Lukupiiri

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Ok. Ratkaisukeskeisenä perusinsinöörinä esitän sitten seuraavaa:
Etkö sä ole oppinut, eivät naiset kaipaa ratkaisuja vaan eläytymistä heidän ongelmiinsa!
Mä tiedän, että ollaan sun tavaramerkkimaneerisi äärellä, mutta kyllä mä juuri tuon saman pointin tekemiseksi nimitin viestissäni itseäni ratkaisukeskeiseksi perusinsinööriksi.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urpsu, toisin kuin sinä, kaikki täällä eivät suinkaan ole anonyymejä. Jos taas on niin ujo, että haluaa lukea muiden kirjoituksia mutta ei itse kommentoida, ei sitä voi varsinaisesti sanoa lukupiiriin osallistumiseksi. Minusta pointti olisi juurikin siinä, että jokainen osallistuu jokseensakin samanlaisella panoksella. Eikä tarkoitus ainakaan minulla ole vääntää mitään viiltävää jörndonneranalyysia, vaan kaikkea muuta.

Kyllä meillä saa olla myös palstan ulkopuolista elämää!11

Ja voin ihan hyvin kirjoittaa lukukokemuksista myös täällä, mutta tiedän että pysyttelen silloin pinnallisemmalla tasolla. Tämä on minulle syvästi henkilökohtainen aihe. :paavi:

Meinasin eilen aloittaa sen blogin, mutta pitää luoda sähköpostiosoite sitä varten. Tai sitten ruoditaan juttuja täällä. Kestän senkin, ja lupaan olla kirjoittamatta fb:ssa, kuinka epädemokraattisen julmasti nettiystäväni eivät huomioineet herkän sieluni tarpeita vaan pakottavat minusti julkisesti rötöstelemään asioilla, jotka haluaisin jakaa vain harvoille ja valituille. !. 1111.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mulle käy sekä täällä että blogissa repostelu. Mikä Leijapoika? Mistä saa helposti ja edullisesti hankittua kirjoja? Menneet kokemukset kirjaston valikoimista on aika heikot.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^AdLibriksessä on melko hyvä valikoima ja hinnatkin etullisemmat kuin jossain muualla. Tätä kirjaa kyllä luulisi saavan kirjastostakin melko helposti, kun ei ole mikään uutuus enää. Tsekkaa etukäteen Helmet-palvelusta. :)

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9511226223
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Helmet siis pk-seudun verkkokirjastotietokanta tms.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Saako noita lukupiirin kirjoja jotenkin helposti iPadille?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Varmaan ainakin amazonin kautta maksua vastaan englanninkielisinä. Kato löytyykö tuolta Helmetistä ekirjoina.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hellmettiä koitan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: Mutta Dave voisi tietysti tulla, niin pääsisi selville siitä mistä lukupiireissä oikeasti on kyse :jouden:

Hui!1

Mutkun jos se olisi fb:ssa niin silloinhan mä just joutuisin luopumaan mun anonymiteetistä, nih!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei se oo fb:ssä.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:No ei se oo fb:ssä.
jåå, huomasin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja elco »

Hmh, toisaalla annettiin ymmärtää, että tämä ketju on vähintään täynnä guumaa lesboenergyy jne porsastelua, mutta paskat: ei täällä taaskaan ymmärretty antaa!

Vihaan teitä kaikkia!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heiii, mä oon lukenut Leijapojan jokunen hetki sitten, voin ehkä osallistuakin! :)
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä osallistun tälle kierrokselle vain viinin nautiskelun merkeissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä aloitan kirjan metsästyksen. Katsotaan onnistunko ajoissa. Tarkoitus olisi osallistua :)
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei mitään kiirettä hei! Itse en kerta kaikkiaan voi aloittaa sitä lukea ennen kuin vasta about viikon kuluttua, koska tällä hetkellä on niin monta kirjaa kesken. Yksikin vielä, niin menee pää lopullisesti sekaisin :mrgreen:
Lolita kirjoitti:Mä osallistun tälle kierrokselle vain viinin nautiskelun merkeissä.
Oletko lukenut Leijapojan vai eikö muuten vain nappaa? Ei sillä, että täällä ketään pakotettaisiin... :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua ei oikein nappaa, ja koska hylly pullistelee lukemattomia kirjoja, en jaksaisi lähteä edes etsimään kyseistä kirjaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Kreitsu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä osallistun tälle kierrokselle vain viinin nautiskelun merkeissä.
Oletko lukenut Leijapojan vai eikö muuten vain nappaa? Ei sillä, että täällä ketään pakotettaisiin... :P
Kyllä pakotetaan! Mutkin pakotettiin lapsena lukemaan Kalevalaa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla siitä lukemisesta on niin pitkään, että taidan skipata tämän kierroksen. Liityn seuraaville, jos olis jotain vieraampaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Liityn Elcon kuoroon protestoimaan, että täältä puuttuu kyllä se Nowan mainostama eroottinen lataus ihan täysin. :buuuu:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Täällä lukupiirissä sen havaitseminen vaatii hienovaraista intertekstuaalista analyysiä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:hienovaraista intertekstuaalista analyysiä!
Jos tuolla ei pöksyt ala kostumaan, niin johan on kumma. Voit toki kokeilla tiukan paikan tullen aitoa taidekriitikkotyyliä: "kielen ja ruumiillisuuden akselit yhteen tuova leija-metafora on linkki, joka yhdistää fragmentaarisen ruumisrakenteen kysymykseen naissubjektista."
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ja pa*kat, lähden kohta yliopiston kahvilaan villapaita päällä lukemaan Dostojevskiä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ja pa*kat, lähden kohta yliopiston kahvilaan villapaita päällä lukemaan Dostojevskiä. :)
Ehkä siellä joku isähahmoa halajava tarttuu syöttiin.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Lukupiiri

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Olen tietty niin nuoren viriilin adoniksen näköinen, että miksei tarttuisi. :)

EDIT: teki mieli kirjoittaa "isähahmoa etsivät naiset, mitä seksielämäni olisikaan ilman heitä".
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin