Tarvitsetko jonkun?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Voi toki kysyä. Kuraa tekee juurikin se, että eivät vastaa henkilökohtaisia preferenssejäni edes siinä mittakaavassa, että viitsisin lähteä treffeille. Syitä oli monia, kuten vaikkapa ikä, täysin olematon ulosanti, tökerö "käytös" jo ensimmäisissä viesteissä ja joskus jopa tietyt ulkonäölliset seikat, kuten (kuvista päätellen) henkilökohtaisen hygienian puute.


Minä en kyllä ymmärrä. Käsittääkseni Vesper on kuitenkin varsin hemaiseva neiti, joka osaa keskustella. Itse koen olevani keskinkertaisempi ja mulle tulee viikottain vähintään kohtalaisia yhteydenottoja. Osa yhteydenotoista tietysti on tällaista "kuraa" eli ulosanti on onnetonta ja käytös tökeröä. Mulle merkkaa ulkonäölliset seikat paljon, mutta ei sillä tavalla, että vastapuolen täytyisi olla kansikuvapoika/-mies. Teen itsekin aloitteita, joskus menee pieleen ja joskus ei. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että täällähän on pienemmän markkinat kuin etelässä ja silti kontaktia pukkaa.

Ja käyttämäni palvelu on ilmainen.

EDIT: TIETYSTI tämähän johtuu siitä, että pari kollia auttoi profiilin luomisessa. MIKSI EN TAJUNNUT HETI :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Jos tajusin olet ihan eri markkinoilla kuin Vespa kun et ole näitten pk-seudun höyrypäitten perässä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Juu, muutin kolmisen viikkoa sitten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eikös Facebookissakin ole joku sinkkuryhmä? Ainakin eräs toverini on sitä kautta suorastaan sarjadeitannut tyyppejä, mutta se onkin ehkä vähän horo. Siis huomionkipeä, joka levittelee omia ja toisten asioita melko rohkeasti (siksi en hälle kerro mitään luottamuksellista ikinä) ympäriinsä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Laita välittömästi yhteystietoja tulemaan. <3
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Kuraa tekee juurikin se, että eivät vastaa henkilökohtaisia preferenssejäni edes siinä mittakaavassa, että viitsisin lähteä treffeille. Syitä oli monia, kuten vaikkapa ikä, täysin olematon ulosanti, tökerö "käytös" jo ensimmäisissä viesteissä ja joskus jopa tietyt ulkonäölliset seikat, kuten (kuvista päätellen) henkilökohtaisen hygienian puute.


Tulipa mieleen vielä yksi mahdollinen selittävä tekijä: kotipaikkakuntasi. Silloin kun itse asuin Itä-Uudellamaalla, katsoin parhaaksi valehdella kotipaikkakunnakseni Helsingin itse ilmoituksessa. Näin siitä syystä, että pääkaupunkiseudulla on niin paljon ihmisiä, etteivät pääkaupunkiseutulaiset näe yleensä minkäänlaista syytä laajentaa hakualuetta pk-seudun ulkopuolelle. Näin jäljelle jäävät vastaajiksi ne, jotka itse asuvat joko Itä-Uudellamaalla (heitä on vähän suhteessa pk-seutuun, jolloin hyviä vastaajiakin on väkisinkin vähemmän) tai ne pk-seutulaiset, jotka eivät löydä kovin helposti isostakaan populaatiosta kumppania (huono hygienia, kirjoitustaidottomuus yms. syyt). Korjasin tiedon vastanneille heti ensimmäisessä viestissä toteamalla lisäksi, että koska työni, ystäväni, harrastukseni ja siten myös elämäni pääasiassa olivat silloinkin pk-seudulla, oli valitsemani kotipaikkakunta totuudenmukaisempi kuin silloisen kotini sijainti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ ei kai kukaan pikkupaikkakuntalainen laita pk-seudulla kotipaikkakuntaansa ilmoitukseen?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Hans Jörgen kirjoitti:^Laita välittömästi yhteystietoja tulemaan. <3


Ehkä Kreitsu puhui susta alunperinkin?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Muah, aika paha :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^Se selittäisikin, miksen ole saanut horon yhteystietoja: Kreitsu pelkää, että menisin hölöttämään oman käyntikorttini koko Nussivalle Maailmalle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ ei kai kukaan pikkupaikkakuntalainen laita pk-seudulla kotipaikkakuntaansa ilmoitukseen?

Miksi ei laittaisi?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Miksi ei laittaisi?


Et näy suurempien kaupunkien hauissa? Kerrot itsestäsi heti liikaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miksi ei laittaisi?

Et näy suurempien kaupunkien hauissa? Kerrot itsestäsi heti liikaa?

Ensimmäisen voin allekirjoittaa, mutta että asuinpaikan kertominen on too much? No tämä selittää, oon varmaan vaan kertonut itsestäni liikaa...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Ensimmäisen voin allekirjoittaa, mutta että asuinpaikan kertominen on too much? No tämä selittää, oon varmaan vaan kertonut itsestäni liikaa...


Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa. Ihan spekuloin tässä näistä mahdollisista syistä, jotka sinulla tökkivät. En pahansuovasti, toivon.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa.

Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa.

Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.


En nyt tiedä. Minusta vaikutat hyvältä naiselta, jolla voisi olla paljonkin annettavaa parisuhteeseen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kovasti tuntuu olevan tänään tunkua yhden ja toisenkin deittipalstan viestipostissa.
Pimeä kuu, vai mikä naisia riivaa?
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa.

Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.


En nyt tiedä. Minusta vaikutat hyvältä naiselta, jolla voisi olla paljonkin annettavaa parisuhteeseen.


Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turvallisinta sada yhteydenottoja säteellä 3000-5000km, paitsi idästä päin..
Mitä vähemmän yhteydenottoja, sitä parempi? Toisaalta itselläkään mitään kiirettä..
Se on kaikki tai ei mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kreitsu kirjoitti:Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.


Parinmuodostus on usein hirveän hankalaa. Ja joskus harvoin naurettavan helppoa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.


En nyt tiedä. Minusta vaikutat hyvältä naiselta, jolla voisi olla paljonkin annettavaa parisuhteeseen.


Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.


Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin miesten vikahan tämä tietenkin on. Käsittääkseni Vesper etsii miestä kovin kilpaillusta, kouluttautuneiden, komeiden, sivistyneiden ja hyvin menestyvien miesten, sektorista ja näitä laatuyksilöitä ei vaan ole tarpeeksi täyttämään kysyntä.

Miehet vois oikeesti vähän tsempata. Ainakin musta tuntuu, että mitä enemmän tulee ikää, niin sitä helpompi on erottua positiivisesti omasta ikäryhmästään. Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä enemmän ulkoiseen olemukseen vaikuttaa elämän tavat ja oma pukeutuminen. Vuosi vuodelta liikunnan puute, huonot ruokailutottumukset, alkoholin liikakäyttö ja tupakointi näkyvät entistä selvemmin ihmisestä. Teininä ryhmäpaine saa suurimman osan pukeutumaan suunnilleen samantyylisesti, mutta iän myötä pukeutumisen ääripäät vaeltavat entistä kauemmaksi toisistaan. Toisaalta voisi myös olettaa, että 30-40 vuoteen mennessä olisi tapahtunut jo jonkinlaista henkistä kasvua, mutta ei sitä kyllä läheskään kaikista miehistä huomaa.

Sama koskee luonnollisesti naisia, mutta tuntuu, että naisten keskuudessa tuo itsestään huolehtiminen on paljon suositumpaa. Vallankin kouluttautuneiden joukossa, joten en ollenkaan ihmettele parisuhdemarkkinoilla olevaa epätasapainoa. Etenkin kun ottaa huomioon, että moni mies ei arvosta henkevää keskusteluyhteyttä (sellaista sielunkumppanuutta, että puoliso olisi myös paras ystävä) kovin korkealle, vaan naisessa riittää kun on nätti, suloinen, hyvä panee ja hoitaa kodin ja lapset. Tosta panemisestakin tuntuu moni (dave) olevan valmis tinkimään :D

Kannattikohan näitäkään mietteitä ääneen sanoa. Joku kuitenkin vetää herneen nenäänsä, joko itse asiasta tai siitä, että taas se jaarittelee itsestäänselvyyksiä :think:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.


Parinmuodostus on usein hirveän hankalaa. Ja joskus harvoin naurettavan helppoa.


Niinhän se on. Pointtini olikin, että tuskin se "vika" on pelkästään ihmisessä. Aika ihmehän se on, että kaksi ihmistä kohtaavat ja sattuvat kiinnostumaan juuri toisistaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kreitsu kirjoitti:Niinhän se on. Pointtini olikin, että tuskin se "vika" on pelkästään ihmisessä. Aika ihmehän se on, että kaksi ihmistä kohtaavat ja sattuvat kiinnostumaan juuri toisistaan.


Ymmärsin kyllä. Vaikka olisi miten sopivat kaksi ihmistä etsimässä seuraa samasta paikasta pitää kuun ja tähtien olla oikeassa asennossa, että tajuavat tämä asian.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti:Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin miesten vikahan tämä tietenkin on. Käsittääkseni Vesper etsii miestä kovin kilpaillusta, kouluttautuneiden, komeiden, sivistyneiden ja hyvin menestyvien miesten, sektorista ja näitä laatuyksilöitä ei vaan ole tarpeeksi täyttämään kysyntä.


Liian vaativat kriteerit? Minä en hae ketään, joka on "kouluttautunut", en vaan viihdy sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät seuraa aikaansa ja joilla ei ole tietynlaista sivistystä (joka näkyy esim. kirjoitustyylissä). Tämä jo Vagabondon mainitsema sivistys ei kuitenkaan vaadi kouluttautumista maisteriksi. Komeus on tunnetusti katsojan silmässä. Kyllä minuakin miellyttää tietyn näköiset miehet, mutta kokemuksesta tiedän, että voin ainakin ihastua sellaseenkiin mieheen, joka ei ole sen "tietyn näköinen". Olen siis silläkin puolella tavallaan laskenut kriteerejäni. Menestys taas on subjektiivinen määrittelykysymys. Mulle menestys ei todellakaan ole sitä, että tienaa sata tonnia vuodessa ja on omakotitalot ja autot ja mitä kaikkea. Mulle riittää taloudellisessa mielessä, että mies elättää itsensä ja oman elämäntapansa, kuten itsekin teen. Hyvä tietysti olisi, jos se elämäntapa on suhteellisen samanlainen kuin minun elämäntapani ja senhän pitäisi näkyä jo siitä profiilista.

Enkä sano, että rimaa pitäisi laskea yhtään, jos siltä ei tunnu tai alkaa kontaktoimaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät millään tapaa kiinnosta. Vesperin antamat esimerkit (hygienian puute jne) puistattaa.

Mutta kyllä minuaki välillä ihmetyttää nuo kontaktit, mitä tulee. Tuntuu, että niitä profiileja ei lueta ja epätoivoa on aistittavissa. Toistaiseksi ollaan kuitenkin hyvinkin plussalla kokonaistilanteessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mahtavaa, että täysin näkemättä koko ilmoitusta olette osanneet analysoida sekä minut hakijana että hakuni kohteen. Jatkakaa ihmeessä, itsetuntemukseni kasvaa koko ajan.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin