Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti:Kipu oli alkuun sen tyylistä, että lannerangan ympärillä olevat lihakset on ihan supussa. Sitten kipu alkoi säteillä heikosti lantion sivulla olevaan lanneluun korkeimpaan kohtaan - mikähän lienee sen oikea nimitys. Nyt kipu on tasaista, mutta siedettävää. Tarvin apua kyljen kääntämiseen ja ylösnousemiseen. Jee.
Valitettavan tutun kuuloista. Mä en meinannut päästä aamuisin sängystä ylös, kun kipu oli niin kova, ettei jalat kantanut. Konttaamalla liikkeelle ja pikkuhiljaa seiniä pitkin ylös kiiveten. Elämäni kovin kipulääkitys, että pystyi joten kuten kävelemään.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti:Elämäni kovin kipulääkitys, että pystyi joten kuten kävelemään.
En ole kivuttomaksi vielä päässyt, mut buranalla ja panadolilla pärjää niin, että pystyy liikkuun. Olen töissä. Sain työkaverilta lainaan satulatuolin, mulla on mukana tyyny ja retkipatja, jolla nyt pötköttelen huoneeni lattialla sääret tuolilla. Lisäksi on sähköpöytä, eli työnteko onnistuu seisten. Kyllä tässä pärjää ainakin siihen asti, että pääsee lääkärille kolmen maissa.

Kyllä mieki meinasin eilen tipua polvilleni muutaman kerran.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pakollisen keittopaaston (enkä nyt tarkoita mitään viinapaastoa) päätteeksi saatoin alkaa taas syödä kiinteää ruokaa. Meni heti suoli läpiajolle eli kaikki tulee ulos samantien. Siistii.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

neljä päivää flunsssaa takana töihin huomenna..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole nyt mitään fyysistä vaivaa tarjolla. Jännää, että on laitettu näinkin terveeseen kehoon niin sairas mieli.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuossa muutama viikko sitten katsoin telkusta taas olikos se Tappava Ase/Lethal Weapon kakkonenko se oli. Siinä on pahiksena äärimmäisen kova jätkä, häijy albiino Joshua. Jonka äijyyttä ja lojaalisuutta esiteltiin, että antoi polttaa käsivarttaan sytkärillä ilmeenkään värähtämättä.

Silloin luonnollisesti tuhannen päissäni tulin ajatelleeksi, että onkos tuo sittenkään niin kova juttu. Käristin siis kyynärvarttani sytkärillä. En niin pitkään kuin leffassa äärimmäisen kovalle jätkälle Joshualle tehtiin, kunhan laskin hitaasti kolmeen. Ei tuntunut minun kipuasteikollani juuri miltään. Eikä heti näkynyt ihovaurioitakaan. Mutta palovammahan siitä tuli. Ei infektiota, kunhan kutisi ja rupeutui.

Ei haittaa. Muuta kuin että soikiomainen arpi tai tummentumahan siihen jäi, valkeneeko koskaan? Tän voisi pyskologi tulkita joksikin itsensä viiltelyksi. Mutta kun sellainen kai tehdään koska halutaan tuntea olevansa elossa. Kyllä minä tunnen jatkuvan vitutuksen takia muutenkin elämää. Kunhan yritin ihan yksityisesti testata kivunsietoani ja kovajätkyyttäni. Pillua tarttis saada, vittu sentäs.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Olkaniveleen ilmestyy tympeä särky pienestäkin rasituksesta. Samalla sormet alkavat puutua.
Ihan saatanan ärsyttävää; estää käytännössä kaiken treenin johon tarvitaan käsiä. Alkaa haitata myös arkihommia.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ikävaiva?
Mä en ole pystynyt pariin vuoteen tekmään oikealla käsellä voimaharjoitteit koska olkapäässä tukirakenteet repsottaa ja valkuaiset viallisia..

Mjoo, kaksi päivää on koskenut vasenta jalkaterää, kun astelee niinkuin sähköiskuja saisi, hermovika? Päässä.
Pohjalla on marssimurtuma kskivarpaan kolmannen nivelen yläpuolella, rasitteena pikkuisen kasvanut paino ja paska reisi murtumut ja sentin tosta lyhempi, viimeviikonloppuna rinkkaa kansin viinalla ja muulla lasitevaralla höystettymnä, jotain vikaa jänteissä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pompholyx
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vituttaa taas kuin oravaa nahkurilla. Ei mulla muuta. Paitsi, että olisinpa edes oikeasti orava, mielellään liitosellainen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vituttaa suurin osa ihmisistä. Onneksi ei tarvitse nähdä suurinta osaa. Ja kun näen tiettyjä (hyvin harvoja) ihmisiä, pidän heistä ja tapaan heitä siksi, että arvostan heitä ja koen lämpöä heitä kohtaan. Mutta noin muuten ei vittu kiinnosta. Voiko misantropiasta parantua? Vähän silleen kun homoudesta voisi jonkun mielestä? Ja kyllä, halveksin MYÖS itseäni eli en todellakaan kuvittele olevani sen parempi (tai huonompi) kuin muutkaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisviha
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Oletko kokeillut Yks vitun päivänsäde t-paitaa?
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Ja kyllä, halveksin MYÖS itseäni
Luulen että tästä jos parantuisi, parantuisi paljosta muustakin. Toi on vaan ehkä just se vaikein.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^True. On työn alla, muttei tosiaan aina ole helppoa. Tänään parempi päivä ja mieli.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:^True. On työn alla, muttei tosiaan aina ole helppoa. Tänään parempi päivä ja mieli.
No, onnea ja menestystä siihen työhön. Because you're worth it.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos ajattelisi olevansa parempi kuin muut, olisi arrogantti. Joten mitä tehdä?

Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin