PettymysTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niin...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Harmi. Oliko jo matkalaukku pakattuna?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ "olitko jo lähdössä kentälle?"

Maailma pelastuu kvartaali kerrallaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä hittoa, odotin niin sitä raporttia. Kolehti kasaan ja Pertti Aasiaan!

Heräsin kesken painajaisen jäätävään sydänkohtauspannariin. No, onpahan adrenaliinit tapissa heti aamusta.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Miksi sydänkohtaus? Sattuiko johonkin vai vaan jatkoa unelle?

No, minulla on viisumissa virtaa vielä pitkään, joten voihan näitä raportteja tulla joskus toiste.

Ehdin jo sanoa lapsille moit (turhaan), joten tällä hetkellä ei oikein innosta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ai se peruuntui aivan muutamaa tuntia ennen?! Kuulostaa aika lyhytjännitteiseltä toiminnalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ Miksi sydänkohtaus? Sattuiko johonkin vai vaan jatkoa unelle?
Oli niin jännä tilanne siinä unessa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Miksi sydänkohtaus? Sattuiko johonkin vai vaan jatkoa unelle?
Oli niin jännä tilanne siinä unessa.
Ahdistavan kuuloista kyllä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai se peruuntui aivan muutamaa tuntia ennen?! Kuulostaa aika lyhytjännitteiseltä toiminnalta.
Todella erikoista. Voi olla, että jättäisin muuten koko Pertsan vedätyksen uskomatta (eihän se nyt herranjestassentään mihinkään ulkomaille, ja vielä lentäen!), mutta toisaalta, olen itse tässä menneen viikon aikana hoitanut hieman yhtä projektia Kiinan suuntaan, jonka puitteissa osa toimistomme väestä oli sinne matkaamassa, ja kiinalaisten ohjeet ja toiveet siitä, kuka esiintyy, koska ja millä otsikolla tuntuivat kyllä vaihtavan aika radikaalistikin suuntaa ihan puolen päivän välein. Ilmeisesti sen mukaan, miten paikallisen suurvisiirin mieli kääntyi tai ohjelma muuttui. Eli ehkä se on Perankin kohdalla mahdollista. Tai ehkä ne luulee Pertsaa uiguuriksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Pertsan vedätyksen
Kiitos tästä, vitun mäntti
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kurja homma tuo peruuntuminen.

Mä aloin eilen suunnittelemaan tädin synttärireissua Ranskaan. Täti on siis varovaisesti ilmaissut kiinnostusta mun suurta rakkautta Etelä-Ranskaa kohtaan, ja sovittiin, että lähdetään sinne juhlistamaan hänen 70-vuotispäiväänsä ensi kesänä. Sopivan näköinen asunto Nizzan ytimestä on jo tsekattu ja varauskalenteria vilkaisemalla näyttäisi siltä, että en ole ainakaan yhtään liian aikaisin liikkeellä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Kiitos tästä, vitun mäntti
Oho, aika terhakka reaktio. Pahoittelut, ihan vilpittömästi odotin, jos vastausta ollenkaan, niin sitten pikemminkin jotain tyyliin "joo, eikö olekin tosiaan uskomattoman kuuloista, aika erikoisesti näitä hommia hoidetaan" -juttua. Tai mahdollisesti hieman sisällöllistä avausta siitä, mitä tässä jupakassa oikein on tapahtunut. No, kommunikaatio on tunnetun vaikeata, pitäisi kai vetää empaattisempaa linjaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Oho, aika terhakka reaktio. Pahoittelut, ihan vilpittömästi odotin, jos vastausta ollenkaan, niin sitten pikemminkin jotain tyyliin "joo, eikö olekin tosiaan uskomattoman kuuloista, aika erikoisesti näitä hommia hoidetaan" -juttua. Tai mahdollisesti hieman sisällöllistä avausta siitä, mitä tässä jupakassa oikein on tapahtunut. No, kommunikaatio on tunnetun vaikeata, pitäisi kai vetää empaattisempaa linjaa.
Ei kun oikeasti, mitä olen seuraillut näitä sinun avauksiasi pari viikkoa looginen jatko olisi löytää yksi aamu avataresi olevan mafioso ja siitä eteenpäin juttusi käsittelisivät ainoastaan elokuvaklassikkoja minkä nyt ihmiskuntavihaltasi ehdit.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ohhoh. Tavallaan tämä kaikki on loogista jatkumoa Urpsun pörhentelystä palstan naisille, mutta ehkä tuo oli silti hieman voimallinen reaktio vilpittömän oloiseen anteeksipyyntöön.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

:nuts:
Hulluja nuo savokarjalaiset, sanoisi Obelix. Vai mistä se Pertti nyt olikaan lähtöisin. Klassikkolause kumminkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ryhmähali!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti::nuts:
Hulluja nuo savokarjalaiset, sanoisi Obelix. Vai mistä se Pertti nyt olikaan lähtöisin. Klassikkolause kumminkin.
Urpsu viimeaikoina: Hullu kepulainen viinaanmenevä isäntä pilaamassa kaikkien lentomatkat, mahtavat avaukset shrinkissä ja kirsikkana annoksessa Pertin Vedätykset (TM).

Mitä viimeiseen tulee, lisätään listaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pertti, tuntuu, että otat Urpsun jutut aivan liian vakavasti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Pertti, tuntuu, että otat Urpsun jutut aivan liian vakavasti.
Vastalause! Ne kuuluukin ottaa äärimmäisen vakavasti ja tutkiskella niitä sydämessään!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Pertti, tuntuu, että otat Urpsun jutut aivan liian vakavasti.
Olen vaan liian kauan seurannut tätä hah hah hauskaa juttua ja siihen päälle tämän päivän avausviesti. On minullakin rajani.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

eperttiä vituttaa ja Urpsu pääsi ampumalinjalle. Normisettiä täällä, henkilöt onneksi vaihtelee.

Parin tunnin päästä miettimään nahkahousutyönantajan kanssa seuraavan vuoden kuvioita. Mutta pitänee lähteä ensin etsimään bratwurstia, hapankaalia ja olutta lounaaksi. Vai kuitenkin kePappia. Katsotaan mitä paskan maan kaupungista löytyy, safka sen mukaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pertti, tuntuu, että otat Urpsun jutut aivan liian vakavasti.
Vastalause! Ne kuuluukin ottaa äärimmäisen vakavasti ja tutkiskella niitä sydämessään!
Luonnehdintasi BMW:stä baijerilaisten kaappinatsien ajokkina teki kyllä minuun syvän vaikutuksen ja olen siitä lähtien ko. autoa himoinnut. Ehkäpä ensi kerralla!
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.10.2013 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pulkannaru kirjoitti:eperttiä vituttaa ja Urpsu pääsi ampumalinjalle. Normisettiä täällä, henkilöt onneksi vaihtelee.
No emmänyttiedä. Pertin ansiokkaasti mustasta kirjastaan poimimasta Urpiaisen syntilistasta en tunnista ollenkaan niitä "mahtavia avauksia shrinkissä", tuon tämänaamuisen kävinkin jo läpi, ja sitten tämä lentokonekäyttäytyminen taitaa, kuten tämänkin aamun episodi, olla aikamoista ohikommunikaatiota. Luulin nimittäin siinäkin tapauksessa olleeni varsin joviaali kaveri ja käyneeni läpi, Peran kysymyksestä, ne äkkiä mieleen tulevat etikettikoodit (meniks Ylle termi okein?) lentomatkalla. Toki kirjoitin ne sellaista kuvitteellista, kirjoittamattomille käyttäytymisnormeille sokeata, ikonista kaukoitäturistia nälvien, mutta ei mieleeni kyllä juolahtanutkaan, että Pera ottaisi sen jotenkin häneen(kin) kohdistuvana kollektiivisena loukkauksena. Mun pitää kyllä joo vähän siistiä viestintääni, sen verran herkkähipiäisyyttä nyt on ilmassa.

Sitä paitsi, en mä ole pörhistellyt, mulle on pörhistelty!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PettymysTiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: Sitä paitsi, en mä ole pörhistellyt, mulle on pörhistelty!
Kyllä on urpiainen pyrstö ojossa ja höyhenet pörhössä täällä tepastellut jo hyvän tovin!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin