Sivu 1/3

Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 6:00
Kirjoittaja KKK
Heräsin jo aamuneljältä kelailemaan. Liikaa juttuja kesken selvästikin.

Eilen letkassa Lahdentiellä kameraan. Lakkasin laskemasta salaman välähdyksiä kymmenen jälkeen. Noita passikuvia ei kukaan taida käydä lunastamassa :-)

Ajelun jälkeen elämäni sottaisin öljynvaihto. Madallettu mopo ei luovu lubrikanteistaan alakautta vaan ne pitää pumpata vek. Öljypumppu tietty kateissa joten lussutin desi kerrallaan jarrujen ilmauspumpulla. Lopputulema: ööliä enemmän betonilla ku keräilyastiassa...

Esikoinenkin heräs ennen aikojaam joten telkkarin Star Trek II: The Wrath of Khan vaihtui Lego Star Wars: The Padawan Menaceksi..

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 7:23
Kirjoittaja Ylermi Ylihankala
Pelipäivää pukkaa ihan väkisin. Kauden alku ollut kohtuullinen, 1-2-1. Tappio koitui tamulle, jolla on muuten joka pelissä noin 150 fania, makkaramyyntiä yms. kotipeleissään. Kintutkin kohtuu kevyet. Pitäis olla ihan hellekeli, raskasta tulee olemaan... Kohta nelivuotias päikkyyn ja puolitoistaveen kanssa kotiraitille häröilemään. Huomenta kaikille.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:11
Kirjoittaja masa
KKK kirjoitti: Eilen letkassa Lahdentiellä kameraan. Lakkasin laskemasta salaman välähdyksiä kymmenen jälkeen. Noita passikuvia ei kukaan taida käydä lunastamassa


Toi onkin hyvä syy poliisille siirtyä käyttämään keskinopeuskameravalvontaa.


Tj7, vapaus häämöttää.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:23
Kirjoittaja KKK
masa kirjoitti:Toi onkin hyvä syy poliisille siirtyä käyttämään keskinopeuskameravalvontaa.
80 rajoitusalueella 86 km/h ja linnunpönttö alkaa stroboilla? Keulilla olleilla vauhtia nippa nappa rikesakkojan. Hui kamala, olen yhteiskunnan vihollinen numero kaksi.

Sen ymmärrän, että bomberit sakotetaan pois splittailemasta ja keulimasta, mutta jättäkää lainkuuliaiset pappamotoristit rauhaan, paaterot!

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:28
Kirjoittaja masa
KKK kirjoitti: 80 rajoitusalueella 86 km/h ja linnunpönttö alkaa stroboilla? Keulilla olleilla vauhtia nippa nappa rikesakkojan. Hui kamala, olen yhteiskunnan vihollinen numero kaksi.
Missaat kokonaiskuvan. Kun polliisilla on näyttää dataa 100 000 sakottamatta jääneestä motoristista, on sillä helppo perustella paremman atm-nopeusvalvonnan tarvetta.

Toinen vaihtoehto on tietenkin vaatia rekisterikilpiä myös pyörän etupuolelle!

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:32
Kirjoittaja NuoriDaavid
masa kirjoitti:
KKK kirjoitti: Eilen letkassa Lahdentiellä kameraan. Lakkasin laskemasta salaman välähdyksiä kymmenen jälkeen. Noita passikuvia ei kukaan taida käydä lunastamassa


Toi onkin hyvä syy poliisille siirtyä käyttämään keskinopeuskameravalvontaa.
.
Mitäs se keskinopeuskamera auttaa sen kummemmin, kun ei tiedä, kenen pyörä oli ja kuka sitä ajoi.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:38
Kirjoittaja masa
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
KKK kirjoitti: Eilen letkassa Lahdentiellä kameraan. Lakkasin laskemasta salaman välähdyksiä kymmenen jälkeen. Noita passikuvia ei kukaan taida käydä lunastamassa


Toi onkin hyvä syy poliisille siirtyä käyttämään keskinopeuskameravalvontaa.
.
Mitäs se keskinopeuskamera auttaa sen kummemmin, kun ei tiedä, kenen pyörä oli ja kuka sitä ajoi.

"Gatso
Gatso on yleisin käytetty nopeuskamera-tyyppi Euroopassa. Se
poikkeaa muista kameratyypeistä siten että se mittaa ajoneuvon nopeuden K-Band tutka signaalilla. Tämä kameratyyppii pystyy kuvaamaan ajoneuvoja eteen- sekä taaksepäin."


http://www.snooper.fi/fi/aura-tietokanta <--- sivun alaosassa.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:38
Kirjoittaja KKK
Seuraavaksi varmaan pyörille katsastuspakko. Viekää viimeinenkin vapauden illuusion hippunen, totalitaristit! :kele:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:42
Kirjoittaja masa
KKK kirjoitti:Seuraavaksi varmaan pyörille katsastuspakko. Viekää viimeinenkin vapauden illuusion hippunen, totalitaristit! :kele:

Taajamissa noita kameroita saisi olla joka 100 mertin välein. Maanantaina pojan jalkapallotreenien jälkeen joku räkänokka veti piikillä 40kmh alueella suunnilleen 100kmh suojatien yli vaikka vaikka sen molemmilla puolin oli suunnilleen noin 20-30kpl 4-6 vuotiasta jalkapallokoululaista. Teki mieli kiskaista sitä räkänokkaa vauhdista pallolla pataan.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:43
Kirjoittaja Vagabondo
masa kirjoitti: "Gatso
Gatso on yleisin käytetty nopeuskamera-tyyppi Euroopassa. Se
poikkeaa muista kameratyypeistä siten että se mittaa ajoneuvon nopeuden K-Band tutka signaalilla. Tämä kameratyyppii pystyy kuvaamaan ajoneuvoja eteen- sekä taaksepäin."
Tuota, eihän tuo ole keskinopeuskamera, jos nyt sivuston tekstejä oikein tulkitsin.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:44
Kirjoittaja NuoriDaavid
masa kirjoitti:
"Gatso
Gatso on yleisin käytetty nopeuskamera-tyyppi Euroopassa. Se
poikkeaa muista kameratyypeistä siten että se mittaa ajoneuvon nopeuden K-Band tutka signaalilla. Tämä kameratyyppii pystyy kuvaamaan ajoneuvoja eteen- sekä taaksepäin."
:sir:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:44
Kirjoittaja masa
Vagabondo kirjoitti:
masa kirjoitti: "Gatso
Gatso on yleisin käytetty nopeuskamera-tyyppi Euroopassa. Se
poikkeaa muista kameratyypeistä siten että se mittaa ajoneuvon nopeuden K-Band tutka signaalilla. Tämä kameratyyppii pystyy kuvaamaan ajoneuvoja eteen- sekä taaksepäin."
Tuota, eihän tuo ole keskinopeuskamera, jos nyt sivuston tekstejä oikein tulkitsin.
No ei ole ei. Mutta sekin on semantiikkaa skenaariossa.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 8:54
Kirjoittaja KKK
masa kirjoitti:Teki mieli kiskaista sitä räkänokkaa vauhdista pallolla pataan.
Eikun ehdottomasti vedät ensi kerran tien yli piikkimaton! Varmin tapa pysäyttää kaksipyöräinen. Perikunta sitten käräjille, kun perp on jo kuollut.

Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.

Jos täällä ruvetaan rangaistustaulukkoja sorvaamaan uusiksi, niin huomattavasti rajumpia sanktioita näille kotilo-uunoille jotka kiilaavat eteen, painavat motarilla sun nokan edestä sataa viittäkymppiä vasemmalta suoraan exittiin, ajavat risteyksessä päälle, ryhmittyvät valoissa samalle kaistalle viereen - ikään kuin motoristi olisi näkymätön jne.

Missä se elcokin on, kun sitä tarvitaan? :D

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:02
Kirjoittaja masa
KKK kirjoitti:
Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.

Jos täällä ruvetaan rangaistustaulukkoja sorvaamaan uusiksi, niin huomattavasti rajumpia sanktioita näille kotilo-uunoille jotka kiilaavat eteen, painavat motarilla sun nokan edestä sataa viittäkymppiä vasemmalta suoraan exittiin, ajavat risteyksessä päälle, ryhmittyvät valoissa samalle kaistalle viereen - ikään kuin motoristi olisi näkymätön jne.
Mulla on ollut prätkä itselläkin joten tiedän kyllä mitä puhut. Silti tiedän myös että keskiverto motaristi on paljon kahjompi liikenteessä kuin autoilija.


Just viime perjantaina olin tarjota 2x2 lankkua jollekin mopoidarille joka ajaa meidän talon ohi kulkevaa kävelytietä lämä tiskissä. Jannu kyllä uskoi sillä kertaa heti, kun sanoin että jos sovitaan että jatkossa et enäää tästä aja. Ehkä se 2 metrinen 2x2 olkapäällä tehosti sanomaani..

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:05
Kirjoittaja Vagabondo
KKK kirjoitti:Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.
Mä sanoisin, että Suomessa liikenne on pääosin hyvinkin siistiä, rauhallista ja varovaista. Mun keskieurooppaan sopeutuneeseen ajotapaan, jopa liian rauhallista ja verkkaista. Mä olen nähnyt Suomea rauhallisempaa liikennettä vain Ruotsissa ja Norjassa.

Jos jotain kritisoisin, niin suojatien kohdalla käyttäytymistä, niin jalankulkijoiden, kuin autoilijoidenkin osalta.

Toki nopeusrajoitukset valta- ja vallankin moottoriteillä on liian matalia, mutta sehän ei ole autoilijoiden vika.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:22
Kirjoittaja exsu
Toinen päivä putkeen päänsärkyä. Pitänee kaivaa piilarit takaisin käyttöön.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:32
Kirjoittaja saira
KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Teki mieli kiskaista sitä räkänokkaa vauhdista pallolla pataan.
Eikun ehdottomasti vedät ensi kerran tien yli piikkimaton! Varmin tapa pysäyttää kaksipyöräinen. Perikunta sitten käräjille, kun perp on jo kuollut.

Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.

Jos täällä ruvetaan rangaistustaulukkoja sorvaamaan uusiksi, niin huomattavasti rajumpia sanktioita näille kotilo-uunoille jotka kiilaavat eteen, painavat motarilla sun nokan edestä sataa viittäkymppiä vasemmalta suoraan exittiin, ajavat risteyksessä päälle, ryhmittyvät valoissa samalle kaistalle viereen - ikään kuin motoristi olisi näkymätön jne.

Missä se elcokin on, kun sitä tarvitaan? :D

Juuri mietittiin tässä kavereiden kanssa, kun täällä Treella menehtyi (mulle naamatuttu) koko ikänsä ajanut mies, et käytännössä miltei kaikki onnettomuudet, jotka täällä päin on tapahtunu, ei ole johtunut ylinopeuksista, kikkailuista yms vaan toisesta osapuolesta, eli autoista. Auto on tullut kolmion takaa kylkeen, vaihtanut kaistaa mopoilijan eteen, tehnyt u-käännöksen tms. Sit löytyy kaikkien näiden vuosien ajalta, jotka oon tätä porukkaa tuntenu, muutama, jossa esim on kortin saamisen jälkeen ilman ajokokemusta ajettu mutkassa irtohiekalle tai sateen jälkeen suojatiemaalauksille ja vedetty kyljelleen, ja yksi motoristi kuoli hakiessaan Etelä-Suomesta uutta pyörää, hirvi hyppäs eteen.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:39
Kirjoittaja NuoriDaavid
saira kirjoitti:
KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Teki mieli kiskaista sitä räkänokkaa vauhdista pallolla pataan.
Eikun ehdottomasti vedät ensi kerran tien yli piikkimaton! Varmin tapa pysäyttää kaksipyöräinen. Perikunta sitten käräjille, kun perp on jo kuollut.

Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.

Jos täällä ruvetaan rangaistustaulukkoja sorvaamaan uusiksi, niin huomattavasti rajumpia sanktioita näille kotilo-uunoille jotka kiilaavat eteen, painavat motarilla sun nokan edestä sataa viittäkymppiä vasemmalta suoraan exittiin, ajavat risteyksessä päälle, ryhmittyvät valoissa samalle kaistalle viereen - ikään kuin motoristi olisi näkymätön jne.

Missä se elcokin on, kun sitä tarvitaan? :D

Juuri mietittiin tässä kavereiden kanssa, kun täällä Treella menehtyi (mulle naamatuttu) koko ikänsä ajanut mies, et käytännössä miltei kaikki onnettomuudet, jotka täällä päin on tapahtunu, ei ole johtunut ylinopeuksista, kikkailuista yms vaan toisesta osapuolesta, eli autoista. Auto on tullut kolmion takaa kylkeen, vaihtanut kaistaa mopoilijan eteen, tehnyt u-käännöksen tms. Sit löytyy kaikkien näiden vuosien ajalta, jotka oon tätä porukkaa tuntenu, muutama, jossa esim on kortin saamisen jälkeen ilman ajokokemusta ajettu mutkassa irtohiekalle tai sateen jälkeen suojatiemaalauksille ja vedetty kyljelleen, ja yksi motoristi kuoli hakiessaan Etelä-Suomesta uutta pyörää, hirvi hyppäs eteen.

Tekniikan maailmassa oli vuosi-pari sitten tapausselostukset kaikista oliko parin vuoden aikana tapahtuneista kuolemaan johtaneista moottoripyöräkolareista ja ylivoimainen enemmistö niistä oli mopoilijoiden omia hölmöilyjä. Murto osa oli näitä, missä auto tulee kolmien takaa eteen tyylisiä.

Sehän on hyvä asia, kertoo siitä, että jos itse yrittää olla törttöilemättä välttää suurimman osan riskeistä.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:43
Kirjoittaja masa
saira kirjoitti:et käytännössä miltei kaikki onnettomuudet, jotka täällä päin on tapahtunu, ei ole johtunut ylinopeuksista, kikkailuista yms vaan toisesta osapuolesta, eli autoista. Auto on tullut kolmion takaa kylkeen, vaihtanut kaistaa mopoilijan eteen, tehnyt u-käännöksen tms. .

Vastaavasti autoilijan peileistä näkee joka päivä motoristeja jotka pelaavat venäläistä rulettia roikkumalla autojen puskurissa, ajamalla keskikaistaa ja pujottelemassa autojen väleissä kaistalta toiselle melkoisin ylinopeuksin. Tänä vuonna yksikään motoristi ei ole munkaan perässäni ajanut noin 15 kilsaa pitkää Järvenpään tietä koko matkaa, vaikka yleensä mullakin on 19kmh ylinopeutta. Aina vedetään ohi esinahka takana.

Jos motoristi rutisee ettei näy liikenteessä, kannattaa hankkia neonväriset liivit yllensä ja maksimoida näkyvyytensä.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:45
Kirjoittaja NuoriDaavid
Tuolla tuo artikkeli, olikin jo vuodelta 2008 ja sisälsti 2007 kaikki kuolemaan johtaneet moottoripyöräkolarit. Ei pääse ilmaiseksi lukemaan.

http://tekniikanmaailma.fi/arkisto/leht ... &year=2008

Tosiaan ylivoimainen enemmistö kuolemista oli motoristien hölmöilyjä.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:48
Kirjoittaja saira
NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:
KKK kirjoitti:
Eikun ehdottomasti vedät ensi kerran tien yli piikkimaton! Varmin tapa pysäyttää kaksipyöräinen. Perikunta sitten käräjille, kun perp on jo kuollut.

Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.

Jos täällä ruvetaan rangaistustaulukkoja sorvaamaan uusiksi, niin huomattavasti rajumpia sanktioita näille kotilo-uunoille jotka kiilaavat eteen, painavat motarilla sun nokan edestä sataa viittäkymppiä vasemmalta suoraan exittiin, ajavat risteyksessä päälle, ryhmittyvät valoissa samalle kaistalle viereen - ikään kuin motoristi olisi näkymätön jne.

Missä se elcokin on, kun sitä tarvitaan? :D

Juuri mietittiin tässä kavereiden kanssa, kun täällä Treella menehtyi (mulle naamatuttu) koko ikänsä ajanut mies, et käytännössä miltei kaikki onnettomuudet, jotka täällä päin on tapahtunu, ei ole johtunut ylinopeuksista, kikkailuista yms vaan toisesta osapuolesta, eli autoista. Auto on tullut kolmion takaa kylkeen, vaihtanut kaistaa mopoilijan eteen, tehnyt u-käännöksen tms. Sit löytyy kaikkien näiden vuosien ajalta, jotka oon tätä porukkaa tuntenu, muutama, jossa esim on kortin saamisen jälkeen ilman ajokokemusta ajettu mutkassa irtohiekalle tai sateen jälkeen suojatiemaalauksille ja vedetty kyljelleen, ja yksi motoristi kuoli hakiessaan Etelä-Suomesta uutta pyörää, hirvi hyppäs eteen.

Tekniikan maailmassa oli vuosi-pari sitten tapausselostukset kaikista oliko parin vuoden aikana tapahtuneista kuolemaan johtaneista moottoripyöräkolareista ja ylivoimainen enemmistö niistä oli mopoilijoiden omia hölmöilyjä. Murto osa oli näitä, missä auto tulee kolmien takaa eteen tyylisiä.

Sehän on hyvä asia, kertoo siitä, että jos itse yrittää olla törttöilemättä välttää suurimman osan riskeistä.
No meillä on tainnu kyllä motoristeja kuolla enemmän muissa onnettomuuksissa mm. autolla itse kolarin ajaessaan. Moottoripyörällä kuolleita muistan pari. Toinen tämä juuri sattunut. Sen sijaan pikaisesti muistellen ainakin 5 on joutunut hoitamaan jalkaansa ja pitkään kun on jäänyt auton ja mopon väliin tai muuten vahingoittunut kun on lentänyt auton keulan yli.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 9:49
Kirjoittaja saira
masa kirjoitti:
saira kirjoitti:et käytännössä miltei kaikki onnettomuudet, jotka täällä päin on tapahtunu, ei ole johtunut ylinopeuksista, kikkailuista yms vaan toisesta osapuolesta, eli autoista. Auto on tullut kolmion takaa kylkeen, vaihtanut kaistaa mopoilijan eteen, tehnyt u-käännöksen tms. .

Vastaavasti autoilijan peileistä näkee joka päivä motoristeja jotka pelaavat venäläistä rulettia roikkumalla autojen puskurissa, ajamalla keskikaistaa ja pujottelemassa autojen väleissä kaistalta toiselle melkoisin ylinopeuksin. Tänä vuonna yksikään motoristi ei ole munkaan perässäni ajanut noin 15 kilsaa pitkää Järvenpään tietä koko matkaa, vaikka yleensä mullakin on 19kmh ylinopeutta. Aina vedetään ohi esinahka takana.

Jos motoristi rutisee ettei näy liikenteessä, kannattaa hankkia neonväriset liivit yllensä ja maksimoida näkyvyytensä.
Niin, mun kavereista suurin osa ajaa kustomeita, parissa porukassa on kyykkyjäkin tai pelkästään kyykkyjä.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 10:01
Kirjoittaja NuoriDaavid
Pääsin ko. artikkeliin kun olen TM:n tilaaja. Ko. artikkelista
"Vaikka tämä voi moottoripyöräilevistä
lukijoista tuntua pahalta, on
pakko todeta, että valtaosan kuolemaan
johtaneista onnettomuuksista
aiheuttaa moottoripyörän kuljettaja
itse. Viime vuoden 29 kuolemantapauksesta
tällaisia oli 22


Mun mielestäni moottoripyöräilevänä lukijana toi ei tunnu lainkaan pahalta. Jos yrittää itse olla törppöilemättä, välttää suurimman osan riskeistä.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 10:05
Kirjoittaja nowaysis
Tuli taas semmonen kirkastuksen hetki, jolloin tajuaa kuinka juntteja 99% rannikoiden välillä asuvista jenkeistä on. Näitä tulee aina silloin tällöin. Eipä se mittään, onneksi on ne rannikot :mrgreen:

Väsy, edelleen. Ruokakin harvinaisen lopussa, kai sitä täytyy raahautua ostamaan.

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Lähetetty: 29.05.2013 10:12
Kirjoittaja saira
NuoriDaavid kirjoitti:Pääsin ko. artikkeliin kun olen TM:n tilaaja. Ko. artikkelista
"Vaikka tämä voi moottoripyöräilevistä
lukijoista tuntua pahalta, on
pakko todeta, että valtaosan kuolemaan
johtaneista onnettomuuksista
aiheuttaa moottoripyörän kuljettaja
itse. Viime vuoden 29 kuolemantapauksesta
tällaisia oli 22


Mun mielestäni moottoripyöräilevänä lukijana toi ei tunnu lainkaan pahalta. Jos yrittää itse olla törppöilemättä, välttää suurimman osan riskeistä.
Mä en puhunut vain kuolemaan johtaneista onnettomuuksista, vaan onnettomuuksista yleensä, niinkuin mun aiemmasta kommentista voi ehkä lukea. Siinä siis pikamuistelolla hieman suuntaa.