Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Laitan vielä asianmukaiseen ketjuun Anttilasta ostamani ulkoinen HD 1TB USB 2.0 (ei väliä mulle) 99,- hintaan. Varmaan jostain olisi saanut halvemmalla, mutta Itiksen halvin oli toi.

Jos vähän parempaa hinta/laatu/nopeussuhdetta haluaa niin tällä hetkellä saa 135 eurolla 2TB USB 3.0:aa, jos osaa käyttää ruuvimeisseliä. USB 2.0 -levyä en ostaisi nurkkiin enää kirveelläkään.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen luullut, että verkkokauppa.com olisi pääsääntöisesti halvimmasta päästä Suomessa toimivista isommista. Ei oo vai?


Verkkiksen fiksu strategia on olla yleensä jokusen euron kalliimpi kuin hintaseurannan halvin. Hehän eivät ole mukana hintaseurannassa, koska tavoitteena on olla halvimman sijaan 'kätevä ja riittävän halpa'. Omalla kohdallani verkkis on lähes aina ollut riittävän halpa kun olen jaksanut tarkistaa hintaseurannasta muut vaihtoehdot.

Esim. tuo 3DS maksaa näköjään markantalossa hintaseurannan mukaan 154 ja seuraavaksi halvin 168. Verkkis on 170. Luultavasti tilaisin tällä hintaerolla kaman verkkiksestä ja lätkisin mukaan jotain muuta sälää samaan vaivaan. Toimituskulut sitten melkein tuplaa tuon hintaeron.

Ilmaisessa kuljetuksessa se tärkein juttu on turhan sähläyksen välttäminen. Itse olen läpen kyllästynyt nettikauppoihin, joiden törkyhintainen kuljetus selviää vasta tilauslomakkeen viimeisellä sivulla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Laitan vielä asianmukaiseen ketjuun Anttilasta ostamani ulkoinen HD 1TB USB 2.0 (ei väliä mulle) 99,- hintaan. Varmaan jostain olisi saanut halvemmalla, mutta Itiksen halvin oli toi.

Jos vähän parempaa hinta/laatu/nopeussuhdetta haluaa niin tällä hetkellä saa 135 eurolla 2TB USB 3.0:aa, jos osaa käyttää ruuvimeisseliä. USB 2.0 -levyä en ostaisi nurkkiin enää kirveelläkään.


Mulle ei tosiaan ole merkitystä tuolla USB 2.0 vs. 3.0:lla (toki ottaisin nopeamman, jos samaan hintaan saisi). Ko levy on vain varmuuskopiointia varten. Kone rouskuttaa kopion siihen omaan tahtiinsa, mulle ei ole merkitystä, kauanko koneella siihen menee. Koolla on tietysti väliä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Koolla on tietysti väliä.


Arvasin
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.stadium.fi/vaatteet/miesten- ... E6.bMI6goK

The North Facen ehdottomasti paras vedenpitävä untuvaparka. Vieläpä ajatukset kauniisti euroopan kriiseihin vievänä "Ateenansinisenä".

Best buy. Kävin jo sovittamassa tuota, mutta ei taida valitettavasti massi riittää.

Dumikselle se työtakki kylmiin talvipäiviin?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Those bastards, kävimme eilen ko. putkassa ostamassa juniorille ulkohousut ja päätin huvikseni liittyä kantikseksi. Kotiin tuli kysely, että mitä haluat "tervetulolahjaksi". Tarjolla mm. -20% yhdestä tavarasta.

edit: ei sentään, tarjousta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin lukee lapussa. Ihmettelinkin.
Viimeksi muokannut exPertti, 11.11.2012 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koolla on tietysti väliä.


Arvasin


It's Not The Size of Your Data, It's How You Use It

:paijaa:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Jatkan tunnevammaista yksinpuheluani. Eilen Stadium ilmoitti allekirjoittaneelle, kantikselleen, että saan myös alennushintaisista tuotteista seuraavat 12 påivää -20%.

Tänään minusta tuli mcmurdon omistaja värissä athens blue. Hintaa 4huntin takille jäi 159e
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niin, ehkä tähän sopiva kysymys. Tässä alkaa vanha tarjoushaukkakin jo hämmentyä stadiumin anteliaisuudesta. Sain member-mailia, että "tässä kymppi joulurahaa".

Kertokaas vanhat kantikset, että siis voin vaikka käydä nuo "kolme paitaa 9,90e" tuolla kupongilla ostamatta muuta? Alan ymmärtää miksi naapurissa urheilupuodeissa on hiukan hiljaisempaa kuin ennen tuon kaupan tuloa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gigantissa 2tb usb 3.0 kiintolevy 99 tämä viikko. Täytyy käydä hakeen.

http://www.gigantti.fi/product/tietokon ... vy-usb-3-0
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon tilaillut tuolta pariin otteeseen vaatetta ja muuta. Paljon myös jotain ihan huttua seassa, mutta ihan hyviä löytöjäkin tullut tehtyä. Postikulut Suomeen jotain kymmenen punnan pintaan.

http://www.sportsdirect.com/
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muksulla on tuo Pertsan himoitsema/omistama takki. Himoitsen moista itsekin, ja mietin että jos kävisin kokeileen mahtuuko lasten koko mulle. Se ois hieman edukkaampi, mutta taatusti hyvä.
Prepare for the worstest.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ mcmurdo junior takki?

Aikuisten takki on paras untuvatakki ikinä, erona muihin hengittävyys hyvent käsittelyn ansiosta. Penskojen kanssa on koko ajan sopiva ulkona vaikka yleensä kahta pukiessa tuleekin ennen ulospääsyä liian kuuma.

Meillä juniorilla on north facen 'moondoggy' käännettävä untuvatakki. Saa käyttää kaksi puolta likaiseksi ennen pesua. Prinsessalla benettonin joku hullut päivät untsikka.

P.S. aikuisten mcmurdossa on yksi potentiaalinen pulma, ettei nyt liian hyvä olisi. Hupun kokosäätö (takaremmi) puuttuu, joten sen on syytä olla sopiva sovitettaessa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.stadium.fi/

-20% kaikesta, myös alennustuotteista, nettikaupassa 8.-10.12.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Verkkokauppa.comissa teleskooppimallinen lumilapio 0,6 euroa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Samassa paikassa Kioskissa kuppi kahvia 40 senttiä!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
Aikuisten takki on paras untuvatakki ikinä, erona muihin hengittävyys hyvent käsittelyn ansiosta. .


Eikös hyvent ole kalvo ja suhteellisen huonosti hengittävä sellainen? Takuulla hengittää heikommin kuin untsikka ilman kalvoa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:^Samassa paikassa Kioskissa kuppi kahvia 40 senttiä!1

Ei tän tarvitse olla mikään valintakysymys kaltaisellesi rahamiehelle, annat vaan mennä rohkeasti ja törsäät ihan koko euron halliten sen jälkeen molempien kulutushyödykkeiden omistusoikeutta!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla jo ihan pikkarit kostuu moisesta rahan kylvämisestä!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sivustahuutaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Aikuisten takki on paras untuvatakki ikinä, erona muihin hengittävyys hyvent käsittelyn ansiosta. .


Eikös hyvent ole kalvo ja suhteellisen huonosti hengittävä sellainen? Takuulla hengittää heikommin kuin untsikka ilman kalvoa.


Hyvent ei tarkalleen ottaen (näin olen ymmärtänyt, korjatkaa asiantuntijat) ole kalvo vaan polyuretaanipohjainen kevytkäsittely, hemmetin pitkäikäinen sellainen. Siis Hyvent ei ole mikään Haltin aistit tukahduttava kolmen kerroksen Drymaxx vaan lähempänä windstopperia jossa on silti hyvät vedenliikuteltavuusarvot. Jotakin GTX:n ja windstopperin välimaastosta.

Minulla on näitä "water repellent" onko DWR käsiteltyjä untsikoita tuossa rivissä ja ne ovat hyventtiin verrattuna ihan anaa... huonoja. Niissä kun ei ole niitä pieniä reikiä materiaalissa, joita hiki pääsisi pihalle.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stadiumin tänään alkanut -50% myös osasta alennettuja kampanja oli aika jäätävä. Pikkuiselle vetoketju gollege 4,95e. caprit 2,45e. Isommalle vetoketjuhuppareita ja gollegehousuja 4,95-9,90e kpl.

Itselle piti napata burton logo zip hood 24,90e ja jotakin alle viitosen adidas-paitoja.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.antonnina.com/store/lastenvaatteet/

Ticket ja Reiman toppavaatteita ainakin, -50% ja ilmainen kotiinkuljetus. 13.1. asti. Pikkuisen ensi talven prinsessatakki haettu.


Ja tarina yhden hullun ihmisen ylpeydestä ja älyvapaudesta.

Haimme juniorille juuri välipäivinä lämpimämpää talvitakkia ns. seuraavaa kokoa. Reimatec-takki on ollut muuten hänellä, mutta kovemmissa pakkasissa north facen untsikka, joka alkaa olla tarkan kokoinen. Löytyi tuon aiemmin hehkuttamani takin jr versio ja firman oma versio takista (yli puolet halvempi). Pitkin hampain otimme halvemman, ainakin minä. Tänään kävelin liikkeeseen ja siellä oli tämä jr mcmurdoparka mennyt vielä -50% lisäaleen. Dammit. Katsoin, että alle 14 pv takin hankinnasta ja vaihdoin takit päittäin äsken, tai no laitoin 4,60e väliä että vaihdoin firman merkin northin kunnon takkiin. Kaikkea sitä pitääkin tehdä. Mutta NYT ON juniorilla samanlainen takki kohta kuin isällään, jumankauta. :)
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Hyvent ei tarkalleen ottaen (näin olen ymmärtänyt, korjatkaa asiantuntijat) ole kalvo vaan polyuretaanipohjainen kevytkäsittely, hemmetin pitkäikäinen sellainen. Siis Hyvent ei ole mikään Haltin aistit tukahduttava kolmen kerroksen Drymaxx vaan lähempänä windstopperia jossa on silti hyvät vedenliikuteltavuusarvot. Jotakin GTX:n ja windstopperin välimaastosta.


Hyvent on aika raskas päällyste ja se yleensä rinnastetaan kalvoihin. McMurdossa on 2-kerros HyVent, joten sen pitääkin olla hengittävämpi kuin vastaava 3-kerros kama. Drymaxx taitaa kaikissa muodoissaan olla lähinnä sadeasu. Halti saisi vaihtaa eVenttiin nyt kun GE tarjoaa sitä mahdollisuudella uudelleenbrändäykseen.

Lähinnä alun perin kommentoin sitä, että Hyvent untsikka hengittää taatusti heikosti verrattuna mihin tahansa kalvottomaan takkiin. Kyse on kuitenkin aika kylmän kelin takista, jolloin sateenpitävyyttä harvemmin tarvitsee. Toisaalta, untsikassa ei ole tarkoitus hikoilla, joten mihinpä sitä hengittävyyttä tarvitsee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja huima »

Jaahas.

Ostin sitten sen North Facen sinisen parkan, jota Experttikin oli kehunut. Mulla oli jo toinen North Face - joten nyt on kaksi hyvää talvitakkia käytettäväksi. 199 euron hintaan aikamoinen deal.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ostin tossa kuukausi sitten North Facen kerrostakin, olen tyytyväinen. Minun budjetilla se oli sanoataan, extreme kallis.

Lidlissä oli sämpylät halpoja, ostin niitä. Ovat perkele vielä hyviä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin