Sähkötupakointi

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja MrM »

musta muumio kirjoitti:Ei tää kyllä aitoa asiaa voita tää sähkötys mun mielestä ainakaan tällä peruslaitteella. Hitto, että himoitsenkin oikean savukkeen sytyttämistä.

Onko sulla nikotiinia minkä verran siinä litkussa mitä höyrytät?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Miksailen liemet ja käärin vastukset itse ja Genesikset on parhaillaan kovin juttu. Modikeräilijät ja foorumielitistit huvittaa ja vituttaa samanaikaisesti.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

musta muumio kirjoitti:Ei tää kyllä aitoa asiaa voita tää sähkötys mun mielestä ainakaan tällä peruslaitteella. Hitto, että himoitsenkin oikean savukkeen sytyttämistä.

Siittä vaan polttamaan analogisia välillä. Itselläin smooth transitio kesti kuukauden verran ennen kuin lopetin tervapökäleet kokonaan.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

MrM kirjoitti:Onko sulla nikotiinia minkä verran siinä litkussa mitä höyrytät?

Mulla on vielä tota startterisetin mukana tullutta 1,8-prossasta. Kyllä tosta sen nikotiinin saa ja siitä olin aluks tosi yllättynytkin, kun esim. töissä ei kyllä tuu sellasta fiilistä, että pitäis saada tavallista. Illalla sitä sitten kaipaa sitä kokonaiskokemusta, tulta ja kunnon tiheetä lämmintä savua. Ja jotain paskaahan toi 70 % PG / 30 % VG -seos on. Tosin kokonaan tupakoinnista mun olis pikku hiljaa tarkoitus päästä.

Bhven kirjoitti:Siittä vaan polttamaan analogisia välillä.

En rupee, kun lupasin miehelle, etten niitä enää osta. Se rupes yhtäkkiä voimallisesti paheksumaan mun tupakointia, ja helvetin typerä tapahan se munkin mielestä tietty on. Aluks otti päähän, että se noin niinku yhtäkkiä tämmösen melkein halveksivan asenteen otti, kun olin saanut sen ilmeisesti siis valheellisen käsityksen, ettei sitä haittaa. No, kaipa tupakointi lähes jokaista tupakoimatonta ärsyttääkin. Ei se tykkää tästä sähkölaitteestakaan ja lupasin, etten sen läsnäollessa käytä. Yksin aion sitä vielä jonkin aikaa vedellä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Onko miehelläs minkämalliset viikset? Onko syntynyt Itävallassa?
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

MrM kirjoitti:^ Mitenhän arka toi EVOD on paksuviskositeettisille nesteille? Minä kun en PG:tä enää tunge kurkkuuni prosenttiakaan, ellei se jonkun makuaineen seassa ole pakollista.

Sähkötupakka iskee kuin miljoona norttia! Oon pöristellyt EVODilla pelkkää 12mg VG:tä ilman ongelmaa.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen nyt ollut hieman vajaan viikon tupakoimatta. En mitään päätöstä tehnyt, mutta en vaan ole jaksanut tuprutella (lue: tupakointi laukaisee minulla toisinaan ahdistuksen, joten siksi tulee tupakoimattomia kausia mulle). Tänään vetäsin pari hatsia sähkötupakkaa ja ajattelin, että voisin nyt sitten kokonaan lopettaa sen "oikean" tupakoinnin. Tai ainakin muuttua kännitupakoijaksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Edelleen sähköisenä. Tosin olen muutamana iltana (viime pe ja la) polttanut pari ihan oikeaa tupakkaa käydessäni pubissa. Tässä on käynyt niin, että en juuri edes e-tupakoi. En esimerkiksi ole tällä viikolla vetänyt vielä ollenkaan sähköä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksei kukaan kehu, että tosi hienosti menee Kerttu! Sillä en ole edelleenkään poltellut oikeaa tupakkia ja sähköistäkin aika harvoin. On ollut lopettaminen todella helppoa enkä usko aloittavani enää ihan helpolla uudelleen. Sähkistä en itseltäni kokonaan aio toistaiseksi kieltää, koska sitä kuluu muutenkin aika vähän.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Sähkötupakointi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Esavuketutkimus


TUTKIMUS

Kaikille, jotka haluavat vaikuttaa Suomen lainsäädännölliseen suhtautumiseen sähkötupakoihin kiinnittäkää katseenne alla olevaan linkkiin.

Arizona höyryillä olisi tarjolla arvonta joka edellyttää että vastaat liikkeen itse tekemään Sähkötupakoitsijoiden kyselyyn josta voit voittaa seuraavia tuotteita:

1. sijan pääpalkinto: 100€ lahjakortti Arizona höyryille

2. sijan palkinto: 50€ lahjakortti Arizona höyryille

3. sijan palkinto: 50€ lahjakortti Arizona höyryille

+ yms. satunnaista sälää

Voittajat arvotaan satunnaisesti joten kuka tahansa voi voittaa.


Arvonta on voimassa maaliskuun puoliväliin saakka joten eikun vaan vastailemaan!


Toivoisimme että mahdollisimman moni vastaisi kyselyymme jotta voisimme vaikuttaa Suomen sähkötupakkalainsäädöksiin mahdollisimman laajassa skaalassa.

Pikaisesta vastauksesta tarjoamme alennuskoodin ystävä, jolla saat 10 % alennuksen kaikista tuotteistamme 14.2.2015,

eli ystänpäivään saakka.



Terveisin

Arizona Höyryt

Juhani Järvinen


Tässä linkki:
https://docs.google.com/forms/d/1SXsoTc ... o/viewform
Moottoritie Töölön läpi ry.
Vastaa Viestiin