Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kakspiippunen ratkaisisi ongelman.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toivottavasti olet muistanut ottaa lääkkeesi ja ilman viinaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Jaha, tohtori ja labra selvittivät syyn miksi olen ollut puolikuntoinen pari-kolme viikkoa. Angiina. Vpeniä naamaan ja Cirrusta perään.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En ryyppää alkoholia viikolla. Ihan vain tiedoksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:En ryyppää alkoholia viikolla. Ihan vain tiedoksi.


Kyllä mulla viikonloppuisinkin nautittu alko sekoittelee aivokemiat vaikka yhtälössä ei ole diagnooseja tai lääkkeitä mukaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kreitsu kirjoitti:Sellanen vaiva, kun elämä. Voispa vaan kuolla vittuun täältä.


Älä nyt itteesi telo.

Ei kai nyt ihan koko ajan tuolta tunnu?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tenniskyynärpää, vmp.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Oon katsonut viikossa 4 tuotantokautta Air Crash Investigationia. :dumb:

Edit: Varmaan pitäis olla addiktioissa, mutta rebel!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

MrM kirjoitti:Oon katsonut viikossa 4 tuotantokautta Air Crash Investigationia. :dumb:

Edit: Varmaan pitäis olla addiktioissa, mutta rebel!


Mä oon katsonut aika monta jakosa seconds from disasteria, mutta en koe sitä ongelmaksi!11
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja MrM »

James Potkukelkka kirjoitti:
MrM kirjoitti:Oon katsonut viikossa 4 tuotantokautta Air Crash Investigationia. :dumb:

Edit: Varmaan pitäis olla addiktioissa, mutta rebel!


Mä oon katsonut aika monta jakosa seconds from disasteria, mutta en koe sitä ongelmaksi!11

Potilas: Hei, minulla on subutexaddiktio johon kaipaisin apua.
Lääkäri: Suosittelen heroiinia, käytän itsekin, enkä koe sitä ongelmaksi!11
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Käyttö ei ole ongelma, jos ei käytä enempää kuin lääkäri!1
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla on korkea verenpaine. Gyne mittasi pilerireseptiä uusiessa ja paine oli ensin 140/90 ja seuraaville mittauksilla alapaine nousi jo sataseen. Tilanne oli ihan rento, oli ehkä mukavin gyne ikinä ja mä olen muutenkin liian vanha stressaamaan. Uusi reseptin kuitenkin, mutta sillä ehdolla, että seuraan itse verenpainetta ja jos ei laske, vaihdan minipillereihin. Mittasin muutamaa päivää myöhemmin töissä ja alin mittaus oli taas se ensimmäinen, 130/87, sitten nousi alapaine yli 90.

Mulla on verenpainetauti, mä kuolen kohta! Enkä tunnista kyllä elämästäni kunnolla mitään painetta kohottavaa: liikun, syön jokseenkin hyvin ja vähäsuolaisesti, ei lakua, kahvia eikä ylipainoa. Painoa voisin tietenkin pudottaa ja koko ajan yritänkin, mutta muuta en keksi. Mä kuolen varmaan ihan kohta :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:Mulla on verenpainetauti, mä kuolen kohta! Enkä tunnista kyllä elämästäni kunnolla mitään painetta kohottavaa: liikun, syön jokseenkin hyvin ja vähäsuolaisesti, ei lakua, kahvia eikä ylipainoa. Painoa voisin tietenkin pudottaa ja koko ajan yritänkin, mutta muuta en keksi. Mä kuolen varmaan ihan kohta :(

Se on tämä suomalaisten geeniperimä tuollainen. Kantsii varmaan syödä ekaksi verenpainelääkkeitä ja jättää kuolema-ajatukset tuonnemmaksi. Hyvä että asia selvisi, ja voit tehdä asialle jotain. Itse olen niin tyhmä, etten käy kolesterolimittauksissa, vaikka arvot ovat todennäköisesti päin persettä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Lolita kirjoitti:Mulla on verenpainetauti, mä kuolen kohta! Enkä tunnista kyllä elämästäni kunnolla mitään painetta kohottavaa: liikun, syön jokseenkin hyvin ja vähäsuolaisesti, ei lakua, kahvia eikä ylipainoa. Painoa voisin tietenkin pudottaa ja koko ajan yritänkin, mutta muuta en keksi. Mä kuolen varmaan ihan kohta :(

Hiilarit/vehnä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja McJanne »

MrM kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mulla on verenpainetauti, mä kuolen kohta! Enkä tunnista kyllä elämästäni kunnolla mitään painetta kohottavaa: liikun, syön jokseenkin hyvin ja vähäsuolaisesti, ei lakua, kahvia eikä ylipainoa. Painoa voisin tietenkin pudottaa ja koko ajan yritänkin, mutta muuta en keksi. Mä kuolen varmaan ihan kohta :(

Hiilarit/vehnä?

Karkkimaksa?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehkä mä olen tarpeeksi epätoivoinen kokeillakseni noita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Löysin oikeanpuoleisesta nivusestani jonkun omituisen kyhmyn. Se on noin herneen kokoinen ja ihon alla eli näy päällepäin. Se on kipeä, jos sitä painaa tai sorkkii, mutta ei muuten. Mulla on jo jonkun aikaa (ehkä muutama kuukausi) ollut sellainen "vaiva", että just oikean jalan nivusta sattuu, jos makaa selällään ja levittää haarat. En voi levittää oikeaa jalkaa, koska nivuseen sattuu. Vasen jalka taipuu ihan normaalisti kaikkiin asentoihin. Johtuukohan tuo nyt sitten siitä "herneestä"? Mitä teen, onko tää syöpä?

Olis kyllä ihan oikein mulle, jos on. Pääsis tästä paskasta elämästä. Toisaalta mua ei just nyt huvittais delata, koska on "nousukausi" päällä eli hypoa pukkaa. Miksen voinu löytää tätä hernettä silloin kun oli muutenkin paska kausi päällä. Nyt tuo löydös vituttaa lähinnä siksi, että se yrittää pilata mun ihanan hypon - mut onneksi hypo aina voittaa kaikki, ihan sama vaikka astuis kakkaan niin sekin on jee jee!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: nivusestani ....jos makaa selällään ja levittää haarat..... asentoihin.

*kiihoittuu*
Mene lääkäriin. Joko teet kuolemaa tai todennäköisemmin olet raskaana. Tai tarttet kunnon panon.

Minulla oli joskus vastaava möykky niskassa. Muussa yhteydessä näytin lääkärille, ja tuo selitti, että tavanomainen vaaraton ihonalainen rasvapahkura se. Voi kai ne tulehtuakin ja kipeytyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: nivusestani ....jos makaa selällään ja levittää haarat..... asentoihin.

*kiihoittuu*
Mene lääkäriin. Joko teet kuolemaa tai todennäköisemmin olet raskaana. Tai tarttet kunnon panon.
Minulla oli joskus vastaava möykky niskassa. Muussa yhteydessä näytin lääkärille, ja tuo selitti, että tavanomainen vaaraton ihonalainen rasvapahkura se. Voi kai ne tulehtuakin ja kipeytyä.

Paraniko tämä sinultakin panemalla?
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei voi tietää
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla on taas uusi vaiva, mutta en tiedä kehtaanko sitä kertoa. Toisaalta olen menettänyt jo täällä kaiken "uskottavuuteni" älyllisenä olentona, joten siinä mielessä varmaan ihan sama.

Mainittakoon, että se hämäräperäinen herne on vissiin kadonnut. Ainakaan siihen kohtaan ei enää satu, kun sitä painelee. Jalan levittämisessä se kipupiste on kyllä edelleen olemassa.

Tämä uusi vaiva (jonka diagnosoin itselleni googlettamalla) on vissiin syynä pahoinvointiin. Tosin pahoinvointia olen saanut helpotettua, mutta vaiva jatkuu edelleen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kreitsu kirjoitti:Tämä uusi vaiva (jonka diagnosoin itselleni googlettamalla) on vissiin syynä pahoinvointiin. Tosin pahoinvointia olen saanut helpotettua, mutta vaiva jatkuu edelleen.

Närästys liian vähästä rasvasta? Nestehukka? Proteiinin puutostila?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Miksi mietit vain puutoksia? Oletko puutteessa? :shock:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Tänäänkin sai olla nenä hanurissa tuntitolkulla, ei siinä kyllä semmoset tuu ekana mielee, pervo.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Tämä uusi vaiva (jonka diagnosoin itselleni googlettamalla) on vissiin syynä pahoinvointiin. Tosin pahoinvointia olen saanut helpotettua, mutta vaiva jatkuu edelleen.

Olet raskaana.
Minullakin on aamupahoinvointia ja mielialavaihteluita, joten ilmeisesti minäkin olen raskaana. Voisi olettaa, että alkoholilla on osuutta asiaan, mutta tuskin näin voimakkaisiin aamuisiin kouristuksiin eli supistuksiin.
Vastaa Viestiin