Ainoa oikea kolajuoma

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Mitä kolaa juot jos juot

Coca-cola
6
25%
Coca-cola light
1
4%
Coca-cola zero
6
25%
Cherry cola
1
4%
Pepsi
3
13%
Pepsi max
5
21%
Pepsi max lemon
0
Ei ääniä
Joku kloonikola
0
Ei ääniä
Hyi, en juo
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:Diet Coke Vanilla (2002-2006)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ml-24-pack

Vai onko nuo nyt jotenkin eri tuotteita?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

CC Zero. Muut ei käy.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Diet Coke Vanilla (2002-2006)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ml-24-pack

Vai onko nuo nyt jotenkin eri tuotteita?
Kaskas, kaikkea sitä täällä kitinässä oppii. Käsittääkseni ovat eri tuotteita, mutta en usko eron olevan merkittävä. En oo tota zeroversiota päässyt vielä maistamaan. Tässähän joutuu lähtemään ostoksille.

Täytynee tiedustella paikallisesta K-ketjun myymälästä, jos ottaisivat tuotakin valikoimiinsa sokeroidun vaniljan rinnalle. Olis kuitenkin mukavampi ostella perus ostosten yhteydessä kuin ajella varta vasten helsinkiin, kun ei mulla sinne yleensä mitään asiaa ole eikä oikein osaa tätä matkaa postissakaan tilata :?

Mut kuitenkin :ohyeah: :miitti: :cheer:

EDIT: Kertokaa nyt joku saman tien että sitä mantelilla maustettua mars:kin saa Suomesta :pliis:

EDIT II: Just :tiistai:
Tilaus olis jo noudettavissa, mutta saa odottaa huomista.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 16.01.2014 1:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:EDIT: Kertokaa nyt joku saman tien että sitä mantelilla maustettua mars:kin saa Suomesta :pliis:

EDIT II: Just :tiistai:
Tilaus olis jo noudettavissa, mutta saa odottaa huomista.
Kauhea virhe sekoittaa Mars ja Snickers, koska Snickers on patukoiden kunkku ja Mars ihan kauheaa kuraa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Osta jenkeissä Mars niin saat Snickersin.

Trivia: Mikä patukkaa pitää jenkeissä ostaa, että saa suomalaisen Marsin?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

No no, tutustutaan niihin linkkeihin.
Vagabondo kirjoitti:tutustuu aiheeseen tarkemmin
No olisihan tän wikisivunkin voinut linkata:

"The worldwide Mars bar differs from what is sold in the US.[7] The American version was discontinued in 2002[8] and was replaced with the slightly different Snickers Almond.[8] The US version of the Mars bar was relaunched in January 2010 and is initially being sold on an exclusive basis through Walmart stores."

Eli international mars = US milky way
US Mars = Mars Mandel on suunnilleen suunnilleen sama kuin US Snickers almond
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Hauskaa jotenkin, että Vaga on tuskaillut suosikkiherkkujensa hankinnan vaikeutta yksinään kun ongelma (kuin ongelmahan) ratkeaa valitamalla siitä kitinään. :cheer:

Verkkokaupan nuo "parikymppiä per lava" erityisjuomat ovat kyllä hyvä lisä tarjontaan. Plus muita erikoisuuksia.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Hauskaa jotenkin, että Vaga on tuskaillut suosikkiherkkujensa hankinnan vaikeutta yksinään kun ongelma (kuin ongelmahan) ratkeaa valitamalla siitä kitinään. :cheer:
En mä oo ees tuskaillut, kun oon ollut totaalisen lamaantunut :D

En oo nyt vuosiin ollut mitään asiaa jenkkeihin, mutta silloin tuli vielä käytyä, kun toi diet versio siellä lopetettiin. Siihen asti olin elätellyt toiveita myyntialueiden laajentumisesta, mutta jotenkin en sittemmin ole edes ajatellut, että sitä voisi mistään edes saada.
Suklaapatukoita ois taas oikeestaan parempi olla kokonaan syömättä, joten mä oon tyytynyt aika suosiolla ostamaan muutaman patukan aina Saksassa käydessä. Siellä nyt on kuitenkin tullut käytyä useammin kuin verkkokaupassa (kerran so far...). Kotiin noita ei edelleenkään voi alkaa hamstraamaan, koska siinä kuitenkin käy kuin alkoholistille viinan kanssa.

Mutta toisinaan tää on mukavan informatiivinen paikka :D
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:US Mars = Mars Mandel on suunnilleen suunnilleen sama kuin US Snickers almond
Ostoksilla käyty ja tuomion aika. Ensinnäkin US snickers almond on selvästi erilainen kuin saksassa myyty Mars Mandel. Sen yhtäläisyyttä US Mars:n en pysty vahvistamaan. Joten tuon takia ei tarvi jätkäsaareen matkustaa, eikä edes mukaan ostaa, ellei satu välttämättä tekemään mieli suklaapatukkaa verkkokaupassa asioinnin aikaan. Ihan kelvollinen suklaapatukka, mutta ei mikään merkittävästi muita vaihtoehtoja parempi tekele. Ei yhtä tasapainoinen rakenne ja maku kuin Mars Mandelissa.

Coca-Cola VaniLLa Zero onkin sitten vähän haastavampi tapaus. Vallankin kun vertailukohta on jossain melkein vuosikymmenen takana, mutta olen sitä mieltä, ettei tämä ole sama tuote. Mun on vaikea nähdä kuskaavani lentokoneella matkalaukussa 30 tölkkiä tätä kotiin. Kun tölkin avaa tulvahtaa ilmoille nätti vaniljalla taitettu tuoksu ja ensimmäiset kulaukset ovat lupaavan vaniljaisia, mutta tuntuma kestää vain hetken. Hyvin pian aloin ihmettelemään mihin se vanilja katosi. Mä niin toivoin, että tämä olisi ollut sitä täyteläisen pehmeää nestettä muistojen kätköistä yksinkertaisesti uudella nimellä myytynä.
Koska en voinut olla varma pettääkö muistoni minut näin pahasti, niin piti hieman käydä kaivelemassa netistä arvosteluja omien tuntemuksien tueksi. I knew it wasn’t going to get higher than an 8, because the Coke Zero base is just such a bad start. But I was surprised to find out it doesn’t taste like vanilla. It only smells like vanilla! It was so bizarre, I had my wife confirm it. Tiivistää minusta hyvin tämän uuden version. Se vaniljainen maku, joka diet vanilla cokesta teki niin poikkeuksellisen pehmeän ja täyteläisen makuelämyksen on poissa. Heti purkin avaamisen jälkeen tuoksu on niin voimakas, että se hämää makuaistia, mutta sen laimettua makuelämys jää vähän väljäksi. Tämä on maultaan lähenpänä perus zeroa kuin originaali oli diet/light kokista. En mä usko, että tämänkään takia tarvitsee vartavasten verkkokauppaan enää uudestaan lähteä. Ainakaan tällä hetkellä en koe mielekkääksi maksaa tästä normaali cokista suurempaa hintaa. Katsotaan muuttuuko mieli kun saa noi pari lavallista juotua.

No ainakin sillä voi lohduttautua, että joku on ottanut nämä muutokset vielä huomattavasti minua raskaammin :D
Say it ain't so!!!, Diet Vanilla coke, I bid you farewell and goodnight... ja Why me? Dammit, Coke, you’ve done it again!
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Olen aina kuvitellut, että Dr. Pepper on colaa. No, ilmeisesti ei ole, mutta se on käytännössä ainut limu jota juon. Joskus miksailen sitä jopa punkkuun, siitä saa hauskan drinksun.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

disasterpiece kirjoitti:Olen aina kuvitellut, että Dr. Pepper on colaa. No, ilmeisesti ei ole, mutta se on käytännössä ainut limu jota juon. Joskus miksailen sitä jopa punkkuun, siitä saa hauskan drinksun.
Kuulostaa niin oudolle että pitää melkein kokeilla.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Villi huhu kertoo ettei punkun ja kolan sekoituksesta tulisi hedaria.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

So Hard kirjoitti:
disasterpiece kirjoitti:Olen aina kuvitellut, että Dr. Pepper on colaa. No, ilmeisesti ei ole, mutta se on käytännössä ainut limu jota juon. Joskus miksailen sitä jopa punkkuun, siitä saa hauskan drinksun.
Kuulostaa niin oudolle että pitää melkein kokeilla.
Joskus vain tuli mieleen Pepperiä juodessa, että tää varmaan passais punkun kanssa yksiin. Luulin keksineeni uuden drinkin, mutta googlettamalla selvisi että tää on kai amerikoissa ihan yleinen juoma.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Punkkucola on Suomessakin hyvin tunnettu ravintoloissa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Punkkucola on Suomessakin hyvin tunnettu ravintoloissa.
Mut siis toi pepperpunkku.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Näemmä sille on omistettu oma Facebook-sivunsakin. En kyllä muista olenko tuota vesiselvänä koskaan maistanut, voi olla ihan hirveetä paskaakin mutta kuvitellut sen vain loistavaksi neronleimaukseksi. Yksi mun kavereista juo valkoviiniä vissyn kanssa, se ei kyllä ollut kovin mahtava makuelämys.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Punkkucola on Suomessakin hyvin tunnettu ravintoloissa.
Mut siis toi pepperpunkku.
Tämä oli vain yleinen huomautus.
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Villi huhu kertoo ettei punkun ja kolan sekoituksesta tulisi hedaria.
Tuskin tuleekaan, kun kulauksen juo.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pepsi maxia. Viikkokulutus mitataan litroissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Suvinen kirjoitti:Jano ku talkkarilla!!1
Tää olikin just se biisi minkä toivoin soivan maanantaipäivän päässä...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hyi, en juo. Inhoan hiilihapollisia juomia miinus limuviinat menee tarvittaessa. Nyt alkoi tehdä mieli omenamehua.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Cokista, Pepsiä tai melkein mitä vaan kunhan on sokrua. Inhoan makeutusaineiden makua. En kyllä normisti juo limsoja, ehkä kerran pari kuussa tyyliin leffassa jne.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mietin sitä, miten jengi jaksaa istua ne leffat loppuun asti kusematta housuun. Siis ne, jotka vetää sellaisen jättesuuren laarin kokaa tai muuta limua.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Helposti! Silloin on ollut ongelmia jos on sattunut tulemaan leffaan baarin kautta :D
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hotellihuoneen baarikaapissa on pelkkää sokeriPepsiä. Mitä helvettiä!?
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin