Re: Huoltokeskiviikko
Lähetetty: 26.09.2012 14:24
Päiväunet jäi viiteen minuuttiin, mut illalla säbää väijymään. Helemee.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
K - C? Mä tyydyn telkkaripeliin. Olispa viikonloppuna ollut tollanen hedelmä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päiväunet jäi viiteen minuuttiin, mut illalla säbää väijymään. Helemee.
Jep. Tajusin just, et eihän mulla ole autoa, mut pyörällä hyvissä ajoin. On niin pieni halli, et varmasti joku jää yli.Diddley Bow kirjoitti:K - C? Mä tyydyn telkkaripeliin. Olispa viikonloppuna ollut tollanen hedelmä.
Ko. hinnassa oli sijaisauto mukana, huollon kustannus oli silti 530. Laskussa oli moottoriöljyä 103€:lla. Ihmettelin hintaa. Hemmo kertoi, että kun se öljy nyt on kallistunut. Maksuin laskun. Lähdin ajamaan. Moottori piti outoa ääntä. Takaisin asiakaspalvelijan luo, joka kertoi, että kun ei hän siitä ymmärrä, niin kannattaa mennä pikahuoltoon. Siellä onneksi oli tyyppi, joka heti arvasi, mistä oli kyse. Ilmansuodattimen kotelo oli jäänyt raolleen. Kotona sitten vielä tsekkasin ko. öljyn hintaa. Motonetissä maksoi kympin litra neljän litran purkissa. Yritin soittaa huoltoon ihmetelläkseni asiaa, kun autoon menee alle viisi litraa. Eivät jaksaneet vastata puhelimeen, keskus yhdisti monta kertaa ja aina lopulta palautui keskukseen. Ajoin takaisin huoltoon Siellä oli 5 hemmoa tiskin takana ja yksi asiakas. Mutta ei silti ehdi vastata puhelimeen. Kysyin, mitä heillä litra ko. öljyä maksaa. 21€, siis tuplahinta siihen, millä voi ostaa motonetistä ja eivät varmasti yhtä paljoa siitä maksa kuin pienasiakas. Annoin rakentavaa palautetta siitä, että laskutus pitäisi olla läpinäkyvää eikä pidä laittaa sinne tällaisia piiloeriä, kuten yli tuplahinnalla myytävää öljyä. Tuskin se ilmansuodatinkaan yli 30:ä maksaa, mitä laskussa oli. Lopuksi huomautin siitä, että JOS huoltaja olisi tehnyt koeajon, kuten oli pöytäkirjaan merkinnyt, niin hän olisi kyllä huomannut poikkeavan moottorin ääneen. Harmikseni en muistanut huomauttaa puhelimeen vastaamisesta.NuoriDaavid kirjoitti:Kustannus 592. Saas nähdä, mitä ovat tehneet. Melko kallista. Kyseessä siis reilu 4 vuotta vanha dodge caliber, 60 tonnin huolto.NuoriDaavid kirjoitti:Peltilehmä vuosihuollossa. Pääsen huristelemaan Nissan Micralla ja laittaan käsikammella hammasrattaita eri järjestykseen
Toi tarveaineiden hinnoitteluhan on aina kusetusta merkkiliikkeissä. Erehdyin kerran ruksittamaan, että lasinpesunestetankin saa täyttää. Siihen hintaan sen olisi pitänyt puhdistamisen lisäksi soittaa polkkaa ja ampua serpentiinejä.NuoriDaavid kirjoitti:Huollossa oli sijaisauto mukana, huollon kustannus oli silti 530. Laskussa oli moottoriöljyä 103€:lla. Ihmettelin hintaa. Hemmo kertoi, että kun se öljy nyt on kallistunut. Maksuin laskun. Lähdin ajamaan. Moottori piti outoa ääntä. Takaisin asiakaspalvelijan luo, joka kertoi, että kun ei hän siitä ymmärrä, niin kannattaa mennä pikahuoltoon. Siellä onneksi oli tyyppi, joka heti arvasi, mistä oli kyse. Ilmansuodattimen kotelo oli jäänyt raolleen. Kotona sitten vielä tsekkasin ko. öljyn hintaa. Motonetissä maksoi kympin litra neljän litran purkissa. Yritin soittaa huoltoon ihmetelläkseni asiaa, kun autoon menee alle viisi litraa. Eivät jaksaneet vastata puhelimeen, keskus yhdisti monta kertaa ja aina lopulta palautui keskukseen. Ajoin takaisin huoltoon kyja kysyin, mitä heillllä litra ko. öljyä maksaasaa. 21€, siis tuplahinta siihen, millä boi ostaa motonetistä ja eolaittaa sinne tällaisia piiloeriäivät vkä armasti yhtä paljoa siitä maksa kuin pienasiakas. Annoin rakentavaa palautetta siitä, että laskutus pitäisi olla läoinäkyvää ei.NuoriDaavid kirjoitti:Kustannus 592. Saas nähdä, mitä ovat tehneet. Melko kallista. Kyseessä siis reilu 4 vuotta vanha dodge caliber, 60 tonnin huolto.NuoriDaavid kirjoitti:Peltilehmä vuosihuollossa. Pääsen huristelemaan Nissan Micralla ja laittaan käsikammella hammasrattaita eri järjestykseen
Liian pitkä teksti kännystä kirjoitettavaksi, vaihdan koneelle.
Onkohan niillä siellä joitain outoja tapoja tai tabuja? Oletko konsultoinut Ylermiä tai Exsua?Lolita kirjoitti:Pääsen tänään kyläilemään aitoon tamperelaiseen kotiin, jännittää!
NuoriDaavid kirjoitti: Ko. hinnassa oli sijaisauto mukana, huollon kustannus oli silti 530. Laskussa oli moottoriöljyä 103€:lla. Ihmettelin hintaa. Hemmo kertoi, että kun se öljy nyt on kallistunut. Maksuin laskun. Lähdin ajamaan. Moottori piti outoa ääntä. Takaisin asiakaspalvelijan luo, joka kertoi, että kun ei hän siitä ymmärrä, niin kannattaa mennä pikahuoltoon. Siellä onneksi oli tyyppi, joka heti arvasi, mistä oli kyse. Ilmansuodattimen kotelo oli jäänyt raolleen. Kotona sitten vielä tsekkasin ko. öljyn hintaa. Motonetissä maksoi kympin litra neljän litran purkissa. Yritin soittaa huoltoon ihmetelläkseni asiaa, kun autoon menee alle viisi litraa. Eivät jaksaneet vastata puhelimeen, keskus yhdisti monta kertaa ja aina lopulta palautui keskukseen. Ajoin takaisin huoltoon Siellä oli 5 hemmoa tiskin takana ja yksi asiakas. Mutta ei silti ehdi vastata puhelimeen. Kysyin, mitä heillä litra ko. öljyä maksaa. 21€, siis tuplahinta siihen, millä voi ostaa motonetistä ja eivät varmasti yhtä paljoa siitä maksa kuin pienasiakas. Annoin rakentavaa palautetta siitä, että laskutus pitäisi olla läpinäkyvää eikä pidä laittaa sinne tällaisia piiloeriä, kuten yli tuplahinnalla myytävää öljyä. Tuskin se ilmansuodatinkaan yli 30:ä maksaa, mitä laskussa oli. Lopuksi huomautin siitä, että JOS huoltaja olisi tehnyt koeajon, kuten oli pöytäkirjaan merkinnyt, niin hän olisi kyllä huomannut poikkeavan moottorin ääneen. Harmikseni en muistanut huomauttaa puhelimeen vastaamisesta.
Mulle tuli sellainen fiilis, että haluaisin todellakin nähdä Daven IRL!Manaaja kirjoitti:Mua jotenkin naurattaa se että obligaatio-Dave ajelee pitkin kyliä tuohtuneena reklamoimassa siitä että viinipullo maksoi ravintolassa yli tuplasti enemmän kuin alkossa.
Miten tuo asia olisi mielestäsi pitänyt hoitaa?NuoriDaavid kirjoitti: Eli mä haluan laskutukseen läpinäkyvyyttä.
Mä olen kirjoittanut sen täs ketjussa:masa kirjoitti:Miten tuo asia olisi mielestäsi pitänyt hoitaa?NuoriDaavid kirjoitti: Eli mä haluan laskutukseen läpinäkyvyyttä.
NuoriDaavid kirjoitti: Laskutetaan öljystä, suodattimista jne oikea hinta (ei mitään tuplahintoja), ja laitetaam sitten haluttu kate vaikka "huoltopalvelu" tms kohta, josta jokainen näkee, että se on katetta..
Niin. Eikö tuo olisi parempi vaihtoehto? Tietysti joitain asiakkaita harmittaisi enemmän, kun he katsoisivat, että mikäs ihme tämä huoltopalvelu 200 on. Mun mielestä se olisi reilumpaa.masa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti: Laskutetaan öljystä, suodattimista jne oikea hinta (ei mitään tuplahintoja), ja laitetaam sitten haluttu kate vaikka "huoltopalvelu" tms kohta, josta jokainen näkee, että se on katetta..
Olisihan se tosiaan hienoa joo.
Vaikea sanoa, kun määräaikaishuolto nimikkeellä oli laskutettu 136 euroa, joka sisälsi jotain, mikä ei oikein aukea. Eli tämä mun mielestäni on juuri huonoa palvelua. Laskutetaan kohtia, joista ei ota selvää ja sitten ne, mitkä periaatteessa on sanottu selvästi, esim. NESTE CITY PRO 5w/40 on kuitenkin nekin hinnoiteltu aivan hihavakiolla.Manaaja kirjoitti:Paljonko koko öljynvaihto yhteensä maksoi?
Ehkä sä olit silloin hereillä ja näet nyt unta!Kreitsu kirjoitti:Näin tänään päivunilla unta Johanna Tukiaisesta. Se oli ihan kamalaa. Kaikki rakastivat Tuksua ja yrittivät selittää mulle, etten vain ymmärrä häntä. En tiedä uskallanko enää mennä nukkumaan, jos se uni palaa.