Oletko viuhahtanut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko viuhahtanut?

Olen nainen ja olen viuhahtanut täysnakuna
1
8%
Olen nainen ja vähän tissiä tai peppua ym vilautellut
0
Ei ääniä
Olen mies ja olen viuhahtanut kokonakuna
8
62%
Olen mies ja vähän mulkkua tai persettä paljastellut
0
Ei ääniä
Nainen ja herrajumala en
0
Ei ääniä
Mies ja herrajumala en
4
31%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua itseäni nyt kaikkein vähiten kiinnostaa, missä joku Niba on tuuletellut muniaan. Silti miestenkin kuuluu vastata ketjun kysymyksen mukaan, väliikö etten niistä kehitä kiimatippaa.

Ehkä mahdollisesti muutaman kerran yritin ilmentää tämän ketjun tarkoitusta, mutta sitten So Hard ilmaisi sen selkeästi.
So Hard kirjoitti:Gattis varmaan ehti jo elätellä tatti kourassa mielikuvia siitä, miten neiti X kuvailee A4:n verran yksityiskohtaisesti ujoa mutta samanaikaisesti tuhmaa alasti kirmaamistaan, mutta lopputulos onkin se, että karvapyllyt ne vaan kirmailevat kännisesti.

Tuolla "ujous" ja "tuhmuus" -yhdistelmällä So Hard todella ymmärtää minua.

Nytkin vain yksi nainen on mitään ruksannut. Koska kukaan nainen ei ole ruksannut "Herrajumala en", se saattaa viitata että joko Kitinästä on naiset loppuneet, tai sitten jäljellejääneet eivät viehättävää ujouttaan uskalla sanoa niin tai näin. Tai sitten vetoavat känni-amnesiaan kuten Suvinen teki.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Tai sitten vetoavat känni-amnesiaan kuten Suvinen teki.


Se on just suomalainen versio ujosta mutta tuhmasta - ensin porsastellaan ja sitten sanotaan pokkana, että eivittumäolinkännissä ja mitään en muista.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä hulluudet pitää tehdä selvinpäin koska känni vain veruke ja peruke siimaan.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin