Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitan,että kevät on alkanut ja aion tehdä suursiivouksen?

Entä te?

Terkuin perkkuna

Stadin Siivooja
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No mun on ihan ilmoitettava yksi tapaus, eli mua
kohdannut onnettomuus, josta kukaan ei varmaan ilahdu, mutta luisuin eräästä rapusta
päistikkaa alas omaa huolimattomuuttani, mutta suureksi onnekseni kaikki luut
kunnossa ja säästyin muutamalla verihaavalla ja sinerryksillä. Ja kuljen ja kirmailen
luojalle kiitos iloisesti hyppien!

Ilo onnettomuudessa, toteaa oma Stadinarskanne!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tänään sitten piti tapahtua asia, joka yllätti minut siis aivan totaalisesti. Eräs nainen, joka
oli täysin ilmoittautunut aviovaimoksi ja kertoi usein miehestään yhtäkkiä kysyi bussipysäkillä minulta... "Mulla olis kahden hengen matka Lontooseen. Tuutko mukaan".
No päätin aluksi sen olevan kevyt heitto muttei se ollut. Lupasin bussimatkan aikana
miettiä asiaa ja sanoin et olisi kivaa. Kysyin vain "olisiko se sun mielestäsi siis ok?" Nainen, joka onerittäin kiva ja seksikäs ja minua nuorempikin ainakin 12 vuotta sanoi on on...Arvaatteko oliko mulla
kuuma päivämiettiä asiaa.
Nyt varmaan eka kertaa kysyn teiltä? MITÄ SE NAINEN ODOTTAA todennäköisesti ja
onko eroamassa miehestään ja voiko hän tarkoittaa matkaa ilman seksiä?
JA MITEN KYSYN TUON TÄNÄÄN! Lupasinsoittaa siinä yhdeksältä illalla.

Korostan, että nainen on kiva kotinainen ja herttainen. MITÄ TÄÄ ON?
Mulla on pakko kysyä miten miehesi suhtautuu, mutta EN VIITSISI...inhoan draamaa.

Sanokaa mulle jokunainen, MITÄ KAIKKEA AJATUKSIA NAISELLA VOI OLLA MIELESSÄ?
Miehensä on kiltintuntuinen, et sikäli ei liene vaaraa.
Apua- siis tottakai minun tekisi mieli olla tuon ihanan kanssa- ja myös öitä.
Mutta voiko tuo olla ihanneutraalia ikinä vaikka o.isi eri huoneet?

Sa
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Stadinarska kirjoitti:Nyt varmaan eka kertaa kysyn teiltä? MITÄ SE NAINEN ODOTTAA todennäköisesti ja
onko eroamassa miehestään ja voiko hän tarkoittaa matkaa ilman seksiä?

Panemaan sinne ollaan lähdössä. En kyllä lähtisi missään tapauksessa, toisten suhdehelvetteihin sekaantuminen rasittaa kalloa äärettömästi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nyt varmaan eka kertaa kysyn teiltä? MITÄ SE NAINEN ODOTTAA todennäköisesti ja
onko eroamassa miehestään ja voiko hän tarkoittaa matkaa ilman seksiä?

Panemaan sinne ollaan lähdössä. En kyllä lähtisi missään tapauksessa, toisten suhdehelvetteihin sekaantuminen rasittaa kalloa äärettömästi.


Mut pippeli tykkää. 50/60.

EDIT: koetin sanoa, että traditionaalinen lähestymistapa ongelmaan on se, että nainen tarjoaa vakoaan kylvettäväksi ja miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Hänen mahdolliset parisuhdesotkunsa eivät varsinaisesti kuuluisi olla tämän miehen ongelmia, koska hän toteuttaa hänen luonnollista agendaansa "kahden suostuvaisen aikuisen kesken".

Eihän tietty maailma ikinä niin yksinkertaista ole.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nuorempi nainen, vanhempi setämies = maksaja matkassa. Kotona on kiltin aviopuolison kanssa todettu, että matkakassa ammottaa tyhjyyttään ja pikkurouvahan istuu pankin päällä. Ei se järvi soutamalla kulu jne, ei oo tämän vaikeampaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riemumieli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nyt varmaan eka kertaa kysyn teiltä? MITÄ SE NAINEN ODOTTAA todennäköisesti ja
onko eroamassa miehestään ja voiko hän tarkoittaa matkaa ilman seksiä?

Panemaan sinne ollaan lähdössä. En kyllä lähtisi missään tapauksessa, toisten suhdehelvetteihin sekaantuminen rasittaa kalloa äärettömästi.


Kiitos ajatuksesta, luin sen heti. Silloin tämä oli minulla päällimmäisenä ajatuksissa myös ja ajatuksesi vahvisti mietettäni ja vankisti epävarmuuttani, mutta...
Kerron loppupostauksessa, miten asiat nyt on!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nyt varmaan eka kertaa kysyn teiltä? MITÄ SE NAINEN ODOTTAA todennäköisesti ja
onko eroamassa miehestään ja voiko hän tarkoittaa matkaa ilman seksiä?

Panemaan sinne ollaan lähdössä. En kyllä lähtisi missään tapauksessa, toisten suhdehelvetteihin sekaantuminen rasittaa kalloa äärettömästi.


VASTAAN OHEEN

Mut pippeli tykkää. 50/60.

NIIN SE KYLLÄ TOSIAAN ON TAI AINAKIN AJATUS TYKKÄÄ...

EDIT: koetin sanoa, että traditionaalinen lähestymistapa ongelmaan on se, että nainen tarjoaa vakoaan kylvettäväksi ja miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Hänen mahdolliset parisuhdesotkunsa eivät varsinaisesti kuuluisi olla tämän miehen ongelmia, koska hän toteuttaa hänen luonnollista agendaansa "kahden suostuvaisen aikuisen kesken".

LUIN TÄMÄNKIN HETI JA TOISEN HENKILÖN MIELIPIDE TÄSSÄKIN INNOSTI OLEMAAN ROHKEA. OLIN SIIS AIVAN PYÖRÄLLÄ PÄÄSTÄNI MITÄ VASTAAN...

Eihän tietty maailma ikinä niin yksinkertaista ole.

AIVAN JUU...

SA

"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Nuorempi nainen, vanhempi setämies = maksaja matkassa. Kotona on kiltin aviopuolison kanssa todettu, että matkakassa ammottaa tyhjyyttään ja pikkurouvahan istuu pankin päällä. Ei se järvi soutamalla kulu jne, ei oo tämän vaikeampaa.


KYLLÄ TÄMÄ OLI HYVÄ AJATUS JA VARMASTI KÄYPÄ TEORIA, KIITOS VESPER!

TOSIAAN TÄSSÄ OLI NUOREMPI NAINEN, KOSKA MINÄ EN ENÄÄ NIIN NUORI OLE.
MUTTA EN KYLLÄ MAKSAJAKSI MIELLÄ ITSEÄNI. NAINEN ON HYVINKIN ITSENÄINEN JA IHAN HYVIN TOIMEENTULEVA. MUTTA KYLLÄ MINÄ SILTI MAKSAN ENEMMÄN...TARJOILUT YMS, VAIKKA PERUSMAKSAN NAINEN MAKSAISIKIN.

MUTTA KERRON TÄSSÄ VIIMEISESSÄ, MITÄ TILANNE NYT ON.

Ai anteeksi, nyt Caps Lock jäi vahinossa päälle!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Soitin sitten silloin illalla ja voin kertoa, että olin hermostunut. En nimittäin puhelun aloittaessani edes ollut varma mitä vastaan! Kuvitelkaa!
Vaan ajattelin, että vastauksensa muotoilee puhelun ja minun vastaukseni kuitenkin.
SALAAehkä toivoin, että hän sanoisi asian olleen leikkiä!

Ei se ollut leikkiä. Mutta hän oli ikäänkuin rauhallisempi illalla ja heti sanoi, että taisit yllättyä aamulla. Myönsin ja sanoin, etten ees osannut sanoa mitään. Niin...oli pikku tauko. Sitten nainen sanoi...no tuletko. Hänellä oli tiettynä aikana matka. vastasin heti että mikä ettei...
Mut mitenkäs me se konkreettisest tehdään. Sulla on jo siis hotelli varattu. Kyllä juu... Sä voit maksaa puolet ja mulla on eräältä lenoyhtiöltä kaks lippua a kun ystävä ei ähtenyt niin oli lentoyhtiöltä saanut vaihdettua lipun avoimelle nimelle. Ukkokaan ei tuu. EIHÄN TOI MIHINKÄÄN TUU...
Tämän muistan ja kolahti korvaan, kysyinkin että mitä ukkosi tykkää jos tuun mukaan.
kuule tuo mun ukko luottaa ET OON ISO TYTTÖ JA TIEDÄN MITÄ TEEN...
tai jotain sellaista hän puhui...
Mun olis niin tään pitänyt kysyä et mitä sä sitten teet...

Minä jossain vaiheessa sanoin, että oon huolissani ukostasi, onko vihainen...
Ei kuulemma tarvi huolestua ukosta...

Mä jossain vaiheessa tiedustelin viel, että siel on yksi sänky siis ja nauroin...
Siihen nainen että, kyllä kuule...eks oo kamalaaa! Et sä taida kovin innostunut olla?
hiki virtasi silloin kuvaannollisesti. Se ei siis olisi ihan viatonta ehkä...?

Mä sanoin äkkiä ihan niinkuin totuus on, että tottakai haluan sinun kanssasi tulla ja olen enemmän kuin innostunut, mut pakkohan mun on kysyä mikä on homman nimi...

Juujuu...kiva...mennään sitten...en mä sua syö... Katsotaan miten menee ja nautitaan matkasta...
Sitten hän kertoi ihan nähtävyyksiä ja joitain Lontoon paikkoja, joissa hän usein on käynyt ja joita hän haluaa mulle näyttää...

Ollaan kyllä oltu yhteydessä jo senkin jälkeen ja hän sanoi jonkun asian minusta, jonka hän on huomannut ja naurahti... Se liittyi häneen ja seksiin ja piti paikkansa...

Tällä hetkellä olen menossa hänen kanssaan ja päiviä on täytetty eri paikoilla, 4 päivää, aamiaiset ja toki muut syömiset. Mutta mitä sitten käytännössä tapahtuu niin on taivahan epäselvää!

Tuntuu siis kuitenkin ainakin vaarattomalta ja mielestäni on mahdollisuus hienoon matkaan.
En millään usko, että tästä seuraisi katastrofi...

Jos se menee niin, että vain nukumme...ja jospa naisystäväni otaksuu ilman muuta niin...
Sanokaa nyt? Minun parempi arvaukseni on, että hän olettaa sekin olevan itsestäänselvää. saatan pilata koko matkan jos teen hölmön aloitteen...

Auttakaa vielä. Minä ilmeisesti teen aloitteen? Vai odotanko häntä?
MITEN TE OLETTE TEHNEET?

OLENHAN mä ollut naisten kanssa paljonkin ennen matkoilla mutta he ovat olleet mun vakkarinaisia tai ovat tulleet...

Heh...ei tää kai niin vakavaa ole. Eikö miehen piä tosiaan tehdä mitä miehen pitää ja kunnon mies ei koskaan sano ei!!!

STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.03.2014 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vitun spede.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:Vitun spede.


Miksi. Tunnenkin itseni Spedeksi, mutta miksi sinä sanoit?

Tarkoitatko, että olen ihan hassu kun tavallista asiaa puin täällä suurena

VAI ETTÄ

Mietinkin varatun naisen kanssa matkaan menoa, vaikk ukkonsa antaa luvan.

MIKSI OLEN SPEDE...

Mä myönnän...olo tuntuukin juuri spedeltä, mut kerro mietteesi SO HARD...

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Spede on jo siinä rajoilla että se on lopettanu haisemisen, muuta en osaa keskustelusta sanoa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja MrM »

Stadinarska kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Vitun spede.

MIKSI OLEN SPEDE...

Siksi että olet muka-hyväuskoinen, vastuutasi ulkoistava moraaliton limainen setämies, joka on jo etukäteen päättänyt maksella varatun nuoren neidin menoja ja pyrkiä saamaan pillua vastapainoksi. Ja koska koet tällä hetkellä suurimmaksi ongelmaksesi lähinnä sen, että et vain sitten näyttäisi hölmöltä kun teet sen aloitteen.

Mut hei, sitähän se eukko kuitenkin odottaa, joten anna mennä vaan ihmispaska-arskalainen! Tuut sitten vaan taas raportoimaan miten oli oikein aitoa rakkautta ja kiintymystä ilmassa kun hotellihuoneessa liotit katkarapuasi känniin juottamaasi varattuun naiseen.

Aika uskomatonta kyllä että pidät itseäsi jotenkin hienona ihmisenä vaikka olet pelkkä narsistinen opportunisti. Eli ihmispaska. Toivottavasti se nainen on vain tajunnut mikä kastemato olet sosiaaliselta älykkyydeltäsi, pitää jalat yhdessä ja ainoastaan käyttää sun massit. Ja jos ei pidä, että sen mies tulee ja vetää tollasta valmiiksi ko. asiaa pelkäävää paskahousua turpaan kuten vanhaan hyvään mustavalkoaikaan kun miehet oli miehiä ja hakkasi pellolla kastematoja talikolla.

Stadinarska is now known as ihmispaska. :paska:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Vitun spede.

MIKSI OLEN SPEDE...

Siksi että olet muka-hyväuskoinen, vastuutasi ulkoistava moraaliton limainen setämies, joka on jo etukäteen päättänyt maksella varatun nuoren neidin menoja ja pyrkiä saamaan pillua vastapainoksi. Ja koska koet tällä hetkellä suurimmaksi ongelmaksesi lähinnä sen, että et vain sitten näyttäisi hölmöltä kun teet sen aloitteen.

Mut hei, sitähän se eukko kuitenkin odottaa, joten anna mennä vaan ihmispaska-arskalainen! Tuut sitten vaan taas raportoimaan miten oli oikein aitoa rakkautta ja kiintymystä ilmassa kun hotellihuoneessa liotit katkarapuasi känniin juottamaasi varattuun naiseen.

Aika uskomatonta kyllä että pidät itseäsi jotenkin hienona ihmisenä vaikka olet pelkkä narsistinen opportunisti. Eli ihmispaska. Toivottavasti se nainen on vain tajunnut mikä kastemato olet sosiaaliselta älykkyydeltäsi, pitää jalat yhdessä ja ainoastaan käyttää sun massit. Ja jos ei pidä, että sen mies tulee ja vetää tollasta valmiiksi ko. asiaa pelkäävää paskahousua turpaan kuten vanhaan hyvään mustavalkoaikaan kun miehet oli miehiä ja hakkasi pellolla kastematoja talikolla.

Stadinarska is now known as ihmispaska. :paska:


Todella ikävää ja varsin masentavaa lukea tällaista tekstiä.
Mitä ihmettä, mr Manaaja nyt olet noin kiivas. Mehän olimme minun
mielestäni jo ihan sopupolulla.
Miksi ihmeessä nimität ja haukut minua noin pahasti. En minä
kyllä nyt ymmärrä...
Mutta asia ei ole lainkaan selvä, että menen siis ihan YSTÄVÄNI kanssa.
Se taitaa muuttaa hieman asennettasi, Mrm, että jos hän onkin 12 v mua nuorempi niin
hän ei todellakaan ole nuori neiti! Hän on jo nelissäkymmenissä. Asiassa ei ole siis mitään
hyväksikäytön atominosaakaan. Lähinnä vaan se, jos miehensä todella saattaa
pitää jopa täysin hyvänä matkaamme niinkuin ymmärrän.
Mutta en jätä karmivaa kirjoitustadi huomiotta. Se vaikutti, se on myönnettävä.
Ja siihen suuntaan, etten taida lähteä mukaan. Nyt tuntuu siltä.
Tuo ihmispaskaksikin kutsuminen oli yllättävää. Mitä sitten onkaan ne ihmiset,
jotka joka päivä oikeasti tekevät väärin moneen suuntaan??

No, tämä tällä kertaa tähän. Toivon, että olisimme kitinäkavereita siinä missä muutkin
tietysti.

STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sinähän olet Arska homoseksuaali, eikö vain? Jos kertoisit tämän matkakumppanillesi, voisi tilanne raueta jo ennen Helsinki-Vantaata, luultavasti tämä vain valkkaisi matkaan jonkun kyvykkäämmän. Rehellisyys maan perii, vaikkei se ulkomaa olisikaan.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä voisin tässä arskisnarskis yrittää ynnätä pahimmat spedeytesi, mutta se on vaikeaa koska se on niin kokonaisvaltaista spedeyttä. Jotenkin yllättävää tajuta, että kaikki palstan trollit on viiskymppisiä. Gattis, niba, arskis, homopoy ja petrifb. Kiva kopla! Kaikki omalla tavallaan sekaisin, 40 raakasti takana ja elämän keskeisenä sisältönä puskea nettiin kakkaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Että kymmenen vuotta sitten ne oli kaikki letkeitä huumorimiehiä ja postasivat ainoastaan timanttia?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: Jotenkin yllättävää tajuta, että kaikki palstan trollit on viiskymppisiä. Gattis, niba, arskis, homopoy ja petrifb. Kiva kopla! Kaikki omalla tavallaan sekaisin, 40 raakasti takana ja elämän keskeisenä sisältönä puskea nettiin kakkaa.


Kolme kirjoittaa vähän höpsöjä, yksi on kiinnostunut erotiikasta (vähän eufemistinen ilmaisu) eikä enää hauku Nussivaa Maailmaa ja yksi julistaa harvakseen Sanaa, kiltisti omassa "blogissaan".

Kannattaako vetää pultit? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:^ Että kymmenen vuotta sitten ne oli kaikki letkeitä huumorimiehiä ja postasivat ainoastaan timanttia?


No kaikkien muitten jututhan eivät ole jääneet junnaamaan ja ovat ihan mielet räjäyttävää timanttia vuodesta toiseen. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE TEILLE!

Okay, palaan vielä tähän. Minun täytyy, vaikka harmittaa koko asia. Kun kuitenkin aloitin tännekin kirjoituksen ja otitte kantaa niin kerron mitä tässä tapahtui. Olen sen teille toki velkaa. Minua itseäni inhottaisi, jos jotain on aloitettu, eikä siihen sitten tule selvyyttä tai loppua.

Kiitän kaikille kommentoijille. Tämä asia tässä on loppunut ja lopputulokseen olen oikein tyytyväinen. Mutta asia kokonaisuutena oli monimutkaisempi kuin annoin ymmärtää ja en oikeastaan tai en sanonut sitä kaikkein kovinta asiaa, mikä tietenkin on, että minulla oli suhde, joka oli väljähtymistilassa, mutta siinä ei ollut mitään päätöstä. Kun sitten kerroin tämän naisen jutuista niin se suhteeni toinen osapuoli sanoi vain, että siinähän sulle on sitten tarjolla joku. Totesin tuon sarkastiseksi ja kysyin uudelleen onko se nyt ok, ja etten olisi vakavammassa suhteessa jos hän vain sanoo (tarkoitin seksiä) .
Sitten minä, ehkä tosiaan aivan Manaajan kovan tekstin aikana ja muutenkin silloin pari viikkoa sitten halusin sanoa, etten halua tulla mihinkään lomalle, koska oma suhteeni on kuitenkin päätettävä kauniisti tai sitten sillä on vielä mahdollisuus kehittyä hyväksi.
Viimeinen on tapahtunut. Olin tänä viikonloppuna tuolla etelä-Hämeessä ystävättäreni kanssa yhdessä ja puhuimme "jo loppuneesta" suhteestamme ja päätimme jatkaa uudelleen. Suhde on kiva, mutta minä nyt tässä voin tunnustaa, että se on junnannut paikallaan epävarmana. Nyt aiomme kuitenkin sitoutua taas toisiimme varmasti.
JO ENNEN TÄTÄ olin sanonut suoraan, ettei minusta ole mihinkään epävarmaan seikkailuun! Semminkin kun en millään ollut varma loukkaako se kuitenkin naisen avomiestä. Otaksuin että loukkaa. Korostan, että nainen on oikeasti mukava ja siksi koko asia oli vaikeahko. En tietenkään olisi miettinyt asiaa yhtään, jos kysymyksessä olisi ollut selkeä kevytkenkäinen nainen. (Koska se toisi harmeja vain. En tunnusta, että olisin pelännyt varsinaisesti mitään, mutta ihmissuhteilla leikkiminen on kamalaa ja itse olen huono kestämään sitä)

ELI summa summarum. Nyt on kaikki niinkuin ennenkin.

Ja muutamia korjauksia, joita en nyt jaksa perustella. Uskokaa ne vaan:
-En halua enkä ole mikään huippuhieno ihminen, niinkuin Manaaja sanoi. Mukava ja tavallinen olen ja moraalia on ja olen siitä iloinen!
-En ole mikään Spede. En ole koskaan ollut enkä koskaan tule sellaiseksi.
-En ole myöskään Trolli
-En ole Juuli
-En ole se Juulin toinen nimimerkki

Kertokaa, minulle, olenhan teille kuitenkin vuosien varrella tuonut jonkin verran hauskaa teidän kaikkien elämään! Olkaa rehellisiä!

Myönnän, että viime aikoina olen harmaantunut paitsi pyynnöistä, myös jotenkin ihan oikeasti. Ehkä samojen asioiden toistaminen puuduttaa minuakin. Mutta minulla on varastossa kyllä uusiakin juttuja vielä ainakin 50 vuotta, jos jaksatte!

Toivoo teille kaikille

VAKAA JA TURVALLINEN, KUNNON STADILAINEN

STADINARSKA
:P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyvä homma, suoraselkäistä touhua. Arvostan erityisesti, että puhuit asiasta avoimesti kumppanisi kanssa. Toivotaan, että suhde lähtee uuteen kukoistukseen, vaikka väljähtymitilaan on usein syy, joka ei muutu uudella alulla yhtään paremmaksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jaa, se ois lokakuussa tuomarikurssi lätäkön toisella puolella, saapas nähdä miten saa rahoituksen haalittua. Iso Omena beware!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:Jaa, se ois lokakuussa tuomarikurssi lätäkön toisella puolella, saapas nähdä miten saa rahoituksen haalittua. Iso Omena beware!


Mitenkäs käy, kun huomaavat, että olet käynyt Pohjois-Koreassa? JFK:ltä suoraan Guantanamoon!1
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja McJanne »

James Potkukelkka kirjoitti:Mitenkäs käy, kun huomaavat, että olet käynyt Pohjois-Koreassa? JFK:ltä suoraan Guantanamoon!1

Se on aina se riski. Mutta toisaalta, muricassa ja SKOR käymisen jälkeen PKOR-visiitti saattaa olla odotettua pidempi. Ehkä parempi näin päin?
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin