KKK kirjoitti:Ikääntymisen ja seestymisen myötä pillu ei ole enää 24/7 mielessä, eikä jokaista naista katso ensimmäiseksi ajatellen "minkälaista tota olis panna?"
Sitä kutsutaan andropaussiksi!
KKK kirjoitti:Ikääntymisen ja seestymisen myötä pillu ei ole enää 24/7 mielessä, eikä jokaista naista katso ensimmäiseksi ajatellen "minkälaista tota olis panna?"
No sitähän minäkin, että "subkliininen hypogonadismi" tässä on taustalla!masa kirjoitti:Sitä kutsutaan andropaussiksi!
Se vaan lipsahti sinne?Kreitsu kirjoitti:Kyllä teki, mutta se oli oikeasti vahinko.
No, tässä tapauksessa mikään ei lipsahtanut minnekään. Varsinkaan posti ei lipsahtanut luukusta. Olin tilannut pari käytettyä, halpaa kirjaa eräästä puljusta. Kirjoja ei alkanut kuulua, seurasi kirjeenvaihtoa puodin kanssa ja rahani palautettiin. Useita päiviä myöhemmin löysin postilähetyksen kierrätyslaatikoiden alta! Siis postiäijä oli piilottanut lähetyksen sinne (kun ei vissiin ollut jaksanut kirjoittaa pakettikorttia tmv.).Lolita kirjoitti:Se vaan lipsahti sinne?Kreitsu kirjoitti:Kyllä teki, mutta se oli oikeasti vahinko.
Eikös kohdan a) variantti ole se, että ilmoitat touhun olevan aika fiinaalissa ja toteat ryhtyväsi panemaan muita jos siltä tuntuu? Mielestäni kellään ei ole velvollisuutta kärvistellä, mutta ei sitä myöskään saisi selän takana rikkoa sopimuksia, vaikka olisivatkin sanatonta sorttia.par-sky kirjoitti:Olisi tilaisuus, tekisi mieli varastaa.
Mikä on siis ihan perseestä, kun tässä on muutenkin ollut eron elkeitä ilmoilla ilman mitään kolmansia osapuolia. Joten olisi ainakin kaksi vastakkaista argumenttia:
a) miksi sotkea homma nyt? Jos on siististi aloitettu niin miksei hoida siististi loppuun?
b) mitä väliä jos ei aio jatkaa yhteiselämää? Ei sitä tarvi nyt toiselle erikseen mainita.
Se henkinen tyhjyys eroprosessin aikana on salakavalaa, kun pääkoppa yrittää täyttää sitä kaikenlaisilla pöljillä ajatuksilla. Tuskin kannattaa antaa noille ajatuksille periksi, koska sillä satuttaa sekä sitä eksää että itseään. Itseään erityisesti siten, että henkilö joka hyvinkin kelpaisi laastariksi harvemmin kelpaa kovin pitkään, ja henkisessä tyhjyydessä laastaria on vaikea erottaa oikeasti kelvollisista vaihtoehdoista. Turhan nopeasti (n. kuukauden kuluttua) ensimmäisen eroni jälkeen aloitin sen ainoan suhteen, jonka aloittamista edelleen kadun, koska sen takia mm. minut nujerrettiin henkisesti, masennuin sairaalakuntoon, olen joutunut salaamaan kotiosoitteeni, kyseinen kuspää yritti vuosia sotkea seuraavaa pitkää suhdettani suorilla yhteydenotoilla silloiseen mieheeni, vainoaa minua sähköpostitse vielä kahdentoista vuoden jälkeenkin vaikken yhteenkään viestiin ole vastannut yhtään mitään ja on viimeksi viime vuonna käynyt tarkistamassa, etten enää asu siellä missä asuin tuntemisemme aikaan. Toisen eroprosessini aikana pääkoppani oli sentään onneksi jo vähän fiksumpi, valkkasi tyhjiötä täyttämään ihastuksen kohteiksi täysin epäsopivia henkilöitä, joiden kohdalla riskiä päätyä sanoista tekoihin ei ollut olemassakaan. Tämä siis vastauksena kysymykseen "b) mitä väliä jos ei aio jatkaa yhteiselämää?"par-sky kirjoitti:Olisi tilaisuus, tekisi mieli varastaa.
Mikä on siis ihan perseestä, kun tässä on muutenkin ollut eron elkeitä ilmoilla ilman mitään kolmansia osapuolia. Joten olisi ainakin kaksi vastakkaista argumenttia:
a) miksi sotkea homma nyt? Jos on siististi aloitettu niin miksei hoida siististi loppuun?
b) mitä väliä jos ei aio jatkaa yhteiselämää? Ei sitä tarvi nyt toiselle erikseen mainita.
Moro tuukko paneen?!?par-sky kirjoitti:Olisi tilaisuus, tekisi mieli varastaa.
Sä oot vaan kiinnostunut siitä että sain taivutettua jalan niskan taakse. Nyt on pakko paljastaa, että olen harjoituksen puutteessa jäykistynyt, eli menee enää... *hetko, kokeilen* ...suurinpiirtein päälaelle.MrM kirjoitti:Moro tuukko paneen?!?par-sky kirjoitti:Olisi tilaisuus, tekisi mieli varastaa.
Tä! En mä tommosta ees muistanu. Mut toihan on tosi siisti juttu, en varmaan peru. Jos päälaelle taipuu, niin kyl varmaan sitte naamanki eteen!par-sky kirjoitti:Sä oot vaan kiinnostunut siitä että sain taivutettua jalan niskan taakse. Nyt on pakko paljastaa, että olen harjoituksen puutteessa jäykistynyt, eli menee enää... *hetko, kokeilen* ...suurinpiirtein päälaelle.MrM kirjoitti:Moro tuukko paneen?!?par-sky kirjoitti:Olisi tilaisuus, tekisi mieli varastaa.
Ymmärrän jos tahdot perua kutsun.
Ajatus ei käynyt edes mielessäni. Mihin sitä jalkaa siinä naaman edessä tarvitaan?MrM kirjoitti:Hei älä suutu, en mä oikeesti tarkottanu et sun naama pitäis saada piiloon!
Mihin kenkää pään päällä tarvitaan?par-sky kirjoitti:Ajatus ei käynyt edes mielessäni. Mihin sitä jalkaa siinä naaman edessä tarvitaan?MrM kirjoitti:Hei älä suutu, en mä oikeesti tarkottanu et sun naama pitäis saada piiloon!
Riippuu kai siitä mitä tilaisuutta hän tarjoaa. Vai katseletko tätä hieman pitemmästäkin näkövinkkelistä?par-sky kirjoitti:^Meh, ei nyt ihan niinkään voisi sanoa. Kattelen tässä nyt hetken rauhassa, ei ole musta reilua tuota tilaisuuden tarjoajaakaan kohtaan jos sillä ei ole kunnon kuvaa millasilla korteilla pelaan.
Hieno homma! Suhteet on saatanasta ja vaatii henkisiä resursseja ihan toisella tavalla kuin perhepakkaus fazerinaa.par-sky kirjoitti:Nonni, emmin liian pitkään ja se rupesi seukkaamaan jonkun tytön kanssa.