Kepeä sohvapsykologien debatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Me ajamme pohjoiseen kolmostietä. Nelostiellä joutuu hunningolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exPertti »

...
Viimeksi muokannut exPertti, 07.05.2014 8:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä.
Miten tästä voi edes väitellä näin google maps aikakautena? Sen kun hurauttamaan koneella katsomaan.

tuuliharja

Nelostien ainoa yli tien oleva huoltoasema taitaa olla Heinolan kohdalla oleva Teboil.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exPertti »

...
Viimeksi muokannut exPertti, 07.05.2014 8:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
Tuuleex siellä kauheesti? :dumb:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuntuisi, että siellä tuulee niinq venäläisessä elokuvassa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.
Juuri näin.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

Joskus 1900-luvulla poliisi pysäytti liikenteen motarilla Linnatuulen pommiuhkauksen vuoksi. Siis sen Linnatuulen, joka on rakennettu kolkkitielle motarin päälle vajaa 20km Hämeenlinnasta etelään.

Oli iso pettymys, kun ei räjähtänyt huitvittuun koko kompleksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No minä puolusta Linnatuulta. Siellä on hyvä olutvalikoima, joita yleensä joutuu ostamaan käytyäni porukoilla kuuntelemassa loputonta valitusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Veikkaan Heinolan Tähtihovia.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Veikkaan Heinolan Tähtihovia.
Nyt kun vielä selvitettäisiin minkä alitse Gattaca ajaa ja mistä, meneekö pertin tekemästä reiästä vai tekeekö oman.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.

Kannattaa varoa, ettet kuse pertin päälle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Kannattaa varoa, ettet kuse pertin päälle.
Ei kun se viittasi siihen Linnatuulta laaduttomampaan olutvalikoimaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Johan korjasin, että puoli vuosikymmentä vanhat hatarat muistot saivat sotkemaan tuuliharjan tähtihoviin.

Hyvä näin jos kerran olisin voinut tuuliharjassa jossa en ole kai ikinä käynyt törmätä elcon pissaan lattialla. Tixin suhteenhan lainauksista päätellen tuota pulmaa ei olisi. Kaikki pissa on edelleen tallessa ajukopassa. :)
Viimeksi muokannut exPertti, 05.05.2014 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä.
Miten tästä voi edes väitellä näin google maps aikakautena? Sen kun hurauttamaan koneella katsomaan.

tuuliharja

Nelostien ainoa yli tien oleva huoltoasema taitaa olla Heinolan kohdalla oleva Teboil.
Kylläpä nyt nolottaa. Miten minä, joka olen aina oikeassa, saatoin erehtyä noin?
Tähtihovissa olen kahdesti käynyt kahvilla ja kerran tankannut, Tuuliharjassa en muistaakseni ole käynytkään.
Hävettää joo, että minäkin voin noin mokata. Johtuneeko tästä vanhuuden ja alkoholismin aiheuttamasta dementiasta vai tämänkin aamuisesta humalatilastani, että noin kävi? Muisti pätkii.

Hyvä skarppausherätys silti, kiitos, täytyisi tehdä vaikea ihmissuhteellinen ratkaisu yhden vuokralaisen edun ja oman viheliäisen etuni välillä, ja vielä skarppina ymmärtää sen sössötyksiä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Varkauden portti taas on kämyinen pikku käytävä, joka ei ole edes kovin lähellä moottoritietä, uudistettu ohitustie on kyllä sen kohdalla nelikaistainen.

Oon muuten ollu perjantaista Varkaudessa, taino, sunnuntaina tulin tähän Leppävirralle äitin luo auttelemaan aitojen ja tikkaiden laitossa. Keskiviikko-aamuna sitten bussilla paskohousulandiaan takaisin.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Varkauden portti taas on kämyinen pikku käytävä, joka ei ole edes kovin lähellä moottoritietä, uudistettu ohitustie on kyllä sen kohdalla nelikaistainen.
No se on peräti moottoriliikennetie! :D Mutta joo, Varkauden Portti on luonteeltaan erilainen, sellainen itsenäisten kauppojen pikkurykelmä eikä tivolimainen yksi "huoltamo". Ei muuta mainittavaa kuin halpakirjakauppa, josta olen koskus jouluksi ostellut. Akoille joku käsilaukkumesta tms. Mutta suhteista puheenollen, ei näiltä nykyajan super"huolto"asemilta taida mistään saada "huoltoa" ollenkaan? Siis autoon.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exPertti »

....
Viimeksi muokannut exPertti, 05.05.2014 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014050518267567_ru.shtml

Nam, nam. Tukekaa ylihintaisia ravintoloita.
Ylihintaisia?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ei ole myöskään moottoriliikennetie. Se on vain vitostie, joka sillä kohdalla sattuu olemaan nelikaistainen.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Ei ole myöskään moottoriliikennetie. Se on vain vitostie, joka sillä kohdalla sattuu olemaan nelikaistainen.
No vittu, taas luulin väärin. No onhan se sentään "Joroisten ja Varkauden välillä tie on vastikään parannettu korkealuokkaiseksi valtatieksi, ja Varkauden kohdalla on noin yhdeksän kilometrin nelikaistainen osuus.". Ja eikös siinä ole talvenkin yli satasen rajoitus? Sama sitten vaikka traktorilla pääseekin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014050518267567_ru.shtml

Nam, nam. Tukekaa ylihintaisia ravintoloita.
Ylihintaisia?
Tehkää joku viitseliäämpi joku gallup siitä, minkä hintainen hyvä ravintola-ateria saa olla olematta kallis/ylihintainen. Mä oon jotenkin aina pitänyt rosson tms. pakastepihvejä valmiskastikkeessa täysin ylihinnoteltuna huoltoasemaruokana, kun taas tuoreista raaka-aineista taidolla tehdystä ruoasta maksaakin ihan mielellään.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin