Ketä Spice Girlsiä "höyläisit"?
Ketä Spice Girlsiä "höyläisit"?
Geriä, tietysti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Re: Ketä Spice Girlsiä "höyläisit"?
Taitaa tämäkin olla jo vanhan kansan kyselyitä.
Mutta itse höyl.... RRRakastelisin tietenkin Mel C:tä eli Sportya, varasijalla Victoria eli Posh.
Mitä tuo "Zig-a-zig-aah" muuten Girl Power -kielellä tarkoittaa?
Mutta itse höyl.... RRRakastelisin tietenkin Mel C:tä eli Sportya, varasijalla Victoria eli Posh.
Mitä tuo "Zig-a-zig-aah" muuten Girl Power -kielellä tarkoittaa?
Tuskin tarkoittaa muuta kuin "Gabbagabba hey" tai "Tuttifrutti". Total nonsense.
Mutta kun silleen jännästi reisiään levittelevät tuon sanoessaan.Homeboy65 kirjoitti:Tuskin tarkoittaa muuta kuin "Gabbagabba hey" tai "Tuttifrutti". Total nonsense.
Posh Spiceä, tietty.
Came here for school, graduated to the high life
Huomautan, että Melanie C. eli Sporty oli ainoa niistä, joka osasi laulaakin.
Ilmaisjakelulehden jakelija kadunkulmassa toukokuussa 1998: "Geri jätti spaissarit, sinne meni hyvät daisarit!"
- Stadinarska
- Kitisijä
Minä en tunne nimeltä ketään Spice girliä, mutta otan nyt kuvan ja sanon keistä tykkään eniten, kouluarvosanoin. Arvostelen siis ihan sitä, mikä eniten vetää sillee puoleensa seksuaalisesti.
Sanon ihan puhtaasti tuntematta tyttöjä vasemmalta oikealle "haluamis-arvosanan"
9+
7,5
8
9-
8,5
Aika tasaisia. Mut mä valitsin tällaisen tavallisen kuvan koska nuo ihmeasusteiset kuvat ei mua miellytä.
MENIKÖ TÄMÄ NIINKUIN TE olette ajatelleet? Kuka tuo vasemmanpuoleinen on? Pakko tunnustaa, että kauniit muodot houkutteli.
ARSKIS
Sanon ihan puhtaasti tuntematta tyttöjä vasemmalta oikealle "haluamis-arvosanan"
9+
7,5
8
9-
8,5
Aika tasaisia. Mut mä valitsin tällaisen tavallisen kuvan koska nuo ihmeasusteiset kuvat ei mua miellytä.
MENIKÖ TÄMÄ NIINKUIN TE olette ajatelleet? Kuka tuo vasemmanpuoleinen on? Pakko tunnustaa, että kauniit muodot houkutteli.
ARSKIS
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vasemmanpuoleinen on Scary Spice.Stadinarska kirjoitti:Minä en tunne nimeltä ketään Spice girliä, mutta otan nyt kuvan ja sanon keistä tykkään eniten, kouluarvosanoin. Arvostelen siis ihan sitä, mikä eniten vetää sillee puoleensa seksuaalisesti.
9+
7,5
8
9-
8,5
ARSKIS
Eikös Henry Saaren väitetty seurustelleen Mel B:n kanssa?
Mee antaa sitten Henrylle persettä?Homeboy65 kirjoitti:Eikös Henry Saaren väitetty seurustelleen Mel B:n kanssa?
Voisit tuntea sitten saaneesi Melliä Beeheen?
Pyyhin Netikettiin..
Vakaumukseni on vahvistunut.
Noista olisin "laittanut" Melanie C:tä eli "Sportya".
Lasken Hänet tästedes ns "minun naisiini".
Niitähän on minulla paljon. Tiedän, että sellaiseen liittyy suuri vastuu. Jossa olen epäonnistunut. Eihän minustakaan kaikille riitä. Olen pahoillani naiset.
Noista olisin "laittanut" Melanie C:tä eli "Sportya".
Lasken Hänet tästedes ns "minun naisiini".
Niitähän on minulla paljon. Tiedän, että sellaiseen liittyy suuri vastuu. Jossa olen epäonnistunut. Eihän minustakaan kaikille riitä. Olen pahoillani naiset.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Gerin habitus on mennyt huonompaan suuntaan. Nykyään blondi (vaikka preferoin punapäitä) ja vähemmän rehevä.
-
- Kitinän uhri
Hääh??!! Siis se on mennyt blondaamaan itsensä siitäkin huolimatta, että sä preferoit punapäitä? Vittu mikä itsekäs horo, en panis.Homeboy65 kirjoitti:Gerin habitus on mennyt huonompaan suuntaan. Nykyään blondi (vaikka preferoin punapäitä) ja vähemmän rehevä.
Kiitos. Sain aika hyvät naurut.Hans Jörgen kirjoitti:Hääh??!! Siis se on mennyt blondaamaan itsensä siitäkin huolimatta, että sä preferoit punapäitä? Vittu mikä itsekäs horo, en panis.Homeboy65 kirjoitti:Gerin habitus on mennyt huonompaan suuntaan. Nykyään blondi (vaikka preferoin punapäitä) ja vähemmän rehevä.