Mitä ihastuminen on?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mitä ihastuminen on?

kukkakedon kahinaa ja viehkoja mielikuvia (olen nainen)
7
32%
kukkakedon kahinaa ja viehkoja mielikuvia (olen mies)
5
23%
haave pissavehkeiden yhteen hinkaamisesta (olen nainen)
4
18%
haavepissavehkeiden yhteen hinkaamisesta (olen mies
6
27%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itsekidutusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en voi ajatella niitä pissavehkeinä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:En mä valinnut noista mitään, mikään ei sopinut.
Ihastuminen on sitä että hoksaa jostain tyypistä että wau, onpa harvinaisen kiva tyyppi ja ajattelee asioista samoilla tavoin kuin mä. Ja tiedostaa sen että jos ei olisi parisuhteessa niin yrittäisi viedä ihastumista pidemmälle ja saattaa päässään käydä sellaisen ajatusleikinkin että "entä jos". (tai jos ei ole parisuhteessa niin alkaa tehdä liikkuja parempaa tutustumista kohti) Mulla seksin ajattelu ei liity tähän vaiheeseen juurikaan, joskus yön pimeinä tunteina yksin sängyssä saattaa miettiä miltä tuntuisi sitä tyyppiä suudella.

Nää ajatukset on kuitenkin tosi semmosia kevyitä ja helposti sivuun työnnettäviä koska kuitenkin on valinnut parisuhteeseen sen kenen kanssa on. Mä en vaan henkilökohtaisesti usko että kellekään on sitä ainoaa oikeaa vaan parisuhde on pitkälti sitä kenen niistä vaihtoehdoista kanssa päättää rueta sitä yhteistä elämää rakentamaan. Siltihän niitä mahdollisia saattaa sen jälkeenkin tavata ja ihastua, ei silti omassa parisuhteessa välttämättä mitään vikaa ole eikä ole aikomustakaan sitä vaihtaa siihen "entä jos" vaihtoehtoon.

Ja tää oli mun fiilis asiasta. Mä uskon että se on jokaiselle enemmän tai vähemmän erilaista eikä KUKAAN toinen voi sanoa miten kuuluisi tuntea ja mitkä tuntemukset on oikeita.

Aika lähelle ajattelen näin. Tosin niinkuin toisessa ketjussa sanoin, ihastuksiakin on eri tasoisia, niinkuin muitakin tunteita, joten täydellinen määrittely on mahdotonta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nimenomaa niinkuin Saira ( :h: -tyttö) sanoi.

Ja meitä ihmisiä on erilaisia, jotka käsittelemme ihastusta erilailla ja emme voi tietää kukaan miten toinen niitä ajattelee! Se on vain omassa kuvitelmissamme mikä on ihastuksessa esim. normaalia!

Ihastuminen on mitä selkeämmin kuitenkin eräs elämän ihanimmista asioista ja älkää sen arvoa vesittäkö!

Ihastuminen EI OLE Harmaata, sanoo Sa
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Viehkoja mielikuvia pissavehkeiden yhteen hinkaamisesta kukkaketo kahisten.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ette ystäväni Kitinässä taida ymmärtää, mutta tämä on kiva voitto minulle!

Suurin "ystäväni" täällä eli Manaaja on alkanut hyväksyä minut selkeästi ja se on hyvä sillä uusi
tyylini taitaa olla nyt ei-ärsyttävä ja emme kumpikaan kärsi: Minä en tappokehotusvideoista eikä
Manaaja ärsyynny kirjoituksistani! Sitä asiaa, miten ihmeessä kirjoitukseni ärsyttäisi oikeasti en koskaan
tulle ymmärtämään, mutta tämä harmaa tyyli nyt on ilmeisesti hyvä! :D

Jatketaan! Saamme kenties elää! :!:

Stadinturska (koska sehän on harmaa! Joku turskan keksijä tiesi jo kaukonäköisesti eteenpäin!) :|
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu että voi ihminen olla ärsyttävä.
masa

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Miksi et vaan noraa sitä?
Manaaja

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:^ Miksi et vaan noraa sitä?

On se. Curiosity killed the cat.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Vittu että voi ihminen olla ärsyttävä.


Hei, mikä nyt taas on!

Minä luulin, että asiat olisi nyt oikein hyvinkin! Etkö voisi yhtään kannustava olla minulle kun olen
jättänyt fontit pois ja väritkin pois ollen harmaantunut maan matonen!

Ja tyyliäni olen neutralisoinut ja yhä sitä tietä jatkan eteenpäin!

Sano nyt jotain kannustavaa kun olen tehnyt kuitenkin parannusta juuri etupäässä sinua ajatellen koska
olet ärsyyntynyt vakavimmin meistä kaikista (ne muutamat palautteet, en nyt taas muistuta!)

Allekirjoitusko sinua yhä ärsyttää? En ihan heti "pystyisi" luopumaan siitä. Ajanmittaan voi onnistua sekin.
Jätän tämän allekirjoittamatta nyt kuitenkin hyvän tahdon eleenä!

Mutta kertonet mikä vielä ärsyttää kun olen nyt postannut yleisjuttuja enkä puhu itsestäni vaan!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti:
Mutta kertonet mikä vielä ärsyttää kun olen nyt postannut yleisjuttuja enkä puhu itsestäni vaan!


Nykyään sun jokainen postas loppuu

"Uusi harmaa-arska. Enkös olekin nyt kehittynyt, oivoi, nyt taas lipsahti vähän. Mutta saako hei jookos-kookos vähän kannustusta nyt uudesta harmaammasta tyylistäni"

Eli edelleen jatkat samaa jauhamista.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.11.2012 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Voisko joku moreaattori siirtää nää arska-analyysit asianmukaisen ketjuun ja asianomaiset voivat vaikka nk. suksi vi.. suolle!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mutta kertonet mikä vielä ärsyttää kun olen nyt postannut yleisjuttuja enkä puhu itsestäni vaan!


Nykyään sun jokainen postas loppuu

"Uusi harmaa-arska. Enkös olekin nyt kehittynyt, oivoi, nyt taas lipsahti vähän. Mutta saako hei jookos-kookos vähän kannustusta nyt uudesta harmaammasta tyylistäni"

Eli edelleen jatkat samaa jauhamista.


Aijoo, kiitos Taavetti!

No nyt tuo uusi harmaa-juttu on jo ehtinyt "vanhaksi hokemaksi". Niin varmaan onkin!

Tällä kellonlyömällä lopetan sen harmaahokeman, jos ja kun sekin hauskaksi tarkoitettu on tullut ärsyttäväksi! :D

Mutta se, että toivoisin kiitosta uudesta värittömämmästä tyylistä, tokikin se olisi kiva! Antaa olla senkin toiveen!

Kiitos Daavid. Arvostan perusteltua ja asiallisen purevaa sanomistasi! Se on sinulle hyvä palaute!!!!! Ihminen tarvitsisi hyvää palautetta, kuten sinun täytyy tietää!

MUUTEN tästä ketjusta. McJanne sanoi kyllä ihan totaalisesti väärin, koska minä postasin pitkän analyysin mitä ihastuminen on ja huomaan vain, että siinä jutussa on kyllä ihan melkein kaikki samat asiat kun lyhemmin erikseen muilla : etäisyys, tyyli, riippuu naisesta yms.

Että sillee...

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

---anteeksi, meni äskeisessä postauksessani puuro ja velli sekaisin kun muistelin ketjua "Mikä naisessa ensin ottaa silmään",

mutta kirjoitin myös tähän ketjuun ihastumisesta, postauksen.

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nowaysis iski jackpottiin tolla miten ihastuminen erotetaan rakastumisesta! Ne kerrat kun mä oon rakastunut voi laskea yhden käden sormilla ja erikseen vielä ne kerrat kun olen rakastanut jotain, niitä on tasan 2. Se rakastuminen on se tunne kun ajattelee jotain ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, ihastus vain käy mielessä sopivassa asiayhteydessä.

Arska-analyysit omaan ketjuun pliiz.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exsu kirjoitti:Mulla on vielä yks ihastustyyppi tuohon Annepan listaan. Tai se on ehkä vähän sukua tuolle "ai että" -tyypille. Mä ihastun herkästi siihen, että joku on ihastunut muhun. Ja jos en oikein pinnistele, niin en erota sitä välttämättä kunnolla edes oikeasta ihastuksesta, vaan saatan huumautua ihan täysin siitä, että "jee, tuo tykkää musta!". Tästä onkin vuosien varrella seurannut oikein jänniä tilanteita, kun todellisuus (se, ettei pidä toisessa juurikaan muusta kuin siitä, että se tykkää musta) paljastuu. Toivon kasvaneeni niin aikuiseksi, että tämä ei enää päde.

Hei, mä tiiän tän tyypin kanssa. Mä itseasiassa luulen että yksi mun työkaveri on ihastunut muhun, joten sit sekin on alkanut olemaan mun silmissä kiinnostavampi, vaikka aiemmin en oo mitenkään noteerannut koko ihmistä ihmeemmin.

Vai onko se siitä että koska ko. henkilö on ottanut nyt muhun aktiivisemmin kontaktia, kertonut avoimemmin itsestään ja muutenkin ollut enempi helposti lähestyttävä niin se on saanut sen tuntumaan kiinnostavammalta? Siis paljastuneet luonteenpiirteet, eikä vaan se että se taitaa tykätä musta?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Enpäs tiä.. en ite ajattele pissavehkeistä yhtään mitään kun olen ihastunut, tai ehkä jotain, mutta fiilis on enempi tota kukkaketoilua. (Olen nainen). Faktahan tosin on, että ellei mitään semmosta seksuaalista viritettä nouse ilmaan, ei sitä koskaan pysty ihastumaankaan toiseen osapuoleen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:Nowaysis iski jackpottiin tolla miten ihastuminen erotetaan rakastumisesta! Ne kerrat kun mä oon rakastunut voi laskea yhden käden sormilla ja erikseen vielä ne kerrat kun olen rakastanut jotain, niitä on tasan 2. Se rakastuminen on se tunne kun ajattelee jotain ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, ihastus vain käy mielessä sopivassa asiayhteydessä.

Arska-analyysit omaan ketjuun pliiz.


Samaa mieltä. Ja oli juttuja joita pidin kunnon rakastaumisena ennenkuin koin oikein sellaisen täysin hullaannuttavan jalat alta vievän rakastamisen. Se oli ihan huumetta, mutta kesti kyllä useamman vuoden, ettei se alkuhuumaa ollut. Sittemmin olen ollut havaitsevinani, että sellaista loppujen lopuksi ei niin moni koekkaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti:Nowaysis iski jackpottiin tolla miten ihastuminen erotetaan rakastumisesta! Ne kerrat kun mä oon rakastunut voi laskea yhden käden sormilla ja erikseen vielä ne kerrat kun olen rakastanut jotain, niitä on tasan 2. Se rakastuminen on se tunne kun ajattelee jotain ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, ihastus vain käy mielessä sopivassa asiayhteydessä.


Joo samat sanat sekä jackpotista että luvuista (suunnilleen tietty).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihastuminen on sitä, ettei kehtaa pieraista toisen läsnäollessa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:Ihastuminen on sitä, ettei kehtaa pieraista toisen läsnäollessa.

Tai tekee jotain tosi hullua, kuten ostaa kukkia.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No hyi!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Kevättä rinnassa. Keväällä tulee ihastuttua joka toiseen vastaantulijaan, tai työtoveriin.

Eli jos Gat ja Homeboy tulevat sinua kadulla vastaasi, niin sydemet tuikkivat väistämättä silmissäsi? :kainalopieru:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Kevättä rinnassa. Keväällä tulee ihastuttua joka toiseen vastaantulijaan, tai työtoveriin.

Eli jos Gat ja Homeboy tulevat rinnakkain sinua kadulla vastaan, niin sydemet tuikkivat väistämättä silmissäsi? :kainalopieru:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä ihastuminen on?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yllekin tuli kahdesti, selkeäsi kevättä nivusissa.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin