täytyy olla siistissä järjestyksessä, oli kyse mistä tahansa. Sänkysi on särmä, tiskisi aina tiskattu ja intiimialueesi karvaton.

Lähde: The Frisky


Kysymyksenasettelu:
(Ja tuherokarvojenne lähin vaihtohto ruksattakoon)

Olen nainen ja minulla on "siellä" lähinnä

Täyspuska ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Kiitorata ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Kolmio ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Erikoinen muoto ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Kömpelösti ajeltu tupsu ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Posliini ja artikkelin luonnekuvaus suunnilleen sopii
Täyspuska ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
Kiitorata ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
Kolmio ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
Erikoinen muoto ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
Kömpelösti ajeltu tupsu ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi
Posliini ja artikkelin luonnekuvaus ei sovi

EDIT: Sopisi toki perustellakin :h:
EDIT 2: Miehet eivät pallita tähän. Mutta laajalti kokeneet panomiehet voisivat toki esittää arvioitaan aiheesta.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Officegirl
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 17.02.2015 16:13

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Officegirl »

Minulla on huolella rajattu G-kirjain :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Officegirl kirjoitti:Minulla on huolella rajattu G-kirjain :)
Luultavasti olet Homeboy. Joka siis yritti aikoinaan huijata minua tuolla nikillä.
Toisaalta missä koneeton Homie olisi kirjoittanut 20:14 mutta ei muihin ketjuihin?

Seksifantasiana kuvittelen että oletkin joku minua salaa himonneista City/Kitinämisuista. Sellainen, joka ei ole muuten viime aikoina ole rekkautunut. Leikillään käyttäisi Homien valenikkiä. Yks, kaks tai kolme tulee mieleen.
Paskat, Homeboy olet kuitenkin.

Asiaan:
Totta kai pillukarvakyselyt minulta ja muilta ovat "hieman" kulunut aihe.
Mutta tässä on uutena lisänä artikkelin pseudotiede pillukarvamuotoiilun ja persoonallisuustyypin vastaavuudesta. Uutta siis luonteen "analyysi".

Eikö vähäiset jäljellä olevat Kitinämisut voisi edes anonyymisti pallottaa?
Tai esimerkiksi täällä vielä näkyvä Lolita (jonka en ole koskaan olettanut himoavan minua)... niin eikö hän voisi suoraankin kommentoida täällä kehumansa "brasilialaisen vahauksen" ja persoonallisuustyyppinsä mahdollista vastaavuutta?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minä EN OLE rekisteröinyt tuota nikkiä, usko nyt vaan huviksesi. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Enkä minäkään. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kyllä on tämäkin osasto mennyt nyt epäeroottiseksi, että pikemminkin kuivahtaa kun tänne tulee :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Pillukarvamuotoilu ja persoonallisuustyyppi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Kyllä on tämäkin osasto mennyt nyt epäeroottiseksi, että pikemminkin kuivahtaa kun tänne tulee :D
Huomatessani että olit postannut toivoin jo, että juuri sinä olisit kertonut häpykarvamuotoilustasi ja persoonallisuustyypistäsi ja onko niillä artikkelin spekuloimaa vastaavuutta. Mikä pettymys, kun et.

No joo. Tämä paremmin sopisi Shrinkiin. Mutta eihän tuon artikkelin kepeä juttu mikään Myers-Briggs-persoonallisuustesti ole. Silti naiset voisivat edes anonyymisti pallottaa, mieluiten kertoakin ja kokeneet miehet esittää oppineita arvioitaan.

Eroottista minulle sikäli, että pillusta on kyse.
Juuri nyt ajattelen Sinun Kreitsu häpykarvoitustasi. Ja kyllä, minusta se ajatus on eroottinen. Miten muut tämän kokevat, sillä ei ole väliä. Kitinä kun on minulle vessanseinän jatko.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin