Blondille auto

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Mä en nyt ollenkaan tajua tätä Volvo-dissausta. Onko tää joku trendijuttu vai mikä?
Onhan Volvo merkkinä vähän sellainen turvallinen ja tylsä järkiauto - jo Volvon oma brändäyskin siihen pyrkii. Dynaaminen hevosvoimamies joka arvostaa näyttävyyttä ja nelipyöräluistoa on antivolvomies jo määritelmän mukaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Luojan kiitos ei tarvitse kasvattaa meisseliä autovalinnalla.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Makuasioitahan nuo. Kyllä minäkin mielummin Volvon ottaisin kuin A-mersukoppimopon.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Onhan Volvo merkkinä vähän sellainen turvallinen ja tylsä järkiauto - jo Volvon oma brändäyskin siihen pyrkii. Dynaaminen hevosvoimamies joka arvostaa näyttävyyttä ja nelipyöräluistoa on antivolvomies jo määritelmän mukaan.
Parempi siis valita samalla rahalla 316i....
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Auton tärkein ominaisuus on viedä paikasta a paikkaan b mukavasti ja varmasti, mielellään sukkelaan, ja bonusta on jos se ei ole ruma. Turbovolvo ei ole edes hidas.

Brändäykset ei kiinnosta paskaakaan, mutta toki sitä jonkun sporttilelun hankkisi jos ei tarvitsisi kuljettaa muksua, useampaa kuin kahta ihmistä, tai matkatavaroita. Nykyään lelu hankitaan kakkosautoksi vasta sitten kun rahatukkoja putoilee kumartuessa taskuista.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Auton tärkein ominaisuus on
Kuule, kaikki tämän jälkeen tuleva on asiaa, josta volvomiesten ja antivolvomiesten mielipide eroaa yleensä n. 100%, paitsi jos se jatkuu että siinä on ratti.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

Vittu jos esim. mä ostan kartanovolvon niin se on signaali henkisestä ja/tai fyysisestä kastraatiosta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo, toisaann. Volvohan ei muita malleja teekään.
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Vittu jos esim. mä ostan kartanovolvon niin se on signaali henkisestä ja/tai fyysisestä kastraatiosta.
Joo, kyllä hairdresser-mallit sopii sulle paremmin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mitens sun citroenin (vai mikä renaultti se olikaan) kanssa hurisee? Onko korjauskulut jo ylittäneet koslan ostohinnan vai ylittyykö vasta ensi kuussa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:^ Mitens sun citroenin (vai mikä renaultti se olikaan) kanssa hurisee? Onko korjauskulut jo ylittäneet koslan ostohinnan vai ylittyykö vasta ensi kuussa?
Ihan paska ostos oli joo. Ostoskulut ylittyy varmaan enskuussa.

Tosin en kyllä ymmärrä mitä tuolla on tekemistä kastraation kanssa?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Liittyy siten, että hyvä pokka alkaa vittuilemaan autoista kun itse ajaa jollain Mad Maxin sidekickin citroenilla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:^ Liittyy siten, että hyvä pokka alkaa vittuilemaan autoista kun itse ajaa jollain Mad Maxin sidekickin citroenilla.
Heh. Olet sä herkkä kaveri. Itse ensin vittuilet farmarikuskit henkisesti ja fyysisesti kastroiduiksi ja sitten vedät herneen nenään kun joku muistuttaa että itse ajelit autolla joka yleensä löytyy rööriroopen alta.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

Voi verinen loukkaus.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

Se on kuitenkin sanottava noin ekaa kertaa elämässä avoauton omistavana, että se on yllättävää miten paljon se nappula siinä keskikonsolissa muuttaa matkustamisen tarkoitusta. Nappula ylhäällä tärkeintä on tosiaan siirtyä yleensä paikasta a paikkaan b mahdollisimman vähän ylimääräistä aikaa tuhlaten. Nappula alhaalla huomaa yht'äkkiä että minnekään ei itse asiassa ollutkaan kiire, ja itse siirtyminen muodostuu tärkeämmäksi elämykseksi kuin perillepääsy.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Itse ensin vittuilet farmarikuskit henkisesti ja fyysisesti kastroiduiksi...
Jos ihan tarkkaan luetaan, niin elco sanoi farkun olevan kastraation merkki omalla kohdallaan. Minulle sitä vastaavasti edustaa sedanit, koska autolla pitää pystyä siirtämään itsensä ja iso kasa harrastusvälineitä. Tavallaan pakettiauto olisi mulle paras vaihtoehto, mutta ajamisen riemun takia tyydyn ison farmarin rajallisiin tiloihin. Farkun katolle vaan joutuu valitettavan usein kasaamaan valitettavan paljon kuormaa ja silti joutuu toisinaan jättämään jotain kivaa pois matkasta.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:... ajelit autolla joka yleensä löytyy rööriroopen alta.
Aika pientä verrattuna ooppelilla ajeluun pienemmällä mantereella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Tämä onkin yllättävän herkkä ja suuria tunteita nostattava aihe :D

Käykö nopeet, kalliit ja epäkäytännölliset naiset myös?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Onko muunkinlaisia naisia?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nopeat naiset ja hitaat hevoset perinteisesti ovat tyhjänneet miesten lompakot.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kottarainen kirjoitti:Tämä onkin yllättävän herkkä ja suuria tunteita nostattava aihe :D

Käykö nopeet, kalliit ja epäkäytännölliset naiset myös?

Huomasin tunnepuolen jo aiemmin... kantapään kautta.

vaihdossa tulisihidas, epäkäytännöllinen ja kallis nainen. Kiihtyvyys kyllä kunnossa sentään.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
masa kirjoitti:Itse ensin vittuilet farmarikuskit henkisesti ja fyysisesti kastroiduiksi...
Jos ihan tarkkaan luetaan, niin elco sanoi farkun olevan kastraation merkki omalla kohdallaan. Minulle sitä vastaavasti edustaa sedanit, koska autolla pitää pystyä siirtämään itsensä ja iso kasa harrastusvälineitä. Tavallaan pakettiauto olisi mulle paras vaihtoehto, mutta ajamisen riemun takia tyydyn ison farmarin rajallisiin tiloihin. Farkun katolle vaan joutuu valitettavan usein kasaamaan valitettavan paljon kuormaa ja silti joutuu toisinaan jättämään jotain kivaa pois matkasta.

Erimieltä ja samaa mieltä.

Sedan on tosiaan eläkeläisen auto. Eläkeläinen ei tarvitse enää monikäyttöistä autoa harrastuksille ja isolle perheelle. Eläkeläiselle riittää sedan, koska sen takapenkille on hyvä nostaa ET-lehti ja pelargoniat bingoreissulta palatessa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja exPertti »

7 paikkaisen tila-auton takakonttiin mahtuu kaikki and then some kun lisäpenkit ovat piilossa.

Jos soccer momiksi muuttuminen ei siis haittaa... :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:7 paikkaisen tila-auton takakonttiin mahtuu kaikki and then some kun lisäpenkit ovat piilossa.

Jos soccer momiksi muuttuminen ei siis haittaa... :)
Ei haittaa. Leikkuupuimurimaiset ajo-ominaisuudet haittaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Korkea istumapaikka + henkilöautomaiset ajo-ominaisuudet... ... katumaasturi? Ehkä ei ihan urheilullisin sellainen...
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin