HOT or NOT maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: HOT or NOT maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:No mut hei Gattis, et oo ees ensimmäinen vanha lerppakullihomo Varkaudessa, et itseasiassa edes vanhin, joten tsemiä puntiin!
Olisihan pitänyt arvata, että juuri sinä tunnet Varkauden fagottipiirit. Olette te savolaiset ihme hinaajia.

Itse taas olen melko Varma, että Siwan uusi nuori hoikka kassamisu Haluaa minua. Tosin hän ei itse sitä vielä tiedä. Tiedätkö ja varmaan mitä sällejä asuu tuossa Siwan yläpuolella? Pari yötä sitten nimittäin kuului hirveetä mölinää. Katsoin ikkunasta ja siellä lauma jätkiä Siwa yläkerrassa veti samasta pullosta viskiä ja äänteli. Juuri silloin se uusi kassatyttöni lähti töistä vieden roskapussin. Ne savolaiset huutelivat rivouksia. Huomasivat minut ja näytin niille kansainvälisen sormimerkin. Kuului huutonaurua, virhearvio heiltä.

Ei sen vakavampaa, mutta olin jo valmis puolustamaan neitoa hädässä. Olisin hypännyt ikkunasta kuin Batman... eikun ilman hissin tarvetta juossut alas. Juridisista syistä (edit: tarkoitan siis ettei oikeita mehtäysaseita takavarikoitaisi, mokoman herrasmiesmäisyyden takia) mukana vain tuollainen lapakatko mutta laminoitu vanhanajan jääkiekkomaila, jossa lukee "Jari Kurri Special". Kätevä peli.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin