Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mittariin?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Varmaan paljonkin, mutta eihän sitä itse huomaan. Itse huomaan seuraavia muutoksia:
-En enää innostu niin paljon kaikesta uudesta softassa. Aiemmin tuli mikä tahansa softapäivitys koluttua läpi, että mitä uutta.
-En niin paljoa innostu teknisistä härpäkkeistä
-En saa niin hyvää fiilistä saa alkon juomisesta mutta eipä toisaalta tuu niin kova pakko saada lisääkään
-En ole niin kiinnostunut kirjojen lukemisesta
-Seksi ei niin paljoa kiinnosta

Tulipas negatiivinen lista. Varmasti jotain hyvääkin on tapahtunut, en vaan keksi mitä :)
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen muuttunut mukavammaksi ja hövelimmäksi Mieheksi aikuistuttuani noin 35-vuotiaana. Lähtötaso oli tosin jotain sietämätöntä. Enää ei purista niin paljon, jos hommat menevät vituiksi niin töissä kuin tosielämässäkin. On paljon enemmän pokkaa: jos nyt paukkaan treffeille niin ei jännitä yhtään, kun 15 vuotta sitten hikoilutti ja kuumotti. Duuniin on tullut jotain intohimoa ja teen duunia merkittävästi enemmän Tosissaan kuin aiemmin.

Juon fiksummin: olen aina osannut juoda, mutta nyt tulee juotua vähän vähemmän: etenkin ne loppuillan vikat korvautuu usein vedellä.

En pidä itseäni huippälykkäänä ja erikoislaatuisena: aiemmin olin mielestäni yksi tuhannesta kun nyt yksi viidestäkymmenestä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aiemmin oli Laissez faire kapitalisti. Nyt en enää ihan niin. Uskon, että jonkinlaista yhteiskunnan turvaverkkoakin tarvitaan.

En ole enää niin varma omasta erinomaisuudestani.

Vituttaa vähemmän kuin aiemmin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pessimismi ja katkeruus lisääntyneet, kiinnostus asioihin vähentynyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen sisäisesti seesteisempi, itsevarmempi ja tiedän luulevani paremmin mitä haluan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta on tullut pragmaattisempi ja kyynisempi. Monenlaiset ideaalit on karissut ja mustavalkoiset harmaantuneet. Ammatillinen itsevarmuus on tapissaan, mutta toisaalta duuni kiinnostaa vähemmän kuin koskaan. Yleisesti ottaen jaksaminen ja energiataso on muutenkin alempana, kun ei ole yhtä hyvässä kunnossa kuin nuorempana.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elämän realiteettien avautuminen konkreettisesti. Homer Simpson oli oikeassa.

Pic related.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen ilman muuta tullut mukavuudenhaluisemmaksi sellaisissa vähän epä-älyllisissä mukavuuksissa. Vielä kymmenen vuotta sitten en esimerkiksi välittänyt ollenkaan, minkälainen tulotaso töistäni kertyi, kunhan sillä tuli toimeen. Nyt olen useastikin valinnut sisällöllisesti mielenkiinnottomampia hommia, joista kuitenkin maksetaan paremmin (siis paremmin jonkinlaisella humanistimittapuulla, joka ei lainkaan sovellu insinööreillelääkäreillejuristeilleekonomeille, jotka eivät näillä liksoilla sängystä aamulla nousisi). Vähän ehkä tähän liittyen koen tietyssä mielessä tyhmistyneeni aika lailla viime vuosina: nyt työajastani menee, siis kitinöinnin ohella, valtaosa kaikenlaiseen banaaliin byrokraattiseen puuhasteluun, kun aiemmin käytin aikaani intellektuaalisesti kehittävämpiin harrasteisiin.

Koska haluan kuitenkin pitää kiinni ylimielisestä ja itserakkaasta palstakuvastani, haluan myös korostaa, että tämä kiistaton tyhmistymiseni ei kuitenkaan ole saanut minua epäilemään omaa kognitiivista kapasiteettiani suhteessa ympäröivään maailmaan. Vaikka olenkin entistä tietoisempi omista rajoitteistani enkä elättele fantasioita omasta neroudestani, olen kuitenkin työhommien banaalistuessa siirtynyt myös erilaiseen (työ)yhteisöön ja ymmärtänyt, että erityisesti opintojeni loppupuolella hengailin piireissä, joissa väki oli kuitenkin äärimmäisen valikoitunutta, ja tämä vääristi oletuksiani ihmisten yleisestä älyllisestä ketteryydestä. Suurin osa ihmisistä möllöttelee kuitenkin intellektuaalisesti yllättävän staattisessa pöhnässä.

Luontainen laiskuuteni saanee minut kuitenkin uppoamaan päivä päivältä yhä syvemmälle tähän samaan möllöttelyyn. Työtehtäväni eivät siis pääsääntöisesti ole kovin henkeviä, ja siinä missä ennen jaksoin sitten omalla ajalla vaikkapa iltaisin harrastaa korkeakulttuuria eri muodoissa, nykyisin valitsen kovin usein kotona pysymisen amerikkalaisen tv-sarjan tai pohjoismaisen dekkarin parissa. Ei siinä näkökulmat avarru ja älyn säihke terävöidy.

Ruumiillisuuskin tulee vähän uuteen rooliin iän karttuessa. En koskaan ole ollut erityisen urheilullisesti tai herraties harjoittelullisesti orientoitunut, mutta tähän asti on kuitenkin voinut luottaa, että kroppa pysyy vähälläkin huolenpidolla ja huomiolla tarkoituksiini riittävässä toimintakunnossa. Näin ei taida enää olla. Kylmiltään rykäisty uudenlainen urheilumuoto, esimerkiksi, on kovin hankalaa ja johtaa herkästi erilaisiin kiputiloihin ja kremppoihin. Painoakin uhkaa kertyä, jos asiaan ei kiinnitä huomiota.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Jaksoin lukea sinun muuttuneen mukavuudenhaluiseksi ja epä-älylliseksi. :)

Niin, en nykyään jaksa lukea <lisää haluamasi laatusana> mielipiteitä juurikaan kokonaan. Niitä kun tuntuu olevan jokaisella.
Came here for school, graduated to the high life
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Fiona »

- olen kiinnostuneempi terveellisistä elämäntavoista
- suhtaudun muihin ihmisiin kyynisemmin ja varautuneemmin
- en jaksa stressata asioista enää niin paljon
- ajattelen palkan olevan korvausta menetetystä vapaa-ajasta
- alkoholin juominen ei kiinnosta yhtä paljon kuin ennen
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: Kylmiltään rykäisty uudenlainen urheilumuoto, esimerkiksi, on kovin hankalaa ja johtaa herkästi erilaisiin kiputiloihin ja kremppoihin. Painoakin uhkaa kertyä, jos asiaan ei kiinnitä huomiota.
+1 Tämä on muuten itselläni kovin konkreettista eli roppa ei ole juuri koskaan luontaisesti hereillä tai valmis, vaan sitä pitää herätellä ihan mitättömiin fyysisiin ponnistuksiinkin. Kaikenlaisia uusia viheliäitä vaivoja ja kipuja ilmaantuu mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä. Toisaalta ansiokseni luettakoon, että suoritustasoni on vähintäänkin yhtä hyvä kuin parikymppisenä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mustavalkoisuus on harmaantunut, olen tullut paljon tietoisemmaksi siitä, mikä oikeasti on tärkeää, olen oppinut pitämään turpaani kiinni, olen oppinut armollisemmaksi itseäni ja muita kohtaan, en enää määritä itseäni työroolini kautta ja ennen kaikkea olen huomannut, että elämä kantaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mä olen ilman muuta tullut mukavuudenhaluisemmaksi...
Mukavuudenhalu tuntuu tosiaan lisääntyvän tasaisesti iän myötä. Minulla tosin ihan kaikissa asioissa. Harva asia on enää niin tärkeää, että sen takia viitsisi kärsiä epämukavuudesta tai tinkiä elintasosta. Nuorena tuli oltua karu jätkä eikä olosuhteet (niin sää, sosiaaliset kuin taloudelliset) olleet harrastusten esteenä.

Kroppa vanhenee mikä on kovin ikävää. Ei tosiaan kestä enää samalla tavalla urheilua kuin nuorena ja vanhat vammat kolottaa.

Oma suhtautumiseni uskontoon tuntuu jyrkkenevän hiljalleen. En vaan oikein jaksa mitään tapauskoivaispelleilyä enää. Liittynee siihen, että välitän kokoajan vähemmän siitä mitä muut minusta ajattelee. Toisaalta joissain asioissa kantani liberalisoituu entisestään. Ennen en oikein innostunut homoparien adoptio-oikeudesta, koska epäilin lapsia kiusattavan vanhempiensa takia koulussa. Ko. peruste ei nykyään enää välttämättä ole samalla tavalla validi, mutta suurempi tekijä linjanmuutokseen lienee, ettei minua oikeestaan enää yhtään kiinnosta mitä muut tekee, kunhan eivät puutu mun elämään, joten adoptoikoon mun puolesta ihan homona, jos haluavat.

Luottamus omaan erinomaisuuteeni lisääntyy iän myötä. Nuorena poikana mä en vielä täysin tajunnut miten erinomainen kokonaisuus mä olen. Nyt kun vertaa omaan ikäluokkaan, niin ei voi välttyä huomaamasta kuuluvansa elämässä hyvin menestyneiden joukkoon.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä toivoisin tulevani armollisemmaksi itseäni kohtaan. Vielä en ole sellaista havainnut.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ arvaan, että olet osittain ympäröimiesi ihmisten korkean vaatimustason vankina. Ole siinä sitten armollinen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Käsitinkö oikein, että jätit Vaga aiemmin hautajaisetkin väliin koska uskonto? Jos käsitin sitä melkein toivoisi pientä lievenemistä muitten uskomuksia kohtaan kohdallasi. Mutta tietty onneksi olet riittävän erinomainen käsittääksesi ettei tarvitse. :)

Huomaan muuten analysoivani omia kokemuksiani nykyään paljon enemmän. Ja välitän suurelta osin paljon vähemmän muitten mielipiteistä minusta. Tai siis osan mielipiteitten tärkeys on korostunut ja muitten muuttunut täysin evvk:ksi. Erikoisen selkeästi olen oppinut kategorisoimaan ihmiset näin kahteen eri ryhmään. Väittäisin, että kitinäpalstalla on ollut tässä suuri merkitys.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Olen lakannut välittämästä Siitä Mitä Muut Ihmiset Ajattelevat minusta ja tekemisistäni.
Olen myös lopettanut asioiden tekemisen muiden mieliksi, jos en itse niitö halua tehdä.
Olen oppinut sanomaan EI.
Olen tajunnut, että raha on elämän tärkeiden asioiden listalla jossain ihan muualla kuin kärkikolmikossa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Käsitinkö oikein, että jätit Vaga aiemmin hautajaisetkin väliin koska uskonto?
Käsitit, mutta ei siitä ole kuin muutama vuosi aikaa, joten asenteeni tapauskovaisuutta kohtaan oli ehtinyt kiristyä jo ennen sitä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mullakin on tapahtunut Vagabondon tapaan tuo asenteen kiristyminen uskontoa kohtaan. Hautajaisia en vielä ainakaan suunnittele skippaavani, mutta meille tulee miehen kanssa luultavasti tappelu koskien tyttären tulevaa uskonnon opetusta ja rippileiritouhuja. Harmittaa kun annoin periksi ristiäisten suhteen. Mies ei ole uskovainen, mutta joissain asioissa perinteisempi ja sopeutuvampi kuin minä. Joskus nuorena olisin voinut edes teoriassa kuvitella kirkkohäitä perinteiden nimissä, nyt ei tulisi mieleenkään. Hyvä jos naimisiinmenoa pystyy jotenkin kuvittelemaan ja jos näin tapahtuu niin se tulee olemaan juuri sellainen tapahtuma mitä itse haluamme, eikä vähempää voisi kiinnostaa mitä suku tykkää.

Olen muuttunut suoraviivaisemmaksi monissa asioissa ja pystyn tekemään isojakin päätöksiä aiempaakin nopeammin. Osa idealismista on karissut, ei onneksi kaikki. Mustavalkoisuus on myös vähentynyt huomattavasti elämänkokemuksen myötä, eikä kauhean moni asia enää hätkähdytä. Erityisesti parisuhdeasioissa olen muuttunut huomattavasti liberaalimmaksi.

Olen oppinut tajuamaan, että kaikki ihmiset eivät todellakaan ajattele niin kuin minä. Tässä meni pitkään, kuvittelin hullua kyllä 15 vuotta sitten, että ihmiset pohjimmiltaan ovat samankaltaisia ajatuksiltaan.

Olen henkisesti enemmän omillani kuin koskaan.

Olen oppinut tarvittaessa jopa katkaisemaan ihmissuhteita, joista koen olevan haittaa. Nuorempana hakkasin usein päätäni seinään ja olin vieläkin enemmän kiltti kuin nykyään.

Ammatillisesti olen kadottanut kunnianhimoni lähes tyystin. Lipsuu pikku hiljaa siihen suuntaan, että voisin olla tyytyväinen tylsään 8-16 työhön, josta saisi edes nykyisen palkan. Kunhan ei koko ajan olisi niin kiire ja niitä iänikuisia ylitöitä.

Monien muiden tavoin olen menettänyt uskoni erinomaiseen älykkyyteeni. Itse asiassa uskon tyhmistyneeni huomattavasti, onneksi kuitenkin kokemuksen ansiosta yhä useampi asia sujuu rutiinilla ja pystyy vähäiset järjenrippeet keskittämään olennaiseen.

Liikun minimaalisen murto-osan siitä mitä nuorena. Osin selittyy töillä, osin perheellä ja tärkeimpänä tuo polvenromu, jota varmaan pyritään vielä fiksaamaan kuntoon ennen kuin se on haudassa. Nuoruuden määriin tai lähellekään en tule yltämään, mutta jos edes vähän ettei lopullisesti rappeudu.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Käsitinkö oikein, että jätit Vaga aiemmin hautajaisetkin väliin koska uskonto?
Käsitit, mutta ei siitä ole kuin muutama vuosi aikaa, joten asenteeni tapauskovaisuutta kohtaan oli ehtinyt kiristyä jo ennen sitä.
Vaikka en tässä maassa asuessa uskoisi kuin spagettihirviöön niin saattaisi silti järjestää perinteiset hautajaiset läheiselleni. En tiedä tarkkaa sinun tilannettasi, mutta voisin kuvitella, että perinteisiin rutiineihin turvautuminen toi surun hetkellä tietynlaista turvallista rakennetta elämään näille surijoille.

Ehkä siis poisjäämisesi ei näyttäytynytkään uskonnonvastaisena protestina vaan ihan vaan siinä, että et halunnut kunniottaa poismennyttä.

Jos taas uskonto oli keppihevosena jollekin muulle. Sen ymmärtäisin täysin. Sillä hautajaiset ja yleensäkin oman kuolevaisuutensa kohtaamiset ovat erittäin kova paikka. Ainakin minulle.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Ehkä siis poisjäämisesi ei näyttäytynytkään uskonnonvastaisena protestina vaan ihan vaan siinä, että et halunnut kunniottaa poismennyttä.
Ihan sama mitä ajattelevat. Kyse on henkilökohtaisen vakaumukseni seuraamisesta ja uskonvapaudesta. Ei mistään uskonnonvastaisesta protestista. Menee vähän off topic:n puolelle...
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:Ihan sama mitä ajattelevat.
En osaa sanoa mikä oli kyseinen tapaus ja suhteesi näihin ihmisiin joten en osaa kommentoida tätä pitemmälle. Tietämättä lisää pelkästään tästä lukemalla tuo tuntuu kovalta.

Mutta jokaisella meillä kai on omat juttunsa ja pitkät niihin johtavat syy-seuraamussuhteet jotka tietämällä asia voisi, jos ei nyt ihan hyväksytyksi tulla niin, ainakin tulla ymmärretyksi paremmin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kottarainen kirjoitti:Mullakin on tapahtunut Vagabondon tapaan tuo asenteen kiristyminen uskontoa kohtaan. Hautajaisia en vielä ainakaan suunnittele skippaavani, mutta meille tulee miehen kanssa luultavasti tappelu koskien tyttären tulevaa uskonnon opetusta ja rippileiritouhuja. Harmittaa kun annoin periksi ristiäisten suhteen. Mies ei ole uskovainen, mutta joissain asioissa perinteisempi ja sopeutuvampi kuin minä. Joskus nuorena olisin voinut edes teoriassa kuvitella kirkkohäitä perinteiden nimissä, nyt ei tulisi mieleenkään. Hyvä jos naimisiinmenoa pystyy jotenkin kuvittelemaan ja jos näin tapahtuu niin se tulee olemaan juuri sellainen tapahtuma mitä itse haluamme, eikä vähempää voisi kiinnostaa mitä suku tykkää.
En kyllä ymmärrä miksi jättäisit rippikoulut väliin. Leirillä olo oli tärkeä kokemus ikäryhmässä. Kuitenkin siinä iässä aletaan tehdä henkisesti pientä irtiottoa kotoa ja siihen väliin pieni valvottu ikäryhmän kanssa yhdessäolo on hyvä idea.

Rippikoulut, kirkkohäät ja suvivirret ovat juuri perinteitä joilla haetaan tiettyä jatkuvuutta alati muuttuvassa maailmassa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Rippikoulut, kirkkohäät ja suvivirret ovat juuri perinteitä joilla haetaan tiettyä jatkuvuutta alati muuttuvassa maailmassa.
Sinä ehkä haet, mutta maailma muuttuu ja kaikki eivät enää jaa samoja arvoja. Olisi kohteliasta, jos et yleistäisi omia arvojasi miksikään oletusarvoiksi. Kiitos.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin