Punnitustorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lammio: Olet ylimielinen ja pedantti. Kunnianhimosi johtaa usein tiukkapipoisuuteen, ja muiden rennompi ote elämään ärsyttää sinua. Rohkeutesi kuitenkin herättää muissa vastahakoista kunnioitusta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mää kukaan ole. Koskaan ymmärtänyt näitä arvontageneraattoreita.

Nykykunnossa puntarilla olisin tosin massiivinen joku. Ylivoimaa!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

1200. 50 maksanu sakon että pääsee. En tiiä sukupuolijakaumaprosenttia, mutta riittävän monta hottista mun rajalliselle hoitelukyvylle oli jo hotellin aulassa. DAA-vetille on toki pikkupoikia myös aimo rypäs.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Nyn ahistaa. On huomenna sekä liikesarjat, että ottelut. Tulee pitkä ja vittumainen päivä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäisköhän testata tuota huomenna, jos kerran muka toimii varmasti. Olen näet skeptinen.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... pos=ok-nln

"Teet lähestymisen helpommaksi hänelle, kun kutsut miehen pienen silmäpelin jälkeen luoksesi viittaamalla kädellä hänelle. Tee hänelle samalla tilaa viereesi."

Toisaalta ei kiinnosta vittuakaan mitkään silmäpelit sun muu paska, joten siinä mielessä olisi melko haastava testi. Noh, jos vetää ensin perskännin ja tulee hetkeksi aikaa iloiseksi, niin voihan sitä kokeilla. Ei tosin kiinnosta se perskännikään.

Ps. En katsonut kuin osan tuota videota ja senkin ilman ääniä eli ei ole hajuakaan mitä siinä lätistään.

Edit: Mutta miten toimii kitinäläiset. Jos eukko viittoo sinua luokseen vaiks baarissa ja tekee ihan tilaa viereensä, niin menetkö vai etkö mene?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Punnitustorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu: Sinuahan yrittelin vain elektroonisesti. Kun myöhemmin miitissä tavattiin lyhyesti, oli liian myöhäistä, joku hyypiö oli vieressäsi. (ja luultavasti sisälläsi)

Kysymykseesi, että totta kai saamatonta epätoivoista runkkaria liikuttaa, jos kukaan (oman maun mukainen ja vanhalle ukolle riittävän nuori) nainen osoittaa minkäänlaista positiivista huomiota. Kuten kassatytöt :h:

Esimerkiksi Suvistakin (ja lähes kaikkia teidän välillä) yrittelin, mutta kun tavattiin, ei ne olleet treffit koska varkautelaiset kaverinsa. Kun bongasin Suvisen juottolasta, ja Suvinen Kosketti minua raahatakseen minut kädestä pitäen toki vain poistaakseen minut pois kaveriensa näkyviltä... niin totta kai se oli minulle herkkää ja eroottista. Tyttö pitelee kädestä!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin