UMK & viisuilut

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Viisuihin lähtee..

Äänestys päättyi 28.02.2015 19:46

 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:Viro kyllä onnistuu näissä useimmiten, ehkä juuri siksi että niiden viisut ei kuulosta viisuilta vaan radiopopilta. Varsinkin se nainen oli ihan huippu!
En kuullut kuin osan lauluista, mutta kuulemistani Viro oli aivan omaa luokkaansa (voittaja mukaan lukien). Tosin minusta nimenomaan se miespuolinen oli duon karismaattisempi tapaus. Yhtä kaikki, olisin suonut voiton etelänaapuriin.
Hiukan nolotti isäntämaan nollille jäänti kyllä, viisu ei ollut ollenkaan huonoimmasta päästä.
Oliks nää ne ihme kantrihipit (ulkonäöllisesti)? Kun näin kaverit, ajattelin, että tämän täytyy olla hauska, koska tuonnäköiset vesselit eivät voi ottaa itseään liian vakavasti. Kuinka väärässä olinkaan, hehän olivat kuitenkin itävaltalaisia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parasta finaalissa oli saksan esiintyjän perse. Nigella Lawsonin tissit pääsi lähelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihmettelen Venäjän saamaa suurta äänivyöryä. Ei se nyt niin hyvä biisi ollut. Ruotsin biisiä en enää edes muista, oli niin mitätön. Viron olisi pitänyt voittaa tai edes Italian. Olen pettynyt koko viisuihin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä ettei venejät voittaneet, koska suurin osa viisufaneista olisi joutunut koirankoppiin siellä..
Kuinkahan pienet Viisut on ensi vuonna Malmöössa?
Ei se mitään en ole menossa kun en pääsyt edes Loordin tuomiin viisuihin Helsingissä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Ihmettelen Venäjän saamaa suurta äänivyöryä. Ei se nyt niin hyvä biisi ollut. Ruotsin biisiä en enää edes muista, oli niin mitätön. Viron olisi pitänyt voittaa tai edes Italian. Olen pettynyt koko viisuihin.
Äänestystrollit, junous.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UMK & viisuilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin