Keskiviikko 16.11...

Info tulevista miiteistä
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Keskiviikko 16.11...

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Keskiviikko voisi olla hyvä päivä juhlia... Anyone? :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Okei, mitäs juhlitaan? Kyllähän sitä voisi jo ylihuomenna vähän harrastaa ettei ihan unohdu mistä tässä hommassa oli alunperin kyse. :cheer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä pääsen klo 22, sen jälkeen voisin hyvinkin harrastaa yhtä olutta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä voisin kans juhlia keskiviikkona. Nenä on jo valkaistunut ja maksa toipunut lomailusta.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Millasta juhlimista teillä on mielessä? Mun tietojeni mukaan (lähde: ainejärjestön sähköpostilista) silloin on Merikadettioppilaskunnan bileet Onnelassa ja se kuulostais kyllä niin kinkyltä, että no voi hurja.

Muttajoo, tuskin mä juhlin keskiviikkona missään. Mutta jos juhlin, juhlin teidän kanssa.
Enthu

Re: Keskiviikko 16.11...

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vaola kirjoitti:Keskiviikko voisi olla hyvä päivä juhlia... Anyone? :)
saatan liittyä seuraan rahojen tultua tilille torstaina puoliltaöin...
siinä vaiheessa ootte jo kännissä kuin ankat :P
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Edith kirjoitti:Millasta juhlimista teillä on mielessä? Mun tietojeni mukaan (lähde: ainejärjestön sähköpostilista) silloin on Merikadettioppilaskunnan bileet Onnelassa ja se kuulostais kyllä niin kinkyltä, että no voi hurja.
No voi jestas mikä tsägä, mulle juurikin suositeltiin Onnelaa tuolle illalle. Mitään plania mulla ei ole, mutte ideani on tämä:

Minulla on keskiviikkona syntymäpäivä. Takavuosina, kun olen yrittänyt sopia ystävien kanssa juhlimisesta, olen huomannut juhlapäivänäni olevani lähdössä lähes poikkeuksetta yksin. Eli, mennään baariin ja voin ilmoittaa ystävilleni että mistä minut tavoittaa, jos kiinnostaa onnitella (katkerako muka..?).

Mä en ole koskaan käynyt Onnelassa, mutta tuo mitä Edith juuri kertoi, voisi sopia synttäreiden juhlistamiseen oikein hyvin. Eh. :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaola kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Minulla on keskiviikkona syntymäpäivä.
Minulla on torstaina. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Homeboy65 kirjoitti:Minulla on torstaina. :)
Dumiksella on myös viikon sisään, Manalalla oli viikko sitten... Mä tunnen ainakin kolme muuta, joilla on sama syntymäpäivä kui itsellä. Mitä niin spessua on helmikuun yhdessä pakkasviikossa, että niin monen pitää paritella juuri silloin??? :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaola kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Minulla on torstaina. :)
Dumiksella on myös viikon sisään, Manalalla oli viikko sitten... Mä tunnen ainakin kolme muuta, joilla on sama syntymäpäivä kui itsellä. Mitä niin spessua on helmikuun yhdessä pakkasviikossa, että niin monen pitää paritella juuri silloin??? :lol:
Ei ole muutakaan tekemistä... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Minulla on torstaina. :)
Dumiksella on myös viikon sisään, Manalalla oli viikko sitten... Mä tunnen ainakin kolme muuta, joilla on sama syntymäpäivä kui itsellä. Mitä niin spessua on helmikuun yhdessä pakkasviikossa, että niin monen pitää paritella juuri silloin??? :lol:
Nooh, mun laskettu aikani oli muistaakseni 27.12, mutta päätin ilmeisesti matkan varrella että haluan mieluummin syntyä charmantiksi skorpioniksi.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähetin synttäritytölle yv:n noista merikadeteista nyt sitten. Siel vois kyllä olla hilpeetä käydä. Tai sitten ei.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Edith kirjoitti:Mä lähetin synttäritytölle yv:n noista merikadeteista nyt sitten. Siel vois kyllä olla hilpeetä käydä. Tai sitten ei.
Yksi sana: Onnela.

Ei sitten valiteta jälkikäteen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Minulla on torstaina. :)
Dumiksella on myös viikon sisään, Manalalla oli viikko sitten... Mä tunnen ainakin kolme muuta, joilla on sama syntymäpäivä kui itsellä. Mitä niin spessua on helmikuun yhdessä pakkasviikossa, että niin monen pitää paritella juuri silloin??? :lol:
Ei ole muutakaan tekemistä... :D
Ei ole pakkasta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

tuulenpuiska kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mä lähetin synttäritytölle yv:n noista merikadeteista nyt sitten. Siel vois kyllä olla hilpeetä käydä. Tai sitten ei.
Yksi sana: Onnela.
Yksi sana: hylje.
tuulenpuiska kirjoitti:Ei sitten valiteta jälkikäteen.
Saa sanoa, jos kauheesti sattuu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos ei mitään muuta tekemistä löydy.. jos ei mitn..
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ann kirjoitti: Yksi sana: hylje.
No mikä vikana?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti:No mikä vikana?
Ei mikään. Simputusjuttuja. Varma saanti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Jeps, Onnela.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

19-21.11.

Monster 29v

Paikka wiking Gabriella

Sviitti xxxx

Tervetuloa c4 luokan hytit 59 eur kpl

booli tarjoilu.
Sinkkuja (sekunda) laatu !!!
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

En oo kyllä minäkään koskaan käyny vielä Onnelassa tai nähnyt tietoisesti merikadetteja, mutta eihän mulla oo edes paljettitoppia! Pääseekö Onnelaan ilman? Eli vakavasti ottaen, kuin noihin baareihin nykyään edes pukeudutaan?
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Edith kirjoitti: Eli vakavasti ottaen, kuin noihin baareihin nykyään edes pukeudutaan?
Älä turhaan stressaa, eihän ne muutkaan näytä tietävän!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onko Onnelassa keskiviikkona keittotarjouksia? Baarikärpäsessähän taitaa olla hanajuomat 0,5-1 euroa kappale ti/ke -akselilla kellonajasta riippuen.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Pomo vie huomenna syömään ja juomaan, eli olen joka tapauksessa viihteellä johonkin asti... Ja firman kortilla tietysti taksilla (n. 50km) himaan, aaaaahahahaaaaa!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Edith kirjoitti:Pääseekö Onnelaan ilman? Eli vakavasti ottaen, kuin noihin baareihin nykyään edes pukeudutaan?
Voin luvata kompensoinnin vuoksi olla laittamatta paljettitoppia päälleni. Sain sellaisen käsityksen ettei sinne ole sen kummempia pukukoodeja kuin muuallekaan.
Herra Manala kirjoitti:Onko Onnelassa keskiviikkona keittotarjouksia?
Olut ja siideri 1 € klo. 22-01.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin