Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hienosti näkee kehen kalikka kalahtaa. :mrgreen:

Kuva
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olin kyllä tarjoamassa sulle vertaistukea, mutta en kuitenkaan homolla tavalla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Sisäkuvaa baarista, Tix toinen oikealta tyytyväisenä mahtavasta kuvalöydöksestään.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Mä olin kyllä tarjoamassa sulle vertaistukea, mutta en kuitenkaan homolla tavalla.
Mä luulen, että me kuulumme tässä asiassa eri vertaisryhmiin. Mä oon taisto 78 vee ja sä oot Niko-Amalia 16 vee.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:...taisto 78 vee...
Totta se on, missään ei voi kokea niin paljon tuskaa kuin internetissä. MOT
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Alkaa tuoksahtamaan taas pertin kyynelsilmäiseltä exitiltä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä en ole sillai kangistunut kaavoihin. Kyllä mä voin puvun laittaa päälle jos tarttet vertaistukea. Mittatilauspukuja löytyy kyllä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Mä en ole sillai kangistunut kaavoihin. Kyllä mä voin puvun laittaa päälle jos tarttet vertaistukea. Mittatilauspukuja löytyy kyllä.
Mukavaa, että löytyy erilaisia hepeneitä, mutta kuule, et sä nyt vaan pääse mua paijaamaan vaikka laittaisit itsesi kananrasvaan ja nahkahousuihin. Ikävä tuottaa pettymys.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
No logiikka on kieltämättä vähän hankalasti aukeava. Mutta tuokin vaikuttaa selväjärkiseltä tuohon feminismiulostuloon verrattuna.

Kuten sanoin, ilmassa on vaffa kse:n tuoksu.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Tokkopa. Kukaan tässä ketjussa ei vaan ollut mieltänyt häntä tyylikkääksi ennen kuin sinä tulit hätiin. Vaan taisipa joku tuhmeliini verrata häntä 78-vuotiaaseen arvokkaasti vanhenneeseen isäpappaansa. Tai vaikkei olisikaan tehnyt niin (kuten ei nähdäkseni tehty), niin joka tapauksessa hän itse sen otti esiin.

Mut ei se mitään, kaikilla meistä on näitä hetkiä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Tokkopa. Kukaan tässä ketjussa ei vaan ollut mieltänyt häntä tyylikkääksi ennen kuin sinä tulit hätiin.
Ai? Mä en käsittääkseni ole postannut tänne kuvia laadukkaista, hyvin istuvista puvuista.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Ai? Mä en käsittääkseni ole postannut tänne kuvia laadukkaista, hyvin istuvista puvuista.
Käsittääkseni koko keskustelu on liikkunut seuraavissa aihealueissa:
- ostin kohtuuhintaisen hupparin, hyvä tarjousten perässä juokseva kansa, käykääpäs zalandon loungessa
- hupparit ovat tymiä
- Itse tykkään niistä
- tietynlaiset hupparin korvikkeet (huputtomat) ovat vanhusten asuja
- no ainakin angry birds hupparit ovat kyllä tymiä (what?)
- itse olet fossiili ja koetat siirtää keskustelua tymiin huppareihin (hurjan loukkaava kuva fossiilista puku päällä)
- kuvia työttömistä joilla sattuu olemaan kauhtunut (ehkä uff:ta haettu) huppari
- kuva amerikkalaisen baarin ovessa olevasta kyltistä, jonka voi tulkita niin että hupparit ovat teineille
- paluupostissa 1900-luvun alun kuvaa baarista
- sinulla on kse
- sinullapas on kse
jne.

eli ihan normisettiä. Pitkästä aikaa. Hyvä me.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nää on kyllä valaisevia nää referaatit. Tuntuu kun oltais luettu eri ketjua.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.
Niin no mut onhan se sellasta kekkoslandian aikaista harmaata pukumassaa. Urpiainen kauhtuneissa punaisissa sammareissa olisi tuossa skenessä piristys.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

SH:sta loistaa hienosti sellainen aito konservatiivisuus. Ei vaikuta yhtään siltä, että hän pukeutuisi pukuun, suosisi perinteisiä arvokkaita kelloja, sedan mallisia autoja, etc sen takia, että työn antaja vaatii tai niin kuluu tehdä, vaan koska vilpittömästi nauttii niiden estetiikasta. Arvostan asennetta, vaikka tyylillisesti olen yleensä erimieltä :hail:

Minulle ne henk. koht. edustaa sellaista perinteisiin nojaavaa pysähtyneisyyttä jota vastaan mun nyt vaan on pakko kapinoida, koska haluan itse päättää omista asioistani. Mustaan pukuun pukeudun kun katson sen soveliaaksi. Töissä olen pitänyt tiukkaa linjaa ja en tarkoituksella ole käyttänyt kauluksellista paitaa vielä kertaakaan, vaikka kotioloissa sellaisia käytänkin. Se on huono päivä, kun joudun vaatteilla omaa ammattitaitoani vakuuttelemaan.

Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.
Kekkonen! Töissäkin saa olla oma itsensä. Se nyt vaan on pohjois-koreaa jos ei saa olla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Töiden tekeminen on vapaaehtoista.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Todellakin!! Ja vaatteet on mun aatteet.
Viimeksi muokannut Diddley Bow, 02.10.2014 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen
On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti.
Toki on työtehtäviä joissa on perusteltua käyttää tiettyä vaatetusta turvallisuuden, tunnistettavuuden tai likaisuuden takia. En nyt puhu niistä. Vaatimus puvusta työvaatteena ei yleensä perustu mihinkään muuhun kuin perinteisiin ja varsinaista estettä muunlaiselle vaatetukselle ei sinänsä ole. Nuorena kapinallisena pysyn keskenkasvuisessa kannassani :perse:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt kun tarkemmin ajattelen niin Tixin ja Jukka Keiteleen yhdennäköisyys on kyllä hämmentävä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kun nyt kerran työvaatteista puhutte, niin tässä suora lainaus erään viime viikkoisen (mies)oppilaan palautteesta:

Seuraava palaute ei varsinaisesti koske itse kurssia, mutta pidin tosi paljon Vesperin vaatteista.

Että ehkä kannattaa uskoa!
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin