Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt kun jalka on parantunut, niin pääset karkuun, niin ei se virtsatietulehduskaan niin uusi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen nyt viikon ollut vammanen eikä mitään muutosta ole näköpiirissä. Polvia jomottaa eikä lääkkeet auta mihinkään. Leikkaan kohta jalat irti, vittuako näillä mitään tekee.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^No ota nyt uudelleen yhteyttä sinne lekuriisi, ei toi nyt ihan normilta äkkiseltään kuulosta.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No olen ottanut jo, käski ottaa vaikka paracetamolia ja odotella ens viikkoon. Kyselin voisko polven kuvata, niin ei kuulemma ole järkeä kun "ei siitä mitään näy". Selevä. Ja eri lekuri oli, puhelinkonsultaatio. Eivät katso tarpeelliseksi, että meen sinne, kun "just olin".
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Olen nyt viikon ollut vammanen eikä mitään muutosta ole näköpiirissä. Polvia jomottaa eikä lääkkeet auta mihinkään. Leikkaan kohta jalat irti, vittuako näillä mitään tekee.
Tarttisit tohtori Housea. Mulla oli joskus vähän samanlainen polvissa, se meni itsekseen ohi. Eli voi olla että pelkkä kipulääkitys on oikea tie.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kipulääkkeet eivät vain auta, eivät ainakaan vie mitään kipuja pois. Mutta ehkä parempi niin, etten innostu pomppimaan?

Et satu muistamaan, kuinka kauan olit vammaisena? Olisi tässä asioitakin tehtävänä, mutta nyt ei ole mitään hajua, milloin pystyn liikkumaan edes kymmentä metriä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Et satu muistamaan, kuinka kauan olit vammaisena? Olisi tässä asioitakin tehtävänä, mutta nyt ei ole mitään hajua, milloin pystyn liikkumaan edes kymmentä metriä.
Toista viikkoa. Ei kyllä mennyt mulla noin pahaksi. Sattui kun liikkui, muttei invalidisoinut.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja huima »

Viikkoon ei ole pystynyt juoksemaan tai muuten urheilemaan, kun on jalka kipeä nilkasta tai nilkan ja jalkapöydän yhtymäkohdan alueelta. Ei jatkuvaa kipua, mutta tuntuu kipeytyvän koko ajan nopeasti kävellessä tai seistessä. Not nice.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onneksi teillä muillakin on vaivoja. Mulla on tapana saada ~aina vaiva, kun yritän liikkua nousujohteisesti. Latinassa on sanonta festina lente (luin muuten koulussa kolme vuotta latinaa), mä en vaan osaa tuota. Tykkäisin kovasti juosta enemmän, mutta joudun korvaamaan pitkät lenkit pyörälenkeillä. Jos tänään yrittäisin taas juosta tuolla metsässä karhujen keskellä. Vasen penikka on vaan kovin kipeä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Edelleen polvet niin paskana, ettei toivoakaan muusta kävelystä kuin keinuvasta hanhityylistä himassa seinistä kiinni pitäen. Kipulääkkeet ovat kuitenkin alkaneet sen verran tepsiä, että vievät jomotuksen pois polvista ja kävely on lääkkeen vaikutuksen aikana vähemmän kivuliasta. Eli jotain epämääräistä valoa lienee näkyvissä tunnelin päässä. En ihan vielä varaakaan aikaa amputaatioon.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Juurikin noiden yltiöpotentiaalisten jalkavaivojen takia mä valitsin aikoinani liikuntamuodokseni pyöräilyn. Siinä ei kerta kaikkiaan saa itseään hajalle sitten niin millään, jos lievää hankaussähköä ja kipinöitä nivusissa ei lasketa. Eipä tule ensimmäistäkään juoksevaa tuttavaa mieleen, joka ei viettäisi aikaa telakoituen enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Hölömön hommaa, kuten pyöräilykin!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Joo, ajattelin siirtyä takas fillarointiin. Eipä sillä, että näillä koivilla mitään muuta voisi tehdäkään varmaan pitkiin aikoihin. Ei vielä edes fillaroida. Pilvenpiirtäjän kokoinen herne on nenässä, prkl.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kosmetologi diagnosoi mulla äsken psoriasiksen. Hymähtelin siinä penkissä, että ei taida olla nuo diagnoosit teidän heiniä, mutta nyt tarkkailtuani peilin kanssa näitä ihomuutoksia, en yhtään ihmettele sen arveluja. Hitsi sentään! Mun äidillä on tosi paha psoriasis kaikkine nivelongelmineen. Mulla on toistaiseksi ollut kynsissä vähän sen tyyppistä oireilua, mutta ei muualla. Mulla tosin nuo ihottuma-alueet on aika epätyypillisillä alueilla; kasvoissa ja kaulalla. Pitää toivoa että tämä on väärä hälytys.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei kai ne ole epätyypillisiä alueita välttämättä? Ei ainakaan atoopikolle. Jos sinun kohdallasi kyseessä onkin atooppinen iho? Mulla ihottumat tulevat lähes poikkeuksetta käsiin ja kaulaan (ei siis ole psoriasista, vaan nimenomaan atooppinen iho). Kasvoihinkin tuli ennen (ja sitä pitää voidella aina suihkun jälkeen), mutta ei enää niin pahasti (koska ei ole pakkasta, täällä ilma ei ole koskaan niin kuiva). Silmäluomirutto vierailee silloin tällöin, yleensä talvisin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi pieni vessa mahdollistaa istua samaan aikaan pöntöllä ja oksentaa lavuaariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kreitsu kirjoitti:Ei kai ne ole epätyypillisiä alueita välttämättä? Ei ainakaan atoopikolle. Jos sinun kohdallasi kyseessä onkin atooppinen iho? Mulla ihottumat tulevat lähes poikkeuksetta käsiin ja kaulaan (ei siis ole psoriasista, vaan nimenomaan atooppinen iho). Kasvoihinkin tuli ennen (ja sitä pitää voidella aina suihkun jälkeen), mutta ei enää niin pahasti (koska ei ole pakkasta, täällä ilma ei ole koskaan niin kuiva). Silmäluomirutto vierailee silloin tällöin, yleensä talvisin.
Atooppinen iho mulla on aiemmin ollut, mutta rauhoittui vehnän syönnin lopettamisen myötä. Psori tulee kai yleensä alkuun joko päänahkaan tai kyynärpäihin.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exsu kirjoitti: Atooppinen iho mulla on aiemmin ollut, mutta rauhoittui vehnän syönnin lopettamisen myötä. Psori tulee kai yleensä alkuun joko päänahkaan tai kyynärpäihin.
Käsittääkseni atooppinen iho ei ns. poistu, koska kyseessä on ihon erilainen rakenne kuin "terveellä". Oireilua voi toki helpottaa ja päästä siitä jopa kokonaan eroon.

Psori on kyllä ikävä riesa, toivottavasti sulla ei äidy ärhäkkääksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Mulla on toi """lievänä""". Siitä jännä tauti, että siirtyy paikasta toiseen n 6-12 kk välein. Vanhassa paikassa iho suunnilleen normaalin näköinen. Auringonvalo ja rasvaaminen auttaa, reipas dokaaminen ei.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Jep, onni on, että kun "rutto" menee ohi, niin iho ainakin mulla paranee täysin. Ja aurinko tosiaan tekee hyvää. Mulla ihottuma-alueet pysyy melko samoina, mutta onneksi nyt ei ole pitkään aikaan ollut ongelmia kaulassa eikä naamarissa. Sen sijaan kädet tuntuu olevan kroonisesti ruvella.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pöydällä näytti pyörivän allergianappeja, mitä jäi yli kun lekuri yritti niillä avata korvakäytävää, niin nappasin semmoisen kun paloi pinna totaalisesti tukkoiseen nokkaan. Apteekin täti väitti noiden menevän nopeasti vanhaksi vaikka EXP 2014, mutta kyllä pentele toimii. Hengittäminen on kivaa pitkästä aikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Joku säätämän mykoplasma kai se on taas. Enää olo ei ole jäätävän huono mutta kurkkuun ja korviin sattuu kohtuu huolella burana-Panadol combosta huolimatta. Lähin silti viikonlopuksi kisoihin, jännä nähä miten käy!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Luurin autocorrect ei näköjään tunne sanaa saatana.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toinen huuli(leuka)herpes lyhyen ajan sisään. Molemmat tulleet ilmeisesti stressireaktiona heti, kun oon ottanut exsän kanssa suuremmin yhteen. Himppu.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Georgina kirjoitti:Joku säätämän mykoplasma kai se on taas. Enää olo ei ole jäätävän huono mutta kurkkuun ja korviin sattuu kohtuu huolella burana-Panadol combosta huolimatta. Lähin silti viikonlopuksi kisoihin, jännä nähä miten käy!
Jos saat selville mikä tämä on niin kerro ihmeessä. Ei muuten ole kurkku näin kipeä ihan juuri ollutkaan. Plus korvat. Työterveyden puoskari ei tietty löytänyt otiborin kuuria kummempaa, en viitsinyt kertoa että olen laittanut sitä jo viikon - ei auta. Sen verran epäkompetenssi suututti.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei oo selvinny ei. Viikonloppuna piti kisoissa siirtyä pariin nappiin panacodia höystettynä buranalla että pysty tämän korvakivun kanssa olemaan. Nyt jo paljon siedettävämmällä tasolla mutta mitään etäisestikään urheilullista ei tarvi haaveilla. ärsyttävää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin