Tarvitsetko jonkun?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dynamo kirjoitti:Ja erityisesti heissä, jotka ottavat heti uuden laastarin, kun vanha ei pysynytkään kiinni11!!1

Kaikki parisuhteet ovat laastarisuhteita. Yksinolon avohaava on tukittava.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Yksinolon avohaava on tukittava.


Aika fallistinen näkemys.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kottarainen kirjoitti:Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että melkein kaikissa jatkuvasti sinkkuna keikkuvissa 30+ miehissä on joku vika, näkyi se sitten päälle tai ei. 2. kierroksella olevat on sitten oma lukunsa joka ei kuulu tähän.


Jos tämä on kovinkin yleinen lähtökohta, selittää se hyvin yhden mysteerin. Alettuani seurustella mieheni kanssa naiset soittelivat hänelle vähintään yksi päivässä ja ehdottelivat milloin mitäkin tekemistä, vaikka he tiesivät hänen juuri alkaneen seurustella. He olivat tunteneet hänet vuosia, mutta mies väitti etteivät he olleet hänelle aiemmin juurikaan soitelleet. Eivätkä he kuitenkaan olleet tunteneet häntä niin monta vuotta, että he olisivat olleet tietoisia hänen 1. kierroksestaan, ja toisaalta 9 vuotta on pitkä aika olla sinkku eronkin jälkeen. Joten *simsalabim* minun kelpuutettuani hänet seurustelukumppaniksi tuo +30sinkkuvika tietenkin taianomaisesti katosi, ja ilmeisesti he sitten pidemmän tuntemisensa takia katsoivat olevansa etuoikeutettuja ja minun vieneen jotain heille kuuluvaa. Muutaman kuukauden sitä soittelua jatkui kunnes se hiipui pois, vaikka patistinkin miestä osallistumaan häntä kiinnostaneisiin ajanvietteisiin, etteivät ystävät tunne itseään hylätyiksi, ja hän aina välillä tekikin niin.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bluntly kirjoitti:Tai useampi.


No saattaa olla tai saattaa olla olemattakin. Ajattelin ensisijaisesti sellaista vikaa, että etsii ikuisesti sitä oikeaa täydellistä ja virheetöntä kumppania, jota ei luonnollisestikaan ole olemassa, koska ihmiset ovat epätäydellisiä. Toinen keskeinen vikaryhmä on sellaiset omiin tapoihinsa jumiutuneet, fakkiutuneet-ukkoutuneet tyypit, jotka eivät pysty (halua) joustamaan missään tavoissaan, jotta toinen ihminen voisi sopia mukaan kuvioon. Sitten on ne pahasti psyykeongelmaiset, joilla ei omakaan elämä pysy edes auttavasti kasassa.

Ja toistan vielä että sanoin _melkein_ kaikissa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Leevi kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että melkein kaikissa jatkuvasti sinkkuna keikkuvissa 30+ miehissä on joku vika, näkyi se sitten päälle tai ei. 2. kierroksella olevat on sitten oma lukunsa joka ei kuulu tähän.

Päteekö tämä myös naisiin?


Eiköhän, miksei pätisi?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä tunnen 30+ ihmisiä joissa ei ole mitään muuta "vikaa" kuin se, että ei ole hinkua parisuhteeseen että kun ei ole tarpeeksi hyvää tyyppiä tullut vastaan, on mielummin itsekseen. Sinkkuelämä on parhaimmillaan hiton kivaa. Kuuluin itsekin tähän ryhmään vielä vuosia 30 vuotta täytettyäni.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Auliisti toki myönnän että yleistin karkeasti. Enkä myöskään tarkoittanut että ko tyypeissä välttis olisi vikaa muuta kuin potentiaalisen parisuhdekumppanin ominaisuudessa. Toki joku voi olla ihan tyytyväinen metsästäessä, kalastaessa, golfatessa ja kavereiden kanssa hengatessa, eikä siinä ole mitään pahaa. Kertoo se kuitenkin siitä ettei jostain syystä ole ollut suhteeseen halukas tai muilta osin valmis, ja jos näin on ollut jo vuosia (aina) niin oddsit eivät ole suuret, että muutos enää tapahtuisi 35-vuotiaana.

Minähän en siis usko, että jollain kestää 10 vuotta löytää se ns. oikea. Uskon että niitä oikeita on Elcon kaavan tyylisesti vaikka kuinka (joskin testauksen jälkeen edelleen porukkaa karsiutuu), ja itsestä on kiinni mitä siitä pitkällä tähtäimellä syntyy.

Lisäksi tuossa oli porsaanreikä 2. kierroksella. Miten tämä sitten määritelläänkään. En oikeastaan itsekään tiedä tarkoitinko avio/avoliitosta eronneita, joilla on lapsia vai myös heitä joilla ei ole lapsia. Varmaan sitten molempia.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

So Hard kirjoitti:Sinkkuelämä on parhaimmillaan hiton kivaa. Kuuluin itsekin tähän ryhmään vielä vuosia 30 vuotta täytettyäni.


Kai se vähän niin menee, että parhaimmillaan hiton kivaa ja pahimmoillaan ihan perseestä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:^Auliisti toki myönnän että yleistin karkeasti. Enkä myöskään tarkoittanut että ko tyypeissä välttis olisi vikaa muuta kuin potentiaalisen parisuhdekumppanin ominaisuudessa. Toki joku voi olla ihan tyytyväinen metsästäessä, kalastaessa, golfatessa ja kavereiden kanssa hengatessa, eikä siinä ole mitään pahaa. Kertoo se kuitenkin siitä ettei jostain syystä ole ollut suhteeseen halukas tai muilta osin valmis, ja jos näin on ollut jo vuosia (aina) niin oddsit eivät ole suuret, että muutos enää tapahtuisi 35-vuotiaana.

Minähän en siis usko, että jollain kestää 10 vuotta löytää se ns. oikea. Uskon että niitä oikeita on Elcon kaavan tyylisesti vaikka kuinka (joskin testauksen jälkeen edelleen porukkaa karsiutuu), ja itsestä on kiinni mitä siitä pitkällä tähtäimellä syntyy.

Lisäksi tuossa oli porsaanreikä 2. kierroksella. Miten tämä sitten määritelläänkään. En oikeastaan itsekään tiedä tarkoitinko avio/avoliitosta eronneita, joilla on lapsia vai myös heitä joilla ei ole lapsia. Varmaan sitten molempia.


Mä oon taas raakasti eri mieltä. Kiinnostavia ihmisiä on aniharvassa ja vaatii joko paljon efforttia tai ison sattuman että kiinnostavan ihmisen kohtaa niin, että molemmat on saatavilla ja kiinnostuvat toisistaan. Sellaiset tyypit jotka kykenevät elämään hyvää elämää itsekseen ovat yleensä hyväitsetuntoisia, aktiivisia ja kiinnostavia kumppaneita sitten kun parisuhteeseen päätyvät. Ne jotka ryhtyvät valitsemaan astiastoja 4. treffeillä taas pääsääntöisesti ovat salkkareita sohvalla -tyyppejä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

On tuossa välissäkin ehkä jotain.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Leevi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinkkuelämä on parhaimmillaan hiton kivaa. Kuuluin itsekin tähän ryhmään vielä vuosia 30 vuotta täytettyäni.


Kai se vähän niin menee, että parhaimmillaan hiton kivaa ja pahimmoillaan ihan perseestä.


En ole koskaan päässyt tuohon ihan perseestä -vaiheeseen, sellainen varmaan kytkeytyy sellaiseen tilanteeseen jos kovasti kaipaisi parisuhdetta mutta ei millään saa. Kai se on niin, että kaikki mikä ei vastaa omia toiveita on pidemmän päälle ikävä juttu.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:On tuossa välissäkin ehkä jotain.


Mua jäi jotenkin vain tökkimään tuo se oikea. Eri elämäntilanteissa voi toivoa kovin erilaisia kumppaneita ja parisuhteen ainoa oikea formaatti ei ole se perinteinen malli jossa päädytään sormusten kautta porsimaan nuorella iällä ja erotaan varhaiskeski-iässä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ei se mitään, muakin tökkii se oikea, mutta ilmeisesti vähän eri kantilta.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:Mä tunnen 30+ ihmisiä joissa ei ole mitään muuta "vikaa" kuin se, että ei ole hinkua parisuhteeseen että kun ei ole tarpeeksi hyvää tyyppiä tullut vastaan, on mielummin itsekseen.


Mä luulen kuuluvani tähän. Tai mistä mä tiedän mitä kaikkea vikaa mussa on, olen luultavasti jäävi arvioimaan itseäni.



Kottarainen kirjoitti:Ajattelin ensisijaisesti sellaista vikaa, että etsii ikuisesti sitä oikeaa täydellistä ja virheetöntä kumppania, jota ei luonnollisestikaan ole olemassa, koska ihmiset ovat epätäydellisiä.

Täydellisen ja virheettömän määrittelee tietty jokainen itse. ;)
Epätäydellisyys tekee täydelliseksi, tai miten sen nyt sanois.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Minusta tämä Kottiksen kuvaama "ikuisesti täydellistä hakeva" on juuri se tekosyy-ihminen. Ehkä häntä on loukattu nuorena verisesti parisuhteessa, ehkä on jotakin muuta painolastia ja se ettei uskallus riitä ottaa riskiä uuden ihmisen kanssa on helppo kuitata sillä, että "no kun se ei tuosta kohtaa ollut täydellinen".
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tunteeko joku sitten sellaisen kliseeihmisen, joka etsii täydellistä kumppania ja on sen takia yksin? Mun tuttavapiiriin ei kuulu yhtäkään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Tunnen useammankin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Kiinnostavia ihmisiä on aniharvassa ja vaatii joko paljon efforttia tai ison sattuman että kiinnostavan ihmisen kohtaa niin, että molemmat on saatavilla ja kiinnostuvat toisistaan.

No juurikin näin. Jos ihan oikeasti nyt tarvitsisin jonkun kumppanin epätoivoisesti, varmaan myös altistaisin itseni potentiaalisten ehdokkaiden kohtaamiselle ja vähissäkin tilanteissa olisin aloitteellinen. Nykyiselläänhän en oikeastaan juuri edes käy missään missä tapaisin vieraita tyyppejä, jos ei kuntokeskusta ja kauppaa lasketa mukaan. Niissä varmaan pokailisin, jos sitä supertarvetta olisi. Nettideittailussa en jaksanut olla aktiivinen, ja yksi kokeilu riitti. Mahdollisuus siis jonkun helmen tapaamiselle on aika olematon, kun ei ole tuntosarvetkaan erityisen aktiivisesti ojossa. Ehkä se sitten on se mun suuri vika?
Viimeksi muokannut Vesper, 07.03.2014 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä vähän kaipaan tuollaista Vespa- mentaliteettia. Nyt taas, kun ei ole sinkku, on sellainen olo, että sitä voisi ihan hyvin elää koirien kanssa kauniissa, puhtaassa kodissa yksin loppuun saakka. Miten sen saisi säilytettyä vielä sitten, jos alkaisi vielä sinkuksi? Ja oikeastaan mulla ei ole ees sinkkukavereita, eli kaikki pitäis tehdä sitten yksin.

Alatko Vespa mun sinkkukaveriksi? Käydään kaupunkilomilla ja ollaan hurjia!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Aargh, minun pitää poistua tästä ketjusta ajattelemaan pesäpalloa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Alatko Vespa mun sinkkukaveriksi? Käydään kaupunkilomilla ja ollaan hurjia!

Tottakai!

Ei mullakaan ole sinkkukavereita, mutta onneks on edes pariskuntakavereita ja sellaisiakin, jonka uskaltaa jättää ukkonsa himaan yksinäänkin ja lähteä tyttökaverin kanssa riekkumaan. Harvoin, mutta edes joskus.

Viime viikonloppuna taisin kyllä ehkä sopia yhden miespuolisen sinkkukaverin kanssa, että mennään naimisiin keskenämme sitten viiskymppisinä...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

is13.snstatic.fi/img/978/1288661943239.jpg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kottarainen kirjoitti:
Minähän en siis usko, että jollain kestää 10 vuotta löytää se ns. oikea. Uskon että niitä oikeita on Elcon kaavan tyylisesti vaikka kuinka (joskin testauksen jälkeen edelleen porukkaa karsiutuu), ja itsestä on kiinni mitä siitä pitkällä tähtäimellä syntyy.


Mä en ole tavannut elämäni aikana kuin yhden ihmisen, johon en voisi kuvitella kyllästyväni - kaikkien muiden tyhmyyteen tai henkiseen kehittymättömyyteen olisin varmaankin turhautunut jossakin vaiheessa.

Koska olen löytänyt myös muita naisia, joihin en voisi kuvitella kyllästyväni - esimerkiksi Virginia Woolf ja Anaïs Nin - ei kestäisi yli 10 vuotta löytää se oikea, jos kaikki koskaan eläneet naiset olisivat elossa ja vapailla markkinoilla.

Jos ajatellaan, että olen elänyt n. 30 vuotta ja löytänyt vähintäänkin nuo kolme, niin oikeassa olet. Reaalimaailman parisuhdemielessä kysymys onkin sitten toinen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Oletko tosissasi? En halua loukata, mutta taisit juuri kiteyttää (suorastaan epäilyttävän) äärimmäisellä tavalla sen mitä tarkoitin. Jos siis olit tosissasi.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tarvitsen jonkun.

Halusin vain vastata. Onneksi minulla on joku.

JOKU
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin