The voice 2013

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Joka sanasta samaa mieltä.

Ihan tymä systeemi kun jokaselta menee joku jatkoon vaikka muut olis parempia. Mikella oli ehkä kisan kolme parasta. Niin ja mua vituttaa että Gary putosi.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mikään ei haittaa kun Osku putosi. Kyllä vähän manaisin naisvoittajaa, mutta kun päätösvalta on ihmisillä joitten mielestä on hyvä idea tuhlata rahaa lähettämällä tekstareita niin wilsonkirwahan se vei tekstaajanaisten sydämet. Ihan kuten se viime kerran tyyppi.

Ja koska se Laura tipahti jo ihan alkumetreillä arvaus on, että keski-ikäiset naiset ne siellä tekstaavat. Peli on selvä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:...Emilia jää hännille.
Olis saanut pudota tälläkin kertaa. Esityksestä jäi parhaiten (pahiten) mieleen kiireen tuntu ja biisiin eläytyminen oli ihan paskaa. Kuka hymyilee ja hytkyy laulaessaan tota biisiä?!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Tästä finaalinelikosta uskon kyllä vahvasti Railion pojan vievän voiton. Viime kaudella paras laulaja ei ollut tarpeeksi sympaattinen eikä sen tähden voittanut, mutta tällä kertaa uskoisin paketin olevan kasassa Railion kohdalla. Varma esiintyjä, monipuolinen ja vahva ääni, pitkätukkainen rokkimies josta yleisö selkeästi tykkää - eiköhän se ole siinä. Ikeä eivät ilkeä äänestää voittoon tästä porukasta. Suvi on hyvä kakkonen, Ike kolmonen ja Emilia jää hännille.
Siis tämä Railio ansaitsisi Oskun pudottamisesta jo sen voittonsa. Ja nyt on Ikestä tykkäävien naisten miehilläkin joku äänestettävä (elleivät jakaudu sitten Emilialle, heh).

Mut siis antilaulukilpailuhan tämä on, joten älä nyt vielä laske Ikeä pois kamppailusta. Ehkä hän paljastaa sixpackinsä ensi lähetyksessä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Nyt jäädään odottamaan auto-tunella fiksattua Iken ääntä radiosta. Äänensävy mahtava, laulutaito nolla.

"Auto-Tune on saatavana myös erillisenä, ilman tietokonetta toimivana laitteena, käytettäväksi esimerkiksi live-esiintymisten yhteydessä."

Jaha, livenäkin on toivoa siis.

Asiaan. Ei mennyt väärin itse kisa tänä vuonna. Emilian ääntä voisi kuunnella vähän enemmänkin, riippuu tietty miten kauas itseäni kiinnostavasta musiikkityylistä hän karkaakaan (epäilen, että suht kauas).
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä katsoin! Toivottavasti se Krista vähän rauhottuu, oli aika rasittavan tekopirtsakan oloinen. Lahjakkaita lapsia oli kyllä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuntuu kovasti olevan nää erilaiset kakararealityt nyt muotia. Seuraavaksi eläimet?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Kattosko kukaan tuota viattomien lasten esineellistäjää ja riistäjää, kaiken pahuuden alkua ja juurta, Voice Kidsiä kukaan eilen?
Juuri tuosta ennakkoasenteestani johtuen en halua katsoa kun pikkuiset luulevat hetken olevansa huomion keskipisteenä vaikka tarkoituksena onkin vain katsojaluvut. Ja ohjelman päätyttyä "menetkös siitä jo". Ottaa päähän.

Tosiaan, mitä seuraavaksi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuntuu kovasti olevan nää erilaiset kakararealityt nyt muotia. Seuraavaksi eläimet?
Niin tuntuu, inhoan kaikkea kakaraviihdettä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mä inhoan kaikkea kakaroihin liittyvää, ml. -viihdettä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ & ^^ Tuli niin lämpimän kotoisa olo!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jyrkkää tuomiota. En seuraa realityä, mutta tykkään touhuta kakaroitten kanssa. Jos kakarat itse tykkää touhuta realityä, niin miksei?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo. Sitten muutama pikkulapsi välissä laulamassa lastenlauluja, tulee aika vahva kontrasti.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tulkitsenko kommenteista, että osa muistakin on sortunut jonkin verran seuraamaan tätä lasten laulamista?

Syytän surkeaa ohjelmasyksyä telkkarissa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Jos kakarat itse tykkää touhuta realityä, niin miksei?
Ottamatta ise asiaan kantaa, kun edes oikein tiedä mistä on puhe, niin sivuhuomautuksena korostaisin silleen lempeän jämäkästi, että tuo tuossa yllä nyt on ainakin oikein huono argumentti. Lapsuuteen suhtautumisen koko idea vähän niinku perustuu siihen, että vaikka kakaroita huvittaa jokin, niin silti aikuinen ehkä sanoo ei.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Jos kakarat itse tykkää touhuta realityä, niin miksei?
Ottamatta ise asiaan kantaa, kun edes oikein tiedä mistä on puhe, niin sivuhuomautuksena korostaisin silleen lempeän jämäkästi, että tuo tuossa yllä nyt on ainakin oikein huono argumentti. Lapsuuteen suhtautumisen koko idea vähän niinku perustuu siihen, että vaikka kakaroita huvittaa jokin, niin silti aikuinen ehkä sanoo ei.
Juu, voihan kakaroita huvittaa vaikka alaikäinen lisääntyminen ja 10v kännitkin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin eli viuluviikaritkin oli huono idea. Ei tossa nyt mitään kännejä vedetä, vaan esiinnytään ja toteutetaan itseään. Kielletään samalla junnupelien näyttäminen telkkarissa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Niin eli viuluviikaritkin oli huono idea. Kielletään samalla junnupelien näyttäminen telkkarissa.
Mä en vieläkään ota kantaa itse asiaan, mutta vedän argumenttipoliisin kypäräni yhä syvemmälle päähän: analogia-argumentti ja kalteva pinta ovat molemmat myös hyvin huonoja argumentteja. Olipa itse asiasta mitä mieltä tahansa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: Mä en vieläkään ota kantaa itse asiaan, mutta vedän argumenttipoliisin kypäräni yhä syvemmälle päähän: analogia-argumentti ja kalteva pinta ovat molemmat myös hyvin huonoja argumentteja. Olipa itse asiasta mitä mieltä tahansa.
Joo, nyt on kyllä luetunymmärtämisen kanssa isoja haasteita.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Tuhma!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

En mä usko, että tää on lapsen kannalta sen tuhoisampaa kuin tenavatähdet aikanaan. Paitsi tenavatähdessä ei kuvattu, kun lapsen äiti jakoi esiintymisen aikana Elastiseen liittyviä fantasioitaan, joten häpeä ilmenee ehkä eri tasolla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Tuhma!
Urpiainen saapuu tarkastamaan argumentin pätevyyden:

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Samat kledjut kun sillä liikenneympyrässä nahkakledjuissaan päivystäneellä mopopoliisilla, jota himokkaasti aikanaan katselit.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Paitsi tenavatähdessä ei kuvattu, kun lapsen äiti jakoi esiintymisen aikana Elastiseen liittyviä fantasioitaan, joten häpeä ilmenee ehkä eri tasolla.
Repsahdus.

Ei saattaisi naurattaa kyllä lapsena, tai no siis kai ne yleensä aika lailla samasta puusta pudonneita ovat, en uskalla varmaksi sanoa.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin